استخدام جدید در شهرداری های خوزستان

۴ نظر
معاون امور عمرانی استانداری خوزستان از برگزاری آزمون استخدامی شهرداری های شهرهای تازه تاسیس این استان به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: در این آزمون 201 نفر جذب این شهرداری ها می شوند. به گزارش جنوب نیوز، ˈاحمد سیاحیˈ در نشست خبری که در محل معاونت عمرانی استانداری خوزستان برگزار شد به تشریح برنامه های هفته دولت در این استان پرداخت و بیان کرد: به مناسبت هفته دولت این آزمون برای جذب نیروهای مورد نیاز 21 شهرداری های شهرهای تازه تاسیس این استان برگزار می شود. وی با اشاره به اینکه آزمون استخدامی جذب نیروی شهرداری های شهرهای تازه تاسیس استان 21 شهریور امسال برگزار می شود ، گفت: با توجه به عنوان های مربوط به شغل های مورد نیاز ، 163 نفر مرد و 13 نفر زن و 25 نفر به صورت مشترک بین زن و مرد در این آزمون جذب می شود. معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: آگهی استخدام این آزمون بزودی در جراید محلی منتشر، و تمامی استخدام این آزمون به نیروهای بومی تعلق دارد. سیاحی بیان کرد: در این آزمون سه برابر ظرفیت مورد نیاز جذب نیرو انجام می شود و پس از طی مرحل قانونی از اواسط آبان این نیروها جذب می شوند. وی در خصوص اجرای پروژه های هفته دولت در خوزستان گفت:به مناسبت این هفته 790 پروژه با چهار هزار و 384میلیارد ریال به بهره برداری می رسد. وی افزود: در هفته دولت 38 پروژه اصلی و مهم با حضور وزرا و استاندار خوزستان به بهره برداری می رسد. سیاحی بیان کرد: از مجموع این پروژه ها 256 پروژه در 231 روستا با بیش از یک هزار و 289 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد. وی افزود: همچنین از 534 پروژه عمرانی نیز در 34شهر با سه هزار و 95 میلیارد ریال در این هفته بهره برداری خواهد شد، که 103 پروژه آن در اهواز ، 88 پروژه در دزفول و 82 پروژه در آبادان هستند. مسوول نظارت بر اجرای پروژه های عمرانی هفته دولت در خوزستان گفت:واحد تصفیه خانه فاضلاب شهرستان رامهرمز با ظرفیت 54 هزار متر مکعب در ثانیه و با اعتبار 85 میلیارد ریال، احداث و توسعه واحد نمک زدایی لب سفید ،خط تولید ام دی اف شرکت توسعه نیشکر ،آبرسانی به روستاهای شهرستان های اهواز ،شوش ،دزفول از پروژه های مهم است که در هفته دولت بهره برداری می شود. وی بیان کرد: همچنین در مجموعه شهرداری های استان نیز163پروژه در بخش فضای سبز،ساخت پارک ها اصلی و فرعی ،بهسازی معابر شهری به بهره برداری می رسد. گفتنی است هفته دولت امسال از 24مرداد ماه همزمان با شروع به کار دولت تدبیر و امید آغاز شده و تا 8 شهرویور ادامه دارد.

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدامی در مورد شهرداری خوزستان در سال 93 اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای استخدام جدید در شهرداری های خوزستان

  • a
    atefe
    ۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۱۶
    شرایط ثبت نام و تاریخ شروع ثبت نام و رشته های مورد نظرو هم لطفا بزنید.
    • پشتیبان هفت
      ۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۳۰
      با سلام
      کاربر عزیز به محض اعلام شرایط در این صفحه اطلاع رسانی خواهیم کرد
      با تشکر
    • م
      مینا
      ۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۱۲
      من لیسانس مدیریت و برنامه ریزی در رشته علوم تربیتی دارم و فارغ التحصیل دانشگاه پیام نور دزفول هستم . خوبه این جور استخدام میکنن ولی آیا رشته ما رو میخان . ما هم دل داریم خدا ما توکلمون به خدای بزرگه ...
      راستس لطفا اعلام کنین چه رشته هایی میخان . ممنون خدانگدار ....
      • م
        مدیر
        ۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۲۲
        با سلام
        به محض اعلام استخدامی در سایت اطلاع رسانی میشود
        با تشکر

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ