آرمان فناوری هوشمند آریا اولین مجموعه ارایه خرید گروهی و تخفیف در ایران است که در سال 1390 تاسیس شد و در زمینه‌های متنوع مانند خدمات رفاهی و تفریحی، مراکز آموزشی، ورزشی، سلامت و کالا، بهترین پیشنهادهای روزانه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
آرمان فناوری هوشمند آریا مجموعه‌ای از نیروهای توانمند و خلاق است که هیجان استفاده از یک فرصت عالی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و نتیجه تلا‌ش‌های ما باعث شده همواره در جایگاه برتر ارائه خرید گروهی و تخفیف قرار داشته باشیم. دقت و سرعت از ویژگی‌های آرمان فناوری هوشمند آریا است.

تخفیفان

چشم‌انداز و ماموریت

هدف ما در تخفیفان تبدیل‌شدن به بزرگ‌ترین بستر تجارت و تبلیغات در ایران است تا با استفاده از راه‌کار معرفی جدیدترین‌ها در سطح کشور و قیمت‌های مناسب بتوانیم بستر ارتباطی تمامی صاحبان کسب‌وکار با مشتریان بالقوه باشیم. ما معتقدیم تجارت الکترونیک و اینترنت، بسترهای دنیای جدیدی برای ارتباط این دو گروه و معرفی آنان به یکدیگر است. ما در تخفیفان بزرگ‌ترین نقش را در این فضا ایفا خواهیم کرد.

ارزش‌های تخفیفان

مشتری، مشتری و مشتری

از روز اول در تخفیفان هدف ما این بوده که بتوانیم مشتریان خود را راضی نگه‌داشته، سرویس و خدماتی مناسب به ایشان ارائه کنیم. هر روز تیم عملیاتی و پشتیبانی تخفیفان به دنبال بهتر کردن راه‌کارهای خود در این حوزه هستند تا همواره کیفیت خدمات نوین خود را ارتقا داده و رضایت بیشتری به مشتریان خود ارائه کنند.

آدم‌های بزرگ شرکت‌های بزرگ را می‌سازند

ما به این جمله معتقدیم؛ به‌خصوص که تخفیفان شرکتی کارآفرین و در زمره معدود شرکت‌های موفق و بزرگ حوزه تجارت الکترونیک در ایران است. تخفیفان خانه افراد فعال، باذوق، متفکر، توانمند و کسانی است که می‌دانند و می‌توانند بسازند و رشد دهند. سعی می‌کنیم در این حوزه سردمدار باشیم و محیطی مناسب و باذوق و خلاقیت ایجاد کنیم.

 

مدیر سایت تخفیفان
نازنین دانشور

حدود 10 سال است که در زمینه تجارت الکترونیک در داخل و خارج از کشور فعالیت می‌کنم. در سال‌های اخیر به‌ عنوان مدیر فنی در آلمان و انگلستان فعالیت داشتم. همیشه به‌ دنبال راه‌اندازی کسب‌و‌کاری مستقل بودم. همیشه فکر می‌کردم که در ایران کاری انجام دهم. در آلمان در شرکت Groupon کار می‌کردم و در بخش فنی فعالیت داشتم. ایده راه‌اندازی سیستمی مشابه این شرکت، در ایران ذهن مرا مشغول کرده بود. زمانی که کارمند بودم بر این پروژه هم کار می‌کردم که خودم بتوانم سایت مستقلی داشته باشم. تخفیفان ترکیب دو کلمه تخفیف و آن است که کلمه دوم به زبان انگلیسی و به‌ معنی روشن است. درواقع معنی نام سایت آن است که تخفیف فعال است و می‌توان از آن استفاده کرد.من دوست دارم در آینده در ماه هزار مرکز را در ایران معرفی کنیم. ما در حال حاضر در تهران حدود 60 مرکز فروش را معرفی می‌کنیم. می‌خواهیم در تمام شهرهای ایران شعبه داشته باشیم.

مجوزها و افتخارات تخفیفان:

عضو شرکت‌های دانش‌بنیان : شرکت تخفیفان به عنوان مجموعه دانش‌بنیان از طرف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شناسایی شده است که نام تخفیفان در لیست شرکت‌های دانش‌بنیان آن نهاد شناسایی و اعلام شده است.

نماد اعتماد ملی الکترونیک : تخفیفان موفق به دریافت نماد اعتماد ملی الکترونیک از وزارت بازرگانی و ارشاد شده است. اخذ این نماد و نمایش آن در وب‌سایت به معنای اعتبار و مورد تایید بودن فروشگاه مجازی توسط مراجع ذی‌ربط است.

نظام صنفی رایانه‌ای :تخفیفان با شماره عضویت 21011623 عضو نظام صنفی رایانه‌ای کشور است.

دانشگاه تهران : سال 1390 - تخفیفان به‌عنوان کارآفرین برتر از طرف دانشگاه تهران انتخاب و موردتقدیر قرار گرفت.

چهارمین جشنواره وب ایران : سال 1390 - در این جشنواره تخفیفان به‌عنوان برترین کارآفرین سال از بین 4000 وب‌سایت شرکت‌کننده انتخاب و تندیس جشنواره را دریافت کرد.

پنجمین جشنواره وب ایران : سال 1391 - در این جشنواره تخفیفان عنوان برترین وب‌سایت خرید گروهی را از آن خود کرد و تندیس جشنواره را دریافت نمود.

ششمین جشنواره وب ایران : سال 1392 - تخفیفان در ششمین جشنواره وب ایران نیز در سه سال متوالی عنوان برترین وب‌سایت خرید گروهی و تندیس آن را از آن خود کرد.

 حماسه‌ساز اقتصادی و سیاسی :سال 1392- از طرف مجموعه استاندارد کشور به‌عنوان حماسه‌ساز اقتصادی کشور انتخاب و تندیس مربوطه را دریافت نمود.

دانشگاه برکلی آمریکا : سال 1393 - تخفیفان به‌عنوان گروه کارآفرین موفق ایرانی انتخاب و به این دانشگاه برای سخنرانی در رابطه با چالش‌های کارآفرینی دعوت شد.

تخفیفان
تخفیفان