استخدام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران (اعلام نتایج)

۳۷۱۵۶ نظر

استخدام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

اخبار و استخدام‌های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به محض اعلام توسط مراجع رسمی، در این صفحه اطلاع‌رسانی می‌شود. بدیهی است شما با مراجعه روزانه به این صفحه می‌توانید علاوه بر مطالعه  اخبار و استخدام‌های بانک مرکزی، آشنایی با سوالات و منابع مطالعاتی استخدام بانک مرکزی و منابع مصاحبه استخدامی، در جریان استخدام جدید نیز قرار بگیرید. در ادامه با کلیک بر روی هر لینک از فهرست مطالب، به بخش مربوطه هدایت می‌شوید.  برای مشاهده استخدام سایر بانک‌ها، به صفحه استخدام بانک‌ها مراجعه کنید.

خبر ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام بانک مرکزی در سال ۱۴۰۱

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام بانک مرکزی در سال ۱۴۰۱ به اطلاع می رسانیم، فهرست اسامی دعوت شدگان به مصاحبه آزمون استخدامی ۱۱ آذرماه سال ۱۴۰۱ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در مقاطع و ردیف های شغلی مختلف اعلام شد.

نتایج آزمون

 

لینک‌ها و صفحات مرتبط

  • آزمون استخدامی بانک مرکزی  بعد از ظهر روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ برگزار شد و  هم‌اکنون داوطلبان منتظر اعلام نتایج آن هستند. برای مشاهده نتایج آزمون به بخش «اعلام نتایج  آزمون»  در همین صفحه، مراجعه کنید.
  • برای ایجاد آمادگی و اطلاع از جز‌ئیات جلسه مصاحبه،  کتاب جامع  «مصاحبه و گزینش»   را مشاهده و بررسی کنید.

 

شرایط عمومی و اختصاصی

 

آخرین اخبار آزمون استخدامی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

زمان آزمون استخدام بانک مرکزی

زمان آزمون استخدامی بانک مرکزی به شرح زیر است:

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۷ الی ۱۶ آبان ۱۴۰۱ بود و هم‌اکنون زمان آن به پایان رسیده است.
  • زمان دریافت کارت آزمون استخدامی بانک مرکزی ۹ آذر ۱۴۰۱خواهد بود.
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدام بانک مرکزی ۲۶ بهمن ماه سال ۱۴۰۱ است.

دریافت کارت آزمون استخدام بانک مرکزی

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام بانک مرکزی در سال ۱۴۰۱ به اطلاع می‌رسانیم، لینک دریافت کارت آزمون فعال شده است.

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۸ آذر ۱۴۰۱
  • زمان برگزاری آزمون: ۱۱ آذر ۱۴۰۱

اعلام نتایج آزمون استخدام بانک مرکزی

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام بانک مرکزی در سال ۱۴۰۱ به اطلاع می رسانیم، فهرست اسامی دعوت شدگان به مصاحبه آزمون استخدامی ۱۱ آذرماه سال ۱۴۰۱ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در مقاطع و ردیف های شغلی مختلف اعلام شد.

مشاهده نتایج آزمون

استخدام بانک مرکزی

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران یا بانک مرکزی ایران نهاد ناظر بر خدمات مالی و بانکداری ایرانی است که مسئول تنظیم و اجرای سیاست اعتباری و پولی بر اساس سیاست کلی اقتصادی کشور است .

 استخدامی بانک مرکزی سال ۱۴۰۱ در تاریخ ۷ آبان ماه ۱۴۰۱ شروع شده است که شرایط استخدام بانک مرکزی در دفترچه آزمون استخدامی ذکر شده است .

رشته های مورد نیاز استخدام بانک مرکزی رشته های زیادی مانند حسابداری، حقوق، برق، کامپیوتر و... است که در این آزمون مجاز به شرکت هستند. شما می توانید لیست کامل آنها را در دفترچه استخدامی بانک مرکزی سال ۱۴۰۱ در همین صفحه مشاهده کنید.

شرایط سنی استخدام بانک مرکزی ۱۴۰۱   به صورت است که حداقل سن ۱۸ سال تمام (متولدین ۱۳ /۰۸ /۱۳۸۳ به قبل) و حداکثر سن با توجه به شرایط استخدام بانک مرکزی به شرح مندرج در جدول آگهی استخدام است.

همچنین کاربران عزیز سایت «ای استخدام» می توانند در مقاطع تحصیلی کارشناسی(لیسانس)، کارشناسی ارشد(فوق لیسانس) و دکتری در آزمون استخدامی بانک مرکزی سال ۱۴۰۱ ثبت نام کنند و امسال امکان استخدام دیپلم در بانک مرکزی وجود ندارد.

داوطلبان عزیز استخدامی بانک مرکزی سال ۱۴۰۱ می‌توانند برای آمادگی در آزمون استخدامی از منابع آزمون استخدامی بانک مرکزی در این خصوص استفاده نمایند و بعد از قبولی در مرحله کتبی و راه یافتن به مرحله گزینش و عقیدتی سیاسی  منابع آزمون استخدامی بانک مرکزی از بسته کتاب جامع گزینش، مصاحبه و عقیدتی استفاده کنند.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی بانک مرکزی
در این بخش، همه‌ی منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمون‌های استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روان‌شناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. با مراجعه به لینک مورد نظر، می‌توانید مطالب دلخواه‌تان را مطالعه کنید.

 

لینک‌های مفید و کاربردی استخدام بانک مرکزی
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی فهرست شده‌اند. شما می‌توانید در صورت نیاز به هر صفحه، روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

 

آرشیو مطالب پیشین استخدامی بانک مرکزی
آگهی‌های پیشین آزمون استخدامی بانک مرکزی، در این قسمت بایگانی شده‌اند. برای مطالعه‌ی آن‌ها روی لینک مورد نظر، کلیک کنید.

 

سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳۷٬۱۵۶ نظر برای استخدام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران (اعلام نتایج)

  • ب
    به کارمند بانک
    ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۱۸
    با عرض سلام همکار جدیدتون هستم که چند ماهی است استخدام شدیم با مدرک دیپلم.سوال دوست عزیزمون رو خوندم ،من خودم قبل از اینکه بیایم دانشجو بودم و الان تنها یک ترم تا گرفتن مدرک کاردانی فاصله دارم.البته قصد دارم به کارشناسی ارتقا داده سپس به اداره ارایی نمایم،ایا گرفتن مدرک کاردانی قبل از رسمی شدن ایا مانع از استخدام شدن بعد از دو سال ازمایشی میشود.اگر میشه راهنمایی کنید بنظرتون فعلا انصراف بدم بهتر نیست.
    • م
      محمد
      ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۰۹
      دوست عزیز من پی گیری کردم خودم کارشناسی دارم بهم گفتن بعد رسمی شدن ارائه بده ی درصدی به حقوق اضافه میشه ولی رتبه نه تا زمانی که ی سمت خالی بشه بتونی جا اون بگیری
      • ع
        عرفان
        ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۰
        دوست عزیز محمد جان شما هم دیپلمه هستید؟
        • م
          محمد
          ۳ تیر ۱۳۹۵، ۲۰:۰۶
          اقای کارمند توضبح داد البته اگه سمت مدرک تو اداره ایکه هستی خالی باشه میتونی درخواست اون سمت بدی که بستگی به اداره داره برا ادامه تحصیلم صبر کن رسمی بشی بد شروع به درس خودن کن
      • ک
        کارمند بانک
        ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۱۸
        انصراف ندهید ولی مدرک شما بعد رسمی شدن مورد قبول واقع می شود.همونطور که یکی از دوستان گفتن درصدی به جذب خاص شما اضافه می شود ولی رتبه یا سمت نمیگیرید.
      • س
        سوال از کارمند بانک
        ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۱۰
        با عرض سلام منظورم این بود همانطور که کسانیکه مدرک بالاتری داشتند نتوانستند در بعضی کد گروه ها استخدام شوند،اگر مدرکمان را قبل از رسمی شدن کسب کنیم،ایا استعلام جدیدی از طرف بانک صورت میگیرد که مانع از استخدام شود و منظور از مدرک بالاتر نه برای اداره بلکه برای خودمان است.با تشکر و قبولی طاعات و عبادات
        • ک
          کارمند بانک
          ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۴۵
          با سلام مجدد و آرزوی قبولی طاعات و عبادات.حالا شما چرا اصرار دارید قبل از رسمی شدن ارایه بدهید؟ در ضمن در پرونده پرسنلی ثبت می شود که مدارک شما قبل از خدمت اخذ شده یا بعد از خدمت.طبیعتا اگر مدرک بالاتر ندارید و بعد از شروع به کار درس رو شروع کرده اید که نباید جای نگرانی باشد.
          • ک
            کارمند بانک
            ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۴۶
            البته اگر مدرک هم برای خودتان دارید اخذ میکنید که جای نگرانی نیست.زیرا تا زمانی که ارایه ندادید استعلام نخواهد شد.
        • a
          ali
          ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۴۵
          با سلام خدمت کارمند بانک ، لطفا اگه اطلاعی از آزمون جدید بانک مرکزی دارید راهنمایی کنید
          • ک
            کارمند بانک
            ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۴۷
            فعلا گفته شده که امسال آزمون برگزار میشه.ولی جزییات مشخص نیست.
          • س
            سوال از کارمند بانک
            ۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۳۱
            با عرض سلام،اگر در دو سال خدمت ازمایشی ادامه تحصیل داده و احیانا با توجه به سوابق قبلی موفق به اخذ مدرک تحصیلی جدید شویم،برای رسمی شدن به مشکل برخورد میکنیم؟
            • ک
              کارمند بانک
              ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۵۰
              با سلام.اگر مدرک بالاتر برای رشته شما پذیرفته باشد منعی ندارد.ولی به نظر من بعد از یکسال از شروع به کارتان ادامه تحصیل دهید تا بعد از رسمی شدن بتوانید مدرکتان را هم ارایه دهید.
            • ب
              بنده خدا
              ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۳
              با سلام و احتراما خدمت کارمندان عزیز بانک مرکزی
              خبر خوب برای دوستان
              با پیگیری هایی که با مدیریت اداره رفاه انجام گرفت دکتر قائدی پزشک اعصاب و روان که تعداد زیادی از دوستان رو بی مورد کمیسیونی کرده بود ، نه تنها از پزشک معتمد بودن عزل شدن بلکه باهاشون فسخ قرارداد شد و از لیست پزشکان بانک هم حذف شدن ، امیدوارم خبر خوبی برای دوستانی که توسط این آقا اذیت شدن بوده باشه
              البته یکسری از دوستان تو این راه متضرر شدن که دلیل اصلی پیگیری بنده و دوستان هم همین بود تا دیگه حق کسی ضایع نشه و ایشالا اگر استخدامی های بعدی ای گذاشت بانک مشکلی برای دوستان پیش نیاد
              موفق و پیروز باشید در پناه حق
              • ک
                کارمند بانک
                ۱۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۳۳
                برای دوستانی که استخدام نشدند یا منتظر استخدام تو یه سازمان خوب هستند یه خبر خوب بدم که از یه منبع موثق شنیدم که بانک مرکزی امسال هم آزمون استخدامی قراره بذاره ولی ماهش مشخص نیست.ان شااله همه موفق شید.
                • ب
                  بدبخت
                  ۱۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۸
                  کارمند جان بازم سهمیه بومی داره مثل پارسال؟
                  • ک
                    کارمند بانک
                    ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۲۴
                    هنوز شرایط مشخص نیست.
                  • ا
                    امیدوار
                    ۱۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۲
                    کارمندجان اگه به این زودی قراره ازمون بزارن مطمئنا از رشته های جدید برمیدارن چون رشته های ازمون پارسال که جذب شدن و فکر نمیکنم بازم نیازی داشته باشن
                    • ک
                      کارمند بانک
                      ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۲۷
                      البته حرف شما درسته ولی اینگونه نیست که همه رشته ها نفراتش تکمیل شده باشه.امیدوارم تو شرایط سنی هم استثنا قایل شوند تا متولدین اوایل و اواسط دهه شصت هم بتونن شرکت کنن و آیندشون رو بسازن.
                      • ج
                        جوجو
                        ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۰۱
                        خوب اگه همه رشته ها تکمیل نشده پ چرا منو سر بومی نبودن رد کردن
                        • ک
                          کارمند بانک
                          ۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۲
                          دوست من چون ای قضیه بومی جزو شرایط آزمون بوده ازش عدول نکردن.
                    • ا
                      الف ش
                      ۱۵ خرداد ۱۳۹۵، ۲۰:۲۲
                      من که هروقت اسم بانک مرکزیو میشنوم یا میبینم، دلم میگیره....تو رشته ما 2 نفر میخواست و 4 نفر واسه مصاحبه تعیین شدیم. اما سه نفراز چهارنفر رو که همه مونم دانشگاه بهشتی و علامه خونده بودیم، فقط و فقط بخاطر بومی نبودن رد کردن و نفر چهارم رو که دانشگاه آزاد خونده بود، انتخاب کردن :(
                      • س
                        سیما
                        ۱۵ خرداد ۱۳۹۵، ۲۳:۱۶
                        منو که حتی برا مصاحبه هم دعوت نکردن با اینکه قبولم شده بودم
                        • ا
                          الف ش
                          ۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۴۹
                          خداکنه امسال این شروط مسخره رو بردارن....البته خداروشکر من یجای دیگه قبول شدم و الان شروع بکار کردم، ولی اگه امسال از لحاظ سنی مشکلی نداشته باشم، بازم شرکت میکنم.چون بانک مرکزی یچیز دیگه ست
                      • ت
                        تنهای تنهای تنها
                        ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۰۱
                        سلام. من رشته ام حسابداری با معدل 19.34. چند ماهه دارم تو بانک انصار کار میکنم ولی به خاطر فضای بد انصار دارم از اونجا میام بیرون. به نظر شما میتونم برم بانک مرکزی ؟ اگر راهی سراغ داری ممنون میشم راهنماییم کنی.
                        • ن
                          نوری
                          ۲۱ خرداد ۱۳۹۵، ۲۳:۰۷
                          سلام برا چی فضا بده؟
                        • ن
                          نجمه
                          ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۳۵
                          سلام
                          من تازه اومدم اینجا و متوجه شدم شما خیلی به بچه ها کمک کردین البته نمیدونم تو چه زمینه ای بوده اما میشه لطفا اگر از منابع خوب برای قبولی تو آزمون استخدامی ها به ویژه بانک اطلاعاتی دارین به اشتراک بذارین؟؟ من فوق لیسانس مدیریت اجرایی هستم...
                          خدا به کار و زندگیتون برکت بده ان شاالله
                        • م
                          مینا
                          ۱۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۵
                          سلام در مورد دین و مذهب پرسیدن، درسته اما نظر من اینه که کسیکه قراره بهش کاری سپرده بشه خیلی مهمتره که چی بلده و چه تجربیاتی داره از تواناییهاش بیشتر بپرسند/بخاطر این میگم که متاسفانه خیلی از کارمندان کشور ما حتی کار با یه کامپیوتر رو نمیدونن اما باید سر ظهر برن نماز جماعت اداره تا امتیاز بگیرند و کلی ارباب رجوع منتظر خودشون بگذارند.
                          • ح
                            حامد
                            ۱۳ خرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۳۴
                            چرا الکی حرف در میاری نماز اجباری نیست خیلی رو میبینم که نماز نمیرن یا تو دفتر میخون
                            تازه ی خبرهای شنیدم که نمیشه گفت
                          • ب
                            بی پناه
                            ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۲۰:۳۴
                            سلام. دوستان من تو آزمون این بانک قبول شدم ولی برام مشکل بومی پیش اومد کا نتونستم اثباتش کنم . خیلی واسه خودم متاسفم و ناراحت که تتونستم به این بانک راه میدا کنم. به امید روزی که همه شرایط به وفق مراد باشه و ما هم صاحب شغل بشیم و از این بیکاری رها .
                            • م
                              محمد
                              ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۲۳:۲۸
                              سلام. منم دقیقا به همین دلیل رد شدم و الان بیکارم.
                              • س
                                سحر
                                ۱۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۲۱
                                سلام خوبین
                                توروخداتوضیح بدین شما چی ارائه کردین اونا قبول نکردن؟
                            • م
                              مهری
                              ۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۴۹
                              من رشتم حسابداریه لطفا زمان شروع استخدام رو به من اطلاع بدید
                              • محتوا گذار شش
                                ۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۵۴
                                با سلام
                                کاربر عزیز برای اطلاع از زمان و شرایط استخدام این سازمان اینجا کلیک کنید.
                                موفق باشید
                              • ک
                                کارمند بانک
                                ۹ خرداد ۱۳۹۵، ۲۳:۵۳
                                سلام دوستان.نمیدونم چرا دلم یکدفعه هوای اینجارو کرد.اومدم سری بزنم ببینم هنوز کسی به اینجا سر میزنه؟ به سلامتی فکر میکنم اکثریت مشغول به کار شدید و وقت سر خاراندن هم ندارید.انشا اله در پناه حق موفق باشید ما رو هم از دعاتون بی نصیب نگذارید.
                                • ب
                                  بنده خدا
                                  ۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۱
                                  سلام به کارمند بانک عزیز ، شما کمک شایانی به تمامی دوستان داشتی و کسی شما رو فراموش نخواهد کرد ، منم حدود پ ماه و نیم میشه که اومدم سر کار و خدارو شکر از وضعیتم راضیم ، امیدوارم هر جا که هستید موفق و پیروز باشید
                                  • ک
                                    کارمند بانک
                                    ۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۲۰:۱۶
                                    ممنون بنده خدا جان.خیلی خوشحالم که مشغول به کار شدی و از وضعیتت هم راضی هستی.ان شا اله که جوونای خوب وپر تلاش کشورمون همه بتونن یه شغل مناسب پیدا کنن.من کار خاصی نکردم اون روزایی که به سوالای بچه ها جواب میدادم پر انرژی مثبت می شدم و زندگیم تغییر کرده بود که مطمئنم از دعای دوستان بوده.
                                    • خ
                                      خوشبخت
                                      ۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۱۷
                                      سلام جناب کارمند خسته نباشید بخاطر کمکهای که کردین ممنونم
                                      • ب
                                        بیکار
                                        ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۳۴
                                        حوشبحالتون برا منم دعا کنید ?
                                        • م
                                          محمد
                                          ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۱۳
                                          انشالله ی کار خوب پیدا میکنی
                                          • ک
                                            کارمند بانک
                                            ۱۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۲۸
                                            خواهش میکنم دوست خوبم.
                                      • .
                                        ...
                                        ۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۴۸
                                        سلام کارمند و همکار عزیز. همه ما از شما بابت راهنمایی هاتون ممنونیم...
                                      • س
                                        ساده
                                        ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۰:۳۸
                                        بچه ها از رفتن سر کار تا زمانی که حکم بیاد چقد طول میکشه
                                        • h
                                          h
                                          ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۳:۱۲
                                          احتمالا 3 هفته
                                        • h
                                          h
                                          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۵:۵۳
                                          آدم دلش میگیره میاد میبینه همه دوستایی که یک ساله پر از دلهره رو با هم سپری کردیمو دیگه خبری ازشون نیست
                                          خدا کنه همیشه زیر سایه حق خوبو خوش باشین
                                          تولد اربابمون امام حسین رو هم بهتون تبریک میگم
                                          جای همه دوستایی که توی این ماراتون جا موندن هم بخیر
                                          به خصوص امین آقایی که تو آزمون کتبی کنار هم امتحان دادیم و متاسفانه تو رقابت نشد که بیاد بالا
                                          ولی همچنان رفیقیم
                                          • ب
                                            بانکیار
                                            ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۱:۳۴
                                            سلام بچه هایی که مشغول شدن لطفا بیان بگن جو کارکردن در بانک مرکزی چجوریه سنگین نیست
                                            • خ
                                              خوشبخت
                                              ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۰:۲۶
                                              بستگی به اداره و اتاقت داره شانس من تو اتاق رئیس دایره ام هستم سکوووت کامل دیوانه کننده است خداروشکر کارم طوری که باید برم بالا سر پیمانکار سری میزنم بیرون
                                              • ح
                                                حسين
                                                ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۴:۲۱
                                                خوبه؛ همکارا همه خوب ؛ شرایط کاری خوب
                                              • خ
                                                خوشبخت
                                                ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۹:۴۹
                                                جناب بنده خدا چی شد کارت درست شد
                                                • ب
                                                  بنده خدا
                                                  ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۵۳
                                                  سلام خوشبخت عزیز ، خوبی؟
                                                  خدارو شکر از آخر فروردین دارم میرم سر کار و تازه حکمم خورده ، از شرایط کاریم و محیط کاریم خیلی راضی هستم ، محیط بانک به خاطر حضور تعداد زیادی فرهیخته و نخبه ، از پرستیژ خیلی خوبی برخورداره ، تبریک میگم به تمام دوستانی که موفق به استخدام شدن ، امیدوارم همگی موفق باشید
                                                  • خ
                                                    خوشبخت
                                                    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۳۶
                                                    خداروشکر
                                                    جفتمون هم زمان مشغول شدیم حکم من چهارشنبه اومده مرکز مشغول بکار شدم
                                                • ن
                                                  نیازمند مشاوره
                                                  ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۰۶
                                                  زمانی مصاحبه رفتم یک نفر بود که کارمند امور مالیاتی بود و می خواست بیاد تامین .... مگه میشه از یه سازمان دولتی اومد بیرون؟ خوب یعنی تعهد نمی گیرن؟ وقتی مصاحبه می گرفتند یکی از مصاحبه گرها از دیگری پرسید اون یکی گفت یه چیزایی گفت نشنیدم ولی اخرش گفت نه مشکلی نداره ... پس ایا میشه در یه سازمان دولتی استخدام شد بعد از اونجا استعفا داد؟ یعنی فقط باید خسارت پرداخت؟ خسارتش چقدر هست؟
                                                  یه سوال دیگه: با توجه به تعهداتی که سازمانها می گیرند که اینجوری به مدت 10 سال یا 5 سال ادامه تحصیل نداد اگر یه فرد دکترا قبول شد و سازمان قبول نکرد می تونه مرخصی بدون حقوق بگیره و تحصیل کنه و دوباره بیاد سازمان تعهد موردنظر 10 ساله یا 5 ساله رو با همون شروط اولیه دوباره انجام بده؟ حالا چه سازمان غیردولتی چه سازمان دولتی؟
                                                  • ن
                                                    ناشناس بومي
                                                    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۳۴
                                                    دوست من بنده خیلی در جریان اینکه میشه مرخصی بدون حقوق گرفت یا نه نیستم ولی یه نکته رو باید توجه کنی وقتی سازمانی مثل بانک شما رو استخدام کرد یعنی به شما نیاز داره پس وقتی اجازه مرخصی بدون حقوق به شما بده یعنی عملا خودش رو از شما محروم کرده پس بعید میدونم بذارن درثانی حتی اگه قوانین اجازه بده سازمان شما قبول نخواهد کرد.
                                                    • ب
                                                      بنده خدا
                                                      ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۰۳
                                                      سلام دوست عزیز
                                                      در جواب سوال اولتون : چیزی که من دارم مشاهده میکنم تعداد افرادی که بین مکان های دولتی در حال جابجایی هستند زیاده و این امر امکان پذیر هستش ، اما بستگی به داشتن بند «پ» داره که بتونید هم موافقت مبدا رو بگیرید و هم مقصد رو ، بحث خسارت این ها هم نیست ، چون به صورت مامور میرید یه سازمان دیگه
                                                      درباره ی مدرک هم سازمان به سازمان و اداره به اداره با هم متفاوت هستش ، اگر رییس خوبی داشته باشید که با مرخصی تحصیلیتون موافقت کنه و مشکلی نداشته باشه میتونید راحت مرخی بگیرید و تحصیل کنید ، اگر هم گیر باشه به مشکل میخورید ، اما چیزی که من دیدم تعداد افرادی که تحصیل میکنن در محل کار زیاد هستن ، و شما اگر فک میکنی به مشکل بر میخوری با رییست سر ادامه تحصیل یکم مخفیانه این کار رو انجام بده
                                                      موفق و پیروز باشی
                                                    • ا
                                                      ا.ا
                                                      ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۰۰:۵۸
                                                      من برا شهرستان شرکت کرده بودم امروز رفتم برا تحویل مدارک که تو صحبت هامون گفتن که نفر قبل تو مراحل پزشکی حذف شدند بعد ایشون یه نام خانوادگی گفتن که با نام خانوادگی که تو اعلام نتایج و مصاحبه علمی شرکت کرده بودند تفاوت داشت ... یعنی میشه؟
                                                      • ب
                                                        بنده خدا
                                                        ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۰۵
                                                        سلام دوست عزیز
                                                        بله امکانش هستش ، ممکن اون شخصی که تا مرحلهپزشکی رفته هم جزو ذخیره ها بوده باشه و اسمش تو لیست اعلام نتایج نبوده باشه
                                                        موفق و پیروز باشید
                                                        • ا
                                                          ا.ا
                                                          ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۵:۰۶
                                                          یعنی نتیجه مصاحبه علمی ما دو نفر تا این حد بد بوده که ایشون بعدا دعوت شدند؟ بعد ی سوال چرا دوباره ب ما رجوع کردند و نفر ذخیره بعدی دعوت نشده؟
                                                      • ف
                                                        فرزاد
                                                        ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۵۲
                                                        سلام داش علی من امروز زنگیدم کارگزینی گفتن که به کسایی که تو مصاحبه علمی قبول شی میزنگن،اونم تا اخر اردیبهش باید منتظر بررسیشون باشیم.
                                                        خبر جدید نداری،اونی ک گفتیو مطمئنی که همه رو دعوت میکنن.
                                                        • ع
                                                          علی
                                                          ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۲۰
                                                          سلام داداش فرزاد.دادا من اون روزازخود دایره کارگزینی که مصاحبه میکردن،پرسیدم.همه عقیدتیم میریم بعدا اونا براساس هرامتیازی تا الان آوردیمو معیاراشون 25نفرو انتخاب میکنن.
                                                          • ن
                                                            ناشناس
                                                            ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۴۲
                                                            سلام.مراحل اینطوری نیستش که بره گزینش بعدش باز بررسی کنن.کسی که تو مصاحبه تخصصی قبول بشه میره گزینش.اونجوری نیستش که همه برن گزینش بعدش به بعضیا زنگ بزنن برن پزشکی.تو گزینش اگر تو استعلامات مشکلی نباشه عقیدتی هم خوب باشی بعد 2هفته خودشون احتمالا میگن که قبول شدی با نه.گزینش جداگانه اس کاری به مراحل قبل نداره.
                                                          • ع
                                                            علی
                                                            ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۳۲
                                                            سلام فرزاد دادا به من زنگ زدن به شماچی؟
                                                            • ف
                                                              فرزاد
                                                              ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۳:۵۸
                                                              سلام به منم زنگ زدن برای شنبه ساعت9ساختمون شماره2بانک مرکزی،میدان امام
                                                          • ع
                                                            علی
                                                            ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۲۲
                                                            دادا من 1خبری که دارم اینه اکثرا تامصاحبه عقیدتی دعوت میشیم.بعد ازانجام مصاحبه عقیدتی تمام امتیازارو بررسی میکنم براساس معیاراشون وامتیازات انتخاب میکنن وبعد میفرستنت واسه پزشکی.ولی خبر ندارم کی دوباره تماس میگیرن.
                                                            • ف
                                                              فرزاد
                                                              ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۸:۵۶
                                                              سلام داش علی از کجا میدونی اینایی ک میگیو،مطمئنی؟
                                                              • ع
                                                                علی
                                                                ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۹:۰۹
                                                                اون روز که رفته بودم پرسیدم.با دیروز زنگ زدم ببینم کی زنگ میزنن قبول شدیم یا نه این طور به من گفت
                                                            • ع
                                                              علی
                                                              ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۱۸
                                                              سلام دادا فرزاد خوبی چ خبر؟خبرتازه ای نداری نمیدونی کی واسه عقیدتی زنگ میزنن؟
                                                              • ن
                                                                نیازمند مشاوره
                                                                ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۳:۴۲
                                                                به من برا شغل متصدی جمع آوری داده های آماری شهرستان تماس گرفتند و هم چنین برا پست امور بیمه ای تامین اجتماعی هم قبول شدم حالا به نطرتون کدوم بهتره؟ پیشرفت شغلی کدوم بهتره؟ فوق لیسانس مدیریت از دانشگاه سراسری دارم ولی با لیسانس امتحان دادم بانک مرکزی هم قبول کرده لیسانسم رو ارائه بدم . با تشکر
                                                                • س
                                                                  سردر گم
                                                                  ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۵:۲۲
                                                                  سلام داداش یه سوال چطوری قبول کردن،من دوستم برا انتظامات با دیپلم شرکت کرده،ولی فوق دیپلم داره،ردش کردن،میگن نمیشه با مدرک بالاتر بیای،خداییش دپرس شده،اگه میتونی راهنایی کن .
                                                                  • ا
                                                                    ایمان
                                                                    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۹:۰۹
                                                                    دوست عزیز تبریک میگم
                                                                    در مورد متصدی اطلاعی ندارم ولی اگر کارمند بانک به حساب بیای که میای از تامین اجتماعی خیلی بهتره
                                                                    ضمن اینکه کار تامین اجتماعی خیلی زیاد و پر دردسره
                                                                    اگر منظورت اونایی باشه که توی شعبه ها کارای شرکتهارو انجام میدن
                                                                    من باشم هرگز نمیرم تامین اجتماعی
                                                                    باز برو از کارمندای یه شعبه سوال کن
                                                                    ولی من باشم همین بانک رو انتخاب میکنم
                                                                    در نهایت تصمیم با خودته
                                                                    • m
                                                                      m
                                                                      ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۲:۴۷
                                                                      دوست عزیزم کاشکی رشته ات رو میگفتی ولی اگه مالی خوندی خب مسلما بانک جان پیشرفت بسیار بالایی داره بعد ادامه تحصیل هم میدی و انشاا... پست های بالاتر
                                                                      • آ
                                                                        آمار
                                                                        ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۳:۱۵
                                                                        سلام. تصمیم با خودته، فقط بگم که بانک مرکزی از نظر حقوق و مزایا خیلی بهتره و کلا جای بهتریه، من سال قبل تامین ذخیره اول شدم و کلی ناراحت که چرا جذب نشدم و امسال به عنوان آمارگیر جذب بانک شدم و الان کلی خوشحالم که تامین جور نشد چون رفته بودم الان گیر کرده بودم همونجا. اینم بگم که من کارمند بانک دیگه بودم و استعفا دادم و کلا بانک مرکزی ی چیز دیگه است...
                                                                        • ن
                                                                          نیازمند مشاوره
                                                                          ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۵:۰۴
                                                                          دوست عزیز من فوق لیسانس مدیریت بحران از دانشگاه سراسری دارم ... من برا شهرستان امتحان دادم خودمم فکر می کردم چون فارغ التحصیل شدم حذف میشم ولی چون قبل از تاریخ برگزاری آزمون استخدامی هنوز مدرک ارشد رو نگرفتم برا همین خود بانک گفتند می تونی بیایی سرکار ... برام پیشرفت و ارتقا شغلی از حقوق و مزایا اهمیت بیشتری دارد ولی چون انتقال از شهرستان به تهران ممنوعه و از طرفی نمایندگی های شهرستان پست های شغلی مهم ندارد مثل سایر ارگان ها نیست می ترسم همین پست باقی بمونه ... در ضمن اگر در مقظع دکترا پذیرفته شم بانک اجازه تحصیل میده؟ حتی با مرخصی بدون حقوق یا تعهد می گیرن تا ده سال تحصیل نکنی
                                                                          • م
                                                                            مهدي2
                                                                            ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۳۳
                                                                            دوست من اگه واست ادامه تحصیل مهمه تو شغل متصدی آمار نیا چون اینجا مدارک بالای لیسانس و اطلاعاتت کارایی نداره و پیشرفت شغلیش اینه که بعد مثلا 15 20 سال رییس اون قسمت آمار شهرستان بشی ولی از نظر حقوق و مزایا و انواع وامهای بانکی بانک مرکزی حرف نداره.ولی اگه منظورت اینه که اون پست بیمه هم ارتقای خاصی نداره تو حالت مساوی بانک مرکزی ارجح تره.ولی بعید میدونم بانک مدرک دکترای شما رو حتی در صورت قبولی و ارایه بپذیره و عملا مدرک شما فایده ای نداره مگر اینکه تحصیل رو فقط برای تحصیل بخواید.

                                                                        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                        ثبت پاسخ