استخدام دانشگاه افسری ارتش سال ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ (زمان اعلام نتایج)

۱۰۹۱۵ نظر

استخدام دانشگاه افسری ارتش سال ۱۴۰۳- ۱۴۰۴

آزمون دانشگاه افسری ارتش به منظور استخدام در کادر افسری ارتش طراحی شده است. این آزمون همانند کنکور سراسری بوده و متقاضیان آن از مقطع دبیرستان با رعایت شرایط مندرج در همین صفحه می‌توانند پس از تکمیل شرایط اقدام به ثبت‌نام در آزمون نمایند. متقاضیان محترم ورود به دانشگاه های افسری ارتش و استخدام در دانشگاه افسری ارتش در سال ۱۴۰۳-۱۴۰۴ می‌توانند در این صفحه تمام اطلاعات مورد نیاز جهت استخدام و موفقیت در آزمون ورودی این دانشگاه، به همراه مشاهده و بررسی وضعیت استخدامی دانشگاه های افسری ارتش را مورد بررسی قرار دهند.

خرید بسته های مطالعاتی ویژه مصاحبه آزمون

به منظور آمادگی برای حضور در جلسه مصاحبه آزمون فراگیر یازدهم می‌توانید بسته‌های موجود در لینک زیر را بررسی نمایید:

خبر ۲۸ فروردین ۱۴۰۳- اعلام نتایج نهایی آزمون جذب دانشگاه های افسری ارتش در ۱۸ تیرماه ۱۴۰۳

 ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون جذب دانشگاه های افسری ارتش به اطلاع می رسانیم، نتایج نهایی آزمون کنکور اختصاصی دانشگاه های افسری آجا در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ در تاریخ ۱۸ تیرماه اعلام خواهد شد.

لینک ها و صفحات مرتبط با اعلام نتایج

  • ثبت  نام  آزمون استخدام دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در پاییز  خواهد بود و شما می‌توانید با مراجعه به بخش شرایط عمومی و اختصاصی استخدام افسری ارتش  نسبت به ثبت نام آزمون اقدام نمایید.
  • جهت آمادگی برای استخدام در دانشگاه های افسری ارتش، مطالعه و مشاهده بهترین منابع آمادگی برای آزمون استخدام می‌توانید از منابع مطالعاتی مفید برای استخدامی دانشگاه های افسری ارتش استفاده کنید.

 

شرایط عمومی، اختصاصی آزمون
آخرین اخبار استخدام


شرایط استخدام افسری ارتش ۱۴۰۳

دانشگاه افسری ارتش، یا همان آجا محلی برای تربیت افسران آینده ارتش جمهوری اسلامی ایران است. دانشگاه افسری ارتش که از آن به عنوان دانشگاه جنگ نیز یاد می‌شود از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های آموزش نظامی در کشور است. استخدام دانشگاه افسری ارتش، هر ساله از طریق ثبت نام افراد و با برگزاری آزمون استخدامی انجام میگیرد.

افرادی که متقاضی استخدام خلبانی ارتش هستند نیز باید مراحل استخدام شدن خود به عنوان خلبان را از طریق استخدام افسری ارتش پیگیری نمایند. به این منظور مشتاقان خلبانی کافی است در زمان شروع ثبت نام  افسری ارتش ضمن رعایت شیوه‌نامه‌های ثبت نام، پس از تکمیل فرم‌ها و ثبت‌نام در آزمون دوره‌های تکمیلی را در دانشگاه افسری ارتش طی نمایند.

کارجویانی که متقاضی استخدام افسری ارتش سال ۱۴۰۳ هستند، می توانند شرایط عمومی و اختصاصی استخدام دانشگاه افسری ارتش که می تواند شامل یکی از دانشگاه های امین ، افسری سپاه و... باشد مطالعه نمایند و اقدام به ثبت نام در دانشگاه افسری ارتش نماید .همچنین برای مشاهده زمان استخدام  افسری  ارتش می توانید به این صفحه مراجعه نمایید

برای مطالعه شرایط استخدام افسری ارتش،   مراحل استخدام افسری ارتش،  زمان استخدام افسری ارتش، مدارک لازم برای استخدام افسری ارتش  سال ۱۴۰۳ می‌توانید به صفحه شرایط استخدامی مراجعه نمایید.

کاربران گرامی می‌توانند پس از اعلام نتایج استخدام افسری ارتش از بخش اعلام نتایج رتبه خود و قبولی یا عدم قبولی خود را مشاهده نمایند. همچنین در بخش نظرات این صفحه نیز می‌توانید نظرات دانشجویان دانشگاه افسری ارتش را مطالعه نمایید.

کاربران عزیز «ای استخدام»  میتوانند برای آمادگی در آزمون استخدام دانشگاه افسری ارتش از منابع مطالعاتی مفید در این خصوص استفاده نمایید و بعد از قبولی در مرحله کتبی و راه یافتن به مرحله گزینش و استخدام افسری ارتش برای آشنایی با سوالات گزینش دانشگاه افسری ارتش از بسته کتاب جامع گزینش، مصاحبه و عقیدتی استفاده کنند. همچنین در بخش منابع و سوالات نمونه سوالات استخدام افسری ارتش با جواب قرار داده شده است. به همین منظور با مراجعه به بخش منابع و سوالات می‌توانید این نمونه سوالات با جواب را مشاهده نمایید. در صورتی که هرگونه سوال یا ابهامی در خصوص استخدام افسری ارتش دارید حتماُ آن را در بخش نظرات این صفحه درج نمایید.

  • جذب در دانشگاه های افسری از چه طریقی صورت میگیرد؟
    • جذب نیرو در دانشگاه های افسری از طریق برگزاری آزمون است. ابتدا دفترچه ای حاوی شرایط عمومی و اختصاصی اعم از شرایط سنی و مدارک تحصیلی و شرط معدل و... منتشر شده و سپس افراد واجد شرایط میتوانند نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.
  • بعد از ثبت نام چه اقداماتی لازم است؟
    • بعد از ثبت نام باید با توجه به مواد به مواد آزمون اعلام شده مطالعه خود را آغاز نمایید. بسته ها و منابع مطالعاتی مفید در ابتدای همین صفحه قرار دارد.
  • اطلاع رسانی مراحل بعدی به چه صورت خواهد بود؟
    •  بعد از شرکت در آزمون باید منتظر اعلام نتایج و اطلاعیه های بعدی باشید.افرادی که در مرحله آزمون کتبی پذیرفته شده اند، به مراحل مصاحبه و گزینش دعوت خواهند شد. دارا بودن امتیازات مشخص شده در اطلاعیه ها و همچنین مطالعه منابع مرتبط "ای استخدام" میتواند یاری دهنده شما در جهت جذب و استخدام نهایی  باشد. 
منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی دانشگاه افسری ارتش
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
لینکهای مفید و کاربردی استخدام دانشگاه افسری ارتش
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما می توانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.
آرشیو مطالب پیشین دانشگاه افسری ارتش
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی دانشگاه های افسری ارتش در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید
سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۰٬۹۱۵ نظر برای استخدام دانشگاه افسری ارتش سال ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ (زمان اعلام نتایج)

  • م
    محمد
    ۱۶ فروردین ۱۳۹۶، ۱۲:۴۵
    سلام یه سوال داشتم دوستان این ردیف قبولی که برا تهران ردیف شدن بر چه حسابیه؟؟امتیاز آزمون؟؟ اخه بر حسب الفبای نام خونوادگی نیس ینی اونی که آزمونو خوب داده زودتر میره گزینش یا چی؟؟!!
    • س
      سید میلاد هاشمی
      ۱۷ فروردین ۱۳۹۶، ۰۰:۴۱
      حروف الفبا . کسایی که کتبی قبول شدن یعنی حداکثر نمره رو دارن
    • ک
      کامبیز
      ۱۶ فروردین ۱۳۹۶، ۱۱:۵۷
      سلام من زمان ثبتنام اشتباهی زدم پیش دانشگاهی دارم ولی الان من در حال تحصیل هستم بعد الان روز مراجعه من ۲.۱۹ هست میترسم بیفته تو امتحاناتم می خواستم بدونم اگه بشه چند روز زودتر برم تا مراحل گزینش رو انجام بدم لطفا سید راهنمایی کن.
      • م
        محمدشریفی
        ۱۶ فروردین ۱۳۹۶، ۱۲:۴۸
        داش امتحان ترم پیش دیگه از ۱۹ دهم که شروع نمیشه فرقه فوقش بخواد از ۲۸ شروع بشه خیالت راحت
        • ر
          رضی
          ۱۶ فروردین ۱۳۹۶، ۱۷:۲۳
          سوالات درداخلاقی جزوه هستش
        • س
          سید میلاد هاشمی
          ۱۷ فروردین ۱۳۹۶، ۰۰:۴۳
          میتونی بعد از روز معین شدت بری و بگی مشکل داشتم . ولی قبل از روز معین شدت نمیتونی بری . افراد تاخیری پروندشون میره تو قسمت تاخیر و بخش مخصوص خودش . شما تاخیر کنید میرید اونجا تشکیل پرونده میدین بعد ادامه مراحل عادی
        • ک
          کامبیز
          ۱۵ فروردین ۱۳۹۶، ۲۲:۲۴
          سلام حکم قهرمانی باید در چه حد باشه
          شهرستان ،استان ،کشور
          لطفاً راهنمایی کنید
          • س
            سید میلاد هاشمی
            ۱۶ فروردین ۱۳۹۶، ۰۰:۵۴
            استانی و کشوری . اگه حکم ببری تست ورزش نمیخواد بدی و نمره کامل میگیری . اگه تو مرحله پزشکی هم رد بشی میتونی بری جای دیگه که بهت میگن و اونجا قبولت میکنن و برمبگردی ادامه مراحل . مثل شانس مجدد هستش حکمت
          • پ
            پوریا
            ۱۵ فروردین ۱۳۹۶، ۲۲:۰۸
            سلام اقا کاسپین و سید
            اگر کسی معدلش کمتر از دوازده باشه میتونه رشته های خاص شرکت کنه یعنی امکانش هست؟
            از این جهت سوال میپرسم که امسال شرکت کننده ها کمترن ....
            • س
              سید میلاد هاشمی
              ۱۶ فروردین ۱۳۹۶، ۰۰:۴۲
              فقط معدل بالای ۱۵ . مگه اینکه جانباز یا ایثارگر باشه که از شرط معدل معاف بشه
              • ت
                تکاور
                ۱۶ فروردین ۱۳۹۶، ۱۹:۲۷
                ردی
              • ا
                امیر مهدی
                ۱۵ فروردین ۱۳۹۶، ۲۱:۱۰
                سلام
                تو تست پزشکی دکتر ارتوپد به فاصله بین دوزانو در حد چند سانت گیر میده؟
                من یکم پام پرانتزیه به اندازه سه انگشت ولی چون لاغرم خیلی به چشم میاد ! از کسایی که آگاهی دارن خواهش میکنم جواب بدن ، مردم از نگرانی و استرس
                • م
                  محمد۰۸
                  ۱۵ فروردین ۱۳۹۶، ۲۱:۱۶
                  ردی
                  • ح
                    حسن
                    ۱۵ فروردین ۱۳۹۶، ۲۳:۰۹
                    امید به خدا باشه بادکتره که ردت کنه یا نه تو اینترنت بزن یه سری حرکات هست پرانتزی رو بهتر میکنه انجام بده دکتر ارتوپدم برو اگه واقعا مشتاقی یاعلی
                  • س
                    سید میلاد هاشمی
                    ۱۶ فروردین ۱۳۹۶، ۰۰:۴۳
                    بیشتر وقت ها قبول میکنن امیدوارم قبول بشین
                  • ب
                    بنده خدا
                    ۱۵ فروردین ۱۳۹۶، ۱۷:۲۴
                    آقا میلاد عزیزسلام
                    میشه یه توضیح جامع در مورد ثبت نام دانشگاه امام حسین ع (زمانش و نحوه امتحانش و ...)بدی!!
                    یک قیاس هم با دانشگاه امام علی ع کن(درجه و مزایا و نوع کار و ...)
                    اجرت با امام حسین علیه السلام
                    یاعلی
                    • m
                      milad1100
                      ۱۵ فروردین ۱۳۹۶، ۲۲:۳۰
                      ثبت نامش همین الان شروع شده . به ناحیه سپاه محل سکونت مراجعه کنید.
                      من نمیتونم مقایسه کنم و اصلا جای قیاس نداره و هرکدوم یه معایب و یه مزایا دارن و نسبت به علاقه انتخاب کن چون اگه ارتش قبول بشی نمیتونی توی آزمون سپاه قبول بشی چون مرلحل گزینش سپاه نصفش توی تابستون هست و شهریور قبول نهاییش معلوم میشه و ظرفیتش خیلی خیلی کمه مثلا پارسال از اصفهان 20 نفر گرفته بود و معرف پاسدار میخاد و خود مسئول مرکز گزینش اصفهان به من گفت که با معدل کل 16 به بالا میگیره و بیشتر ظرفیتش ریاضی و بعد تجربی و خیلی کم انسانی میگیره و برخلاف ارتش توی پزشکی اونقدر سخت گیر نیست ولی مصاحبه و تحقیقات خیلی زیاد رد میکنه و فوق العاده سخت گیره.
                      رشته های مهندسی و خاصش هم که توی دانشگاه جامع هستن با دیپلم نمیگیره برخلاف ارتش و فقط. با لیسانس میگیره.
                      هر حفتشون هم بعد از سه سال ستوان دو میگیرن.
                      سوالی باشه در خدمتم.
                      برای منم دعا کن که 29 میرم تهران قبول بشم.یا حق
                    • ب
                      بنده خدا
                      ۱۵ فروردین ۱۳۹۶، ۱۷:۲۰
                      سلام من 23 این ماه باید برم واسه گزینش
                      با لباس ورزشی برم؟
                      کلاااااااا توضیح بدید چطور برم و چیکار کنم؟
                      (ادمین عزیز سایت ما چطور میتونیم با دوستان عزیزی که در این مورد تجربه دارن ارتباط شخصی داشته باشیم
                      شماره و ایمیل و یوزر و ... مممنوعن که!!!!!!!!!!!!!جواب بدید لطفا)
                      • م
                        مدیر
                        ۱۵ فروردین ۱۳۹۶، ۱۷:۴۲
                        با سلام
                        کاربر گرامی بخش دیدگاهها برای همین موارد میباشد که افراد مطلع به سوالات پاسخ دهند.
                        با تشکر
                      • p
                        persian
                        ۱۵ فروردین ۱۳۹۶، ۱۶:۲۷
                        سلام.دوستان راسته میگن رشته های هوایی رو فقط بچه های ریاضی میتونن بزنن؟
                        • س
                          سید میلاد هاشمی
                          ۱۶ فروردین ۱۳۹۶، ۰۰:۴۴
                          نه اصلا . تجربی ها میتونن اگه معدل بالایی داشته باشن
                        • ا
                          اکبر
                          ۱۵ فروردین ۱۳۹۶، ۰۷:۰۶
                          سلام گزینش و تست های پزشکی دانشگاه افسری ارتش بر اساس چه قوانین هست و اگه کسی کف پاهاش صاف باشه ایا رد میشه
                          • ا
                            اکبر
                            ۱۶ فروردین ۱۳۹۶، ۰۶:۴۷
                            کسی جواب سوال منو نمیدونه
                            • س
                              سید میلاد هاشمی
                              ۱۶ فروردین ۱۳۹۶، ۱۰:۵۷
                              بر اساس دیدگاه پزشک ارتش . کف پا درجه بندی داره و بستگی به درجه رد میکنن
                            • م
                              میکائیل ۲۷
                              ۱۵ فروردین ۱۳۹۶، ۰۲:۱۸
                              سلام من متاهل هستم و افسری ارتش قبول شدم بنظرتون برم تهران یا نه
                              • م
                                محمد۰۸
                                ۱۵ فروردین ۱۳۹۶، ۲۱:۱۱
                                شما آگه برید تهران همون اول دژبان اجازه ورود نمیده از اول اشتباه کردید ثبت نام کردید
                                • س
                                  سید میلاد هاشمی
                                  ۱۶ فروردین ۱۳۹۶، ۰۰:۴۷
                                  آقایون متاهل حق ثبت نام ندارن اگه همه مراحلشم بری و قبول بشی به یه جای میرسی که بین زن و ارتش باید یکیو انتخاب کنی چون چهارسال افسری کاملا شبانه روزی هستش و هر سال دو الی سه بار مرخصی داری . ازدواج در دوره دانشگاه افسری بزرگترین اشتباه هر افسره . حالا که میرین افسری بخونید تا مدرک فوق لیسانس و با درجه سروان تو سن ۲۵ سالگی بیاین بیرون . بهترین های ارتش درحال حاضر همینکارو کردن . زن همیشه هست
                                  • س
                                    سید میلاد هاشمی
                                    ۱۶ فروردین ۱۳۹۶، ۰۰:۴۸
                                    تکمیلی : اگه تو سن ۱۸ سالگی پذیرفته بشین تا سن ۲۲ سالگی لیسانس میگیرین ارتش و ستوان دوم میشین و تو سن ۲۵ سالگی با درجه سروان فارغ التحصیل میشین .
                                • A
                                  AhmadReza
                                  ۱۵ فروردین ۱۳۹۶، ۰۱:۲۶
                                  من الان مدرک پیش دانشگاهی رو دارم و گواهی اشتغال به تحصیل به من نمیدن.اگه کمکم کنید ممنون میشم
                                  • ح
                                    حسن
                                    ۱۵ فروردین ۱۳۹۶، ۲۳:۱۲
                                    معافیت تحصیلی باید بگیری واسه کنکورت اگه بدن
                                  • A
                                    AhmadReza
                                    ۱۵ فروردین ۱۳۹۶، ۰۱:۲۳
                                    سلام.قربان من دقیق نمیدونم برای رفتن به تهران چه مدارک هایی رو ببرم میشه لطف کنید کمکم کنید.بعد هم میخواستم بدونم که نیاز هست که برگ سبز (دفترچه ی اعزام)بگیرم یا نه؟
                                    ممنون
                                    • س
                                      سید میلاد هاشمی
                                      ۱۶ فروردین ۱۳۹۶، ۰۰:۵۰
                                      معافیت تحصیلی سعی کن داشته باشی اگه نشد اجباریه داشتن کاغذی که وضعیت سربازیتو مشخص کنه
                                    • م
                                      مهدی
                                      ۱۵ فروردین ۱۳۹۶، ۰۱:۱۰
                                      سلام سال سوم ریاضی هستم برای ورود به رشته مهندسی دانشگاه امام حسین باید با کنکور برم در این صورت رتبه چقد لازم است یا بدون کنکور هم میشه راهنمایی کنین
                                      • m
                                        milad1100
                                        ۱۵ فروردین ۱۳۹۶، ۱۲:۱۸
                                        برادر من دانشگاه جامع امام حسین(رشته های مهندسی) با دیپلم نمیگیره و دانشگاه افسری امام حسین با دیپلم میگیره.
                                        برای ورود به دانشگاه جامع شما باید کنکور بدید و لیسانس بگیرید و بعد برای کنکور فوق لیسانس برید دانشگاه جامع.
                                      • ب
                                        بهنام
                                        ۱۵ فروردین ۱۳۹۶، ۰۰:۲۲
                                        سلام دوستان ی سوال دارم اگه کسی میدونه لطفا جواب بده
                                        من یکی از عموهام زمان جنگ هشت ساله تو سربازی شهید شده ولی نه پدرم و نه دیگر عموهام هیچ کدوم از سهمیه عموم واسه استخدامی یا قبولی در جایی استفاده نکردن درضمن عموی من هم مجرد بوده
                                        حالا میخوام ببینم راهی هست که من از این سهمیه استفاده کنم
                                        • m
                                          milad1100
                                          ۱۵ فروردین ۱۳۹۶، ۱۲:۱۸
                                          نه. اصلا فکرش را از سرت بیرون کن. هیچ راهی نیست
                                          • س
                                            سید میلاد هاشمی
                                            ۱۶ فروردین ۱۳۹۶، ۰۰:۵۲
                                            سهمیه دنیایی ارزشی نداره گل پسر . بسیجی فعال داشته باش کافیه . از عموی شهیدت عاقبت بخیری و کمک بخواه چه بسا هزار برابر بیشتر از چندتا کاغذ بدردت میخوره
                                          • س
                                            سپهر
                                            ۱۴ فروردین ۱۳۹۶، ۲۳:۴۶
                                            دوستان کسانی که برای گزینه ش رفتن در چند روز آینده خواهشا بیان ی توضیحی بدن چون با جود دو تا معاینه داخل شهر خودمون داشتیم به احتمال زیاد تفاوت هایی خواهد داشت.
                                            • س
                                              سید میلاد هاشمی
                                              ۱۶ فروردین ۱۳۹۶، ۰۰:۵۶
                                              معابنات شهرت مختصر بوده ولی اونجا کامل هستش . معاینات شهرت داخل بدن چک شده ولی اونجا بیرون بدن چک میشه . سالم باشی فرقی نمیکنه چه معاینه ای درپیش هست
                                            • A
                                              Amir
                                              ۱۴ فروردین ۱۳۹۶، ۲۳:۰۹
                                              سلام من متولد 1371 هستم و لیسانس عمران دارم. چه طور میتونم توی استخدامی افسری شرکت کنم. شنیدم اگه کسی لیسانس داشته باشه با انجام یه دوره ٩ماهه میتونه استخدام شه. میشه بگید از کجا باید اقدام کنم؟
                                              • a
                                                amin
                                                ۱۴ فروردین ۱۳۹۶، ۲۰:۳۰
                                                سلام.خسته نباشید.دانشجوی ترم شش هستم و میخام برم درجه داری نیروی دریایی.باید گواهی اشتغال به تحصیل ارایه بدم موقع ثبت نام؟ایا تمام مراحل ثبت نام حضوریه؟متولد اذر 74هستم.ایا فرزند ورسنل بودن امتیازی داره؟تاریخ دقیق ثبت نام سال 96رو از کجا باید گیر بیارم؟خدایی خیلی گشتم دنبال این سوال ها لطفا جواب بدید
                                                • س
                                                  سید میلاد هاشمی
                                                  ۱۴ فروردین ۱۳۹۶، ۲۱:۲۳
                                                  سلام چه افسری چ درجه داری مستلزم گذراندن تعداد واحد های کمتر از ۴۴ واحد هست پس علنی شما نمیتونید برید هیچکدوم . ثانیا اگه بخواید برید از دانشگاه حرفی نزنید یا با پارتی بازی ثبت نام کنید که تعداد واحد های اخذ شدتونو گیر ندن . تاریخ دقیق هم نداره ولی حدودا اواخر مرداد تا اوایل دی ماه شیفت ثبت نام درجه داران عزیز هستش
                                                  • a
                                                    amin
                                                    ۱۴ فروردین ۱۳۹۶، ۲۳:۳۲
                                                    اقای هاشمی پارسال که اوایل خرداد بود ثبت نام امسال عوض شده؟من نیروی دریایی رو گفتم.از دوستان بودند بیشتر از 44واحد داشتن و ثبت نام کردند.بله از همون راهی که خودتون گفتین اقدام میکنم.شرمنده وقتتون رو میگیرم اگر تو انتخاب رسته مثلا غواصی رد شدی باید که چکار کرد؟یکسال دیگه موند یا یه رسته ی دیگه میشه رفت؟با تشکر از شما
                                                    • س
                                                      سید میلاد هاشمی
                                                      ۱۶ فروردین ۱۳۹۶، ۰۱:۰۱
                                                      زمان دقیقی نداره درجه داری و اگه تو رسته ای رد شدی باید بمونی سال دیگه ‌. شاید کمیسیون شانس مجدد بهت بده . قوانین ارتش خیلی جدیدا راحت شدن مثب قبل سخت و سفت نیست
                                                  • k
                                                    kaspian
                                                    ۱۴ فروردین ۱۳۹۶، ۱۹:۲۷
                                                    باسلام به همه دوستان عزیز و افسر های اینده کشور کم کم داریم به روز های گزینش و معاینات دانشگاه های افسری نزدیک میشیم و تنها ۵ روز دیگه تا شروع گزینش باقی مونده این چند ماه سرم خیلی شلوغ بوده بخاطر همین کمتر به سایت سر زدم برای همگی شما دوستان ارزوی موفقیت دارم و اگر کسی سوالی چیزی داشت خوشحال میشم جواب بدم. به امید پیروزی و قبولی شما در تمام مراحل زندگی
                                                    • a
                                                      amir
                                                      ۱۴ فروردین ۱۳۹۶، ۱۷:۵۳
                                                      سلام خست نباشید. میخواستم ببینم با مدرک فنی و حرفه ای هم قبول میکنن برای ثبت نام ؟!
                                                      • ا
                                                        ارش
                                                        ۱۴ فروردین ۱۳۹۶، ۱۹:۲۰
                                                        سلام . نه با مدرک فنی نمیتونی بری دانشکده باید حتما مدرک نظری داشته باشی
                                                        با مدرک فنی میتونی بری برای درجه داری.
                                                        یا بری لیسانستو بگیری از اون طریق بری توی ارتش .
                                                        موفق باشی
                                                      • h
                                                        hadi
                                                        ۱۴ فروردین ۱۳۹۶، ۱۵:۳۸
                                                        سلام به همه یه سوال داشتم اگه کسی تری گلسرید(چربی) خونش لب مرز باشه ولی هیچ مشکل دیگه ای نداشته باشه رد میشه و یه سوال دیگه امسال کلا چند نفر میخواد قبول کنه؟؟ممنون اگه میشه ازهمه خواهش میکنم هرکی میدونه جواب بده

                                                        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                        ثبت پاسخ