استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

۸۶۹۹۸ نظر

استخدام بانک سپه

بانک سپه به عنوان یکی از چند بانک دولتی ایران جذب نیروی خود را از راه برگزاری آزمون استخدامی انجام می‌دهد. متقاضیان محترم استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ می‌توانند تمامی اخبار استخدام این بانک را در این صفحه مطالعه و با شرایط استخدام در بانک سپه برای سال ۱۴۰۲ آشنا شوند.    برای مشاهده استخدام سایر بانک‌ها، به صفحه   استخدام بانک‌ها  مراجعه کنید.

 

آخرین وضعیت آزمون استخدام بانک سپه

بانک سپه به صورت هر چند سال یک بار با انتشار آگهی استخدامی در کنار دیگر بانک‌ها، وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های دولتی، جذب نیروی مورد نیازش را از طریق آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور انجام می‌دهد. آخرین آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۳۹۶ و در آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی دوره چهارم بوده و از آن تاریخ جذب نیروی جدیدی نداشته است.

اما چگونه می‌توانیم از آگهی استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ مطمئن شویم؟ در حال حاضر و برای سال جاری این بانک هیچ‌گونه درخواست و اطلاعیه جدید جذب نیرو منتشر نکرده است. اما بانک سپه به عنوان یکی از بزرگترین بانک‌های دولتی کشور در صورتی که نیاز به جذب نیروهای جدید برای شعب گسترده خود در سراسر کشور داشته باشد، آگهی آن را به صورت گسترده منتشر و خواهد کرد.

آگهی‌های استخدام بانک سپه نیز به سرعت از طریق این صفحه و کانال‌ها و صفحات اجتماعی «ای استخدام» به صورت عمومی منتشر شده و متقاضیان می‌توانند به سرعت از طریق همین صفحه اقدام به ثبت نام برای آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۴۰۲ نمایند.

با توجه به نبود آگهی استخدام برای بانک سپه در سال ۱۴۰۲، آخرین شرایط معتبر استخدام این بانک را می‌توانیم همان شرایط استخدامی سال ۱۳۹۶ بانک سپه بدانیم. در ادامه این مطلب می‌توانید این شرایط را به دقت مطالعه نموده و در صورت تمایل خود را برای آزمون استخدامی آتی این بانک آماده نمایید. البته دقت فرمایید این بانک هیچ تاریخی را برای آزمون استخدامی بعدی خود منتشر نکرده و صرفا مطالب این صفحه برای ایجاد آمادگی در میان متقاضیان می‌تواند مفید واقع شود.

 

لینک ها و صفحات مرتبط

  • جهت مطالعه آگهی‌های استخدام سایر بانک‌های کشور به صفحه استخدام‌های بانکی «ای استخدام» مراجعه نمایید.
  • جهت آمادگی برای حضور در جلسه آزمون استخدامی بانک سپه می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه استفاده کنید.
شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی سپه

زمان آزمون استخدام بانک سپه

زمان آزمون فراگیر استخدامی بانک سپه به شرح زیر است:

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه ۲۹ خرداد ماه ۱۳۹۶ بوده است.
  • زمان دریافت کارت آزمون استخدامی بانک سپه از ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶ خواهد بود.
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ است.

در صورت شروع هر گونه استخدام جدید در بانک سپه لینک ثبت نام و اطلاعات ثبت نام جدید این بانک، در صفحه قرار خواهد گرفت.

دریافت کارت آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدام بانک سپه می‌توانید از طریق لیک زیر کارت ورود به جلسه را دریافت نمایید.

برای مشاهده کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶
  • زمان برگزاری آزمون: ۳ شهریور ماه ۱۳۹۶

اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدامی بانک سپه در تاریخ ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ برگزار شده است و نتایج آن نیر در همین صفحه اطلاع رسانیشد.

استخدام بانک سپه ۱۴۰۲

آزمون استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ هنوز اطلاع رسانی نشده است. اما در صورتی که این بانک اطلاع رسانی یک آزمون استخدامی جدید را ترتیب دهد، تمام اطلاعات و شرایط استخدام در بانک سپه در همین صفحه به صورت دقیق درج خواهد شد. بانک سپه یک بانک دولتی است که از آن به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک ایرانی یاد می‌شود. در سال ۱۳۹۷ بانک‌های «انصار»، «قوامین»، «حکمت ایرانیان»، «مهر اقتصاد» و موسسه مالی و اعتباری «کوثر» در این بانک ادغام شدند. ادغام این بانک‌ها در داخل بانک سپه بزرگ‌ترین ادغام بانکی در تاریخ بانکداری ایران برشمرده می‌شود. چون سهام این بانک در اختیار دولت است استخدام در آن‌جا مانند سایر دستگاه‌های دولتی از طریق شرکت و قبولی در آزمون استخدامی بانک سپه امکان‌پذیر است. برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی استخدام بانکدار یا حسابدار در بانک سپه، استخدام حراست بانک سپه یا استخدام نیروی خدماتی در بانک سپه و همچنین اطلاع از شرایط و ضوابط استخدام بانک سپه با مدرک دیپلم بایستی محتویات دفترچه را در زمان انتشار مطالعه و بررسی کرد.
اخبار و اطلاعیه‌های بانک سپه در این صفحه منتشر می‌شود. برای اطلاع از آخرین خبرها درباره این بانک این صفحه را دنبال کنید.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.

 

سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۸۶٬۹۹۸ نظر برای استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

  • ع
    علی
    ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۲۱:۵۳
    با سلام و تشکر از مدیریت محترم سایت
    با توجه به سوالات بسیار زیادی که کاربران در مورد مسائل پزشکیاز قبیل معاینات پزشکی، جزئیات و نحوه انجام انها، معافیت ها و محدودیت ها، هزینه ها و کلی سوالات دیگر در ذهن دارند میخواستم خواهش کنم اگر امکان دارد صفحه ای مشترک بین تمامی استخدامیها بدین منظور ایجاد نمایید تا افراد راحتتر با هم ارتباط داشته باشند تا از تجربیات هم استفاده نمایند و هم پاسخ بسیاری از سوالات خود را بیابند. خیلی ممنون از زحمات شما
    • ح
      حمید
      ۲۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۹:۵۸
      فکر خوبیه.
      منم از مدیر عزیز خواهش میکنم یه پیچ درست کنه به اسم:
      بحث معاینات پزشکی و معافیت ها پزشکی
      تو بقیه پیج ها از قبیل بانک ملت و کشاورزی و غیره هم اطلاع رسانی کنن(بی زحمت)، اینجوری دوستان بهتر میتونن از اطلاعات هم استفاده کنن.
      تشکر
    • ع
      علی
      ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۲۰:۳۲
      کامنت های چند روز پیش رو مطالعه کردم چند نفر گفته بودن هرکی عینکی هستش بره انصراف بده یا چه میدونم قوز قرنیه داره رد میشه. اینا واقعیت داره؟ قوز قرنیه رو چطوری میشه تشخیص داد؟ من عینک دارم ولی پیش یه جراح چشم ویزیت شدم گفت دیدت یا عینک کامله و نباید مشکلی داشته باشی. این همه زحمت کشیدیم تا اینجا رسیدیم حالا ......؟ لطفا اگر کسی اطلاع درستی داره منو و امثال منو از نگرانی خارج کنه ممنون
      • ن
        نگران چشماتون نباشید
        ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۲۳:۳۳
        علی اقا قبلا هم من گفته بودم
        اولا بستگی به شماره چشمت داره و دوما بستگی به بانک داره
        من دو مورد سراغ دارم که با شماره چشم بالا و یکسان یکیشون توبانک خصوصی داره کار می کنه و اصلا واسه چشماش هیچ ایرادی نگرفتم
        و یکی دیگه هم تو فرایند معاینات پزشکی یک بانک دولتی به خاطر شماره چشم بالا، پزشک معتمد ردش کرد اونم رفت چشماشو عمل کرد و بعد از حدودا یک ماه و نیم از طریق کارگزینی پرونده شو دوباره به جریان انداخت و پزشک معتمد هم تاییدش کرد و الان مشغول به کاره و خیلی هم از عمل چشماش راضیه و هر روز دعا به جون بانک می کنه که به واسطه استخدامیش از شر عینک خلاص شد.
        اما در مورد قوز قرنیه که بچه ها گفتند باید بگم که در این مورد امکان لیزیک یا لازک کردن چشم وجود نداره که برای اطلاعات بیشتر خودت برو و سرچ بنما ;-)
        اما نگران نباش
        همه چی دست خداست و برای خدا هیچ کاری نداره.
        • ن
          نگران چشماتون نباشید
          ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۲۳:۴۰
          در مورد شماره چشم بالا هم باید بگم که مجموع دو تا چشمو حساب می کنن که فک کنم دوتاش با هم نباید از 4/5 یا 5 بالاتر باشه. بازم عددشو دقیق نمیدونم.
        • ع
          عطازاده
          ۲۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۰:۰۶
          شما به این حرفها توجه نکن و بقیه مراحل رو هم ادامه بده. برای عینک کسی رو رد نمیکنن.
        • ن
          ناهید
          ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۲۰:۱۴
          خانم پذیرفته شده از شبستر انتقالیتونو راحت میدن اونجای که همسرتون هست و با جابجای اصلا مخالفت نمیشه چون یکی از آشناهای ماهم نظامی بود اما خانمش بانک تجارت بود بعد انتقالی آقاشو دادن استان. چون قانونی هست تو نیروهای مسلح که همسر هر جا باشه درصورت شاغل بودن خانم/کار خانمم اون شهر میدن براحتی.اونطوری راحت انتقالی دادن بدون دردسر.وطوری شد که دیگه اونجا موندن الان خانمش ریس شعبه شده بعدچندین سال و عمومم جایگاه بالا داره.
          من الان برا شهرستان اسمم اومده اما سعی میکنم بعد مدتی منم برم استان چون اونجا برای پیشرفت خوبه.
          • س
            سیما
            ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۲۰:۰۷
            سلام.برام این سوال الان به ذهنم رسیده چرا از اردبیل کسی نیست تو این سایت تا نظر بده؟
            یا اصلا اونجا استخدامی نداشت بانک.
            اونجا من ابتدایمو خونده بودم بعد اومدیم تهران.
            یادش بخیر.
            • پ
              پشیمون
              ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۹:۴۹
              سلام دوستان من در یک اداره دولتی کار می کنم اما از محیط اداره راضی نیستم کار فوق العاده سنگین شیفت عصر و جو اداره خیلی خاله زنکی و خبر بردن و خبر اوردن است و کنترل شدید روی یه سری مسائل اخلاقی(هر چند من واقعا خودم رعایت می کنم اما دلم نمی خواد اینقدر کنترلم کنن ) چون فرصت دیگه ای هم برای کار دارم می خوام بیام بیرون
              مدیز چطوری می شه امد بیرون؟؟؟؟
              دوستان کسی خبر داره؟؟؟؟
              مدیر و دوستان از کجا باید شروع کنم کار انصرافو. ؟ ای کاش هیچ وقت نمی رفتم واقعا قلبم به شدت درد می کنه از روزی که رفتم سر این کار
              چه اشتیاقی داشتم برای سر کار رفتن
              مدیر منتظر راهنمایی هاتون هستم
              دوستی که گفتین شوهرتون از اداره مخابرات امده بیرون روندش چطوریه برای پیمانی ها خواهش می کنم دوستان راهنماییم کنین
              • m
                mee
                ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۲۱:۴۸
                دوست محترم واقعا نمیدونم قصدتون از گذاشتن این کامنت چیه ولی اگه خدایی نکرده فکر میکنید این بچه ها که با این همه خون و دل و زحمت و ااسترس به اینجا رسیدن با این صحبتا به فکر انصراف می افتن کاملا در اشتباهین. یعنی شما واقعا نمیدونی چطوری می شه از یه اداره اسعفا داد؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
                • گ
                  گرگان
                  ۲۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۸:۵۵
                  موافقم
                • ا
                  الما
                  ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۲۱:۵۲
                  اگه منطورتون من بودم ک شوهرم ار برق انصراف داد خیلی راحت بود دوهفته نرفت بعد نامه انصراف رو رفت مرکز استان نوشت.البته فقط دو هفته کار کرد بعد انصراف داد.سخت نگرفتند برا همین دو هفته حقوق و پاداش هم دادند!!!بذارید نتیجه بانک قطعی بشه بعد نامه انصراف بدید
                  • ا
                    امیر
                    ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۲۳:۴۱
                    توکلتون بخدا باشه لازم نیست روحیه بچه ها رو با این حرفا خراب کنید .خدا خیلی خیلی بزرگه ان شالله شمام یه جای خوب قبول میشید نگران نباشید
                  • س
                    سمیه
                    ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۹:۲۸
                    سلام. قبول شده های عزیز اصلا نگران دعاهای ما قبول نشده ها نباشین. اگه دعای ما اثر داشت خودمون قبول می شدیم.
                    • ب
                      به پذیرفته شده ی شبستر
                      ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۹:۲۴
                      سلام. یکی از بچه های تبریز هستم.ساکن تبریز و تو آزمون هم واسه تبریز شرکت کرده بودم.و فعلا جزو قبول شده ها هستم. ولی واسه بعد عید کار همسرم رو به شبستر انتقال دادند.اگه قبول بشم باید هر روز رفت و آمد کنم. شبستر هم یه نفر خانم می خواست. از کارگزینی اسمشو خواستم بهم ندادند. ولی گفتن که احتمالا غیر بومیه.اگه کامنت منو می بینین لطفا جواب بدین. من پرسیدم گفتن اگه شما هم بخواین می تونیم بعد از استخدام جامونو عوض کنیم. اگه شما هم اهل تبریز یا یکی از شهرهای نزدیک تبریز هستین فکر کنم این کار به نفع هر دومون باشه.
                      لطفا جواب بدین تا اگه بشه یه تماسی با هم داشته باشیم و در مورد شرایط جابجایی صحبت کنیم.من منتظر کامنت تون هستم.
                      • خ
                        خانم های تبریزی
                        ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۷:۱۸
                        از خانم های تبریز کسی هست که بنا به هر دلیلی (مثل استخدام تو تامین یا ...) نخواد بقیه مراحلو ادامه بده وانصراف بده؟
                        • م
                          مازنی
                          ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۶:۴۸
                          مازندرانی های عزیز چه خبر؟ چرا اعلام حضور نمیکنید؟ برای تحویل مدارک به شما زنگ زدند؟ نکنه بی سر و صدا رفتین مصاحبه؟
                          • ا
                            احسان
                            ۲۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۵:۳۴
                            به منم زنگ نزدن، از مازندرانم، مثه اینکه به تدریج دعوت می کنن.
                            • ج
                              جواب
                              ۲۳ اسفند ۱۳۹۳، ۲۰:۰۱
                              امروز اومده بودند تحقیقات محلی
                            • ب
                              به مانی
                              ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۶:۴۳
                              داداش یادمه شما هم از گیلان، اونورا بودی، شما رو برای دوشنبه تهران نگفتند؟ رفتی بیا آمار بده به بقیه ثواب داره.
                              • م
                                مانی
                                ۲۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۸:۴۵
                                سلام
                                اره من باید یکشنبه برم واسه گزینش
                                برام دعا کنید
                                • ب
                                  به مانی
                                  ۲۳ اسفند ۱۳۹۳، ۲۰:۰۲
                                  ای کلک، صداشو درنیاوردی، برو داداش خدا پشت و پناهت باشه، برات دعا میکنم، اومدی ریز مصاحبه رو واسمون بگو ری.
                                  • م
                                    مانی
                                    ۲۳ اسفند ۱۳۹۳، ۲۰:۴۵
                                    ممنون
                                    باشه عزیز حتما کامنت میزارم
                              • ن
                                نرگس ۱
                                ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۴:۵۵
                                سلام دوستای خوبم
                                بچه هایی که مصاحبه رفتید میشه لطف کنید و از مصاحبه تون بیشتر توضیح بدید؟
                                ممنون
                                • .
                                  ...به خانم عطارزاده
                                  ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۴:۳۹
                                  سلام خدمتتون.ببینید بعضی تحقیقات ابتدایی هست عین تحقیق محلی که دیدگاه عموم نسبت به فرد و خانوادشه
                                  .اما بعضی تحقیقات تو فضاهای دیگس که ببینن طرفی که برا دولت میخوان وابسته بجای ا ز لحاظ سیاسی بوده یاهست یا که نه.
                                  همین طوری که اسامی اعلام نمیشه.واینارم اعلام نمیکنن چون از چند جا استعلام میش.
                                  • ع
                                    عطازاده
                                    ۲۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۰:۱۰
                                    خوب اینطور که این دوست عزیز گفتن تحقیقاتشون محلی بوده و اومدن از دوست و همسایه در موردشون پرس و جو کردن. کاری که الان در مورد دیگران دارن انجام میدن. تحقیقاتشون توی فضای دیگه ای نبوده.
                                  • m
                                    math
                                    ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۴:۳۱
                                    اقای هاکان خواهشا ریز به ریز بگو چی پرسیدن ازت.والا ما رقیب هم نیستیم .من نمیدونم چی بخونم
                                    • ع
                                      علیرضا 1
                                      ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۴:۲۰
                                      سلام از دوستان گلم که رفتن مصاحبه لطفا یکم از جزئیات مصاحبه رو بگین اینکه از نماز و روزه وغسل هست که احکام غیر این نداره جزئیات شو لطف کنید اگه مثال هم بزنید ممنون میشم چون الان نه حق کسی ضایع میشه نه ما رقیب هم هستیم.با تشکر از لطف شما
                                      • م
                                        مدیر
                                        ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۴:۴۲
                                        با سلام
                                        برای مطالعه تجربیات دوستان اینجا کلیک کنید
                                        با تشکر
                                      • س
                                        ستایش
                                        ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۲۷
                                        سلام دوستان
                                        دو خواهر سمنانی که رفته بودند ساختمان نگین تونستند جاهاشون رو عوض کنند (جای اصلی با دخیره)
                                        • r
                                          reza
                                          ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۴۳
                                          مگه فیلم هندیه؟!!!!!!!
                                          • د
                                            دو خاهر شاهرودي
                                            ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۸:۴۴
                                            سلاام من خاهر کوجیکم کفتن باید مراحل اول برای همه سبری بشه بعد تعداد انصرافیا مشخص بشه بعد تصمیم بکیریم برای اونا جیکا کنیم شاید اینقد زیاد باشه که بشه دوباره برکزار بشه البته من خودم کمون نکنم
                                        • س
                                          سعید
                                          ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۱۵
                                          سلام و خسته نباشید به مدیرمحترم سایت.اقا یه پیشنهاد دارم براتون .یه اپلیکیشن ای استخدام طراحی کنید رو گوشیا نصب بشه..مثل نرم افزار شهر خبر و دیوار و...بخش نظرات داشته باشه.استخدامارو به تفکیک شهرو رشته و...بیاره خلاصه جالب میشه ها.باتشکر
                                          • م
                                            مدیر
                                            ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۳۱
                                            با سلام
                                            کاربر گرامی در کافه بازار واژه "ای استخدام" رو سرچ کنید و برنامه اندروید رو دانلود نمایید در ضمن میتوانید از اپ استور نیز دانلود نمایید
                                            با تشکر
                                            • س
                                              سعید
                                              ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۳:۱۹
                                              چه جالب...باور کن مدیر جان مدتی بود به این شدت ضایع نشده بودم ..در کل دمتون گرم
                                              • م
                                                مدیر
                                                ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۳:۵۱
                                                با سلام
                                                کاربر گرامی این چه حرفیه به دلیل اینکه در سایت اطلاع رسانی هنوز شروع نشده و در حال تکمیل برنامه هستیم شما اطلاع نداشتید و این امر کاملا طبیعی میباشد
                                                با تشکر
                                                • ا
                                                  الهام
                                                  ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۴:۱۸
                                                  عالیه
                                          • ع
                                            عطار
                                            ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۵۴
                                            سلام به همگی...بچه های استان خراسان رضوی خواهشاجهت آرامش بقیه دوستان به هرکس تماس گرفتن ونگرفتن با ذکرشهرستان وجنسیت یه کامنت بذارن..تابقیه همشهری هاش بدونن در چه حالی به سر میبرن استرس نداشته باشن.ممنون.. ..
                                            • ب
                                              به مهدی شادو
                                              ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۱۸
                                              داداش لطف کن، رفتی مصاحبه بپرس بعد عید از چه روزی شروع میکنند به مصاحبه؟ اونام فقط ۴ روز فقط تعطیلن؟
                                              • ب
                                                به قبول شده ها
                                                ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۱۵
                                                سلام، از روز دوشنبه به بعد آیا به کسی گفتند بره مصاحبه؟ به نظرتون تا چند شنبه دعوت میکنند؟
                                                • h
                                                  hakan
                                                  ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۴:۰۳
                                                  با اینکه خیلی دلگیر شدم از برخورد دوستان اما دلم نیومد حرفی نزنم
                                                  دعوت از نفرات براساس رتبه هستش و مشکلی نیست همه دعوت میشن پس نگید چرا اینو گفتن بیاد اونو نگفتن و...
                                                  گزینش همه استانها تهران برگزار میشه شک نکنید،چون خودم پرسیدم تاکیدم کردم گفتم این همه استان گفت مشکلی نیست
                                                  و کسی رد نمیشه نگران نباش
                                                  سوالاتم ک گفتم خیلی ساده هستش اصلا نگران نباشید همه راحت جواب میدن
                                                  مرحله بعد ازمایشات بعد هم انشالله دوره اموزشی هستش
                                                  • ن
                                                    نیاز
                                                    ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۳:۰۱
                                                    سلام .ممنون از اطلاعاتتون.از شما در مورد اطلاعات سیاسی و روز اصلا هیچی نپرسیدن؟

                                                  لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                  ثبت پاسخ