استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

۸۶۹۹۸ نظر

استخدام بانک سپه

بانک سپه به عنوان یکی از چند بانک دولتی ایران جذب نیروی خود را از راه برگزاری آزمون استخدامی انجام می‌دهد. متقاضیان محترم استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ می‌توانند تمامی اخبار استخدام این بانک را در این صفحه مطالعه و با شرایط استخدام در بانک سپه برای سال ۱۴۰۲ آشنا شوند.    برای مشاهده استخدام سایر بانک‌ها، به صفحه   استخدام بانک‌ها  مراجعه کنید.

 

آخرین وضعیت آزمون استخدام بانک سپه

بانک سپه به صورت هر چند سال یک بار با انتشار آگهی استخدامی در کنار دیگر بانک‌ها، وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های دولتی، جذب نیروی مورد نیازش را از طریق آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور انجام می‌دهد. آخرین آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۳۹۶ و در آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی دوره چهارم بوده و از آن تاریخ جذب نیروی جدیدی نداشته است.

اما چگونه می‌توانیم از آگهی استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ مطمئن شویم؟ در حال حاضر و برای سال جاری این بانک هیچ‌گونه درخواست و اطلاعیه جدید جذب نیرو منتشر نکرده است. اما بانک سپه به عنوان یکی از بزرگترین بانک‌های دولتی کشور در صورتی که نیاز به جذب نیروهای جدید برای شعب گسترده خود در سراسر کشور داشته باشد، آگهی آن را به صورت گسترده منتشر و خواهد کرد.

آگهی‌های استخدام بانک سپه نیز به سرعت از طریق این صفحه و کانال‌ها و صفحات اجتماعی «ای استخدام» به صورت عمومی منتشر شده و متقاضیان می‌توانند به سرعت از طریق همین صفحه اقدام به ثبت نام برای آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۴۰۲ نمایند.

با توجه به نبود آگهی استخدام برای بانک سپه در سال ۱۴۰۲، آخرین شرایط معتبر استخدام این بانک را می‌توانیم همان شرایط استخدامی سال ۱۳۹۶ بانک سپه بدانیم. در ادامه این مطلب می‌توانید این شرایط را به دقت مطالعه نموده و در صورت تمایل خود را برای آزمون استخدامی آتی این بانک آماده نمایید. البته دقت فرمایید این بانک هیچ تاریخی را برای آزمون استخدامی بعدی خود منتشر نکرده و صرفا مطالب این صفحه برای ایجاد آمادگی در میان متقاضیان می‌تواند مفید واقع شود.

 

لینک ها و صفحات مرتبط

  • جهت مطالعه آگهی‌های استخدام سایر بانک‌های کشور به صفحه استخدام‌های بانکی «ای استخدام» مراجعه نمایید.
  • جهت آمادگی برای حضور در جلسه آزمون استخدامی بانک سپه می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه استفاده کنید.
شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی سپه

زمان آزمون استخدام بانک سپه

زمان آزمون فراگیر استخدامی بانک سپه به شرح زیر است:

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه ۲۹ خرداد ماه ۱۳۹۶ بوده است.
  • زمان دریافت کارت آزمون استخدامی بانک سپه از ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶ خواهد بود.
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ است.

در صورت شروع هر گونه استخدام جدید در بانک سپه لینک ثبت نام و اطلاعات ثبت نام جدید این بانک، در صفحه قرار خواهد گرفت.

دریافت کارت آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدام بانک سپه می‌توانید از طریق لیک زیر کارت ورود به جلسه را دریافت نمایید.

برای مشاهده کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶
  • زمان برگزاری آزمون: ۳ شهریور ماه ۱۳۹۶

اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدامی بانک سپه در تاریخ ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ برگزار شده است و نتایج آن نیر در همین صفحه اطلاع رسانیشد.

استخدام بانک سپه ۱۴۰۲

آزمون استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ هنوز اطلاع رسانی نشده است. اما در صورتی که این بانک اطلاع رسانی یک آزمون استخدامی جدید را ترتیب دهد، تمام اطلاعات و شرایط استخدام در بانک سپه در همین صفحه به صورت دقیق درج خواهد شد. بانک سپه یک بانک دولتی است که از آن به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک ایرانی یاد می‌شود. در سال ۱۳۹۷ بانک‌های «انصار»، «قوامین»، «حکمت ایرانیان»، «مهر اقتصاد» و موسسه مالی و اعتباری «کوثر» در این بانک ادغام شدند. ادغام این بانک‌ها در داخل بانک سپه بزرگ‌ترین ادغام بانکی در تاریخ بانکداری ایران برشمرده می‌شود. چون سهام این بانک در اختیار دولت است استخدام در آن‌جا مانند سایر دستگاه‌های دولتی از طریق شرکت و قبولی در آزمون استخدامی بانک سپه امکان‌پذیر است. برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی استخدام بانکدار یا حسابدار در بانک سپه، استخدام حراست بانک سپه یا استخدام نیروی خدماتی در بانک سپه و همچنین اطلاع از شرایط و ضوابط استخدام بانک سپه با مدرک دیپلم بایستی محتویات دفترچه را در زمان انتشار مطالعه و بررسی کرد.
اخبار و اطلاعیه‌های بانک سپه در این صفحه منتشر می‌شود. برای اطلاع از آخرین خبرها درباره این بانک این صفحه را دنبال کنید.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.

 

سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۸۶٬۹۹۸ نظر برای استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

  • ب
    بانکی
    ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۲۲:۳۱
    سلام خدمت همه دوستان.من امروز مصاحبه بودم.اولش که رفتیم تو یه جزوه شامل 42 تست هوش بود که یه ذره دقت میخواد.8 دقیقه وقت میدن من تو 7 دقیقه تمومش کردم.بعد یه نامه درخواست که باید شامل مشخصات خود و اعضای خانواده باشه در صد کلمه مینوشتم در 8 دقیقه که اینم زودتر از 8 دقیقه تموم کردم.بعدش 60 تا تست روانشناسی از کاملا موافقم تا کاملا مخالفم بصورت آنلاین پاسخ دادم.بعدش نوبه مرحله تست عملی رایانه بود .سوال اول:کلمه بانک مهر اقتصاد را در header تایپ کنید.با فونت b nazanin و فونت18. کلمه مهر را به فونت b titr 24 تغییر داده و رنگ آنرا قرمز و زیر خط دار کنید.سوال دوم: یه ستاره بکشید با ارتفاع 5 و طول 7. رنگ داخل ستاره به قرمز و خطوط اطراف آنرا زرد کنید و کلمه مهر را در داخل ستاره بنویسید.سوال 3 :یه جدول رو کاغذ a4 داده بود که باید تو اکسل تایپ میکردیم و میانگین و بیشترین معدل و کمترین معدل و معدل کل کلاس رو باید حساب میکردیم.کلاس شامل 3 نفر بود با 4 درس.حالا نوبه مصاحبه حضوری شد.طبق گفته دوستان خبری از سوالات تخصصی و عقیدتی نبود.فقط در مورد شخصیت خودم و خانواده و اهدافم تو زندگی و اینکه چرا بانک و چرا بانک مهر اقتصاد رو انتخاب کردم؟سعی کنید اصول راهبردی بانک رو از تو سایت یه مروری بکنید.سوالی داشتین در خدمتم.
    • ع
      علی
      ۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۱۱
      سلام دوست عزیر
      سوالات روانشناسی میشه بگی چطور بوده؟
      همینطور سوالات هوش
      یه مثال بزنی ممنون میشم
      • ب
        بانكي
        ۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۲۲:۱۳
        مثلا میکه خیلی زود عصبانی میشم؟ از کاملا موافقه تأ کاملا مخالفم.
      • س
        سعيد
        ۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۴۰
        حاجی خیلی مردی
        انشالله که قبول میشی
        باز معرفت داشتی اومدی وقت گذاشتی تایپ کردی
        فدایی داری
        • ر
          رضا
          ۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۲
          داداش دمت گرم.خدا خیرت بده.از کدوم استانی؟
        • m
          m
          ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۲۲:۲۴
          سلام بچها من رفتم مصاحبه بدوویید بیاید که اخبارم داغه
          اول اینکه فضاش خوب و دلنشین کارکنان و مصاحبه گرا مهربون و خوش اخلاقن اصلا نگران نباشد من با رقیبام با هم دعوت شده بودیم کلی اونجا با هم گفتیم و خندیدیم
          سوالای ریاضیش اصلا مساحت و این حرفا نبود همونطور که بچها گفته بودن در حد ششم ابتدایی مثلا کالایی را با یه درصدی ضرر فروختند حالا قیمت اصلیش چنده؟دو تا دنباله اعداد داشت و دو تا رابطه سنی و چیزای دیگه که حالا خاطرم نیست
          فقط وقتش کمه دقت کنید امکان برگشت به عقب هم هست.
          سوالای درک مطلب و تحلیل و استدلالش در حد کنکور دکترا نیس اصلا هم کتاب خاصی برای خوندن نداره و حتی جواب خاصی چون هر کس براساس تجزیه و تحلیل خودش جواب میده مثلا یه متن داده بود و داخلش گفته بود فلانی یه همچین خوابی دیده حالا منظور از فلان چیزی که تو خوابش دیده چیه ؟
          شرمنده نمیتونم وارد جزییات بشم بچها صداشون میره تو هوا در همین حد بدونید ک اسون و هر کس بستگی به تحلیل خودش داره
          یا مثلا گفته بود فلان شخصی روی صندلی شماره 25 بعد رضا دست راستش روی صندلی 24 بعد احمد دست راست رضاس و ...تا اخرش که گفته بود حالا فلانی روی کدوم صندلیه شمارش چنده؟
          یا مثلا گفته فلان چیز توی تابستون قیمتش رفته بالا اونوقت زیرش گفته بود به خاطر چنین دلیل این جنس خراب شده حالا سوال پرسیده بود کدوم علت کدوم معلول؟
          ببینید بچها 4 تا ازمون بود هر کدوم ده پونزده تا سوال نه کسی هست همشا بتونه حفظ کنی ونه با گفتن یکی دوتا سوال سوالا لو میره فقط اینا محض اشنایی شما با سوالاس که نگرانیتون رفع بشه و برای خودتون یه غول نسازید که اونجا که میرید حتی یه تحلیل ساده را هم نتونید از پسش بر بیاید ماشالا همه باهوش و یه پا فیلسوفید اصلا نگران نباشید.
          سوالای مصاحبه گرم طبق روال معرفی خودت ؟تحصیلاتت؟معرفی خانوادت؟شاید یه کوچولو اخبار روز فقط دقت کنید که واس کارمند بانک دقت و صبوری و حافظه مهمه که با سوالای معمولی میسنجن مثل چه کتابی اخرین بار خوندی؟نویسندش و از اینا صداقت داشته باشید و خود واقعی باشید برای همتون ارزوی موفقیت میکنم امیداورم حرفا مفید باشه براتون برای من و همه بچها ک زحمت کشیدن هم دعا کنید
          • م
            مهتاب
            ۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۰:۰۳
            وای خدای من یعنی چی اخبار روز؟؟؟
            مگه قرار نبود فقط روانشناسی باشه؟؟
            چند روز دیگه بگذره حتما میان میگن یه کوچولو عقیدتی هم پرسیدن
            من هفته دیگه مصاحبه دارم تا الانم فقط روی این 4تاآزمون و روانشناسی کارکردم دیگه وقتی هم نمونده که بخوام اخبار روز و سیاسی و این چیزا رو بخونم
            خیلی استرس گرفتم
            • ا
              احمد
              ۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۰:۵۲
              آخه چیو می خونی
              بری آزمون می بینی هیچکدوم از خوندنها به درد نخورده فقط استرستو بیشتر کرده
              خودت باش ریلکس انگار نه انگار آزمونی هست
              • m
                m
                ۱۴ آذر ۱۳۹۳، ۰۰:۱۵
                سلام شما چه زود استرس میگیرید؟بیخیال باش.اخبار یه چیز کلی پرسید گفت اخبار گوش میدی؟ گفتم اره؟ گفت در حال حاضر اخبار در مورد چیه ؟منم یه چیز کلی گفتم بیشتر میخوان ببینن عکس العمل تو چیه وگرنه فک نکنم اخبار خیلی مد نظرشون باشه راحت باش
              • م
                منا
                ۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۵۷
                M جان راحت باش
                همه سوالا رو گفتن! این جا کسی نیس که ناراضی باشه !همه دارن به هم کمک میکنن.
                مرسی از لطف ت ایشالله قبول شی و سربلند باشی.اخبار روز از چی ازت پرسید؟ 5 به علاوه یک!!!! داعش خیر ندیده؟؟؟؟
                در ضمن در مورد اون کالا که گفتی تو تابستون بی کیفیت شده!!!!!
                آیا گرما علت است خراب شدن محصول است؟؟؟
                • m
                  m
                  ۱۴ آذر ۱۳۹۳، ۰۰:۲۶
                  سلام منا جان اخبار هر چی خودت گفتی میخوان ببینن تو به روز هستی یا نه؟ و عکس العملت چیه فوری هول میشی؟ مثلا شما سبزی را در نظر بگیر که تابستون به دلیل گرما ممکنه خراب بشه.تو یه سایت دیگه دیدم در مورو تعطیلی مدارس میگفتی یه بند دیگه داره اما فقط دوتا بود بند اولش گفته بود مدارس تعطیل شدن(البته کامل یادم نیست)
                  بند دوم گفته بود والدین پرونده بچهاشون را گرفتن بعد پرسیده بود کدوم بند اول و دوم علت هستند گزینه دوم گفته بود دو تا بند معلول هستن و اینجوری... سر بلند باشی
                  • m
                    m
                    ۱۴ آذر ۱۳۹۳، ۲۲:۱۱
                    منا جان خیلی روی جواب من تاکید نکن همونطور که گفتم هرکس بستگی به تحلیل خودش هر چی را تشخیص میده درسته بزنه.من یه تصویر کلی واستون گفتم که هم معترض ها راضی باشن هم غیر معترض ها
                • ن
                  نیاز
                  ۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۵
                  M عزیز بی نہایت ممنون از راهنمائیہات.ایشاللہ موف باشی
                  • m
                    m
                    ۱۴ آذر ۱۳۹۳، ۰۰:۴۵
                    خواهش میکنم قابل رفقای عزیزم را نداشت به امید قبولی همتون
                • س
                  سیستان و بلوچستان
                  ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۲۱:۴۰
                  هم استانی های عزیز خبری از مصاحبه نشد؟
                  • g
                    goleyakh
                    ۱۶ آذر ۱۳۹۳، ۱۵:۰۱
                    سلام
                    نه فغلا خبری نیست احتمالا تو لیست دهه سوم باشیم
                  • ب
                    بی نام
                    ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۲۱:۳۰
                    راست میگن بچه ها چی میشه هرکدومتون اگه یه سوال ریاضی یادتون مونده باشه خیلی خوب میشه ماکه رقیب شما نیستیم. شهر دیگه ایم ..کمک کنید لطف می کنید
                    • س
                      سارا
                      ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۲۱:۲۳
                      دوستانی که میرن مصاحبه میشه بپرسن که توی این مرحله هم ریزش هست یا نه؟ یعنی ممکنه رد بشیم توی این مرحله؟ من خیلی استرس دارم. هر روز هم استرسم داره بیشتر میشه. اگه واقعا توی این مرحله ریزش نیست لااقل استرسمون کم میشه. لطفا بپرسید و بیاید خبر بدید.
                      • u
                        unanonymous
                        ۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۵۲
                        من پرسیدم گفتن بله این مرحله ریزش بالایی داره. البته نگفت چه قدر دقیقا ولی بعضی از دوستان می گن نصف می شه. ولی نگران نباشید مثل این که اصل مطلب همون مصاحبه روانشناسیه نه اون آزمونا. فقط استرس نداشته باشین
                        • س
                          سارا
                          ۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۲۰:۰۷
                          مساله اینه که من مصاحبه رو خراب کردم. آزمونم رو خیلی هم خوب دادم و راضی ام
                      • b
                        babak
                        ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۲۱:۱۶
                        یک سوال تکراری. بچه ها اگه تو سوالهای ریاضی یه سوالی رو رد بشیم می تونیم بعدا برگردیم و دوباره جواب بدیم؟
                        • u
                          unanonymous
                          ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۲۱:۲۴
                          بله
                          • ع
                            عطازاده
                            ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۲۱:۲۶
                            میتونید برید جلو و دوباره برگردید ولی حواستون باشه که بعد از حل سوال آخر ازمون رو تموم نکنید و برگردید روی سوالی که جواب ندادید
                            • a
                              ali
                              ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۲۱:۳۷
                              فقط سوالای شخصیت شناسی رو نمیشه برگشت و تصحیح کرد بقیه آزمون ها مشکلی ندارند
                              • b
                                babak
                                ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۲۳:۰۸
                                ممنون که جواب دادید
                              • ع
                                عازم مصاحبه
                                ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۲۱:۱۴
                                من هرچی فکر میکنم اگه ازم بپرسه بپرسه بهترین تصمیمت..بدترین کارت..آخرین اشتباهت....چی بوده این اواخر؟ چی بگم که به ضررم تموم نشه میشه کمکم کنید....
                                • a
                                  ali
                                  ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۲۱:۴۰
                                  یه جوابی نده که غیر ممکن باشه چون امکان نداره کسی وجود داشته باشه که اشتباه نکرده باشد صادق باش همین اینا بیشتر میخوان طرز بیانتو ببینن
                                • ش
                                  شهین
                                  ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۲۱:۰۵
                                  سلام
                                  من از خوزستانم رامهرمز.
                                  بچه ها کی از قبول شده های رامهرمزه خواهش میکنم هر کی هست بگه شاید قسمت شد باهم بریم تهران؟
                                  کسی میدونه آیاخیابون مطهری مسافرخونه هست یانه؟من نمیدونم کی دقیقا بیام شب اونجا بمونم یا صبح قبل مصاحبه برسم؟میشه راهنماییم کنید مسافرخونه هست؟
                                  • ف
                                    فرهاد
                                    ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۲۳:۰۴
                                    خواهر گلم منم از خوزستانم
                                    اگه مصاحبت دوشنبه صبحه به نظر من شنبه برو که یکشنبه اونجا باشی و استراحت کافی بکنی و دوشنبه به موقع برسی ، چون قطار ها همدممکنه با تاخیر برسن چه رسد به اتوبوس ، من خودم با اینکه مصاحبم دوشنبه ساعت 10 صبحه اما شنبه با قطار میرم
                                    راجع به مسافرخونه هم اکثرا پیش ایستگاه قطارن
                                    اگه میری مسلفرخونه تنها نرو ، هرچند که پیشنهاد میکنم آشنا یا دوستی پیدا کنی و بری پیش اونا ، البته من خودم فامیل و آشنا ندارم
                                    میرم پیش دوستام که خوابگاه دانشجویی هستن
                                    • ن
                                      ناشناس
                                      ۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۵۸
                                      سلام.من از رامهرمزم.
                                      • ش
                                        شهین
                                        ۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۶
                                        سلام ناشناس
                                        نمیشه اشناشیم شاید باهم رفتیم تهران
                                        شمام دختری دیگه؟واسه رامهرمز قبول شدی؟دیگه
                                      • س
                                        سپه
                                        ۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۱۸
                                        سلام.توی اینترتن سرچ کنید مسافرخونه های تهران.سعی کنید اطراف میدون ولیعصر بگیرد که از میدون مسنقیم با تاکسی برید اونجا.مطهری فکر نکنم مسافرخونه گیرتون بیاد.اونجا ها هتل هست و هزینش هم 200 به بالاست.
                                      • d
                                        darya
                                        ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۲۱:۰۳
                                        بچه ها مصاحبه تا چ روزیه ؟ تا اخر ماه ؟
                                        • ا
                                          الیس به بچه های با تجربه
                                          ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۲۰:۵۷
                                          بچه ها من تازه شرو کردم دو سه تا تست بزنم از جی مت . لطفا بگید مکعب و مساحت و فامیلای اینا تو سوالا بود یانه . مرسی تا اینجاش هم خیلی راهنما بودید . ولی اینم راهنمایی بفرمایید پلیز. دیگه ما بیخودی دست و پا نزنیم تو این ریاضی. موفق موفق موفق باشید همگی.
                                          • ر
                                            رضا
                                            ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۲۱:۲۲
                                            اصلا نیازی به این سوالات و خوندن کتاب نیست ریاضیش خیلی راحته فقط وقت کم میارین
                                          • ن
                                            نسرین
                                            ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۲۰:۲۸
                                            من می خوام از شاهرود بیام تهران می خوام بدونم اتوبوس کدوم ترمینال میره و آیا اون ترمینال مترو خور هست یا نه؟
                                            • ش
                                              شاهرود
                                              ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۲۱:۱۳
                                              سلام دوست عزیز شما داوطلب شاهرودین?منم شاهرودم کی مصاحبتونه کی راه میفتین تا بهتون بکم اتوبوس کدوم ساعت حرکت میکنه
                                              • ن
                                                نسرین
                                                ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۲۳:۵۵
                                                من واسه خراسان شمالیم ولی میخوام از اون مسیر برم .کمکم کنید لطفا
                                                • ش
                                                  شاهرود
                                                  ۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۵:۳۱
                                                  خب عزیز من میخای با اتوبوس های شاهرود بری من دانشجو تهران بودم اتوبوس ها رو میشناسم اکه بری ترمینال ارزانتین نزدیکتری دو تا تاکسی میخوره اکر بری ترمینال جنوب مترو و ی سری تاکشی بکو با اتوبوس جه ساعتی میخای حرکت کنی ببینم کدوم ترمینال میره دوستم
                                                  • ن
                                                    نسرين
                                                    ۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۳:۰۸
                                                    من میخورم از یه روز قبل تر برم, واسه همین نمیخوام مستقیم برم باشگاه.میخوام بدونم اتوبوس هایی که از شاهرود میرن تهران کدوم ترمینال پیاده می کنن?ترمینال جنوب که می دونم مترو داره میخوام بدونم اگه آرژانتین پیاده می کنه چطوری میشه رفت ایستگاه مترو?
                                              • م
                                                مینا
                                                ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۲۱:۴۶
                                                سلام همشهری
                                                از اتوبوسا زودتر بپرس اگه ترمینال جنوب میبرن که خیلی بهتره چون همونجا مترو ترمینال جنوب هست مستقیم میری تا مترو مفتح بعد از اونجا با تاکسی میری باشگاه سپه. اگرم آرژانتین ببرن دقیق نمیدونم ولی اونجا نزدیکتره
                                                • ش
                                                  شاهرود
                                                  ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۲۲:۳۹
                                                  مکه اینجا جند تا شاهرودی هست مینا جون شما هم از شاهرود قبول شدین ?بس جرا اسم مینا و نسرین تو لیست زمان بندی اصلن نبود?
                                                  • ش
                                                    شاهرود
                                                    ۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۶:۰۹
                                                    نسرین جون ار بعضی اتوبوسا هم ارزانتین میبرن باید ببرسی تعاونی ها فرق داره با اون تعاونی برو که میبره جنوب
                                              • م
                                                م
                                                ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۲۰:۰۴
                                                سلام
                                                میشه دوستانی که رفتن مصاحبه بگن تو ازمون ریاضی احتمالات و قضایای هندسی و مثلثاتی هم بود یا نه؟
                                                ممنونم
                                                • ع
                                                  علی
                                                  ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۲۰:۲۲
                                                  به هیچ وججججججججججججه نهایت ضرب 2رقمی در 3 رقمی و معادله 2 مجهولی
                                                  • م
                                                    م
                                                    ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۲۰:۴۷
                                                    ممنونم انشالله موفق باشید
                                                    • .
                                                      ..............
                                                      ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۲۱:۲۱
                                                      چی میشه شما هم مثل قبلی ها یه کم سخاوت به خرج بدین در مورد سوال ریاضی کمکون کنید.با اینکه خودتون از کمک قبلی ها استفاده کردین نمی خواین به بعدیها کمک کنین؟!!!!!!!!!!!!!
                                                  • م
                                                    مهتاب به آندیا
                                                    ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۲۰:۰۰
                                                    در اون سوالی که گفته بودین 15/64 یک مقدار چند درصد نصف آن است و جواب هم 187.5میشد
                                                    من صورت دقیق سوال رو دیدم 15/16هست نه 15/64
                                                    • آ
                                                      آندیا
                                                      ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۲۲:۴۲
                                                      مهتاب خانوم سوال رو از کجا دید
                                                      • م
                                                        مهتاب
                                                        ۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۰:۰۶
                                                        از کتاب آزمونهای استخدامی
                                                    • م
                                                      من
                                                      ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۹:۳۱
                                                      سلام به همگی.از بهبهان کسی واسه مصاحبه 24 و 25 دعوت شده
                                                      • ر
                                                        رامین
                                                        ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۹:۲۸
                                                        بچه هایی که واریکوسل داشتن یا چشمشون ضعیفه گیر دادن بهتون؟ یا نه؟
                                                        • m
                                                          mehdi
                                                          ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۲۰:۲۰
                                                          توی مصاحبه نه ولی بعد از قبولی معاینات کامل پزشکی داره که نمی دونم چقد گیر میدن
                                                        • ا
                                                          اکبر
                                                          ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۹:۱۶
                                                          سلام اقایونی که قبول شدید خواهشا بگید این درصد رو تو اکسال چطور حساب کنیم؟اگه کسی میدونه دقیق بگه چند روز دیگه مصاحبه دارم؟
                                                          ممنون؟
                                                          • م
                                                            محمد
                                                            ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۲۰:۰۶
                                                            اکبر جان مثلا سطر اول میخوای قیمت نهایی رو با مثلا 10 درصد تخفیف بدست بیاری،اول تو سلول قیمت نهایی مساوی بزار،بعد رو قیمت کل کلیک بعد از صفحه کلید ضربدر رو بزن بعد 90 تقسیم بر صد.اینتر.اگه مثلا تخفیف 15 درصد بود باید ضربدر 85 تقسیم بر صد کنی.
                                                            • ح
                                                              حامد
                                                              ۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۳
                                                              اشتباه داداش.. اول مساوی میزاری بعد تعداد*قیمت -درصدتخفیف مثلا 10%
                                                              • م
                                                                محمد
                                                                ۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۴:۰۱
                                                                شرمندم حامد جان،من همینجور حساب کردم نمره کاملو بهم داد،
                                                                • ح
                                                                  حامد
                                                                  ۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۸:۱۳
                                                                  ولی همین سوال تو سوالای آزمون عملیه با راه حلش...ایشاله موفق باشی
                                                          • ن
                                                            نرگس
                                                            ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۹:۱۰
                                                            سلام دوستان. من یکشنبه آزمون دادم روانشناس من یه آقای حدودأ سی ساله بود. آخر مصاحبه توی برگه ای که دستش بود کلی چیز نوشت. منالان نگرانم که نکنه دلایل رد کردنم رو نوشته باشه.سوالم از دوستایی که رفتن مصاحبه اینه که واسه شما هم همینطور بود؟؟؟؟؟؟؟
                                                            مصاحبه ام هم حدودأنیم ساعتی طول کشید. واسه همین نگرانم. من به این کار خیلی احتیاج دارم. قلبم داره ازز دهنم میاد بیرون. اگه اینکارو از دست بدم دیووونه میشم.
                                                            • u
                                                              un
                                                              ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۹:۴۸
                                                              سلام
                                                              مصاحبه گر من یه آقای حدوداً 50 ساله بود و دقیقاً مثل شما آخر مصاحبه یک صفحه کامل چیز نوشته بود. نمی‌دونم چی نوشته بود!!!!
                                                              مصاحبه ام هم حدود 50 دقیه طول کشید.
                                                              • ب
                                                                بينام
                                                                ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۹:۴۹
                                                                چیا ازت پرسید و چی جواب دادی ؟
                                                                برای منم ٢٠ دقیقه طول کشید و همه چی رو یادداشت میکرد حتی شغل پدرم رو ...
                                                                این طبیعیه که یادداشت برداری کنه چون بعد از رفتن شما تازه میشینه کاغذاشو نگاه کنه و نمره بهت میده ...
                                                                نگران نباش ...
                                                                • م
                                                                  محمد
                                                                  ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۲۲:۰۴
                                                                  بچه ها ینی کسی که مصاحبه ش کوتاهه خوبه یا طولانی؟
                                                                  منم 20 دقه ای بود!
                                                                  • u
                                                                    un
                                                                    ۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۷:۱۰
                                                                    خیلی چیزا.مثلا وزیر اقتصاد کیه. چند بار تو روز اخبار میبینی. رئیس بانک سپه کیه.
                                                                    آخرین بار کی عصبانی شدی.آخرین کتابی که خوندی.
                                                                    ورزش میکنی.اگه اینجا قبول نشی چیکار میکنی.اوقات فراغت چه کاری انجام میدی.رمان میخونی و خیلی سوالای دیگه اینجوری.
                                                                    راستی از اعضای خونواده ام و شغلشون هم پرسید.
                                                                    مصاحبه ام هم توی اتاق 5 بود.
                                                                    آخرش هم بهم گفت یک دقیقه وقت داری، راجع به هرچی که میخوای حرف بزن.
                                                                    • م
                                                                      منا
                                                                      ۱۴ آذر ۱۳۹۳، ۰۰:۴۴
                                                                      یا حضرت عباس! اینا که تخصصی بود پرسیده از un یکم یکم به احکام هم خواهد کشید!!!! البته اگه تخصصی بپرسه بهتره !من دوست دارم تخصصی هم ازم بپرسه تا اینکه صرفا روانشناسی باشه!!! لاقل تخصصی خراب نمبکنم
                                                                  • ن
                                                                    ناشناس
                                                                    ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۲۰:۳۹
                                                                    سلام نرگس جون انشاالله که موفق باشی. دوست عزیز اگر سوالی یادت مونده بگی ممنون میشم
                                                                    • ر
                                                                      رضا
                                                                      ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۲۱:۲۴
                                                                      ولی مصاحبه گر من فقط 2 تا خط نوشت از مشخصاتم دیگه هیچی ننوشت
                                                                      چون من توی یک مدرسه کار میکنم همش از مدرسه پرسید
                                                                      • ر
                                                                        رضا
                                                                        ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۲۱:۲۶
                                                                        یه اقای 50 ساله که اتاق 5 بود و گفت اصلیتش اصفهانیه
                                                                      • a
                                                                        asd
                                                                        ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۲۱:۴۹
                                                                        برا منم فکر کنم همین بود یه سری از اطلاعات کلی رو یاداشت می کرد و این برگه شامل تعدادی قسمت مختلف بود و هر قسمت مربوط به یه سوال بود و بر اساس اون امتیاز میداد بهت بعضی وقت ها هم سوالهای دیگه رو میپرسید بر اساس جواب این سوالت بر میگشت امتیازهارو تصحیح می کرد
                                                                        • ر
                                                                          رالی
                                                                          ۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۷
                                                                          سلام دوست عزیز،امیدوارم که تو این مرحله موفق شده باشی، می خواستم بدونم شما نمی دونی حد نصاب امتیازها چقدر باشه خوبه؟ به من امتیاز 6 و اکثرا 7 و 8 می داد،به نظرتون حد نصاب چی هست؟
                                                                      • ع
                                                                        علی
                                                                        ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۹:۱۰
                                                                        از خوزستانی اقا رضا
                                                                        • ر
                                                                          رضا
                                                                          ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۲۰:۴۴
                                                                          نه از یزدم....
                                                                          با هام تماس نگرفتند...یعنی دیگه تماس نمی گیرن؟
                                                                        • ب
                                                                          ب
                                                                          ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۸:۳۸
                                                                          دوستانی که مصاحبه رفتند,خواهشا جواب بدن,ایا مصاحبه تو استان خودشون بوده یا یه استان دیگه؟
                                                                          • a
                                                                            ali
                                                                            ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۹:۴۱
                                                                            استان خودمون
                                                                            • ب
                                                                              ب
                                                                              ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۲۱:۲۹
                                                                              ممنون
                                                                          • ر
                                                                            رضا
                                                                            ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۸:۰۴
                                                                            با سلام دوستان
                                                                            خواهشا اگه کسی می تونه سئوال منو جواب بده ؟
                                                                            آیا بچه های هر شهر رو همه اون هایی که قبول شدن رو تو یه روز صدا می زنن و یا بصورت تصادفی و یا ترتیب حروف الفبا ؟
                                                                            آخه چند تا از بچه های شهر من رو صدا زدن منو هنوز نه .................؟؟؟؟؟؟؟
                                                                            • ا
                                                                              امیر
                                                                              ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۲۰:۰۶
                                                                              بسته به ظرفیتش تو یه روز یه ساعت .شما ازکجایی .جدول زمان بندی اسمت نبود؟

                                                                            لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                            ثبت پاسخ