استخدام بانک صادرات ایران

۶۳۵۱۴ نظر

استخدام بانک صادرات ایران

اخبار و استخدام‌های بانک صادرات ایران به محض اعلام توسط مراجع رسمی در این صفحه اطلاع‌رسانی می‌شود. بدیهی است شما با مراجعه روزانه به این صفحه می‌توانید علاوه بر مطالعه اخبار و استخدام های بانک صادرات، آشنایی با سوالات و منابع مطالعاتی استخدام بانک صادرات و منابع مصاحبه استخدامی، در جریان استخدام جدید نیز قرار بگیرید. در ادامه با کلیک بر روی هر لینک از فهرست مطالب به بخش مربوطه هدایت می‌شوید.   برای مشاهده استخدام سایر بانک‌ها، به صفحه   استخدام بانک‌ها  مراجعه کنید.

تمدید ثبت نام دعوت به همکاری بانک صادرات ایران

خبر ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در دعوت به همکاری بانک صادرات به اطلاع می‌رسانیم،مهلت ثبت نام تا ساعت ۲۴ مورخ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ تمدید گردید.

 

لینک ها و صفحات مرتبط با ثبت نام در آزمون

آخرین اخبار استخدامی بانک صادرات

استخدام در بانک صادرات ایران

متقاضیان محترم استخدام در آزمون استخدام بانک صادرات ایران می‌توانند پس از بررسی شرایط استخدام بانک صادرات ایران سال که در مطالب بالا به صورت کامل توضیح داده شده است، جهت ثبت نام در آزمون بانک صادرات ایران اقدام نمایند. متقاضیان محترم آزمون بانک صادرات ایران می‌توانند برای مشاهده جدول رشته های استخدامی بانک صادرات ایران که در دفترچه آزمون ذکر شده است به مراجعه نمایند . در صورت اعلام نتایج در صفحه اعلام نتایج اطلاع رسانی خواهد شد

داوطلبان صرفا در صورتی می توانند در آزمون استخدام بانک صادرات ایران ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و به صورت مشخص در دفترچه آزمون ذکر شده باشد. 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی بانک صادرات
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
لینکهای مفید و کاربردی استخدام بانک صادرات
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما می توانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.
آرشیو مطالب پیشین استخدامی بانک صادرات
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی بانک صادران در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید
سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۶۳٬۵۱۴ نظر برای استخدام بانک صادرات ایران

  • م
    محمد_بم
    ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۲۴
    سلام بچه های یاسوج شما خودتون جز اصلی ها بودید یا نه.فقط خبرو شنیدید.احه خیلی مشکوکه.چطوری نفر ذخیره ده نفر پشت سر گذاشته اون هم با مصاحبه بنظر غیر عادی میاد.برای من نفر بعد من قبول شده.
    • ا
      ایرانی
      ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۱۶
      محمد جان میشه واصح بگی. منطورت اینه از ذخیره ها به ترتیت جذب نشدن؟
      • م
        محمد_بم
        ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۱۳
        بله.دقیقا منظورم همینه.بچه های یاسوج نوشته بودن .
        • ا
          اصلی
          ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۰۲
          اگه این چیزی که دوستان میگن واقعیت داشته باشه اصلی رو رد کردن به خاطر اینکه ذخیره دهم (که یه نفرو اون بالا بالا داشته )رو بگیرن. اگه غیر این بود به ترتیب از ذخیره ها جذب میشدن. (من ازمسئول کارگزینی شخصا پرسیدم الویت اول به اصلیه بعد ذخیره ها به ترتیب نمره)
          • م
            محمد بم
            ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۰۷
            خب حرف منم همینه
            بچه های یاسوج گفتن 10 نفر اصلی بودن و ده نفر ذخیره و این یعنی ذخیره اخر یا همون نفر اخر لیست کلی ده نفر رو پشت سر گذاشته و حداقل یک نفر از ذخیره ها رو هم پشت سر گذاشته و اومده جزو افراد قبولی(البته اگر حرف بچه های یاسوج درست باشه)
            ضمنا توی استان ما شهرستان جیرفت نفر سوم و چهارم اصلی حذف شدن و نفر هشتم و نهم جذب شدن یعنی کلی جابجا شدن که نفر پنجم و ششم و هفتم رو هم پشت سر گذاشتن
            اینا شک برانگیزه
      • ج
        جواد از یزد
        ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۱۱
        بچه ها روزای آخر خدمتمه ببخشید این روزا اگه حرفی زدم و دل کسی را آزردم شما بهدخاطر جوونی ببخشید منا و حالا میخوام دیدما 360 درجه بچرخونم خدا میدونه همش از فشار عصبی خدمته چون میبینی وقتی 23 سالم بود رفتم خدمت و حالا که روزای آخره شده سنم 25 سال نه پولی داری و نه مس اندازی و نه...فقط عمرت به هیچ و پوچ رفت! تازه بعد خدمت بیفتم دنبال کار و .../بچه ها امسال خیلی آزمونای مهم استخدامی را از دست دادم (شهرداری یزد و تامین اجتماعی و بانک تجارت و ملت و صادرات و...)اونم فقط به خاطر خدمت و حالا این خط و نشان حالا که من خدمتم یک اسفند امسال تمومه و شانس من هر چه هر چی استخدامی مهم مثل بانکای صادرات و ملت و تجارت و...برگزار شد گذاشتن شش ماه دوم سال و بعید میدونم سال بعد آزمون مهم استخدامی بانک یا ارگان دولتی در پیش باشد ولی بازم راضیم به رضای خدا حتما مثل خدمت سربازیم که جور کرد پهلوی مادرم که کارمند بنیاد شهید یزده با 27 سال سابقه خدمت کنم تازه اونم در ارتش و اونم به عنوان ستوان 3 وظیفه نیروی زمینی ارتش(از پادگان توپخانه 55 اصفهان که بچه های اصفهان میدانند کجاست) ولی مامور شدم به اداره بنیاد شهید مثل سرباز امریه با 21 ماه خدمت!!کار خوبم میتونه جور کنه برام خدا پس اینا یادتون باشه تا خدا با ماست هیچی جلودار ما نیست و اگه قسمتتون کارمحد بانک یا فلان اداره ای باشد شک نکنید هیچ کس نمیتونه جلوشا بگیره!!
        • ا
          ایرانی
          ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۱۴
          داداش جواد خواهش میکنم. من کاملا در کت میکنم چون این روز ها رو گذروندم. اصلا نگران نباش تو تا 5سال دیگه فرصت استخدامی داری. تازه اینم بدون فرصت ها همیشه هست. باور کن خود اوسا کریم روزیتو در بهترین جا قرار میده اگه البته تلاش تو بکنی. به نطر من بشین درس ای کارشناسیتو بخون و تست بزن و در عین حال تو یه شرکت خصوصی به هر نحوی وارد شو بعد میبینی دنیایی از فرصت جلوی چشمان بازه. قدیمی ها میگن ستون به ستون فرجه من اینو باور کردم و بهش رسیدم. جواد جان زبان تو قوی کن و مطمئن باش یه جایی که شایسته تو باشه پیدا میشه حالا یا بانک یا صنعت با شرکت خصوصی یا دستگاه اجرایی یا استاد دانشگاه یا آراد و..... خدا پشت و پناهت واسه ما هم دعا کن
          • م
            مهرداد
            ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۴۴
            جواد 360 در جه دوران برمیگرده سر جای خودش ها! یعنی الان همونی بودی که هستی!
            موفق باشی
            • ع
              علی
              ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۳۱
              ۳۶۰ درجه چرخش یعنی بازگشتن به مکان و جای قبلی. اگه واقعا میخوای عوش بشی باید چرخش ۱۸۰ درجه‌ای داشته باشی. معلومه دیپلمت ریاضی نیست.
              • ج
                جواد از یزد
                ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۱۳
                درسته علی آقا به مولا تو نکشیم خیلی این روزا دیر میگذره!!!
            • ذ
              ذخیره - امید به خدا
              ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۰۶
              درود خدا به همه دوستان؛ از روز اول آگهی استخدام تا امروز تمام نظرات رو خوندم؛ هممون عین بچه ها شدیم ولی حقم داریم. بخدا قسم استرس بیکاری و سختیای زندگی هممونو اینجوری کرده. چرا اینقدر اصلی و ذخیره میکنید و به جون هم میفتید؟! دوستان عزیز یه مسابقه دو ماراتون رو در نظر بگیرید که با اختلاف چند صدم ثانیه یکی قهرمان میشه. پس کسی که اصلی شده حتی با اختلاف یک تست، به نظر شما اگه تمام شرایطش هم خوب باشه چرا باید رد بشه؟؟؟؟ پس اینو منطق میگه که ذخیره ها در صورتی ارجیت دارند به اصلی ها که اصلی ها یه مشکل داشته باشند وگرنه تو شرایط برابر اولویت با اصلی هاست منطقا. اول از همه خود بنده این وسط خدارو فراموش کرده بودم ولی یادمون نره تو این زندگی و این حرفها و احتمالات خدایی هم هست. در حق هم دعا کنیم تا خدا بهمون رحم کنه. به امید موفقیت همه.... یادتون باشه خدا دوسمون داره... بخدا قسم از بی پولی و بیکاری و ... دارم بدجور رنج می برم.... تازه متاهل هم شدم.... خدا شاهده هر روز گریه و بغض دارم. واسه منم دعا کنید بچه ها ... ایشالا همتون بهترین کارو پیدا کنید و به این روزا بخندید. یا علی
              • ب
                باقر از فارس
                ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۲۳
                سلام دوست عزیز متاسفانه بی پولی و بی سر و سامونی ما جوون ها این روز ها داره غوغا می کنه و بسیاری از ناهنجاری های موجود در جامعه به همین دلیله... و این رو بدون که اصلی یا ذخیره بودن در این جا به معنی برتری اصلی نسبت به ذخیره ها نیست چون همونطور که گفتی ممکنه یکی ممکنه توی دو ماراتن با اختلاف صدم ثانیه ای برنده بشه... اما اصلی یا ذخیره بودن برای ادامه روند استخدامه و بس، پس به معنی برتری نیست...اگر هم استرسی هست هم مال اصلیاست هم مال ذخیره ها.. همونطور که می بینی عده ای نوشتن که اصلی بودن و رد شدن و متاسفانه اصلی ها چون امید خیلی زیادی به این استخدامی بسته بودن استرسشون مضاعفه.... به امید روزی که هیچ جوونی برای اشتغال که از حقوق اولیه هر انسانیه استرس نداشته باشه. دعا کن ما هم قبول بشیم... انشاالله همگی موفق باشیم
              • م
                محمد اصفهانی
                ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۰:۴۸
                بچه های اصفهان سلام عرض میکنم
                خانم سعادت گفتند نتایج اصفهان احتمالا تا آخر هفته اعلام بشه
                در ضمن فرمودند تا قبل عید قبول شده ها میرند سرکار
                خوش باشید!
                • a
                  aria
                  ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۹:۱۶
                  سلام. دوست عزیز چیزی در مورد شروع دوره اموزشی نگفتن؟
                  • پ
                    پسر
                    ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۲۲:۵۸
                    دم شما گرم
                    انشاءالله که همگی موفق باشیم
                  • م
                    ممدجون
                    ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۰:۴۳
                    بچه های اصفون سلام
                    خانم سعادت گفت تا آخر هفته نتایج اصفهان اعلام میشه
                    و البته قبل عید میریم سر کار
                    خوش باشید
                    • م
                      م پ
                      ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۲۲:۵۰
                      از یاسوج 4 نفر اصلی رو رد کردن
                      نفر 5 رو رد کردن
                      نفر 20 رو گرفتن
                      این انصاف نیست
                      فقط خدا رو دارم
                      • و
                        واقعا
                        ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۰:۴۲
                        داداش یعنی نفر پنجم و بیستم ذخیره بودن؟
                        • ذ
                          ذخیره - امید به خدا
                          ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۰:۴۵
                          نمیدونم چرا حس میکنم حرفت راست نیست داداش. 4 نفر اصلی رو رد کردن؟؟؟؟؟؟؟؟ نفر 5 یعنی چه؟؟؟؟؟؟؟؟
                          • A
                            Ali
                            ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۳۲
                            یعنی بین ده نفر اصلی نفر 5 م بوده .
                            حست هم خرابه
                            • م
                              م یاسوج
                              ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۱۵
                              راس میگن
                              یاسوج 10 نفر اصلی و 10 نفر ذخیره داشت که در مجموع 20 نفر میشدن.
                              4 تا از اصلی ها حذف شدن و بجاشون نفرات ذخیره قبول شدن.
                          • ب
                            بنده خدا
                            ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۲۲:۴۷
                            سلام.
                            آیا دوستی است خبرداشته باشه نمره چشم پزشکی برای هر چشم تاچقدر ضعیف باشه قبوله...لطفاجواب بدید
                            • آ
                              آ.شرقی
                              ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۲۲:۲۷
                              فردا (سه شنبه) آزمایش پزشکی طب کار تبریز میریم.
                              همونجا جوابها رو مینویسه میده بهمون؟؟ که ببریم کارگزینی!! یا چجوریاست؟
                              دوره از کی شروع میشه خدا بخواد؟
                              • ا
                                اصفهانی
                                ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۹:۳۸
                                سلام دوستان
                                کسی خبر نداره نتایج اصفهان کی اعلام میشه؟
                                • ن
                                  نپرسید چون نمیگم?اسم وشهرمو
                                  ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۷:۴۹
                                  تبریک به تمام بروبچه های خوب بانک صادرات.
                                  آقانتایج لرستان اعلام شد 3 شهر الشتر و درود و بروجرد همه اصلی ها جذب شدن امروزم دورمون شروع شد و مراح پزشکیوتو دوره انجام میدیم حتی به بچه های بروجرد خوابگاه دادند.ایشاله که ذخیره هام با گذشت زمان جذب میشن.
                                  به امیدموفقیت برای همه
                                  • ب
                                    باقر
                                    ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۸:۲۷
                                    تبریک...
                                    • م
                                      محمد
                                      ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۸:۵۷
                                      سلام
                                      تبریک میگم
                                      چند روز پس از خبر نهایی قبولیتون، دورتون شروع شد؟
                                      • م
                                        محمد
                                        ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۹:۰۸
                                        مبارکه
                                        • e
                                          esf
                                          ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۹:۱۶
                                          داداش تبریک میگم.
                                          سوال این دوستمون محمد سوال منم هست.
                                          بعد از اینکه گفتن قبول شدین چند روز بعدش دوره شروع شد؟؟؟؟
                                          • ح
                                            حمید
                                            ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۲۱:۰۳
                                            دوست عزیزلطفا اسم خودتو شهرتوبگو!!!!!!!
                                            • ف
                                              فرهاد
                                              ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۲۲:۱۳
                                              ممنون از شما دوست عزیز که خبر دادی.از بچه های شهرمون ناراحتم بهشون خبر دادن و مارو درجریان قرار ندادن.متاسفم براشون بعد ما هرخبری داشتیم بهشون میگفتیم
                                            • ی
                                              یاسوجیا جواب بدن
                                              ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۷:۲۵
                                              بچه های یاسوج به غیر از میثم ب کی زنگ زدن?
                                              لطفا جواب بدین
                                              • م
                                                مرودشت
                                                ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۷:۴۳
                                                یاسوج چند نفر می خواسته؟ شهر ما 9 نفر ظرفیت داره.
                                                • ی
                                                  یاسوجیا جواب بدن
                                                  ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۷:۵۱
                                                  10 نفر
                                                  • ا
                                                    ایران من
                                                    ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۸:۳۴
                                                    شمام یاسوجی هستی؟ اصلی هستی یا ذخیره؟ خب خودت زنگ بزن شعبه مرکزی استانتون بپرس.
                                              • ه
                                                هادی
                                                ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۶:۵۵
                                                بی نظم ترین استخدامی که تا حالا دیدم همین بانک صادرات بوده.
                                                کارمندای اداره کارکنان خودشون هم نمی دونن چی به چیه. تهران هم برنامه ریزی درستی نداره. یه عده آموزشن یه عده منتظر جواب مصاحبه یه عده بدون پزشکی و سو پیشینه و استعلام رفتن آموزش یه عده دیگه...
                                                هر سری می ری یه فرمی رو می کنن. خب همه رو باهم بدین دیگه خسته می کنن آدمو.
                                                ولی من موندم استعلام مدرک دانشگاه رو چرا به ما دادن خب اینا رو باید خودشون استعلام کنن. باز سوپیشینه درسته خودمون باید بگیریم. الان من باید پاشم برم شهری که درس خوندم برا استعلام واقعا مسخرست.
                                                • م
                                                  محمد
                                                  ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۲۳:۳۶
                                                  امور کارکنان شهرتون بی عرضس
                                                  واسه ما خودشون استعلام کردن
                                                • M
                                                  Moh3n
                                                  ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۶:۳۵
                                                  سلام والا دیگه گیج شدیم.اصلیا میان میگن قبول نشدیم ، ذخیره ها میان میگن قبول نشدیم. خیلی نامردیه اگه کسی بیاد اینجا و دروغ بنویسه حالا چه الکی کسیو امیدوار کنه و چه الکی نا امید کنه با دروغاش
                                                  • ف
                                                    فارس
                                                    ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۶:۵۶
                                                    دقیقا. نا امیدی بدترین گناهه و نا امید کردن بزرگترین جنایته. من با اینکه اصلیم ولی هنوز کارم رو تموم شده نمی بینم منطقیش هم همینه!!! تمامی رفقا چه اصلی و چه ذخیره نا امید نباشید و توکل کنید بر خدا... ولی انصافا اینقدر که اصلی ها استرس دارن بقیه استرس ندارند دلیلش هم خودتون می دونید... دوستان جدا به همتون توصیه می کنم که هر خبری رو باور نکنید دلیلش هم واضحه که عده ای که شاید حتی تو این آزمون شرکت نکرده باشند یا در حال وبگردی هستن بخواهند با بچه ها شوخی بی مزه کنند. امیدوارم هم اصلی ها و هم ذخیره ها موفق باشند.... از تمامی رفقا خواهش می کنم تا از یک خبر اطمینان کافی حاصل نکردند اینجا اعلام نکنند.....انشاالله همگی موفق باشیم و قبول بشیم و دعا کنین برای حقیر که انشاالله ما هم قبول بشیم...
                                                  • پ
                                                    پارسه
                                                    ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۵۹
                                                    فارس هنوز نیومده!!!!الان زنگ زدم تهران گفت که فارس تا آخر هفته میاد.
                                                    • e
                                                      esf
                                                      ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۹:۲۰
                                                      داداش 4 شماره اخر تلفنی که تهران زنگ میزنی بهش چنده ؟؟؟
                                                      • پ
                                                        پارسه
                                                        ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۲۱:۳۲
                                                        9833
                                                    • ک
                                                      کرج ظرفیت
                                                      ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۵۳
                                                      سلام دوستان فکر کنم این ذخیره ها فشار آوردن واسه. استخدام اینجوری شده .چون کاظمی که به من گفت همتون جذب میشی
                                                      • پ
                                                        پارسه
                                                        ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۴۷
                                                        میثم از کدوم استانی؟ قرار شد بگین از کدوم استانی؟
                                                        • م
                                                          میثم
                                                          ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۷:۰۶
                                                          از استان کهگیلویه و بویراحمد شهر یاسوج
                                                        • ف
                                                          فرشید کرج
                                                          ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۲۱
                                                          اقا الان زنگ زدم برج سپهر. امور استخدام!
                                                          اخبار کاملا رسمی هست.
                                                          نتایج ۲ هفته دیگه اعلام میشه. قرار بوده این هفته اعلام بشه اما بنا به دلایلی و تحقیقات بیشتر ۲ هفته بعد اعلام میشه. حدودا دوهفته بعد از اعلام آموزش شرو میشه.
                                                          • s
                                                            saeed
                                                            ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۸:۵۳
                                                            خدا خیرت بده
                                                          • a
                                                            ahmad
                                                            ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۵۱
                                                            سلام بچه ها، اگه چند ماه از تاریخ بیمه شدن بگذره نیازی به بردن دفترچه بیمه هست؟.... بعد از اتمام دانشجویی تاریخ بیمه رو تمدید نکردم حالا نیازی هست همراه با دیگر مدارکم دفترچه بیمه رو بردارم؟ ممنون
                                                            • ح
                                                              حسین
                                                              ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۴۹
                                                              سلام بچه ها، اگه چند ماه از تاریخ بیمه شدن بگذره نیازی به بردن دفترچه بیمه هست؟.... بعد از اتمام دانشجویی تاریخ بیمه رو تمدید نکردم حالا نیازی هست همراه با دیگر مدارکم دفترچه بیمه رو بردارم؟ ممنون
                                                              • م
                                                                محمد
                                                                ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۳۰
                                                                میثم جان تبریک.... از کدوم استانی؟
                                                                • م
                                                                  میثم
                                                                  ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۷:۰۷
                                                                  کهگیلویه و بویراحمد شهر یاسوج

                                                                لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                ثبت پاسخ