استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

۸۶۹۹۸ نظر

استخدام بانک سپه

بانک سپه به عنوان یکی از چند بانک دولتی ایران جذب نیروی خود را از راه برگزاری آزمون استخدامی انجام می‌دهد. متقاضیان محترم استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ می‌توانند تمامی اخبار استخدام این بانک را در این صفحه مطالعه و با شرایط استخدام در بانک سپه برای سال ۱۴۰۲ آشنا شوند.    برای مشاهده استخدام سایر بانک‌ها، به صفحه   استخدام بانک‌ها  مراجعه کنید.

 

آخرین وضعیت آزمون استخدام بانک سپه

بانک سپه به صورت هر چند سال یک بار با انتشار آگهی استخدامی در کنار دیگر بانک‌ها، وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های دولتی، جذب نیروی مورد نیازش را از طریق آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور انجام می‌دهد. آخرین آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۳۹۶ و در آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی دوره چهارم بوده و از آن تاریخ جذب نیروی جدیدی نداشته است.

اما چگونه می‌توانیم از آگهی استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ مطمئن شویم؟ در حال حاضر و برای سال جاری این بانک هیچ‌گونه درخواست و اطلاعیه جدید جذب نیرو منتشر نکرده است. اما بانک سپه به عنوان یکی از بزرگترین بانک‌های دولتی کشور در صورتی که نیاز به جذب نیروهای جدید برای شعب گسترده خود در سراسر کشور داشته باشد، آگهی آن را به صورت گسترده منتشر و خواهد کرد.

آگهی‌های استخدام بانک سپه نیز به سرعت از طریق این صفحه و کانال‌ها و صفحات اجتماعی «ای استخدام» به صورت عمومی منتشر شده و متقاضیان می‌توانند به سرعت از طریق همین صفحه اقدام به ثبت نام برای آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۴۰۲ نمایند.

با توجه به نبود آگهی استخدام برای بانک سپه در سال ۱۴۰۲، آخرین شرایط معتبر استخدام این بانک را می‌توانیم همان شرایط استخدامی سال ۱۳۹۶ بانک سپه بدانیم. در ادامه این مطلب می‌توانید این شرایط را به دقت مطالعه نموده و در صورت تمایل خود را برای آزمون استخدامی آتی این بانک آماده نمایید. البته دقت فرمایید این بانک هیچ تاریخی را برای آزمون استخدامی بعدی خود منتشر نکرده و صرفا مطالب این صفحه برای ایجاد آمادگی در میان متقاضیان می‌تواند مفید واقع شود.

 

لینک ها و صفحات مرتبط

  • جهت مطالعه آگهی‌های استخدام سایر بانک‌های کشور به صفحه استخدام‌های بانکی «ای استخدام» مراجعه نمایید.
  • جهت آمادگی برای حضور در جلسه آزمون استخدامی بانک سپه می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه استفاده کنید.
شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی سپه

زمان آزمون استخدام بانک سپه

زمان آزمون فراگیر استخدامی بانک سپه به شرح زیر است:

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه ۲۹ خرداد ماه ۱۳۹۶ بوده است.
  • زمان دریافت کارت آزمون استخدامی بانک سپه از ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶ خواهد بود.
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ است.

در صورت شروع هر گونه استخدام جدید در بانک سپه لینک ثبت نام و اطلاعات ثبت نام جدید این بانک، در صفحه قرار خواهد گرفت.

دریافت کارت آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدام بانک سپه می‌توانید از طریق لیک زیر کارت ورود به جلسه را دریافت نمایید.

برای مشاهده کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶
  • زمان برگزاری آزمون: ۳ شهریور ماه ۱۳۹۶

اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدامی بانک سپه در تاریخ ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ برگزار شده است و نتایج آن نیر در همین صفحه اطلاع رسانیشد.

استخدام بانک سپه ۱۴۰۲

آزمون استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ هنوز اطلاع رسانی نشده است. اما در صورتی که این بانک اطلاع رسانی یک آزمون استخدامی جدید را ترتیب دهد، تمام اطلاعات و شرایط استخدام در بانک سپه در همین صفحه به صورت دقیق درج خواهد شد. بانک سپه یک بانک دولتی است که از آن به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک ایرانی یاد می‌شود. در سال ۱۳۹۷ بانک‌های «انصار»، «قوامین»، «حکمت ایرانیان»، «مهر اقتصاد» و موسسه مالی و اعتباری «کوثر» در این بانک ادغام شدند. ادغام این بانک‌ها در داخل بانک سپه بزرگ‌ترین ادغام بانکی در تاریخ بانکداری ایران برشمرده می‌شود. چون سهام این بانک در اختیار دولت است استخدام در آن‌جا مانند سایر دستگاه‌های دولتی از طریق شرکت و قبولی در آزمون استخدامی بانک سپه امکان‌پذیر است. برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی استخدام بانکدار یا حسابدار در بانک سپه، استخدام حراست بانک سپه یا استخدام نیروی خدماتی در بانک سپه و همچنین اطلاع از شرایط و ضوابط استخدام بانک سپه با مدرک دیپلم بایستی محتویات دفترچه را در زمان انتشار مطالعه و بررسی کرد.
اخبار و اطلاعیه‌های بانک سپه در این صفحه منتشر می‌شود. برای اطلاع از آخرین خبرها درباره این بانک این صفحه را دنبال کنید.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.

 

سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۸۶٬۹۹۸ نظر برای استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

  • ب
    به بوشهریا
    ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۷
    سلام بوشهریای عزیز از شما هم تعهد و سفته گرفتن
    ؟ لطفا بگید تو چه مرحله ای هستید...
    • ب
      بوشهر
      ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۱۴
      سلام نه هنوز مدارک پزسکی رو هفته پیش تحویل دادم شما چطور
    • م
      مازندران
      ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۵
      مازنی های عزیز چ خبر؟نظر نمیگذارید.به کجا رسیدید؟رفتیم تو نوبت دوره یا خیر؟خسته کنندست انتظار
      • م
        مازندرانی
        ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۲
        سلام منتظر نظر رفاهی تهران هستیم
        • م
          مازندران
          ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۲۶
          منم همین طور-به نظر خیلی باید منتظر بمونیم.شما داوطلب کجا هستید؟
        • ب
          به مازندران
          ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۱۱
          سلام من 8 اردیبهشت مدارک دادم. اما هنوز خبری از رفاهی نشده. شما کی مدارک دادید؟ اطلاع ندارید که استان در چه تاریخی مدارک را برای تهران فرستاده؟ تا کار همه داوطلب های استان تمام نشه و کارهای مربوط به سو پیشینه و ضامن و ... را تکمیل نکنیم نیاید منتظر دوره باشیم.
          • م
            مازندران
            ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۴۸
            منم 3روز قبل شما مدارکو بردم سرپرستی.استان که میگه فعلا خبری نیست.نگران نباشید إن شالله به خوبی تمام میشه.شما داوطلب کجایید؟
        • ذ
          ذخیره روانشناسی
          ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۱
          سلام-آقای احمد ممنونم ازتون.در مورد قراردادی فکر نکنم دیگه بشه،اون مال قبل ترا بود.منتظر خبرتونم.
          اما بچه های ذخیره واقعا نمیخواید همکاری کنیم باهم؟!همه چیز دست معاونت توسعست.لااقل از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانتون پیگیر باشید توروخدا.واقعا خدا رو خوش میاد از آقایون شهر انتخابی من کسی حدنصاب نیاورده باشه،من تو خانما دوم بشم و اونا برن از آقایون ذخیره اطراف بردارن؟یعنی جنسیت به شایستگی علمی ترجیح داره واقعا!!!
          • 0
            000
            ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۵۷
            تو این مورد حتما پیگیر باشید . چنین مواردی با سماجت و پیگیری به نتیجه می رسه . وقتی شهری خوش نیرو داره برداشتن از شهر دیگر برای همون مجموعه مشکل ساز می شه و بهتره شما رو انتخاب کنند. هر چی پیگیری بیشتر باشه به نتیجه رسیدن احتمالش بیشتره. اما یه جوری نباشه کل زندگی و آینده خودتون رو بذارین رو این پیگیری و از همه چی بمونید و خدا نکرده به نتیجه نرسید. در کنار این به فکر استخدامی های دیگه هم باشید و غافل نشید
            • ذ
              ذخیره روانشناسی
              ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۳۱
              ممنون آقای احمد.دقیقا بانک سپه تو نگین بهم اینو گفتن.من از سازمان برنامه ریزی استانمون پیگیری کنم به نظرتون؟اگه امکانش بود دوست داشتم برم معاونت توسعه کشور،اما نمیدونم هرکسی رو راه میدن یا نه.ای کاش میشد برم اونجا.
              • ذ
                ذخیره روانشناسی
                ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۱۴
                منظورم اینه بانک بهم اینو گفت که میخوان از آقایون ذخیره اطراف بگیرن.توروخدا یکی کمکم کنه باید چیکار کنم و از کجا شروع کنم؟به بانک اصلا ربطی نداره و دستش بستست.
            • خ
              خانم دال
              ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۰:۰۹
              یادم رفت اینم بگم که آزمایشگاه دانش آدرسش تغییر کرده و اون آدرسی که توو اون برگه ها نوشتن نیست البته به اونجا نزدیکه،رفته خیابون طالقانی،من خودم رفتم انقلاب از میدون انقلاب تاکسی داره خطی ها دارن داد میزنن معمولا طالقانی،100 متر پایین تر از آزمایشگاه پیاده میکنه راههای دیگه رو نمیدونم،یه مسئله دیگه اینکه بعضی بچه ها وقت گرفته بودن برای دکتر ها و به خاطر همین کاراشون خیلی به کندی پیش میرفت ولی من چند تا از بچه ها رو توو مطب که میدیدم گفتن ما برای هیچ جا وقت نگرفتیم تا حالا و همه رو اول وقت رفتیم و گفتیم استخدامی هستیم و باید حتما انجام بدیم بین مریض کارشون و انجام دادن و خیلی از کارهاشون انجام شده بود خیلی وسواس برلی وقت گرفتم به خرج ندین،فقط دکتر مغز و اعصابه که حتما وقت بگیرید به نظر من البته
              • m
                m2
                ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۰۶
                سلام
                ممنون از اطلاع رسانیتون
              • خ
                خانم دال
                ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۰:۰۱
                مدیر عزیز لطفا تایید کن
                سلام به دوستان تهرانی
                من هفته پیش فرم های معاینات پزشکی رو گرفتم و میخواستم برای دوستانی که تازه شروع کردن برای معاینات روند کارم و شرح بدم شاید به درد کسی بخوره
                من اول رفتم یه پزشک عمومی توو یه درمانگاه دولتی و آزمایش و سونو گرافی و رادیولوژی رو دادم توو دفترچه بیمه(تامین اجتماعی)نوشت،بعد آزمایش و آزمایشگاه دانش دادم که آزاد 260 تومن میشد با دفترچه 185 تومن شد 5 روزه جواب حاضره،سونوگرافی و رادیو لوژی رو کیهان گرفتم که جفتش آزاد 181 تومن میشد ولی با دفترچه 116 تومن شد همون روز جوابش حاضره،تست عدم اعتیاد مرکز بهداشت شمال غرب(فاضل) که وقتی میری فرداش جواب و میده و 27 تومن هزینه داره،
                در مورد پزشکان: این دکترهایی که من رفتم به جز متخصص زنان هیچکدوم دفترچه قبول نکردن و هزینه ها آزاده، ارتوپد 40 تومن،اعصاب و روان 50 تومن،گوش و حلق و بینی 80 تومن که 40 تومنش هزینه نوار گوشه،قلب 65 تومن که 35 تومنش هزینه نوار قلبه،زنان و زایمان 25 تومن البته برای خانمهای مجرد که نمیتونن تست پاپ اسمیر بدن،برای خانم های متاهل که باید تست و بدن نمیدونم هزینه چقدر میشه
                دکتر اعصاب و روان یه صرب المثل میپرسه و میگه معنیش و بگو،دستات و نگاه میکنه که نلرزه از خودت و خانواده و شغل پدرت سوال میپرسه و میگه از یه شماره ای مثلا 110 ،7 تا 7 تا بشمر بیا عقب،نوار گوش هم یه هدفونه میذاره رو گوشت میگه ار وقت صدای بوق شنیدی یه دکمه رو فشار بده و یه وسیله دیگه ای هم میذاره رو گوش و رفلکس ها رو اندازه میگیره، یه چیز دیگه اینکه آزمایشگاه دانش و مرکز بهداشت فاضل که انتهای خ عبدالله زاده توو بلوار کشاورزه خیلی به هم نزدیکه دو تا خیابون و اگر پیاده برید میرسید به اون یکی و میتونید توو یه زمان این دو رو انجام بدین
                • m
                  m
                  ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۱۱
                  خانم دال ممنون از راهنمایی تون. و اینکه تجربتونو در اختیار ما گذاشتی.
                  • خ
                    خانم دال
                    ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۱۰
                    خواهش میکنم امیدوارم همگی موفق باشید
                • س
                  سوال مهم
                  ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۰۷
                  سلام...
                  دوستانی که مرحله پزشکی رو رد کردن و به سلامتی رفتن واسه تعهد و ضامن یه سوالی دارم:
                  توی فرم های تعهدی که می بایست امضاء می کردید متنی با مضمون این که مکلف باشید چند سال فقط تحویلدار باشید وجود داشت؟
                  چون یکی از بچه ها می گفت توی تعهداتی که ملزم به امضاشون بوده متنی با چنین مضمونی نبوده (البته این که باید همه مون از تحویلداری شروع کنیم شکی درش نیست اما وجود اون متن الزام اور که ما رو ملزم می کنه چند سال حتما تحویلدار بمونیم خیلی مهمه)
                  ممنون میشم راهنمایی کنید...مرسی
                  • 0
                    000
                    ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۰۲
                    تو هیچ اداره ای چنین تعهدی برای شغل خاصی من ندیدم . اما ممکنه تعهد عدم تحصیل بگیرن اما اینکه تعهد بگیرن به مدت اینقدر سال شما تو این شغل خواهید بود عجیبه
                    • ع
                      علی
                      ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۵۹
                      سلام
                      ما تو فرمهایی که پر کردیم و همچنین تعهدی که دادیم نوشته بود که بعنوان تحلویلدار استخدام میشیم اما از چند سال خبری نبود.
                      • م
                        متین
                        ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۵
                        بازم افرین به دقت شما...
                        منم فکر می کنم همین طور هست ...
                        • 0
                          000
                          ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۱۵
                          من هم سخت دیدم تا حالا بانک های دولتی شغل های ستادی استخدامی داشته باشن . بالاخره دیر یا زود تغییر شغل خواهیم داد مهم اینه امنیت شغلی داشته باشیم .
                        • آ
                          آسمان
                          ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۰۸
                          نه تعهد نگرفته بود که تحویل دار باشی... نوشته بود که تایید می کنم که صرفا بابت شغل تحویلداری استخدام شدم... یعنی خود بانک می تونه در مورده ارتقاء شغلی ات تصمیم بگیره و بعدا نمی تونی اعتراض کنی که مثلا چرا چند ساله تحویلدار موندم
                        • 0
                          000
                          ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۱۷
                          اگه کسی تعهد داده تایید این خبر رو بده
                          • e
                            eeee
                            ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۳۵
                            برای ما بودفکر کنم ۱۰سال
                            • ح
                              حامد
                              ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۰:۱۴
                              مطمین هستید؟
                              اون ده سال معمولا تعهد عدم انتقال به شهرای دیگه س که همه ادارات هم دارن...
                              • e
                                eeee
                                ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۲۷
                                دقیق یادم نیست ولی میدونم تو برگه ها یچیزی در مورد متصدی شغلی نوشته بود.
                                • ع
                                  علیرضا
                                  ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۲۸
                                  اون جداست. 10 سالم نوشته تعهد تحویلداری. البته فکر کنم فرمالیته باشه، همینطوری یه امضایی می گیرن تا کسانی وارد میشن بعد دو سال نگن ما مدرکمون بالاست، پستمون باید عوض شه. به نظرم منظور اینه که شما مدعی نباشین ولی کارتون خوب باشه خودشون می تونن تغییر پستتتون رو بدن
                                  • م
                                    متین
                                    ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۵
                                    نوع متن خیلی مهم هست که چجوریه...متنی که توی تعهد بود چی بود؟...می تونید بنویسیدش؟...مرسی
                                • 2
                                  2
                                  ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۰۱
                                  دوست عزیز از کرمانشاه بودی دیگه ؟؟ شما ازمایش تیرویید داشتید؟؟
                                  • e
                                    eeee
                                    ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۲۴
                                    نه جز آزمایشات نبود ولی دکتر جراح عمومی معاینه انجام داد که اگه مشکوک به تروئید بودم می گفت برو آزمایش بده٬البته کرمانشاه پزشک خاصی رو معرفی نکرده بود.
                                • 0
                                  000
                                  ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۳
                                  البته زیاد هم جا نگرانی نیست.
                                  از نظامی تو شروع استخدام تعهد 24 ساعت خدمت می گیرن که یعنی باید 24 ساعت کار کنید. اما روزی 7 ساعت هم پادگان نیستند. این هم دارن کار خودشون رو محکم می کنن که اگر جا نداشتن برای تغییر شکل یکی و بعد از 7 سال هنوز تحویل دار بود اعتراض نکنه .در هر صورت مهم سرو سامان گرفتن زندگی هست
                                  • 0
                                    000
                                    ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۴
                                    منظورم تغییر شغل بود تغییر شکل افتاد :-)
                                  • ب
                                    بهاره
                                    ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۹
                                    سلام دوست عزیز
                                    من این فرم ها رو تحویل دادم.یادم نمیاد متنی با مضمون اینکه 10سال باید تحویل دار باشی خوتده باشم.اگه قرار باشه همه ما ده سال صرفا تحویل دار باشیم پس جای هیچ پیشرفت و انگیزه کاری نیست.اون 10 سال برای جابه جایی بود.من متن دقیقش رو فردا براتون میرارم
                                    • م
                                      مهرداد
                                      ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۲۹
                                      ممنون میشیم متن رو فردا برامون بذاربد دقیقشو
                                    • م
                                      م.دوست
                                      ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۳
                                      سلام . برای بچه های تهران دقیقا این جمله رو نوشته بود:
                                      متعهد می شوم که فقط برای شغل تحویلداری استخدام شوم.
                                      چون خیلی سفت و سخت نوشته بود فقط برای شغل تحویلداری! دقیقا این جمله یادم موند. :-(
                                      • م
                                        مهرداد
                                        ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۳۰
                                        مهم اینه که توش زمانی رو مشخص نکرده که مثلا n سال تحویلداریم...
                                        • 0
                                          000
                                          ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۰۰
                                          مگه تهرانی ها هنوز پیگیر کارهای پزشکی نیستند؟ تعهد دادین؟
                                        • ح
                                          حمید
                                          ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۶
                                          سلام.
                                          تو تعهد محضری که ما دادیم نوشته بود که برای شغل تحویلداری هست، اما زمان مشخص نکرده بود .
                                          اون 10 سالی هم که دوستان میگن مربوط به انتقالیه ، یعنی تا 10 سال حق تقاضای انتقال ندارین.
                                          • م
                                            متین
                                            ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۳۳
                                            اهان پس زمان خاصی رو مشخص نکردن برای تحویلداری
                                            این خودش نکته مثبتیه که وقتی توی کار رفتید و پیشرفت کردید مانعی برای ارتقای شغلی شما وجود نداره که شما رو متعهد به پایبند بودن ب تحویلداری برای چند سال بکنه
                                            ممنون
                                            • م
                                              م.دوست
                                              ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۴۹
                                              خوش بین باشید دوستان. این خوبه.
                                              ولی اگه بانک بخاد، میتونه بگه با درج کلمه "فقط" یعنی فقط تحویلداری و نه سمت دیگه ایی!!!!! ولی ان شا الله که اینجوری نیست :-)
                                        • ش
                                          شمال
                                          ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۲۱:۴۷
                                          سلام دوستان صد در صد قبل ماه رمضان یک دوره برگزار میکنند
                                          • م
                                            منتظر
                                            ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۳۱
                                            سلام. منم شک ندارم تو این ماه دوره برگزار میشه...
                                          • ا
                                            از حداد به بهار
                                            ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۲۱:۲۰
                                            سلام بهارجان خداقووووت
                                            چند روز پیش یه کامنتی از شما خوندم که نوشته بودین مشغول در شعبه هستین ، منم متقاضی تهرانم و الان مراحل پزشکی رو طی میکنم
                                            من خیلی استرس دارم و خودم احساس میکنم از لحاظ روحی و بدنی دارم تحلیل میرم . اگه ممکنه شما بگید کدوم شعبه هستین من بیام اونجا خدمتتون شاید یکم این استرس من کم شد .
                                            لطفا اگر کامنت رو خوندید همینجا جواب بدین . من هرروز میام همین صفحه 476 رو چک میکنم .
                                            با تشکر
                                            • پ
                                              پشیمان
                                              ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۴۷
                                              سلام مدیر محترم سایت لطفا مطلبمو تایید کنید خیلی واسه م مهمه. از بچه های خوزستان کسی اطلاع داره برا باغ ملک خانم هم قبول شده .با تشکر
                                              • ع
                                                علیkh
                                                ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۰۶
                                                سلام من برای سهمیه اقا اونجا قبول شدم اما درمورد خانم اطلاع دقیقی ندارم. من چند روز قبل هم جواب شما رو دادم ظاهرا شما ندیدین.
                                                • پ
                                                  پشیمان
                                                  ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۰۰
                                                  مرسی لطف کردی اقا علی.
                                                  • پ
                                                    پشیمان
                                                    ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۱۱
                                                    ببخشید علی اقا برا باغملک فقط شما قبول شدید؟
                                                    • ع
                                                      علیkh
                                                      ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۶
                                                      بله فقط ی نفر اقا میخواد که توی این مرحله من تنهام.
                                                • a
                                                  ali
                                                  ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۴۶
                                                  دوستان انصراف حتما باید کتبی نوشته بشه؟اگه برگه معاینات رو تحویل ندیم کافیه؟برام دعا کنید به دلیل مشکلات جسمی خودم میخوام آطمایشات رو نرم..برام دعا کنید توروخدا.....................زندگیم به بن بست رسیده
                                                  • 0
                                                    000
                                                    ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۲۰
                                                    علی جان جسارت نباشه اینو می پرسم. به این کار علاقه نداری یا کار دیگه پیدا کردی یا فقط صرفا به خاط اینکه احساس می کنی مشکل پزشکی داری که منع استخدامی داره نمی ری؟ الان ماها مدتها هست اینجا هم صحبتیم نگرانی پیش می یاد با این حرفتون برای همه. چی شده که می گین به بن بست رسیدین. اما در هر صورت از صمیم قلب آرزومندم هر مشکلی دارین به خوبی و خوشی حل و رفع بشه. اینقدر زود نبازید هرچند بعضی از مشکلات کمر شکن هست اما مرد برای همین روزها ساخته شده
                                                    • e
                                                      eeee
                                                      ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۳۸
                                                      دوست عزیز توکلتون بخدا باشه زود ناامید نشید این شغل تو این اوضاع حیفه
                                                      • a
                                                        amin
                                                        ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۳۸
                                                        دوست عزیز
                                                        معاینات رو برید شاید مشکل جسمی شما اصلا منع استخدامی نداشته باشه.
                                                        به خدا توکل کنید.
                                                        • ن
                                                          نرگس
                                                          ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۱
                                                          حتما برو نهابت اگه ردت کردن هزینه رو بهت بر میگردونن. چه کاریه تا اینجا اومدی بری؟؟؟!!!!
                                                        • م
                                                          مورد لطف حق قرار گرفته
                                                          ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۲۸
                                                          سلام بچه ها من تمام آزمایشاتو در بیمارستان ودرمانگاه های دولتی انجام دادم وپیش منشی دکترا نگفتم برا استخدامیه چون در اون صورت هزینه رو میبرن بالا .
                                                          • ب
                                                            به اس و ن
                                                            ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۰۹
                                                            سلام دوستان بیاید دست به دست هم بدیم و فکرامونو رو هم بزاریم و یه کاری کنیم تا بانک ذخیره منظور کنه
                                                            خدایا کمکمون کن دستمون به جایی بند نیست
                                                            لطفا کامنت
                                                            • ک
                                                              کورش
                                                              ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۲۷
                                                              دوستان من واسه اولین بار نظر میدم! اول میخوام از دوستانی که هر مرحله رو گذروندن اومدن اینجا گفتن چه جوری هست و به نوعی استرس ما رو کم کردن تشکر کنم.
                                                              دوم بگم من امروز خداروشکر کارام تموم شد صبح برگه های پزشکی رو تحویل اداره رفاه دادم بعدش هم رفتم ساختمان نگین معرفی نامه و عدم سوء پیشینه رو تحویل دادم. پرسیدم به نظرتون کی کلاس برگزار میشه گفت اگه اداره رفاه نامه تاییدتون رو بزنه (که البته زیاد زمان نمیبره به گفته اداره رفاه چون مشکلی نداشتم من) احتمالا تا 2-3 هفته دیگه بابت کلاسها باهاتون تماس میگیریم! گفت باید ظرفیت تکمیل بشه و هنوز جل خالی نسبتا زیاد! ولی احتمالا تا دو هفته دیگه تکمیل بشه!
                                                              امیدوارم همه دوستان موفق باشن.
                                                              • گ
                                                                گزینش مجدد
                                                                ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۰۲
                                                                به من گفتن دوباره برم گزینش. خانومای محترمی که شرایط مشابه داشتین خواهش میکنم تجربه تون رو بگین.
                                                                • م
                                                                  منتظر
                                                                  ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۵۷
                                                                  منم همین طور خیلی نگرانم بیماری عصبی دچارمون کرده
                                                                  • 2
                                                                    2
                                                                    ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۰۲
                                                                    از کدوم استانی دوست عزیز؟؟
                                                                    • گ
                                                                      گزینش مجدد
                                                                      ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۳۴
                                                                      من از تهرانم فردا میرم مصاحبه مجدد. نتیجه رو اعلام می کنم
                                                                    • ت
                                                                      تهمینه
                                                                      ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۲۷
                                                                      سلام دوست عزیزم .احتمالا واسه من هم گزینش مجدد میزارن ازتون خواهش میکنم بعد از گزینش نتیجه شو به ما هم اعلام کنید .واستون دعا میکنم که مشکلتون حل بشه و مطمین باش که حل میشه.
                                                                      • گ
                                                                        گزينش مجدد
                                                                        ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۴۴
                                                                        اصلا نگران نباشید
                                                                        فقط در حد تذکر درباره حجاب و ارایش هست
                                                                        هرچی گفتن بگید چشم
                                                                        من که برای بار دوم رفتم فقط ١٠ دقیقه طول کشید
                                                                        در آخر هم بهتون میگن ما همه این تذکرات رو تو پروندتون ثبت میکنیم که اگه بعدش خلافش ثابت بشه حرفی نداشته باشید
                                                                        فقط همین
                                                                        • گ
                                                                          گزینش مجدد
                                                                          ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۳۳
                                                                          خیلی لطف کردین. منو از نگرانی در آوردین. امیدوارم واسه منم همینطور باشه.
                                                                          • گ
                                                                            گزینش
                                                                            ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۳۵
                                                                            دوست عزیز شما کی رفت بودین. فقط بهتون تذکر دادن یعنی گفته بودن برای مصاحبه مجدد برید؟دوباره ازتون سوالای احکام پرسیدن؟
                                                                        • م
                                                                          محمد
                                                                          ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۴۳
                                                                          آقایون تهرانی کسی هست گزینش رفته باشه ولی واسه معاینات دعوت نکرده باشن هنوز؟ من 23 اردیبهشت رفتم هنوز خبری نشده :(
                                                                          • ع
                                                                            ع خ
                                                                            ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۰۷
                                                                            من پنجم مصاحبه رفتم، خبری نیست
                                                                            • م
                                                                              میم
                                                                              ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۱۴
                                                                              من 6 خرداد رفتم گزینش. فعلا هم از معاینات خبری نیست
                                                                            • گ
                                                                              گزینش مجدد
                                                                              ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۴۷
                                                                              به من زنگ زدن که دوباره باید برای مصاحبه گزینش برم. خانومای تهران کسی بوده که چنین شرایطی داشته باشه؟ خواهش میکنم جواب بدین
                                                                              • ی
                                                                                یک بانوی ایرانی
                                                                                ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۵۹
                                                                                سلام.
                                                                                بهم زنگ زدن که دوباره باید برم مصاحبه خواهش میکنم افرادیکه مورد مشابه داشتن جواب بدن. ممنون
                                                                                • m
                                                                                  m
                                                                                  ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۲۹
                                                                                  با عرض سلام خدمت دوستان
                                                                                  یه سوال دارم خواهشا جواب بدین لطفا.
                                                                                  از موقعی که مدارک پزشکی رو تحویل میدین تا موقعی که تاییدیش بیاد و برین واسه سفته دادن چقد طول میکشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
                                                                                  لطفا جواب بدین
                                                                                  • ج
                                                                                    جواب
                                                                                    ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۵۱
                                                                                    سلام
                                                                                    یک ماه
                                                                                  • ب
                                                                                    به بچه های اصفهان
                                                                                    ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۳۸
                                                                                    سلام.دوستان ازمایشگاه اریترون دفترچه قبول میکنه؟ ازمایشگاه شفا که قبول نمیکنه.میشه بگید کدوم ازمایشگاه رفتین و چقدر باهاتون درومد؟
                                                                                    • 3
                                                                                      3tare
                                                                                      ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۱۰
                                                                                      سلام منم رفتم شفا ازم قبول نکرد و هزینه ام ۱۶۸ هزار تومن شد آزاد ! اما سونوگرافی پارس دفترچه قبول کرد
                                                                                      • i
                                                                                        isf
                                                                                        ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۳۷
                                                                                        من رفتم اریترون قبول نکرد دفترچه هزینه هم 208000 تومان
                                                                                      • ش
                                                                                        شنوایی
                                                                                        ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۲۰
                                                                                        آیا کسی مشکل شنوایی داشته لطفا جواب بدید خیلی نگرانم
                                                                                        • د
                                                                                          دوست
                                                                                          ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۱۰
                                                                                          سلام. من که نداشتم ولی از خدا میخام که برای شما هم مشکلی نداشته باشه و بتونید به سلامتی مشغول بشید. براتون دعا میکنم. دوستان در حق همدیگه دعا کنید که هم برای خودتون خوبه و هم دوستانتون. :-)

                                                                                        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                        ثبت پاسخ