استخدام بانک صنعت و معدن (کلیه اخبار و اطلاعیه ها)

۷۹۵۴ نظر

استخدام بانک صنعت و معدن

اخبار و استخدام‌های بانک صنعت و معدن به محض اعلام توسط مراجع رسمی در این صفحه اطلاع‌رسانی می‌شود. بدیهی است شما با مراجعه روزانه به این صفحه می‌توانید علاوه بر مطالعه اخبار و استخدام‌های بانک صنعت و معدن، آشنایی با سوالات و منابع مطالعاتی استخدام بانک صنعت و معدن و منابع مصاحبه استخدامی، در جریان استخدام جدید نیز قرار بگیرید. در ادامه با کلیک بر روی هر لینک از فهرست مطالب به بخش مربوطه هدایت می‌شوید.   برای مشاهده استخدام سایر بانک‌ها، به صفحه   استخدام بانک‌ها  مراجعه کنید.

 

بانک صنعت و معدن ایران، به عنوان یکی از بانک‌های وابسته به دولت استخدام نیروی خود را از طریق آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی دولت پیگیری می‌کند. به همین سبب متقاضیان استخدام بانک صنعت و معدن که قصد دارند در سال جدید به استخدام این بانک درآیند باید ابتدا منتظر درج آگهی استخدامی این بانک به صورت آزمون استخدامی باشند و سپس با ثبت نام در آزمون نسبت به شرکت در آن اقدام نمایند.

آخرین وضعیت استخدام بانک صنعت و معدن

اطلاعیه معرفی‌شدگان چهارمین آزمون فراگیر استخدامی کشور منتشر شد. برای مشاهده اطلاعیه های مربوط به معرفی‌شدگان چهارمین آزمون فراگیر استخدامی کشور بانک صنعت و معدن به لینک زیر مراجعه نمایید

برای مشاهده اینجا کلیک نمایید

نتایج آزمون استخدامی بانک صنعت و معدن همزمان با اعلام نتایج آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی در دور چهارم، منتشر شد. جهت مشاهده نتایج می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

مشاهده نتایج آزمون استخدام بانک صنعت و معدن

لینک ها و صفحات مرتبط

  • تاریخ اعلام نتایج آزمون استخدام بانک صنعت و معدن ۵ مهر ۹۶ بوده است. با مراجعه به بخش اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک صنعت و معدن آخرین اطلاعیه‌های مرتبط را بخوانید.
  • جهت آمادگی برای حضور در جلسه مصاحبه استخدامی بانک صنعت و معدن می‌توانید از منابع مطالعاتی برای مصاحبه موجود در این صفحه استفاده کنید.
شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی بانک صنعت و معدن

 

اطلاعیه های مربوط به بانک صنعت و معدن

زمان آزمون استخدامی بانک صنعت و معدن

زمان آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی و آزمون استخدام بانک صنعت و معدن بخش است.

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی  ۲۹ خرداد ۹۶ بوده است.
  • زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی ۳ شهریور ۹۶ است.
  • زمان دریافت کارت آزمون این مرحله از ۳۱ مرداد ۹۶ بوده است.
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدام بانک صنعت و معدن ۵ مهر ۹۶ بوده است.

لینک دریافت اعلام نتایج آزمون استخدام بانک صنعت و معدن ، در کادر اعلام نتایج آزمون استخدام بانک صنعت و معدن قرار گرفته است.

دریافت کارت آزمون استخدام بانک صنعت و معدن

متقاضیان محترم در سایر دستگاه‌های اجرایی نیز از طریق همین صفحه می‌توانند کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی خود را دریافت نمایند.

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۳۱ مرداد ۹۶
  • زمان برگزاری آزمون: ۳ شهریور ۹۶

جهت دریافت کارت آزمون استخدامی آزمون فراگیر چهارم و بانک صنعت و معدن ، از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی فراگیر چهارم

اعلام نتایج آزمون استخدام بانک صنعت و معدن

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در چهارمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی سال ۹۶ به اطلاع میرسانیم،نتایج اولیه آزمون اعلام گردید.

مشاهده نتایج آزمون استخدامی فراگیر چهارم

منابع مطالعاتی آزمون استخدامی بانک صنعت و معدن

دارا بودن منابع مطالعاتی متناسب با رشته شغلی در آزمون استخدامی یکی از نیازهای تمام شرکت کنندگان آزمون استخدامی بانک صنعت و معدن است. به همین منظور متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به صفحه منابع مطالعاتی آزمون استخدامی فراگیر، نسبت به مشاهده منابع مطالعاتی پیشنهادی پرتکرار برای این آزمون اقدام نمایید.

لینکهای مفید و کاربردی استخدام بانک صنعت و معدن
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما می توانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.
منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۷٬۹۵۴ نظر برای استخدام بانک صنعت و معدن (کلیه اخبار و اطلاعیه ها)

  • ا
    امین
    ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۲۱:۰۴
    ارزیابی ایلام کی هس؟؟؟؟؟
    • ا
      ازاد
      ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۲۱:۲۱
      برای متصدی حقوقی مصاحبه چه می پرسند لطفا جواب دهید
      • ا
        امین
        ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۲۲:۰۸
        من ارزیابی ام .از حقوقی اطلاعی ندارم.
        • َ
          َA
          ۷ آبان ۱۳۹۶، ۲۲:۴۱
          سلام!
          شما متصدی حقوقی ایلام قبول شدید؟
      • س
        ستاره
        ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۲۰:۲۷
        سلام دوستان.لطف میکنید راهنماییم کنید.
        من بخاطر یک سری مشکلات نتونستم تا الان برای مصاحبه مطالعه کنم.تو این مدت کم چی بخونم خواهش میکنم راهنمایی کنید تا بازده داشته باشه.من متصدی امور بانکی-ارزی قبول شدم.
        • ن
          نیما
          ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۲۱:۴۷
          برای کجا قبول شدین؟
          • -
            --
            ۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۴۵
            فک کنم ارزی همون مدیریت امور بین الملل بشه درسته؟ شاید اطلاعات زیر به دردتون بخوره. من رشتم فنیه از بانکداری سر در نمیارم، ولی تو این مصاحبه زیاد اسم ارزی اومده بود گفتم شاید به کارتون بیاد، خوندنش ضرر نداره، اگه مرتبط بود بگید یه تیکه اطلاعات دیگه هم هست بذارم واستون
            دانشور گفت: شرایط تحریم باعث شد که ما تاحدودی از بانکداری بین الملل فاصله بگیریم اما بانک صنعت و معدن همیشه بر این بوده تا با آموزش مسنمر کارکنان خود از کیفیت خدمات ارائه شده کاسته نشود.خوشبختانه با اجرای برجام توانستیم با توجه به پیش بینی های گذشته خود را با فضای جدید در مقایسه با بانک های دیگر سریع تر وفق دهیم.
            وی در خصوص وظایف مدیریت خود بیان داشت: به طور کلی این مدیریت عهده دار امور مربوط به حوزه بانکداری بین الملل و تامین خطوط اعتباری ارزی و ریالی است. همچنین آغاز روابط کارگزاری با بانک های خارجی از اهم فعالیت های این مدیریت است.
            مدیر امور بین الملل و تجهیز منابع خاطرنشان کرد: انجام روابط کارگزاری از ایجاد یک ارتباط سوئیفتی آغاز و می تواند به افتتاح حساب و همچنین انعقاد قراردادهای تامین مالی فاینانس و ریفاینانس و یا سایر موضوعات مورد علاقه دو بانک منجر گردد.
            دانشور گفت: مدیریت بین الملل و تجهیز منابع شامل اداره بین الملل و همچنین اداره تجهیز و ساماندهی منابع می باشد که در اداره بین الملل امور مرتبط با گشایش اعتبارات اسنادی ارزی و همچنین ضمانت نامه های ارزی به ویژه امور مربوط به گشایش اعتبارات اسنادی قراردادهای فاینانس و در اداره تجهیز و ساماندهی منابع فعالیت های مرتبط با روابط کارگزاری ، تامین خطوط اعتباری فاینانس و ریفاینانس ، تنظیم قراردادهای مربوط به وجوه اداره شده و انتشار اوراق مشارکت و مطالعه و پیشنهاد سایر روشهای تامین مالی انجام می پذیرد.
            وی گفت: در حال حاضر عمده ترین فعالیت های ارزی بانک با کشورهای آسیایی مانند چین، هند، ژاپن و کره جنوبی و در حوزه اروپا با کشورهایی نظیر آلمان، ایتالیا، اسپانیا و بلژیک است. در سال گذشته بالغ بر 1 میلیارد و 200 میلیون دلار LC گشایش شده که عمده LC گشایش شده با ارز یورو انجام شده و به طور کلی 78% ارز یورو ، 10% روپیه و 7% یوآن بوده و ما بقی لیر ترک و ین ژاپن بوده است.
            از سوی دیگر بانک صنعت و معدن سهامدار عمده بانک تجارتی ایران و اروپا EIH واقع در کشور آلمان است و از اولویت های برنامه چهارم راهبردی بانک صنعت و معدن نیز افزایش سطح ارتباط با این بانک است .
            دانشور عنوان داشت: اگرچه به غیر بانک تجارتی ایران و اروپا سایر بانک های اروپایی نیز ابلاغ LC های ایران را انجام می دهند اما حسب تکلیف مقرر شده در برنامه راهبردی سال 1395-1399 در نظر است روابط با این بانک توسعه یابد.
            وی درخصوص معانی اصطلاحات فاینانس و ریفاینانس افزود: معنی لغوی اصطلاح فاینانس جمع آوری پول و در اصطلاح بانکداری به معنی قراردادهای تامین مالی میان مدت و بلند مدتی است که بین یک یا چند بانک ایرانی و بانک و یا بانک های خارجی امضا می شود ، بدین معنی که یک موسسه بانکی خارجی، اعتباری را در اختیار بانک ایرانی قرار می دهد تا در پروژه های صنعتی ایرانی استفاده شود.
            مدیر امور بین الملل و تجهیز منابع بیان داشت: به لحاظ لغوی ریفاینانس به معنی تامین مالی مجدد است ولی در اصطلاح بانکی ریفاینانس اخذ خطوط اعتباری کوتاه مدت معمولا 360روزه به منظور تامین مالی سرمایه در گردش و مواد اولیه مورد نیاز طرح های در حال بهره برداری می باشد.
            دانشور گفت: بانک صنعت و معدن درخال حاضر با 82 بانک واقع در 33 کشور دنیا دارای روابط کارگزاری می باشد چراکه این بانک یک بانک توسعه ای در حوزه صنایع و معادن و زیرساخت است و مشتریانی که به بانک برای طرح های صنعتی و تولیدی و زیر ساخت مراجعه می کنند برای خرید ماشین آلات و مواد اولیه از خارج و داخل کشور نیاز به تامین مالی دارند که بانک صنعت و معدن با اعطای تسهیلات در این زمینه به تولید و صنعت و همچنین زیر ساخت در کشور کمک می کند.
            وی درخصوص اهداف مدیریت بین الملل و تجهیز منابع گفت: استراتژی اصلی بانک صنعت و معدن در برنامه راهبردی چهارم توسعه برای سال های 1395 تا 1399، کسب برتری تخصصی و عملیاتی در بانکداری توسعه ای است که برای رسیدن به این مهم چهار استراتژی فرعی شامل توسعه مدل بانکداری شرکتی، توسعه تعاملات بین المللی، ایفای نقش موثر در سیاست گذاری اقتصادی و توسعه بستر مشاوره سرمایه گذاری را در دستور کار خود دارد.
            مدیر امور بین الملل و تجهیز منابع تصریح کرد: لزوما در این مدیریت در استراتژی توسعه تعاملات بین المللی می توانیم بیشتر مثمرثمر باشیم و از جمله فعالیت های این مدیریت در تحقق استراتژی اصلی بانک عبارت است از افزایش تعداد بانک های کارگزار ، افزایش مبلغ گشایش اعتبارات اسنادی و حواله جات ارزی، افزایش منابع تامین مالی بین المللی، جذب منابع تامین مالی بین المللی ، افزایش حضور در مجامع بین المللی و افزایش سطح فعالیت با بانک ایران و اروپا .
            • س
              ستاره
              ۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۴۷
              واقعا ازتون ممنونم مفید بود تشکر
          • .
            ...
            ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۲۰:۰۱
            دوستان کسی اطلاع داره تو مصاحبه سوال از کامپیوتر یاicdl هم میپرسند؟ زبان انگلیسی چطور
            • -
              --
              ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۲۲:۰۸
              زبان انگلیسی بستگی داره، یا یه متن میذارن جلوت میگن بخون و ترجمه کن، یا شروع میکنه یه سوال انگلیسی ازت میپرسه که باید انگلیسی جواب بدی، یا اصلا نمیپرسن
              • .
                ...
                ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۲۲:۲۸
                ممنون.کامپیوتر چطور
            • د
              دوستان
              ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۹:۴۱
              سلام دوستان تاریخ مصاحبه سازمان حسابرسی رو اعلام کردن.اطلاع ندارید صنعت و معدن کی شروع میشه؟
              یه سوال دیگه همه اتون آماده هستید برا مصاحبه؟؟؟؟
              • .
                ...
                ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۲۰:۰۲
                امیدوارم این هفته نباشه من که دچار استرس شدم
                • س
                  ستاره
                  ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۲۰:۲۸
                  خدا کنه هفته بعد شرروع کنن من خیلی عقب موندم?
              • م
                محمد
                ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۳:۱۲
                امیدوارم زمان مصاحبه و اعلام نتایج نتایج نهایی زود اعلام ،
                و تکلیف همه مشخص بشه
                • م
                  میثم
                  ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۴۲
                  ان شا الله
                • م
                  میثم به ds
                  ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۵
                  شما مطمئن هستین ک مثلا متصدی امور بانکی- اقتصادی کارش تحویل داری نیست و عنوان متصدی امور بانکی ی عنوان سازمانی هست
                  • d
                    ds
                    ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۴۶
                    کار شما ارزیابی اقتصادیه یعنی هر پروژه ای که تقاضای تسهیلات داشته باشه اول باید ارزیابی فنی بشه بعد که از این مرحله تونست عبور کنه میاد واسه ارزیاب اقتصادی که اگه از این مرحله هم تونست عبور کنه (یعنی هم توجیه فنی داشت و هم اقتصادی) بانک بهش تسهیلات میده از این مرحله به بعد کار بچه های نظارت هست که پروژه مطابق طرح و برنامه زمانی انجام بشه و جلوی انحرافات احتمالی در استفاده از تسهیلات گرفته بشه.
                    • 4
                      4
                      ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۵۳
                      شما که همه رو گفتی! وظیفه متصدی امور اداری رو هم یه اشاره ای میکردی.
                      • م
                        میثم
                        ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۵:۲۹
                        خیلی ممنون
                        • ب
                          به ds
                          ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۶:۳۰
                          شما که اطلاعاتتون خوبه.اگه در مورد متصدی ارزی هم میدونید اطلاعات بدید دیگه ممنون میشم
                          • س
                            س
                            ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۶:۵۸
                            اون قسمت اولی که گفتین وظیفه متصدی امور بانکی- ارزیاب هست، هرچند کار متصدی امور بانکی- اقتصادی رو دقیقا نمیدونم
                        • ط
                          طه
                          ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۳۳
                          با سلام به همه دوستان. کسی از قضیه تعهد 10 ساله ای که تو دفترچه راهنمای شرکت در آزمون نوشته بود اطلاعی داره؟ این تعهد فقط برای بحث انتقالی گرفتنه یعنی اگه قبول شدیم 10 سال نمیتونیم شعبه رو عوض کنیم یا اینکه تعهد کلی هست یعنی اگه قبول شدیم تا 10 سال نمیتونیم از کل مجموعه بانک صنعت و معدن بیایم بیرون؟
                          • ف
                            فاطمه
                            ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۲
                            سلام نوشته شعبه فکر کنم یعنی از شعبه نمیتونیم بیایم بیرون
                            • d
                              ds
                              ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۷
                              مربوط به تغییر شهر هست، تو شعبات هر شهر مشکلی نداره. البته بیشتر هدف جلوگیری از اومدن افراد به تهرانه
                            • ب
                              بیتا
                              ۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۲۲:۴۰
                              سلام بچه ها.کسی میدونه وضعیت تأهل چه تأثیری روی استخدام داره؟
                              • ف
                                فاطمه
                                ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۵۹
                                من نمیدونم ولی فکر نکنم مثلا بدشون بیاد آدم متاهل باشه اینهمه خانم متاهل شاغل هست.
                                • -
                                  --
                                  ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۷
                                  امتیاز داره برای آقایون، چون باید خرج زن و بچه بدن و این جور مسائل
                                  • d
                                    ds
                                    ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۴
                                    واسه خانم‌ها ۲ تا بحث هست؛ یکی اینکه اگه محل کار همسرتون تغییر کرد شما چه کار می‌کنید (با توجه به تعهد ۱۰ ساله عدم تغییر شهر محل خدمت) و مورد دیگه بچه که چطور وقتتون رو تنظیم ‌می‌کنید. واسه مورد اول طبیعتا باید این اطمینان رو بدید که احتمالش نزدیک صفره و مورد دوم هم می‌تونید بگید تا چند سال آینده قصدش رو ندارید.
                                    • ب
                                      بیتا
                                      ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۶
                                      والا من که بچه دارم.همون اول ازدواجم باردار شدم که واسه استخدامم مشکل پیش نیاد و بچه بزرگ بشه و دیگه قصد باردار شدن ندارم
                                  • و
                                    وحید
                                    ۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۹:۲۷
                                    ارزیابی ایلام کسی هست سهمیه آزاد قبول شده باشه
                                    • م
                                      محمد
                                      ۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۸:۳۴
                                      با سلام
                                      دوستان ارزی اردبیل لطفا اعلام حضور کنید
                                      • ف
                                        فاطمه
                                        ۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۸:۰۴
                                        سلام دوستان
                                        یه سوال به نظرتون دانش تخصصی در چه حدی باید باشه؟ من تحلیلگر قبول شدم. با مبانی تحلیل سیستم و MIS آشنایی دارم ولی تا حالا تو این حوزه کار نکردم. لازمه نرم افزارهای مربوطه رو حتما یاد بگیریم؟ کلا تو مصاحبه های دولتی توقع دارن که کار رو کامل بلد باشیم یا نه؟ ممنون
                                        • ص
                                          صادق
                                          ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۹
                                          فکر نکنم در حد آزمون سوال بشه... شما به نظرم اکسل و اکسس رو بلد باش .... شاید اکسس بخاطر بحث پایگاه داده و ارتباط با MIS مهم باشه.... دیگه خیلی خفن بخان SQL... البته من حوصله خوندن هیچکدوم از اینا رو ندارم زودتر اعلام کنن یه دو روز قبلش نگاه بندازیم...
                                          • ف
                                            فاطمه
                                            ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۲
                                            خیلی ممنون
                                        • ?
                                          ?
                                          ۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۵۲
                                          کسى نبود در مورد نقاطرصت و ضعف و قوت و فرصت و تهدید بانک ص و م مثال هایى بگه
                                          • م
                                            مهرداد
                                            ۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۵:۴۲
                                            چه فرصت و تهدیدی؟
                                            • ?
                                              ?
                                              ۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۹:۳۲
                                              مربوط به ماتریس SWOT
                                          • ا
                                            احمد
                                            ۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۰۸
                                            دوستا من اونجا از کارمندی شنیدم که به یکی میگفت مدارکت ناقص بفرستیم ریاست جمهوری به مشکل میخوره
                                            مگه پرونده های ما میره نهاد ریاست جمهوری با میره همون سازمان سنجش
                                            • م
                                              میثم
                                              ۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۳۲
                                              اگه اینجوری گفتن پس احتمالا میفرستن سازمان استخدامی ک زیرمجموعه ریاست جمهوریه
                                              • ح
                                                حامد
                                                ۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۶:۱۶
                                                منظورش از ریاست جمهوری، سازمان اداری استخدامی بود که زیر نظر نهاد ریاست جمهوری هست(رییس سازمان معاون رییس جمهور هست)
                                                تمام مراحل استخدام باید به تایید سازمان اداری استخدامی برسه
                                              • ص
                                                صنعت و معدن
                                                ۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۴
                                                دوستان من زنگ زدم بانک گفتن که تا سازمان سنجش کارنامه دوم رو منتشر نکنه نمیتونیم زمان مصاحبه رو اعلام کنیم.... کارنامه دوم چیه؟
                                                • ا
                                                  امید
                                                  ۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۳
                                                  بر اساس مدارکی که فرستادیم دوباره کارنامه منتشر میکنه، مثلا ویرایش بومی بودن برای کسایی ک اشتباه زدن
                                                  • س
                                                    سارا
                                                    ۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۹
                                                    مگه نیلوفر خانم نگفتن تماس گرفتن گفتن همین هفته اعلام میشه؟
                                                    • ا
                                                      الهه صنایع
                                                      ۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۶:۳۹
                                                      من اطلاعات بومی رو اشتباهی زده بودم هم با سنجش مکاتبه کردم و هم با بانک تماس گرفتم گفتن ادیت نمیشه کارنامه!
                                                    • .
                                                      ...
                                                      ۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۶
                                                      خدا کنه رتبه ها رو هم‌بزنن تو کارنامه که تکلیفمون مشخص شه
                                                      • م
                                                        میثم
                                                        ۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۳:۲۴
                                                        کارنامه دوم رو برا بانک میفرستن
                                                        دوباره ک نمیزنن تو سایت
                                                      • ن
                                                        نسترن
                                                        ۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۳:۴۴
                                                        مرسی از اطلاع رسانیتون
                                                      • س
                                                        سارا
                                                        ۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۸
                                                        شرایط بانک مرکزی اومده.رشته صنایع میخواد.اما فقط مرد.
                                                        • ب
                                                          به سهیل
                                                          ۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۰۱:۴۹
                                                          در مصاحبه تخصصی عنوان شغل رو میپرسن ، یعنی چی؟
                                                          • س
                                                            سهیل
                                                            ۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۲
                                                            یعنی اینکه در مصاحبه تخصصی عنوان شغل رو میپرسن
                                                            • .
                                                              .
                                                              ۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۵:۱۲
                                                              مثلا همون متصدی ارزی و حقوقیو اینا ؟
                                                          • ر
                                                            رضا
                                                            ۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۲۳:۳۴
                                                            سلام 12 نفری مه حقوقی تهران قبول شدن
                                                            نمره کل و اگه احتمال انصراف دارن بگن
                                                            نمره 59 مکتسبه حقوقی اینجا نیست
                                                            • ن
                                                              نرگس
                                                              ۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۰۷:۳۴
                                                              سلام . منم حقوقی تهران. نمره ازاد 51.38. شما بومی هستین ؟؟ چون با این نمره حتما جز نفرات اصلی هستین. چون حدنصاب 29.خرده ای بود.
                                                              • ر
                                                                رضا
                                                                ۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۱۱
                                                                فقط شما اعلام موجودیت میکنید خخ
                                                                آره نمره آزادم 60 اونی که 59 شده حتما نمره آزادش 70
                                                                میخوام ببینم کسی هست انصراف بده مثلا بخواد بره وکالت یا قضاوت یا جای دیگه
                                                                • ر
                                                                  رضا
                                                                  ۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۱۳
                                                                  حد نصاب تهران بالا بوده مثلا شیراز 26 بود یا جاهای دیگه کمتر
                                                              • د
                                                                دوستان لطف کنن جواب بدن
                                                                ۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۸:۵۸
                                                                فقط برای تهران ضابطه بومی شغل محل رونوشته استانی یاشهرای دیگه که مرکزاستانن همینونوشته توکارنامشون پس چرابانک مسکن رعایت نکرده پست های اداری رو
                                                                • ب
                                                                  بهds
                                                                  ۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۴۹
                                                                  دونستن نمره بقیه به این دلیل مهمه که شما وقتی بدونی جز نفرات اول نیسی وقتتو میزاری واسه برنامه های دیگه فراگیرای دیگه وقتی مراحل تایید مدارک و مصاحبه چندماه طول بکشه چندماه بلاتکلیفیه مطمعنن اونموقع واستون مهم میشه در چه وضعیتی قرار دارین اولین وسطین یا اخر امیدی داشته باشین یانه
                                                                  • م
                                                                    میثم
                                                                    ۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۵:۵۲
                                                                    خوب دوست عزیز هنوز نصف راه مونده
                                                                    داشتن نمره کتبی بالا هیچ دلیلی بر قبولی صد در صد نیست
                                                                    • م
                                                                      محمد
                                                                      ۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۷:۰۸
                                                                      بنظرم همون نفر اول با بالاترین نمره قبوله.مصاحبه سی درصده ولی نمره کتبی ۷۰ درصده
                                                                      • م
                                                                        میثم
                                                                        ۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۸:۳۹
                                                                        نه داداش
                                                                        بالاترین درصد چنده؟
                                                                        مثلا 60 این نمره در .7 ضرب میشه و میشه 42
                                                                        تو بدترین حالت نفر اخر 30 نمره دارک اونم ضرب بشه میشه 21
                                                                        اختلافشون تو بدترین حالت میشه 21 تا (درصورتی خیلی کمتر از این حرف هاست)
                                                                        در حالی ک مصاحبه 30 نمره اس
                                                                        کافیه اون شخص مصاحبه بد باشه
                                                                        به راحتی میبینی ک چطور جا میمونه
                                                                        • -
                                                                          --
                                                                          ۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۹:۱۴
                                                                          شما کارشناسی و ارشد کدوم دانشگاه خوندید؟
                                                                          • س
                                                                            سهيل
                                                                            ۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۲۰:۰۷
                                                                            من ازمون چهارمه که دارم قبول میشم توی دو تاش نفر اولو گرفتن توی یکی از ازمونها بین نفر اول و دوم میلیمتری فاصله بود نفر دوم رفت در ضمن مصاحبه تخصصی خیلی راحته اکثرا جواب میدن روانشناسی هم کسی که سوال تخصصی می پرسه روانشناسی هم می کنه بیشتر تیپو نگاه می کنند اکثرا هم امتیاز لازمو می یارند در ضمن برای مصاحبه تخصصی عنوان شغلی را می پرسن
                                                                            • م
                                                                              میثم
                                                                              ۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۲۰:۵۲
                                                                              دانشگاه اصفهان
                                                                              • س
                                                                                سهيل
                                                                                ۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۲۱:۲۸
                                                                                سه تا ازمون استخدامی دادم ولی توی این سه تا نفرات اولو گرفتن
                                                                              • -
                                                                                --
                                                                                ۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۶:۱۶
                                                                                فک میکنید نمره های کتبی چه قد با هم تفاوت دارن؟ به نظر من مصاحبه تعیین کننده تره تا نمره ی کتبی. مخصوصا واسه جایی مثل بانک صنعت و معدن
                                                                                • d
                                                                                  ds
                                                                                  ۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۲۲:۴۳
                                                                                  این مثل رتبه کنکور میمونه، شما ممکنه رتبه تون ظاهرا به یه کد رشته نخوره ولی انتخابش می کنین فارغ از اینکه نمره های بهتر انتخابش کردن یا نه، مصاحبه هم وضعیت مشابه داره، مثلا ممکنه نفر اول (که ظاهرا استخدامش قطعیه) عمومی رو خیلی خوب زده باشه و تخصصی رو متوسط و شما برعکس که اگه فرض کنیم این خودشو تو مصاحبه هم نشون بده احتمالش کم نیست وضعیت به نفع شما عوض بشه یا مثلا نفر اول بعدا به هر دلیلی انصراف بده (مثلا میخواد جای دیگه ای کار کنه) اونوقت بازم ممکنه مصاحبه نتیجه آخر رو تغییر بده، جدای از این آمادگی برای مصاحبه اونقدرها وقتگیر نیست اگه پایه علمی تون خوب باشه نهایتا روزی نیم ساعت بیشتر وقت لازم نداره
                                                                                • م
                                                                                  میثم به س.ن
                                                                                  ۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۳:۳۴
                                                                                  شما درباره سهمیه 5 درصد از کی سوال پرسیدین و چی گفت؟

                                                                                  لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                  ثبت پاسخ