استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

۸۶۹۹۸ نظر

استخدام بانک سپه

بانک سپه به عنوان یکی از چند بانک دولتی ایران جذب نیروی خود را از راه برگزاری آزمون استخدامی انجام می‌دهد. متقاضیان محترم استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ می‌توانند تمامی اخبار استخدام این بانک را در این صفحه مطالعه و با شرایط استخدام در بانک سپه برای سال ۱۴۰۲ آشنا شوند.    برای مشاهده استخدام سایر بانک‌ها، به صفحه   استخدام بانک‌ها  مراجعه کنید.

 

آخرین وضعیت آزمون استخدام بانک سپه

بانک سپه به صورت هر چند سال یک بار با انتشار آگهی استخدامی در کنار دیگر بانک‌ها، وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های دولتی، جذب نیروی مورد نیازش را از طریق آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور انجام می‌دهد. آخرین آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۳۹۶ و در آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی دوره چهارم بوده و از آن تاریخ جذب نیروی جدیدی نداشته است.

اما چگونه می‌توانیم از آگهی استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ مطمئن شویم؟ در حال حاضر و برای سال جاری این بانک هیچ‌گونه درخواست و اطلاعیه جدید جذب نیرو منتشر نکرده است. اما بانک سپه به عنوان یکی از بزرگترین بانک‌های دولتی کشور در صورتی که نیاز به جذب نیروهای جدید برای شعب گسترده خود در سراسر کشور داشته باشد، آگهی آن را به صورت گسترده منتشر و خواهد کرد.

آگهی‌های استخدام بانک سپه نیز به سرعت از طریق این صفحه و کانال‌ها و صفحات اجتماعی «ای استخدام» به صورت عمومی منتشر شده و متقاضیان می‌توانند به سرعت از طریق همین صفحه اقدام به ثبت نام برای آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۴۰۲ نمایند.

با توجه به نبود آگهی استخدام برای بانک سپه در سال ۱۴۰۲، آخرین شرایط معتبر استخدام این بانک را می‌توانیم همان شرایط استخدامی سال ۱۳۹۶ بانک سپه بدانیم. در ادامه این مطلب می‌توانید این شرایط را به دقت مطالعه نموده و در صورت تمایل خود را برای آزمون استخدامی آتی این بانک آماده نمایید. البته دقت فرمایید این بانک هیچ تاریخی را برای آزمون استخدامی بعدی خود منتشر نکرده و صرفا مطالب این صفحه برای ایجاد آمادگی در میان متقاضیان می‌تواند مفید واقع شود.

 

لینک ها و صفحات مرتبط

  • جهت مطالعه آگهی‌های استخدام سایر بانک‌های کشور به صفحه استخدام‌های بانکی «ای استخدام» مراجعه نمایید.
  • جهت آمادگی برای حضور در جلسه آزمون استخدامی بانک سپه می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه استفاده کنید.
شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی سپه

زمان آزمون استخدام بانک سپه

زمان آزمون فراگیر استخدامی بانک سپه به شرح زیر است:

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه ۲۹ خرداد ماه ۱۳۹۶ بوده است.
  • زمان دریافت کارت آزمون استخدامی بانک سپه از ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶ خواهد بود.
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ است.

در صورت شروع هر گونه استخدام جدید در بانک سپه لینک ثبت نام و اطلاعات ثبت نام جدید این بانک، در صفحه قرار خواهد گرفت.

دریافت کارت آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدام بانک سپه می‌توانید از طریق لیک زیر کارت ورود به جلسه را دریافت نمایید.

برای مشاهده کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶
  • زمان برگزاری آزمون: ۳ شهریور ماه ۱۳۹۶

اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدامی بانک سپه در تاریخ ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ برگزار شده است و نتایج آن نیر در همین صفحه اطلاع رسانیشد.

استخدام بانک سپه ۱۴۰۲

آزمون استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ هنوز اطلاع رسانی نشده است. اما در صورتی که این بانک اطلاع رسانی یک آزمون استخدامی جدید را ترتیب دهد، تمام اطلاعات و شرایط استخدام در بانک سپه در همین صفحه به صورت دقیق درج خواهد شد. بانک سپه یک بانک دولتی است که از آن به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک ایرانی یاد می‌شود. در سال ۱۳۹۷ بانک‌های «انصار»، «قوامین»، «حکمت ایرانیان»، «مهر اقتصاد» و موسسه مالی و اعتباری «کوثر» در این بانک ادغام شدند. ادغام این بانک‌ها در داخل بانک سپه بزرگ‌ترین ادغام بانکی در تاریخ بانکداری ایران برشمرده می‌شود. چون سهام این بانک در اختیار دولت است استخدام در آن‌جا مانند سایر دستگاه‌های دولتی از طریق شرکت و قبولی در آزمون استخدامی بانک سپه امکان‌پذیر است. برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی استخدام بانکدار یا حسابدار در بانک سپه، استخدام حراست بانک سپه یا استخدام نیروی خدماتی در بانک سپه و همچنین اطلاع از شرایط و ضوابط استخدام بانک سپه با مدرک دیپلم بایستی محتویات دفترچه را در زمان انتشار مطالعه و بررسی کرد.
اخبار و اطلاعیه‌های بانک سپه در این صفحه منتشر می‌شود. برای اطلاع از آخرین خبرها درباره این بانک این صفحه را دنبال کنید.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.

 

سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۸۶٬۹۹۸ نظر برای استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

  • 0
    000
    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۶:۲۱
    من کاملا با حرفهای k-pax موافقم
    هیچ اداره ای تو اعیاد پاداش نمی ده اما بانک از عید فطر و ولادت ها بگیر تا 22 بهمن پاداش می ده.
    پاداش سود سالانه دم عید خیلی باحاله
    اصلا حقوقه دم عید که کلی پاداش و سود و ... توش هست قد دریافتی چند ماه حقوقه
    در مورد مرخصی ها هم سالی 30 روزه و می تونی به تعطیلات بچسبونی و استفاده کنی. اینجوری نیست که می گن مرخصی نداره مثل همه ادارات هست
    الان تو بانک ملی من یه کارمند آشنا دارم که هر دو ماه یه بار 4 یا 5 روز از مرخصی هاشو می چسبوده به تعطیلات و یه 8 9 روزی می ره مسافرت
    • ح
      حمید
      ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۷:۵۵
      مرخصی بانک مثل بقیه ادارات سالی 30 روزه، یعنی ماهیانه 2.5 روز مرخصی داره.
    • خ
      خانم از تهران
      ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۶:۰۷
      ساعت 11 باهام تماس گرفتن،یکشنبه برای فرم پزشکی برم ساختمان نگین.
      23 گزینش داشتم.
      • ا
        امید
        ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۵:۳۱
        تنظیم و تدوین آیین نامه رفاهی بانکها (صورتجلسات فرعی شماره 18 و 20 رفاهی)
        فصل اول – تسهیلات اعطایی
        ماده 1 :
        در اجرای مفاد ماده 29 آیین نامه استخدامی نظام بانکی دولتی، بانک می تواند تحت شرایط مقرر دراین فصل و دستورالعمل اجرایی پرداخت تسهیلات به مستخدمین خود تسهیلاتی به قرار زیر اعطاء نماید.
        بخش اول – تسهیلات مسکن :
        بانک به منظور تهیه و تأمین مسکن برای هر یک از مستخدمین تسهیلات زیر را در قالب عقود اسلامی اعطاء می نماید :
        الف – تسهیلات خرید مسکن
        ب – تسهیلات جعاله (تعمیرات) مسکن
        ج – تسهیلات ودیعه مسکن
        بخش دوم – تسهیلات قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری :
        تسهیلات رفع احتیاجات ضروری بصورت قرض الحسنه و با کارمزد 1% برای رفع نیازها و تأمین احتیاجات کارکنان در موارد زیر قابل پرداخت می باشد.
        قرض الحسنه رفع نیازهای عمومی
        بخش سوم – سایر تسهیلات
        الف – تسهیلات خرید اتومبیل
        ب – تسهیلات خرید کالا
        ج – تسهیلات کمک هزینه ازدواج
        د – سایر تسیهلات به تشخیص بانک
        بخش اول – تسهیلات مسکن
        ماده 2 :
        به منظور تهیه و تأمین مسکن مناسب برای هر یک از مستخدمین ، بانک تسهیلات زیر را در قالب عقود اسلامی با سود 7% اعطاء می نماید.
        ماده 3 :
        میزان تسهیلات برای خرید، احداث ، تکمیل و توسعه واحد مسکونی معادل 70 برابر میزان حقوق و مزایای مستمر مشمول کسور بازنشستگی ، عائله مندی و اولاد تا میزان سقف مصوب و با رعایت شرط حداقل 000ر000ر300 ریال و عدم تجاوز سقف اقساط تسهیلات از 70% حقوق و مزایا مستمر و میانگین مزایای غیر مستمر .
        تبصره – در صورتی که زن و شوهر هر دو مستخدم بانک باشند می توانند مفرداً و یا متفقاً از تسهیلات موضوع ماده 3 استفاده نمایند.
        ماده 4 :
        حداقل سابقه خدمت برای دریافت تسهیلات مندرج در ماده 3 ، سه سال تمام کار در بانک و رسمی شدن می باشد.
        تبصره – حداقل سابقه خدمت برای دریافت تسهیلات مندرج در ماده 3 برای کارکنان قراردادی چهار سال تمام کار در بانک می باشد.
        ماده 5 : سود تسهیلات مسکن 7% و مدت استهلاک اصل و سود ، 30 سال تمام با اقساط دوره ای بوده، مشروط به اینکه تا سن 85 سالگی مستخدم مستهلک گردد.
        ماده 6 : میزان تسهیلات پرداختی به بازنشستگان ، ازکارافتادگان و وظیفه بگیران برای خرید، احداث ، تکمیل و توسعه واحد مسکونی معادل 70 % حداکثر سقف مصوب تسهیلات مسکن شاغلین موضوع ماده 3 می باشد .
        ماده 7 :
        استفاده کنندگان از تسهیلات مسکن می توانند به منظور تبدیل به احسن نمودن ملک (فک رهن از وثیقه قبلی و ارایه وثیقه جدید) از مابه التفاوت تسهیلات مسکن (حداکثر تسهیلات مسکن نهایی مبالغی که قبلاً به وی اعطا شده است ) استفاده نمایند.
        ماده 8 :
        تسهیلات تعمیرات اساسی مسکن در آخرین ماه اشتغال تا سقف مصوب قابل پرداخت می باشد .
        ماده 9 :
        مزایای مستمر تعدادی از کارکنان کم درآمد بانک نظیر نگهبانان و تحویلداران در تعیین میزان تسهیلات مسکن آنان محاسبه و منظور می گردد.
        ماده 10 :
        استفاده از تفاوت تسیهلات مسکن در صورت تبدیل به احسن نمودن ملک با حذف شرط محدودیت زمانی دوره های متفاوت استفاده از این تسهیلات در بانکها امکانپذیر می باشد.
        ب – تسهیلات جعاله (تعمیرات) مسکن :
        ماده 11 :
        به منظور انجام تعمیرات جزئی ساختمان ، بانک تسیهلاتی حداکثر معادل 40 % سقف مصوب تسهیلات مسکن مندرج در ماده 3 و 6 به ترتیب برای شاغلین، بازنشستگان و وظیفه بگیران در قالب عقد جعاله با نرخ سود 7% پرداخت می نماید.
        تبصره – تمدید وام جعاله منوط به گذشت 36 ماه و پرداخت 30 قسط از تاریخ دریافت وام قبلی می باشد منوط به آن که از 70% حقوق تجاوز ننماید.
        ماده 12 :
        مدت استهلاک تسهیلات جزئی اعم از اصل و سود 15 سال تمام و بازپرداخت آن به روال گذشته با توجه به مقررات هر بانک به صورت پلکانی و یا با اقساط مساوی خواهد بود .
        ماده 13 :
        تهسیلات مسکن (تعمیرات) مسکن در آخرین ماه اشتغال تا سقف مصوب قابل پرداخت می باشد.
        ج – تسهیلات ودیعه مسکن :
        ماده 14 :
        تسهیلات ودیعه تأمین مسکن (در قالب عقد جعاله) به کارکنان بازنشسته و مستخدمین شاغل که حکم رسمی قطعی آنان صادر و تا تاریخ درخواست از تسهیلات مسکن بانک استفاده ننموده باشند قابل پرداخت می باشد و در صورت درخواست و استفاده کارمند از تسهیلات مسکن مانده تسهیلات ودیعه مسکن بایستی تسویه گردد.
        ماده 15 :
        حداکثر مبلغ تسهیلات ودیعه مسکن معادل 20% تسهیلات مسکن (حداقل تسیهلات) مندرج در ماده 3 می باشد.
        ماده 16 :
        سود تسهیلات ودیعه تأمین مسکن 7% و مدت استهلاک اصل و سود آن 15 سال خواهد بود .
        بخش دوم : تهسیلات قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری
        قرض الحسنه رفع نیازهای عمومی :
        ماده 17 :
        قرض الحسنه رفع نیازهای عمومی به مستخدمین ثابت شاغل در بانک که حکم رسمی قطعی آنان صادر شده باشد معادل 40 برابر حقوق و مزایای مستمر و کمک هزینه معیشتی با نرخ کارمزد یک درصد و به مستخدمین بازنشسته مادل 20 برابر آخرین حقوق بازنشستگی با نرخ کارمزد یک درصد و با استهلاک 15 ساله و رعایت سررسید سن 85 سال پرداخت می گردد.
        تبصره 1 – اعطای تسهیلات قرض الحسنه رفع نیازهای عمومی به مستخدمین قراردادی طبق ضوابط خاص هر بانک خواهد بود .
        تبصره 2 – حداقل میزان تسهیلات قرض الحسنه رفع نیازهای عمومی به بازنشستگان معادل یکصد میلیون ریال و حداکثر سقف تسهیلات دویست میلیون ریال تعیین می گردد.
        تبصره 3 – چنانچه قرض گیرنده پس از دریافت قرض الحسنه ، احکامی مبنی بر افزایش حقوق و مزایا ارائه نماید که تاریخ اجرای احکام مزبور قبل از تاریخ دریافت قرض الحسنه باشد پرداخت مابه التفاوت قرض الحسنه متعلقه در مدت باقیمانده قرارداد بلامانع خواهد بود .
        ماده 18 :
        تمدید قرض الحسنه رفع نیازهای عمومی پس از گذشت 24 ماه از تاریخ دریافت قرض الحسنه قبلی بلامانع است و مستخدمینی که در شرف بازنشستگی می باشند مشمول محدودیتهای موضوع ای ماده نخواهند بود.
        بخش سوم : سایر تسهیلات
        الف – تسهیلات خرید اتومبیل
        ب – تسهیلات خرید کالا
        ماده 19 :
        تسهیلات خرید اتومبیل و خرید کالا براساس مقررات و دستورالعمل های موجود در بانکها پرداخت گردد.
        ج – تسهیلات کمک هزینه ازدواج
        ماده 20 :
        بانک می تواند تسهیلاتی معادل 30 میلیون ریال به ازای هر فرزند مستخدم جهت تهیه امکانات لازم برای ازدواج، پرداخت نماید.
        تبصره – افزایش تسهیلات مذکور با پیشنهاد کمیسیون رفاهی بانکها و تصویب شورای هماهنگی مدیران عامل بانکها خواهد بود.
        ماده 21 : کارمزد تسهیلات ماده 20 معادل حداقل کارمزد قرض الحسنه در دستور العمل بانک مرکزی و مدت استهلاک آن ده سال می باشد.
        د – سایر تسهیلات به تشخیص بانک
        4و 3 – گزارش جلسه مددکاران سیستم بانکی و طرح صورتجلسات شماره 17 و 19 کمیسیون فرعی بهداشت و درمان
        1 – با اصلاح مبلغ ویزیت و مشاوره در بخش مرکز قلب تهران از 000ر240 ریال به 000ر270 ریال موافقت شد.
        2 – تعرفه بیهوشی مرکز جراحی محدود ایرانمهر اراک معادل K بیهوشی اعلام شده از طرف استانداری تعیین شد .
        • 0
          000
          ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۶:۱۰
          البته بانک ها از این قوانین فراتر رفته و بشتر هم اعطا می کنند
          مثلا همین وام تعاون که اولین وام دریافتی برای ما خواهد بود رو بالای 50 تومن پرداخت می شه که اینجا ذکر شده 20 تومن سقف اون هست
          وام مسکن هم گویا دریافتی 110 تومن هم امسال داشتند و بقیه وام ها
          مرسی از این توضیحات عالی بود
          • ا
            امید
            ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۷:۴۶
            خواهش میکنم. این دستورالعمل سال 1390 هستش. چارچوب کلیش همینه ولی مبالغ اون حتما اصلاح شدند.
            • 0
              000
              ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۸:۵۰
              حرف من اینه که با دلسرد کردن دیگران به لحاظ مالی باعث نشیم که انصراف بده خودمون بریم جاش
              مطمئنم هم هیچکس چنین کاری نمی کنه
              ممنون از اطلاعاتتون و موفق باشید
          • ?
            ???
            ۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۰:۰۲
            سلام به 000 عزیز. توی 3-2 سال اول که رسمی آزمایشی هستیم، هیچ وام بهمون تعلق نمیگیره عایا؟
            • 0
              000
              ۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۴
              شاید در حد چند میلیون دلشون بسوزه بدن :-)
              نه هیچ وامی تعلق نمی گریه
          • ج
            جواب بدید انصافا
            ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۵:۳۰
            ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دوره ی بعدی کی شروع میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
            • م
              منتظر
              ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۵:۱۳
              من ۲۲م مصاحبه داشتم.داوطلب تهرانم اما ساکن کرجم. چطور کسی که از تهران ۲۷م مصاحبه رفته باهاش تماس گرفتن؟قبل از ۲۷میا کسی هست وضعیتش مثل من باشه؟
              • خ
                خانم تهرانی
                ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۵:۴۲
                منم از تهرانم و هفته پیش مصاحبه داشتم. بهم هنوز نزنگیدن.
                شما آقا هستی یا خانم؟
                • .
                  .....
                  ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۶:۴۷
                  سلام منم از کرجم واسه نهران شرکت کردم و قبول شدم. مصاحبه من 13 اردیبهشت بود و امروزم رفتم واسه پر کردن فرمها و معاینات پزشکی. نگران نباش یکی یک دارن زنگ می زنن
                  • .
                    ....
                    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۸:۴۳
                    من فکر میکنم چون داریم به ماه رمضون میرسیم و برای دوره شهرستانی ها فرصت نمیشه به کار داوطلبای تهران سرعت میدن تا بتونن تو ماه رمضون دوره اونا رو برگزار کنن که البته حدسی بیش نیست.
              • m
                machuli
                ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۵:۱۳
                گویا مشکل من فقط نبود گزارش سونوگرافی بوده
                بعضی از دوستان که چندتا مشکل دیگه هم داشتن گفتن باید مجدد چندتا آزمایش انجام بدبد
                • K
                  K-Pax
                  ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۵:۱۳
                  یا مثلا بعضی ها میگن کار بانک سخته، فقط یه چیزی شنیدن
                  اون مربوط به 30 سال پیش بود که دفتر حسابداری داشتی و کامپیوتری درکار نبود
                  الان کارمندای بانک بدون سیستم حتی نمیتونن سود یه وام رو حساب کنن
                  تازه الان دیگه پولی وجود ندارد همش شده ساتنا، پایا، بین بانکی، تضمین شده و ...
                  اگر آدم حواس جمعی باشید تا 30 سال هم حتی یه بار کسر صندوق نمیاری ولی اگه همش سرت تو گوشی باشه و واتس اپ بازی کنی یا کلش بازی کنی خو معلومه کسری میاری
                  • 0
                    000
                    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۶:۱۲
                    اتفاقا بانک سپه از خلوت ترین بانک ها هستش
                    شعبه نزدیک خودمون من هر وقت رفتم دیدم نشستن دارن می گن و می خندن و کلا 5 تا مشتری داخل شعبه نیست
                    • 0
                      000
                      ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۶:۱۵
                      این حواس پرتی همه جا می تونه مشکل ساز باشه
                      من کارخونه به عنوان مهندس پروژه و تولید بودم. یه کم بی دقتی می تونه کارخونهرو به ضررهای فجیعی برسونه. کافیه تو سفارش انبار دقت نکنی و جنس دیر برسه که خط بخوابه یا زود برسه و خراب شدنی باشه و واویلا پوستتو می کنن اما بانک فوق فوقش بهت وام تعاون به اندازه کسری می ده
                    • m
                      machuli
                      ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۵:۱۰
                      ماهم سونوگرافی را انجام دادیم.فقط بهمون عکسشو دادن و داخل فرمی که بانک بهمون داده بود توضیحاتشو نوشت
                      دیگه گزارش بهمون نداد
                      • K
                        K-Pax
                        ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۵:۰۹
                        با سلام خدمت همه دوستان
                        دیدگاه ها رو خوندم و متاثر شدم.
                        چطوری بعضی از دوستان بانک رو با تامین اجتماعی با یه سری شرکت خصوصی مقایسه میکنن و میگن ما دو دل هستیم.
                        ای کاش به مقدار اطلاعات کسب کنید.
                        یا مثلا دوستی که گفتید وام مهم نیست و مهم حقوقی هست که دریاف میکنید
                        فقط خواستم بگم توی سال 90 متوسط درآمد حقوق یه کارمند سپه برجی 3 تومن بود.
                        نه اینکه ماهی 3 میلیون بگیره. یعنی اگه دریافتی یک سالش جمع میشد و تقسیم بر 12 میشد عدد 3 میلیون بدسن میومد
                        دریافتی یعنی چی؟ یعنی حقوق، کارانه، مزد هدف، پاداش اعیاد، پاداش بستن حساب، پاداش سود سال گذشته، حق خودپرداز، بن کارت، همسر کارت، سفر کارت، عیدی و ...
                        میدونید شما توی 3 سال حدود 200 میلیون میتونید وام بگیرید که اگر همون پول رو توی بانک خودتون با سود 20 درصد بزارید ماهی 3 میلیون و سیصد سودش میشه
                        البته این فقط وام ضروری و مسکن هست، به غیر از وام تعمیر مسکن، خودرو و ما به التفاوت ها
                        شما از یک کارمند بانک سپه سوال میکنید چقدر میگیرید و اون 3 تا وام داره که داره برجی 700 ازش کم میشه و میگه 1500 میگیرم
                        راست میگه 1700 میگیره ولی 700 تومن بابت وامش کم میشه
                        • 0
                          000
                          ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۵:۲۶
                          دوست عزیز همه این توضیحات رو به طور مفصل من نوشتم پایین چون کامل در جریان حقوق اکثر ادارات دولتی هستم و علت اون داشتن دانشجویان مختلف از ادارات مختلف هست و مقایسه زندگی اونها
                          ما اگر دودل که گفتین منظورتون من هستم که گفتم من دنبال مسائل مالی نیستم و از اون جهت دو دل نیستم والا بعد از این همه تحقیق به جرات می گم که وضع معیشتی بانکی ها از بسیاری از هیات علمی ها که بیشترین دریافتی رو دارند هم بهتر است
                          آرزوی توفیق برای همه
                        • م
                          مجد
                          ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۴:۵۹
                          سلام
                          دوستان لطفا کمک کنید
                          من برا سپه قبول شدم برا تامین اجتماعی هم قبول شدم برا دکتری هم قبول شدم بنظرتون کدوم رو انتخاب کنم؟؟؟؟دارم دیوانه میشم خودم دوست دارم برم دکتی بخونم اما خانواده مخالفت میکنن
                          • م
                            مجد
                            ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۵:۰۱
                            دکتری
                            • .
                              ......
                              ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۵:۲۵
                              اگه اقا هستی صد در صد بانک.
                              اگه خانمی بین بانک و تامین هر چند نمیدونم چون هر جوابی بدی خانما شاکین البته من خودم خانمم ها . واینکه دوست عزیز الان چند نفر از پذیرفته شدگان در حال اتمام دوره دکترا هستن و چون کار نیست منتظرن بعد استخدامشون دفاع کنن تا مشکلی پیش نیاد . در حال حاضر با وضعیتی که هست فکر میکنم تنها کار عاقلانه ای که تو عمرم انجام دادم اینه که دکترا نخوندم م م م .
                              • 0
                                000
                                ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۵:۴۰
                                دکترا چه رشته ای و کدوم دانشگاه ؟
                                • e
                                  eeee
                                  ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۷:۵۲
                                  دوست عزیز انکار تو ایران زندگی نمی کنی کارکجا بود فکر کردی۵ سال بعد که دکتری بگیری میگن بفرمایید بیاید بشید هیئت علمی! تازه گیرمم اینجور باشه شما۵سال حقوق و وام از دستت دادید بعداز۵سال به نقطه صفر میرسید مگه حقوق یه هیئت علمی چقدره!
                                  من کلی دانشجوی دکتری میشناسم از خداشونه الان یکار خوب دولتی داشتن.
                                • غ
                                  غزال
                                  ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۴:۴۱
                                  سلام
                                  راست میگن قراره ذخیره هارو هم جذب کنن؟؟؟؟
                                  • ز
                                    زهره
                                    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۶:۱۵
                                    سلام از کجا این خبر اومده??
                                  • ت
                                    تهران
                                    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۴:۳۵
                                    بچه های تهران که رفتن مصاحبه و برای پزشکی هنوز بهشون زنگ نزدن لطفا اینجا اعلام کنن چه تاریخی رفتن مصاحبه و آقا هستن یا خانم
                                    • م
                                      محمد
                                      ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۶:۳۵
                                      آقا هستم از تهران 23 رفتم مصاحبه گزینش هنوز خبری نیست!
                                    • ب
                                      به ooo
                                      ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۴:۰۰
                                      دوست عزیز تو از اطلاعاتت مطمینی؟ راستش با حرف دیگران ته دلم خالی شد. در بدو ورود 900 تومن...
                                      • .
                                        ......
                                        ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۵:۳۱
                                        نه بابا 900 چیه ؟؟؟
                                        من الان برای سه روز کاری 900 میگیرم . دیگه برای 6 روز حداقل باید یک ونیم باشه.
                                      • و
                                        واحد به پزشکیها
                                        ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۲۴
                                        سلام از بچه هایی که جواب پزشکیشون اومده کسی هست که تو تاییدیه که از تهران میاد رد شده باشه؟مخصوصا از ضعف چشم؟
                                        • ح
                                          حمید
                                          ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۰۸
                                          بالا بودن چربی خون و اسد اوریک منع استخدامی داره آیا ؟
                                          • P
                                            Parsa
                                            ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۴:۵۳
                                            خیر
                                          • ب
                                            بینام
                                            ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۰۸
                                            سلام، من داوطلب تهران هستم، امروز زنگ زدن که شنبه برم فرم معاینه پزشکی بگیرم، کسانی که این فرم رو گرفتند یه توضیح میدن چطوریاست
                                            از وقتی فرم رو میگیری چند روز فرصت داری اون کارا رو انجام بدی؟ محدودیت زمانی داره؟ لطفا جواب بدین.
                                            • P
                                              Parsa
                                              ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۴:۵۵
                                              نه محدودیت نداره اما دیگه نهایتن دو هفته ای جمعش کن
                                            • 0
                                              000
                                              ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۴۲
                                              اونهایی که در مورد حقوق می گن زیر یک تومن هست و این حرفها ،چرا این اطلاعات اشتباه رو می دین
                                              مطمئن باش هیچ کدوم از این ها که وارد بانک خواهند شد بعد از سه ماه اول زیر دو تومن دریافتی نخواهند داشت . 5 تومن افزایش حقوق از عید به بعد بوده با 14 درصد افزایش کل حقوق - سه ماه اول هم هین رو می دن اما یک جا. تا سه ماه حقوق نمی دن و بعد یک جا واریز می کنند. دو سال اول فقط رسمی آزمایشی هستین و هیچ فرقی بین حقوق شما و یک قراردادی و رسمی نیست. فقط قراردادی ها سقف اضافه کاری کمتری دریافت می کنند تا رسمی ها
                                              استخدام شرکت خصوصی نشدین که بگن تو اینقدر می گیری اونیکی اینقدر
                                              حقوق برای همه یکسانه فقط سطح تحصیلات و سابقه و ردیف شغلی هست که در آینده روی حقوق تاثیر می گذاره اما به این شکل نیست که یکی در بدو ورود 900 بگیره و یکی دیگه تو همون بانک با همون فعالیت 3 تومن
                                              مطمئن باش هیچ اداره ای به این شکل نیست که اگر بود همش قراردادی بر می داشتن و دو سال دوسال می انداختن بیرون که حقوق کم بدن. حتی نیروهای قراردادی بانک سپه هم برابر با بقیه حقوق می گیرن. نیرویی که یک سال نمی شه باهاش قرارداد بستند چه برسه به رسمی آزمایشی ها .
                                              حتی تو واحد های نظامی هم پیمانی ها برابر با رسمی ها حقوق می گیرن.
                                              در مورد حقوق هم من از قبل عید اطلاع داشتم که برای لیسانس نزدیک 1200 با سابقه صفربود که با کارمزد و پاداشی ها می شد 1400 که اضافه کاری هم بهش اضافه می شه. حتی اگر تحت شرایطی بعدازظهر نباشید به همه 20 ساعت اضافه کاری محسوب می شود و باقی هم در ماه بیشتر می شه که سقف اون 80 ساعت هست
                                              اما بعد از عید بین 450 تا 800 اضافه حقوق تصویب شد که الان داره اجرا می شه یعنی حقوق از 1200 به طور متوسط می رسه به 1700 و با حساب 14 درصد افزایش دولت نزدیک 1950000 قرار می گیره و با پاداش ها و کارمزدها می توان انتظار 2200 رو برای لیسانس داشت و برای فوق نزدیک 250 در حال حاضر بیشتر هست . اضافه کاری و حق همسر و فرزند و چند مورد دیگه هم به اینها اضافه می شه . برین از کارگزینی بپرسین
                                              اصلا سقف حقوق یک تومن در بدو ورود و اینکه نهایت بعد از چند سال سابقه بهتون 1500 می دن رو کسانی مطرح می کنند که می خوان شما انصراف بدین
                                              با شروع وامها می توان در عرض یکی دو سال انتظار وام دویست تومن تعاون و مسکن رو داشت و شاید هم بیشتر که به طور متغیر 4 درصد و 7 درصد هست و هر ماه از حقوق شما 200 تومن بیشتر کسر نمی شه و خیلی عالیه. حتی اگر نیاز به وام ندارین تو بانک های خصوصی سرمایه گذاری کنید و سود بالای اون رو بگیرین. اگر حداقل 15 درصد سود ما به التفاوت بگیرید برای 200 تومن ماهیانه می شه 2500 دریافتی که کمترین استفاده از این پول هست و این یعنی حقوق شما می شه نزدیک 5 تومن که هیچ اداره دولتی این دریافتی رو نداره
                                              یه خورده منطقی فکر کنیم. مطمئن باشید هیچ شغلی تو ایران وجود نداره که طرف بعد از 5 یا 6 سال صاحب خونه بشه اما همه کارمندان بانک صاحب چندین خونه هستند
                                              من خودم مطئنم هیچ جا این دریافتی رو نخواهم داشت اما دو دلیم برای رفتن به بانک مسائل مالی نیست
                                              • ش
                                                ش
                                                ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۴۸
                                                من امروز برای تحویل مدارک پزشکیم که رفتم پرسیدم بهم گفت حقوق 1تومانه
                                                • ش
                                                  ش
                                                  ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۴۹
                                                  ولی امیدوارم حرفهای شما درست باشه.باهمه وجودم اینو میخام
                                                  • م
                                                    مجید
                                                    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۵۰
                                                    200 تومن وام به نظرتون اغراق نیست؟
                                                    گویا نهایت 80 تومن باشه
                                                    • ش
                                                      ش
                                                      ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۴:۰۳
                                                      به من گفتن 98تومان وام مسکن و تعمیر مسکن و 40برابر حقوق وام جعاله که تقریبا میشه 40تا50میلیون.گفتن بعد از دوسال این 150میلیون وام تعلق میگیره ولی حقوق 1تا 1200.
                                                      • 0
                                                        000
                                                        ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۵:۵۳
                                                        درسته اما اون جعاله یا وام تعاون 40 برابر حقوق الان هست که نزدیک 80 تومن می شه و هر 3 سال یک بار می شه درخواست داد
                                                        • 0
                                                          000
                                                          ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۵:۵۵
                                                          در مورد حقوق هم حرف اونها برای قبل عید منظور بوده و بعد از عید بانک های دولتی کلی افزایش حقوق داشته اند.
                                                          اما همچنان حقوق و مزایای بانک سپه کمتر از بانک ملی هست و ساعت کاری اون هم 30 دقیقه بیشتر از بانک ملی هست که اون هم به خاطر تخلف بانک ملی از ساعات کار رسمی کشور هست
                                                      • ع
                                                        علی
                                                        ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۵۲
                                                        اگر منظورتون با بنده است که دوست بنده در کارگزینیه و این اطلاعات از ایشون بدست اومده. بعد هم من نگفتم بعد از چند سال میره بالای یه تومن گفتم پس از سه ماه. (ماه سی روزه و سال 365 روز)!!! در مورد وام ها هم بنده گفتم وام های بانک حرف نداره. 7% که گفتم برای مسکن بانک سپه است. وام مسکنی که شما نوشتید 200 ملیون یکم فکر کنم فانتزیتون بالاست چون وام مسکن 200 ملیون هیچ بانکی نداره ولی اگر منظورتون جمع وام هاست بله همون طور که قبلا هم گفتم حتی از 200 ملیون هم خیلی بالاتره. در مورد حقوق بحثی نیست که از ارگان های دیگه کمتره ولی همونطور که چندین بار عرض کردم کارمندان بانک باید یاد بگیرن روی وام هاشون سرمایه گذاری کنن. چون مزیت بانک ها اینه که وام های بالایی داره با بهره کم و حتی هر سال وام اضطراری هم داره که به همه تعلق می گیره. این اطلاعاتی بود که بنده جمع آوری کردم و برای سپه است. در ضمن بنده اگر می خواستم کسی منصرف نشه نمیام هر دفعه خودمو خسته کنم و درمورد مزایای وام هاش توضیح بدم و بگم راحت با وامهاش میشه زندگی خوبی ایجاد کرد.
                                                        • 0
                                                          000
                                                          ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۵:۵۲
                                                          عزیز من گفتم همه وامها
                                                          یعنی وام مسکن و خودرو و تعاون و ... می شه نزدیک 200 تومن
                                                          در مورد حقوق هم کلی توضیح دادم. سخت که نیست برو فیش حقوقی یه کارمند لیسانس بانک سپه رو بگیر ازش نگاه کن
                                                          خبر بانک که از 500 تا 800 به حقوق ها اضافه شده که دیگه چیزی نیست اونها پنهون کنند. مثلا اگر الان طرف 900 حقوقشه اونوقت یعنی قبل عید 400 می گرفته؟ تازه 14 درصد رو هم حساب نکردم
                                                          در ضمن یه قانون کلی برای همه کارمندان دولت هست که همه حقوق یکسان می گیرند و فرقی نمی کنه کدوم اداره باشی . تنها یه سری بندهای خاص باعث می شه حقوق بیشتر بگیری و اداره به اداره پاداش و کارمزد و حق همسر و فرزند و ... فرق کنه. در مورد 3 ماه و دو سال متن خودتون رو یه بار دیگه بخونید. نوشتید که سه ماه 900 می دن بعد می شه 1200 و بعد از دو سال اگر رسمی شدین بیشتر می کنن که حرف خنده داریه
                                                        • ف
                                                          فاطمه
                                                          ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۵۳
                                                          یک کسری توپ هم بیاری که عالی میشه.کل محاسباتت به هم میریزه.برای یک خانوم یک کار فرسایشی است.الان موضع گیری نکنین دوماه بعد از کار بگین.من که چندتا مشکل جسمی داشتم انصراف دادم.برام دعا کنید تا مشکلاتم حل بشه.چشمم به دعاهای شماست.ان شا...هرکسی هرجاقسمتش هست و.به صلاحش هست بره.اگه خدای نکرده یک حادثه ناگوار برای کسی پیش بیاد باید کل داراییش رو بده.پس درگیرمادیات نباشین.خدا خودش درست میکنه.برای منم دعا کنید تا مشکلاتم به حق این ماه عزیز هرچه زودتر برطرف بشه.یاحق
                                                          • 0
                                                            000
                                                            ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۶:۰۱
                                                            فاطمه خانم یه نفر برام پیدا کنین که با وجود سیستم های پیشرفته امروزی و دوربین ها کم بیاره!!!؟
                                                            الان نرم افزارهای پیشرفته استفاده می شه که همه چیز رو کامل کنترل و به شما ورودی و خروجی رو اطلاع می ده و مقایسه می کنه که چقدر دریافتی داشتین تو اون روز و راحت هر لحظه می تونین چک کنید و ببینید که چقدر باید موجودی تحویل صندوق بدین. در بدترین حالت حواستون نباشه و اشتباهی مرتکب بشید و پولی به اشتباه واریز بشه به حساب کسی دیگر یا بیشتر از حد معمول در حالت اول که یه کم سخت می شه چون تو اون روز متوجه نمی شید اما در حالت دوم تا ظهر مطمئنا متوجه می شید و می تونین خودتون درست کنید و دوربین ها مشخص می کنه که فرد چقدر پول به شما داده
                                                            اما مهمترین مشکل در واریز اشتباه پول به حساب شخصی دیگر هست که این هم با کمی اعصب خوردی قابل حل هست. زیاد نگران کسری نباشید
                                                          • .
                                                            ..
                                                            ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۵۹
                                                            برای اطلاع شما خواستم بدونی که بانک ها دو جور قراردادی دارن : 1- قرارداد خاص که اصلا شبیه رسمی ها نیست و قراردی - آزمایشی
                                                            بیشتر از این حوصله ندارم توضیح بدم. هر جور مایلید قضاوت کنید
                                                            • 0
                                                              000
                                                              ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۶:۰۲
                                                              کسی از شما نخواست توضیح بدی که کلاس می ذاری
                                                              نیروهای بانک یا قراردادی هستن یا رسمی آزمایشی یا رسمی
                                                            • ع
                                                              علي
                                                              ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۴:۲۱
                                                              فردی که میگی حقوق بانک پایینه. اگه قبول شدی انصراف اگه هم نشدی حسادت نکن
                                                              • s
                                                                saghy
                                                                ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۴:۳۳
                                                                احمد آقا چند وقت نبودید و کامنت نمیذاشتید،دلمون برای این تحلیلهای قشنگتون تنگ شده بود.
                                                                • 0
                                                                  000
                                                                  ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۹:۰۱
                                                                  گرفتاری زیاد بود و از طرف دیگه رفتار برخی ها زننده بود و حرف های مناسبی نمی زدند برای همین نمی اومدم اینجا
                                                              • ج
                                                                جانان به الهام و tehran
                                                                ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۳۸
                                                                سلام.من 27 ام مصاحبه بودم.الان (ساعت 12:30) تماس گرفتن که شنبه 9 صبح برم برا گرفتن فرم معاینات پزشکی ساختمون نگین
                                                                • t
                                                                  tehran
                                                                  ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۲۵
                                                                  سلام,امروز تماس گرفتن که یکشنبه برای دریافت برگه معاینات برم ساختمون نگین,من چند روز پیش مصاحبه عقیدتی داشتم,امیدوارم که به همتون خیلی سریع زنگ بزنن تا دل هاتون اروم بگیره, برای سلامتی جسمی و روحی منم دعا کنید که این مرحله هم به خوبی سپری بشه,به امید دیدارمون به عنوان همکار
                                                                  • ک
                                                                    کرمانشاهان
                                                                    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۱۷
                                                                    سلام امروز زنگ زدم کارگزینی فرمودن تا مرداد طول میکشه.یه خانمی گوشی رو برداشتن.کارگزینی تهران .شماره ش تو سایت سپه هست.مردیم از انتظار
                                                                    • ش
                                                                      ش
                                                                      ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۴:۰۳
                                                                      به منم همین رو گفتن دقیقا.
                                                                      • ن
                                                                        نشاط
                                                                        ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۵:۰۳
                                                                        خانم یا اقا؟
                                                                        مدارک پزشکیتون تایید شده؟

                                                                      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                      ثبت پاسخ