استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

۸۶۹۹۸ نظر

استخدام بانک سپه

بانک سپه به عنوان یکی از چند بانک دولتی ایران جذب نیروی خود را از راه برگزاری آزمون استخدامی انجام می‌دهد. متقاضیان محترم استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ می‌توانند تمامی اخبار استخدام این بانک را در این صفحه مطالعه و با شرایط استخدام در بانک سپه برای سال ۱۴۰۲ آشنا شوند.    برای مشاهده استخدام سایر بانک‌ها، به صفحه   استخدام بانک‌ها  مراجعه کنید.

 

آخرین وضعیت آزمون استخدام بانک سپه

بانک سپه به صورت هر چند سال یک بار با انتشار آگهی استخدامی در کنار دیگر بانک‌ها، وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های دولتی، جذب نیروی مورد نیازش را از طریق آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور انجام می‌دهد. آخرین آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۳۹۶ و در آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی دوره چهارم بوده و از آن تاریخ جذب نیروی جدیدی نداشته است.

اما چگونه می‌توانیم از آگهی استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ مطمئن شویم؟ در حال حاضر و برای سال جاری این بانک هیچ‌گونه درخواست و اطلاعیه جدید جذب نیرو منتشر نکرده است. اما بانک سپه به عنوان یکی از بزرگترین بانک‌های دولتی کشور در صورتی که نیاز به جذب نیروهای جدید برای شعب گسترده خود در سراسر کشور داشته باشد، آگهی آن را به صورت گسترده منتشر و خواهد کرد.

آگهی‌های استخدام بانک سپه نیز به سرعت از طریق این صفحه و کانال‌ها و صفحات اجتماعی «ای استخدام» به صورت عمومی منتشر شده و متقاضیان می‌توانند به سرعت از طریق همین صفحه اقدام به ثبت نام برای آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۴۰۲ نمایند.

با توجه به نبود آگهی استخدام برای بانک سپه در سال ۱۴۰۲، آخرین شرایط معتبر استخدام این بانک را می‌توانیم همان شرایط استخدامی سال ۱۳۹۶ بانک سپه بدانیم. در ادامه این مطلب می‌توانید این شرایط را به دقت مطالعه نموده و در صورت تمایل خود را برای آزمون استخدامی آتی این بانک آماده نمایید. البته دقت فرمایید این بانک هیچ تاریخی را برای آزمون استخدامی بعدی خود منتشر نکرده و صرفا مطالب این صفحه برای ایجاد آمادگی در میان متقاضیان می‌تواند مفید واقع شود.

 

لینک ها و صفحات مرتبط

  • جهت مطالعه آگهی‌های استخدام سایر بانک‌های کشور به صفحه استخدام‌های بانکی «ای استخدام» مراجعه نمایید.
  • جهت آمادگی برای حضور در جلسه آزمون استخدامی بانک سپه می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه استفاده کنید.
شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی سپه

زمان آزمون استخدام بانک سپه

زمان آزمون فراگیر استخدامی بانک سپه به شرح زیر است:

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه ۲۹ خرداد ماه ۱۳۹۶ بوده است.
  • زمان دریافت کارت آزمون استخدامی بانک سپه از ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶ خواهد بود.
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ است.

در صورت شروع هر گونه استخدام جدید در بانک سپه لینک ثبت نام و اطلاعات ثبت نام جدید این بانک، در صفحه قرار خواهد گرفت.

دریافت کارت آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدام بانک سپه می‌توانید از طریق لیک زیر کارت ورود به جلسه را دریافت نمایید.

برای مشاهده کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶
  • زمان برگزاری آزمون: ۳ شهریور ماه ۱۳۹۶

اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدامی بانک سپه در تاریخ ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ برگزار شده است و نتایج آن نیر در همین صفحه اطلاع رسانیشد.

استخدام بانک سپه ۱۴۰۲

آزمون استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ هنوز اطلاع رسانی نشده است. اما در صورتی که این بانک اطلاع رسانی یک آزمون استخدامی جدید را ترتیب دهد، تمام اطلاعات و شرایط استخدام در بانک سپه در همین صفحه به صورت دقیق درج خواهد شد. بانک سپه یک بانک دولتی است که از آن به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک ایرانی یاد می‌شود. در سال ۱۳۹۷ بانک‌های «انصار»، «قوامین»، «حکمت ایرانیان»، «مهر اقتصاد» و موسسه مالی و اعتباری «کوثر» در این بانک ادغام شدند. ادغام این بانک‌ها در داخل بانک سپه بزرگ‌ترین ادغام بانکی در تاریخ بانکداری ایران برشمرده می‌شود. چون سهام این بانک در اختیار دولت است استخدام در آن‌جا مانند سایر دستگاه‌های دولتی از طریق شرکت و قبولی در آزمون استخدامی بانک سپه امکان‌پذیر است. برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی استخدام بانکدار یا حسابدار در بانک سپه، استخدام حراست بانک سپه یا استخدام نیروی خدماتی در بانک سپه و همچنین اطلاع از شرایط و ضوابط استخدام بانک سپه با مدرک دیپلم بایستی محتویات دفترچه را در زمان انتشار مطالعه و بررسی کرد.
اخبار و اطلاعیه‌های بانک سپه در این صفحه منتشر می‌شود. برای اطلاع از آخرین خبرها درباره این بانک این صفحه را دنبال کنید.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.

 

سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۸۶٬۹۹۸ نظر برای استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

  • ب
    بنده خدا
    ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۳
    سلام
    کامنت بچه هارو خوندم چند نکته به ذهنم رسید که میگم. من فوق مدیریت دارم و این آزمون رو قبول شدم. آستان قدس هم قبول شدم و کارم در مراحل پایانی است. فقط آزمون قوه قضاییه رو قبول نشدم. کلا سه تا آزمون بیشتر شرکت نکردم که دو تاشو قبول شدم.
    1- اولا در این کشوری که همه میگن اوضاع کار خرابه و کار نیست و ... من با این نظر موافق نیستم. چرا که دیدم هر کی قابلیت، توانایی و پشتکاری داشته بیکار نیست و حتی کار و شرایط خوبی داره. خیلی هم به لیسانس یا فوق لیسانس یا دکترا ربطی نداره.فقط مهم اینه که آدم توانمند باشه و توانمندیشو بشناسه و سعی کنه با همت و پشتکار و فکر خوب ازش استفاده کنه. من خودم سربازیم تموم شد دو هفته بیکار نبودم. یک موسسه ای که کارش مرتبط با توانمندی خودم بود راه انداختم و با اون شروع کردم و کارآفرینی کردم. خداروشکر راضی هم بودم و هستم. یعنی آدم حریص یا پرتوقعی نبودم. این مهمترین مشکلی است که اکثر ما جوانها بهش توجه نمیکنیم. از اول بهترین کار و پست و مقام رو میخوایم و میخوایم یک شبه اوضاع عالی باشه. کمی تنبلی میکنیم و راحت طلب هستیم. به هر چیزی رضایت نمیدیم. این مشکل اصلی ما جوونهاست. قصد تعریف ندارم ولی من تا همین سال 90 که فوق لیسانسم رو گرفتم حتی گاهی کارگری و مسافرکشی هم میکردم که البته بستگی به شرایط داشت. هیچی بدتر از بیکاری نیست. وقتی هم که سربازیم تموم شد با کمتر از چهار یا پنج میلیون موسسه ای راه انداختم که دویست نفر نیروی آماده به کار داره و فعالیت میکنه. صبر و پشتکار همه چی رو درست میکنه. البته من ایده آلم این بود که ی شغل دولتی داشته باشم صبح تا ظهر و نیمه دیگه روز برنامه ها و فعالیتهای خودم. بخاطر همین همزمان با موسسه به دنبال استخدام های دولتی خوب نیز گشتم و پیگیر بودم. خداروشکر الان دو گزینه دارم در دست پیگیری
    2- همزمان با راه اندازی موسسه خودم برای شرکتهای مهم و موفق خصوصی نیز رزومه میفرستادم و پیگیر گزینه های خوب بودم تا اینکه به لطف خدا در اردیبهشت امسال یک شرکت مهم و موفق خصوصی من را بر اساس همان توانمندی خودم جذب کرد و در حال حاضر کاری که انجام میدهم بر اساس همان توانایی من است. خیلی هم راضی هستم. تا عصر این شرکت هستم بعدش تا آخر شب موسسه خودم هستم و آستان قدس و بانک هم در درست پیگیری دارم. اینها همش لطف خداست و این آیه الهی که « لیس للانسان الا ما سعی» بابا خود خدا گفته تلاش کنید نتیجه میگرید. رمز موفقیت اینه که به خدا توکل واقعی !!! کنید و تلاش کنید. مطمئن باشید دیر یا زود بهترین نتیجه رو می گیرید. هزاران بار این قضیه در زندگی ام برایم اثبات شد. البته توکل درست اینه که به خدا بسپارید که خدا بهترین گزینه رو براتون اکی کنه و در این راه باید صبر و پشتکار داشته باشین. شاید قبولی در بانک سپه برای من یا شما مصلحت نباشد و خدا گزینه بهتری برایمان در نظر داشته باشد
    3- من نه برای آزمون بانک سپه و نه برای آزمون آستان قدس خداشاهده یک کلمه نخوندم. هر چی بود اطلاعات علمی و تحصیلی خودم بود که در دوران فوق کسب کرده بودم و معدل بالا و درس خواندن زیادم در دوران تحصیل، نتیجه اش را نشون داد و الان کارم راحت است. حتی برای آزمون های استخدامی دیگر نیز چیزی نخواهم خواند. البته احتمالا دیگه جای دیگه شرکت نکنم چون باید بین این موارد موجود تصمیم را بگیرم. این نکته را از این جهت گفتم که بدانیم با اینکه در این کشور درس خواندن گاهی جواب نمیده اما خیلی موارد هم هست که جواب میده و یک روز ارزش خودشو نشون میده. ضمنا من در دوران تحصیل زمانی که همه مشغول کارهای دیگه بودند به تحقیق و پژوهش اهمیت دادم و تاکنون از همین تخصصم کلی خروجی خوب گرفته ام. تا حدی که به دو کشور مطرح دعوت نامه داشتم. این دو شغل فعلی من نیز بر اساس همین توانایی علمی و پژوهشی است. این را از این جهت گفتم که کسی نگه درس خوندن فایده نداره. شاید بعضی جاها اثری نداشته باشه اما بعضی موارد هم خیلی کارسازه.
    4- اگر یکم منصفانه باشیم هممون قبول میکنیم که الحمدلله در اکثر آزمونهای استخدامی فعلی پارتی بازی نمیشه و مخصوصا در مرحله آزمون واقعا رتبه علمی مهم و تاثیرگذار است. حالا مرحله مصاحبه و گزینش نهایی رو کار نداریم ولی حداقل در مرحله اول پارتی بازی نمیشه. پس ذهنتونو مشوش نکنید و انقدر دنبال این نباشید که کی 60 درصد زده کی نزده. چیزی که مهمه اینه که مطمئن باشید اوراق تصحیح شده و قوبل شدگان در نهایت برترین های آزمون هستند. این مهمه . حالا اونی که قبول شده یا نشده عمومی رو چند زده، بالای 60 زده یا زیر 60، تخصصی رو چند زده و .. مهم نیست.
    5- پشتکار رو فراموش نکنید. خود من هم شاید در ادامه مراحل از گزینش رد بشم حتی همون آستان قدس رو که در مراحل آخر است ممکنه هر دو گزینه کنسل شه، اما اگه هر دو گزینم کنسل شه ناراحت نمیشم و با توکل بر خدا و تلاش بیشتر برای گزینه های بعدی تلاش میکنم. نگران نباشید و تلاش کنید. توکلتون هم به خدا باشه.
    6- ی نکته مهم که کسی دقت نکرد و دربارش صحبتی نکرد. حدود 87 هزار شرکت کننده بوده که حدود 52 هزار نفر زن و 35 هزار نفر مرد بودن. این خیلی برای آینده این جوانها و آینده این کشور بده که انقدر ما خانم جویای کار داریم./ در صورتی که حتی خود خانمها هم قبول دارن که داشتن ی کار برای آقایون که میخوان نان آور زندگی باشند واجبتره. و از همه مهمتر شغل خانمها ازدواج و زندگی آینده رو نیز تحت تاثیر قرار میده. فرض کنید خانم قبول میشه و آقا قبول نمیشه، این خانم میره سرکار بعدا همون آقا اگه بره خواستگاری بهش دختر نمیدن چون خانم کارمنده بانکه و آقا بیکار. این میشه که مشکل ساز میشه. تازه کار خانم ها در زندگی خیلی جا افتاده نیست و موارد زیادی بوده که بعد ازدواج کار رو رها کردن. الان اطراف خودم خیلیارو میبینم که با وجود داشتن تحصیلات و شغل و گزینه کاری، الان بدلیل شرایط زندگی و خانواده مشغول کار نیستند. این مطلب رو از این جهت گفتم که خانمها خیلی ناراحت نشوند از اینکه اگر برایشون کاری پیدا نشد. هرچند همه یک شرایط رو ندارن
    برای همه آرزوی موفقیت دارم. به خدا توکل واقعی کنید و با تلاش و پشتکار و فکر خوب همه چیز رو از خدا بخواهید. موفق باشید
    • p
      ppp
      ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۳
      خیلی حرفاتون قشنگ بود یه راهنماییم میخواستم ،من میخوام برای ارشد خسابداری بخونم و5روزه که شروع کردم به نظر شما میتونم توسه ماه و خورده ای نتیجه بگیرم؟
      • ب
        بنده خدا
        ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۸
        بله که میتونید به لطف خدا با برنامه پیش برین و سعی کنید در زمان کم با راندمان بالا بخونید. یعنی اگه یک ساعت درس میخونید به اندازه دو ساعت براتون مفید باشه ان شا الله حتما نتیجه میگیرید
        • ف
          فاضله
          ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۰۶
          سلام
          من رشتم نرم افزاره کامپیوتره میخوام واسه ارشد رشته انسانی بخونم به نظرتون کدوم شاخه در انسانی اینده داره و کار در ان بیشتره؟
          میشه بگید واسه ارشد مدیریت یا حسابداری یا اقتصاد باید چه منابعی بخونم چه کتابایی بخونم؟
          • ب
            بنده خدا
            ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۴۰
            سلام. به نظر من اولویت اولتون مدیریت باشه بعد حسابداری و اقتصاد. چون حسابداری برای شمایی که لیسانس غیر حسابداری دارین خیلی سخته.ولی آیندش بهتره.منم لیسانسم فنی بود مدیریت خیلی مناسبه. میتونید اول کارتون رو اکی کنید بعد درس بخونید
            • ب
              بنده خدا
              ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۴۲
              به نظر من مدیریت اولویتتون باشه حسابداری به قول دوستمون برای کسی که لیسانس حسابداری نداره خیلی سخته در کل ابتدا اگه کارتون رو اکی کنید بعد درس بخونید خیلی بهتره
              • م
                محبوبه
                ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۸:۴۷
                سلام
                درس خوندن تو حسابداری زیاد سخت نیست، من خودم ارشدم رو تو رشته حسابداری گرفتم، ولی بودن دوستانی که رشتشون گیاه پزشکی و .. بود و بعد از فاصله 8 سال از درس تونستن همکلاسی ما باشن، پس زیاد سخت نیست، تنها و تنها اگر پشتکار و علاقه داشته باشید.
              • p
                ppp
                ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۱۵
                خیلی ممنون از نگاه مثبتتون به من انرژی میده
                • p
                  ppp
                  ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۱۹
                  خیلی ممنون از نگاه مثبتتون به من انرژی میده
                • ک
                  کیا
                  ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۹
                  نه با تجربه ای که من از کنکور حسابداری دارم نمیشه
                • پ
                  پروانه
                  ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۳
                  اگه لطف کنی دهنتو ببندی خیلی بهتره
                  سه تا آزمون تو مرحله گزینش منو رد کردن فقط چون چادری نبودم
                  • م
                    مدیر
                    ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۷
                    با سلام
                    به خاطر همین اخلاقتون بوده که رد شدید شما حتی حرف زدن معمولی رو هم بلد نیستید پس لیاقت شما همون رد شدن میباشد هر چند که ما شک داریم شما اصلا آزمونی شرکت کرده باشید چون هر آدم عاقلی میدونه اگه به خاطر یک موضوعی رد شده دفعه بعد حواسش به اون موضوع باشه. علاوه بر این اگر روحیه کار کردن تو محیطهای دولتی رو ندارید برای چی خودتون رو الاف کردید و در آزمونها شرکت میکنید؟؟؟
                    لطفا هر موقع ادب حرف زدن پیدا کردید تو وب سایت ای استخدام در دیدگاهها شرکت کنید.
                    با تشکر
                    • پ
                      پروانه
                      ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۹
                      خب اخلاق من بد ، شما جواب بدید چرا کارنامه هیچ قت نمیدن؟؟؟
                      • م
                        مدیر
                        ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۲
                        با سلام
                        شما که به قول خودتون تو 3 آزمون قبول شدید کارنامه رو میخواید چیکار ؟؟؟
                        لطفا این بحث رو ادامه ندید و دیدگاهها سایت رو دروغها و توهمات خودتون به حاشیه نبرید چون ما هر چی جواب بدیم شما یه موضوع دیگه رو مطرح خواهید کرد. ما روزانه بالای 2000 دیدگاه در سایت میخونیم پس به تمام حرفهای شما واقفیم
                        با تشکر
                        • ا
                          احمد
                          ۲۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۵:۴۰
                          عزیز من کنکور نیست که کارنامه بدن
                        • ب
                          بنده خدا
                          ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۱
                          آقای مدیر ممنون از پاسخ صحیح و محکمتون
                          من مطمئنم این خانم اگه هر سه بار هم با چادر میرفت باز هم رد میشد چون مشکل در جای دیگر است. ضمن اینکه به قول شما بالفرض مشکل چادر باشد، چرا سه بار تکرار کرد و اصلاح نکرد؟ شرط عقل اینو میگه. بگذریم
                          • م
                            مدیر
                            ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۴
                            با سلام
                            دوست عزیز مهم نیست کی حق میگه و کی ناحق یه بحثی پیش اومد و یکسری حرفها ردو بدل شد لطفا این بحث رو بیشتر از این ادامه ندین
                            با تشکر از لطف شما
                          • م
                            محسن
                            ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۵:۴۵
                            دمت گرم مدیر!!
                        • پ
                          پروانه
                          ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۳
                          فوق لیسانس حسابداری با معدل 17دارم
                          • ب
                            بنده خدا
                            ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۲
                            حسابداری یکی از بهترین رشته هایی است که در عمرم دیده ام و گزینه های کاری فروانی دارد مخصوصا در شرکتهای خصوصی. پیگیر باشید مطمئنا گزینه خوبی پیدا خواهید کرد به لطف خدا
                          • و
                            واقع بین
                            ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۵
                            سلام دوست عزیز. من خودم هم به راحتی در این آزمون قبول شدم. اما باید بپذیرید که همه مثل شما نیستند. شاید شما از لحاظ هوش و استعداد در مرتبه بالایی باشید. خوب این طبیعیه که شما در بدترین شرایط می تونید موفق بشید. اما همه که توانایی شما رو ندارند. باید شرایطی پیش بیاد که همه با هرجور توانایی براشون امکاناتی فراهم بشه یا حتی موسساتی باشه که بتونه توانایی و تخصص جوونها رو ارتقا بده. همه رو با یک چشم نگاه نکنید. آدمها فرق میکنند.
                            • ب
                              بنده خدا
                              ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۷
                              حرف شما درست اما بحث من چیز دیگه بود. بحث من داشتن هوش و استعداد نیست شاید خیلی از بچه هایی که بیکارن واقعا هوش و استعدادشون از من و شما بالاتر باشه اما بحث من این بود که باید آدم خودشو توانمند کنه. قبول دارین که هیچ کس بی هوش و استعداد نیست و هر کس ی استعداد و قابلیتی داره؟ حرفم این بود که بیایم و خودمونو توانمند کنیم. منم مادرزاد پژوهشگر نبودم محقق نبودم از زیر صفر شروع کردم با تلاش و پشتکار به اینجا رسیدم. هممون باید تلاش کنیم تا متخصص و توانمند بشیم و ازش استفاده کنیم. قبول ندارین؟
                              • و
                                واقع بین
                                ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۳
                                منم قبول دارم که موفقیت هرکسی درگرو زحمات خودشه. ولی آدم برای پیشرفت نیاز به یک سری امکانات حداقلی داره مثلا خود من دو سال دارم تلاش میکنم برنامه نویس کامپیوتر شم.اما حتی پول ثبت نام تو کلاسهای آموزشی رو ندارم. مجبور شدم به مدت یک سال تو یک میوه فروشی کار کنم. ولی باید روزی 14 ساعت کارمیکردم واسه ماهی 250000 تومن. دیگه وقت وانرژی برا مطالعه نداشتم اومدم بیرون. تو شهر من اندیمشک اصلا امکاناتی وجود نداره. تنها راه اینه که خودم رو آوراه تهران کنم تا در کلاسهای اونجا شرکت کنم. ولی باز هزینه شو نمی تونم تامین کنم.البته خدا رو شکر آزمون بانک قیول شدم. ولی برعکس شما حدود دو سه هفته شبانه روز درس خوندم. من در یادگیری برنامه نویسی خیلی دارم آزمون و خطا می کنم. چون خودم تنهایی دارم این راه رو میرم. اگه شرایط بهتری برام فراهم بود به نظرتون زودتر به نتیجه نمی رسند. این همه زمان ازم تلف نمی شد.
                                • ب
                                  بنده خدا
                                  ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۷
                                  بالاخره باید از ی جا شروع کرد. باورتون میشه من حتی اون پول حداقلی رو هم که برای موسسه نیاز داشتم (در حد 2،3 میلیون) نداشتم ولی از اینور اونور جور شد. شما هم کار خوبی کردین و کار عار نیست مطمئن باشید نتیجه زحماتتان را میبینید. صمیمانه آرزوی موفقیت دارم براتون
                                  • م
                                    محسن
                                    ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۵:۵۴
                                    دوست عزیز
                                    من لیسانس نرم افزار دارم و برنامه نویسی می کنم هم وب و هم ویندوز.
                                    اما یک کلمه نه تو دانشگاه از این مسائل یادم دادن نه هیچ کلاسی رفتم.
                                    فقط با تلاش خودم و آزمون و خطا یاد گرفتم. الانم پولی که از برنامه نویسی در میارم مکفیه.
                                    اما خوب کار دولتی یه چیز دیگس!
                                  • ن
                                    ناشناس
                                    ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۸:۳۹
                                    سلام بنده خدا با این همه هوش و استعداد شما هرگز نمیتونی موقعیت کسانی رو که با زحمات فراوان قبول نشدند درک کنی مگر باید برای کارکردن نابغه باشی
                                • ع
                                  علی
                                  ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۲
                                  والا چی بگم کسی که تو موسسه اش داره 200 نفر حقوق میده! به نظرم خیلی اشتباهه داره میره سراغ کار دولتی. مدیریت همین 200 نفر و رسیدگی به امورش میدونی چقدر وقت و زمان می خواد حتما درآمدشم خوبه. بعدش به نظرم نرو سراغ کار دولتی بذاریه جوون بی کار بره. راستی موسسه شما کارش تو چه رمینه ای هستش؟
                                  • ب
                                    بنده خدا
                                    ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۱
                                    سلام
                                    نگفتم 200 نفر حقوق بگیر دارم عرض کردم 200 نفر آماده به کار برای انجام پروزه های موسسمون دارم. بحث درآمد کار دولتی یا غیر دولتی نیست اون چیزی که ایده آل منه و در برنامه های من است اینه که در دو بخش دولتی و خصوصی اکتیو باشم.
                                  • د
                                    دلسا
                                    ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۴
                                    جناب اقای بنده خدامطمین باش اگرشماهم چندتاازمون میدادی حالابه هردلیلی قبول نمیشدی دیگه ازاین حرفا نمیزدی منی که 2ساله بیکارم یعنی قابلیت ندارم خیلی هم دارم وانگیزه ولی چون دخترم هرجایی نمیشه کارکرد شکم سیرازشکم گرسنه خبری نداره توی شرایطه بچه هایی که اکثر20تاازمون شرکت کردن هیچ جاقبول نشدن نیستی واسه خودتون شعارمیدین بایدتوموقعیته طرف باشی که دردشوبفهمی اینقدراحت حرف نزنی .منم طحمت کشیدم بیدارخوابی کشیدم دولت دیگه خانم استخدام نمیکنه این ربطی به تلاش وپشتکارنداره جاهای خصوصی هم که فقط کارمیکشن بعدکه حقوق نمیدن وبیمه نمیکنن میندازن بیرون 10میلیونم سفته میخوان.خواهش نیاازاین حرفااینجانزن دله همه روخون میکنی
                                    • ب
                                      بنده خدا
                                      ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۷
                                      چند نکته: من هم مواردی بوده که پیگیر شدم و نتیجه نگرفتم. من اولین آزمونم قوه قضاییه بود که رد شدم اما سرد نشدم. تازه خوش به حال شما که تونستی 20 آزمون استخدامی شرکت کنی چون من متاسفانه بدلیل شرایط سنی و اینکه رشته لیسانس و فوق من با هم فرق میکنه خیلی موارد نمیتونم شرکت کنم. اکثر موارد یا فقط لیسانس میخواد یا سنم نمیخوره یا گرایش رشته ام نمیخوره خلاصه که تابحال فقط سه آزمون استخدامی تونستم شرکت کنم که یکیشم رد شدم. از میان این همه بانک هم فقط شرایطم به سپه خورد. پس شاید از این لحاظ اوضاع شما از من هم بهتر باشه. اما شما نیمه خالی لیوانو میبینی و من نیمه پر.این مشکلات سر راه همه است و هممون باهاش درگیریم. من اون چیزی که به نظر خودم کلید موفقیته رو گفتم. دوست داشتم تجربه خودم و ماحصل این گذشته سی ساله ام را به بقیه اطلاع بدم. زحمت وبیدارخوابی رو هم تقریبا همه میکشن مخصوصا در ایام امتحانات. ما و شما باید خروجی کار رو در نظر داشته باشیم و یه این فکر کنیم که آیا فرقی بین ما و بقیه فارغ التحصیلان از لحاظ تخصص و توانمندی است یا نه؟ نکته آخر هم این که من هم هر شرکت خصوصی رو قبول ندارم شرکت های خصوصی زیادی هستند که شرایط شغلیشون خوبه پیگیر اونها باشید
                                      • ش
                                        شایان
                                        ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۲۱:۴۶
                                        سلام قبولیتونو تبریک میگم. شما یه خرده شعاری داری به قضیه نگاه می کنی.نه که من رد شدم بخام بگم منم مثل شما قبول شدم آزمون بانک سپه قوه قضاییه هم قبول شدم جای دیگه ام شرکت نکردم .بااینکه 5دقیقه ام درس نخوندم اما توقع قبولی داشتم و اگه قبول نمیشدم شدیدا داغون می شدم موقع اعلام نتایج از استرس داشتم دیوونه میشدم اونوقت شما که خودت دو جا قبول شدی وسط خوشیات واسه کسایی که میگن هفته ها درس خوندن وقبول نشدن حرفای شعاری میگی!! دوستایی که واقعا امید به نتیجه داشتید اما نشده من جزاظهار تاسف وآرزوی موفقیت برا شما هیچ حرف قابل عرضی ندارم چون من هرچی بگم شعاره. بچه ها من برام سواله کسی که چند بار متوالی آزمون داده و نشده وحسابی خودشو باخته چطور میتونه آینده شغلیشو توی بخش خصوصی ببینه که لازمش اعتماد به نفس قوی جسارت زیاد و توقع کمه ؟ اصلا همه که مثل هم نیستن بعضیا که بیشتر درونگرا هستن بعد از سرخورگی دچار افسرگی میشن وکسی تا افسردگی نگیره نمیدونه چه بلاییه. البته من با همه حرفای شما مخالف نیستم منم موافقم بهتره در موارد غیر ضروری خانما وارد بازار کار نشن اما با اینکه با اقدامات سلبی و دستوری باشه مخالفم . اگه کار نیست چرا بیخودانقد مدرک دادن دست مردم ؟ وقتی چندمیلیون دانشجو می گیرن باید به فکر شغلشم باشن دیگه معنی نداره بگن بخاطر کمبود شغل نهایتا 20% از خانمها استخدام بشه. شاید اگه بانک سپه برابر برمیداشت من و شما که نخوندیمو قبول شدیم الان رد شده بودیمو و ... البته مصاحبه در پیشه انشاالله همه قبول شن آخر همه منم قبول بشم
                                      • ف
                                        فاطمه
                                        ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۲۴
                                        با حرفات کاملا موافقم دلسا جان
                                        شما هیچوقت از شرایط بقیه خبر ندارید پس به این راحتی قضاوت نکنید آقای بنده خدا. با این قضاوت تانون پیش خدا باید جوابگوی ماها باشید
                                        من هم خیلی زحمت کشیدم و اینکه الان بیکارم نشان از بی لیاقتی من نیست.....
                                      • ص
                                        صادقی
                                        ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۹
                                        منم با ایشون موافقم.من دانشجوی ارشد مالی ام ولی منم قبول نشدم،البته اینم بگم که قبول نمیکنم تلاش وپشتکار نداشتم ناراحت شدم از اینکه قبول نشدم ولی خدایی علاقه ای هم به کار توی بانک نداشتم و اصلا شک داشتم اگر قبول بشم برم یا خیر.ولی این نکته که فرمودین درمورد شغل اقایون و خانم ها رو واقعا قبول دارم.چون الان اهم این مشاغل جلوگیری از بیکاری اقایونه.بعدشم ناراحتی نداره خب تو بیشتر شهر ها یک نفر بیشتر نمیخواستن و اگر 3 برابر ظرفیت هم پذیرفته شده باشن تو این مرحله یعنی 3 نفر .خب قبولی 3 نفر بین 1000 نفر(تعداد افراد متقاضی در شهر من) میطلبه که 997 نفر رد بشن پس کمکاری از ما نبوده شاید .و شاید رتبه ها خیلی نزدیک به هم بوده
                                        • ا
                                          اعظم
                                          ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۴
                                          سلام .میشه شما بگین با 5میلیون چه کاری و موسسه ای رو راه انداختین که 200 نفر هم نیروی کار دارین؟بما هم یاد بدین لطفا
                                          • s
                                            sd
                                            ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۱۹
                                            اونوقت کسی من که ادبیات و معارف رو تو کنکور 100 زده بودم و ومدرک lcdl پیشرفته دارم و دکتری ریاضی هستم و مدرک تولیمو هم دارم و هیچ ازمونی هم مشکل کم اوردن وقت ندارم چرا قبول نشدم؟اون هم تومنطقه ای امتحان دادم که میدونم سطح عمومی اطلاعات شرکت کنندگان چقدر-1 ماه هم نشسته بودم داشتم میخوندم از دروس عمومی تا دروس حسابداری/هیچ کنکوری رو تا حالا دوبار شرکت نکردم.
                                            • س
                                              سعید
                                              ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۵:۰۵
                                              دوست من منم فوق لیسانس ریاضیم، 2و3 بار استخدامی شرکت کردم.ایندفعه قبول شدم، از یه شهری که ضریب هوشی همشون واقعا بالاست.مدرک دلیل قبولی نیست.فکر کنم به جای غرورت بیشتر تلاش می کردی موفق میشدی.
                                            • ف
                                              فتانه
                                              ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۳۶
                                              شما که در حال حاضر دو تا شغل دارین فکر نمیکنم اصلا شرط انصاف بوده باشه که تو این آزمون و آزمونای دیگه شرکت کنین. همین اتفاقا باعث میشه که حق دیگران ضایع بشه و یکی 3-4 تا شغل داشته باشه و یکی در به در دنبال شغل بگرده!!! من تازه فارغ التحصیل شدم و تو این مدت کوتاه آزمون هایی که شرکت کردم توی همشون افراد شاغل حضور داشتن که این نهایت بی انصافیه از طرفی فکر میکنم بانک نباید شرایط رو به گونه ای بذاره که شاغلین بتونین شرکت کنن!
                                              خیلی خوب می شد اگه چنتا کارشناس سوالای آزمون رو کارشناسی میکردن!!!!
                                              در رابطه با اظهار نظرتون راجب خانم ها باید بگم شما در جایگاهی نیستسن که راجب این موضوع نظر بدین هرکس به 1 دلیل دنبال کاره و اگر باور دارین هر کس براساس تواناییاش سر کار میره پس هیچ خانمی نمیتونه جای آقایی رو بگیره مگر این که توانمند تر باشه!
                                              من تو این مدت کوتاه از فارغ التحصیلی خیلی جاها رفتم برای اینکه حتی بدون حقوق کار کنم واسه کسب مهارت و تجربه اما اگر دقت کرده باشین همه آگهی ها شرط سابقه کار داره. پس لطفا نگین شرایط و اوضاع خیلیم خوبه همه مثل شما نمیتونن گار آفرین باشن یا کار پژوهشی بکنن
                                              • ب
                                                بنده خدا
                                                ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۰۲
                                                حرفتون رو قبول ندارم این حق من یا هر کس دیگه ای است که به دنبال بهترین شغل برای خودش بگرده. من هم در حال حاضر بهترین گزینه رو دنبال میکنم.قاعدتا وقتی از بین گزینه ها یکی رو انتخاب کنم بقیه موارد کنسل خواهد شد و جا برای بقیه باز میشود.چرا که نهایتا یک شغل دولتی می توان داشت و کار شخصی هم که جای خود به صورت پاره وقت. پس لطفا نگید بی انصافیه و جای بقیه گرفته میشه.
                                                در مورد شرایط خانم ها حق اظهار نظر دارم همانطور که شما حق اظهار نظر در مورد خانم ها را دارین. صحبتی که من مطرح کردم یک موضوع اجتماعی بود و من به صورت کلی گفتم که چه اتفاقاتی برای آینده جوان ها و ازدواج و شغلشان خواهد افتاد
                                                مورد سوم اینکه خود من هم تاکنون در این کشور ناملایمات زیادی دیدم. حتی با توجه به رزومه خیلی خوبم می توانستم سربازی ام را به صورت استاد دانشگاه انجام بدم یا امریه . اما خیلی راحت حقم را خوردند و شخص نالایق دیگری را به جایم انتخاب کردند. تا این حد که مجبور شدم با فوق لیسانس و تاهل، برم لب مرز مثل ی سرباز صفر خدمت سخت کنم در شرایطی که بهترین خدمت سربازی حق من بود. از این گونه موارد در جامعه وجود داره و من هم نگفتم هر کی بیکاری توانمند نیست یا خدایی نکرده بی لیاقت است. صحبت من این بود که با وجود تمام مسائلی که خودم انواع مثبت و منفی اش را دیدم باید تخصص و قابلیت ها را رشد داد و با پیگیری و تلاش نهایتا به نتیجه مطلوب خواهیم رسید. دیر یا زود. حالا یکی زود میرسه یکی مثل من بعد از کلی سختی و مشقت به نتیجه ای که لیاقتش را دارد می رسد. اگر قبول ندارین بگید. موفق باشید
                                                • ؟
                                                  ؟؟؟؟؟
                                                  ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۶:۴۱
                                                  بله این حق شما و هر کس دیگه ای که دنبال بهترین شغل برای خودش بگرده ولی تا این هرکس دیگه جنسیتش خانوم میشه این جملتونو نادیده میگیرید،همون قدر که شما حق دارید به دنبال شغل باشید یه خانم هم حق داره! لدفن سعی نکنید هئه ی کمبودهارو به گردن خانما بندازید،وقتی با وجود داشتن شغل جای یه مرده دیگه رو که بیکاره توو جامعه میگیرید از نظر حودتون اشتباهی نکردید ولی اگه یه خانوم بره سره کار جای به افارو گرفته؟ ایا متوجه بودید که ور مئرد این ازمون بخصوص خان.ما و اقایون از نظر جنسیتی یهمیه بندی شده بودن و هیچ خادمی جای هیچ مردی رو نگرفته؟ ولژ شما که شاغلی جای به اقایه بیکارو گرفتی
                                                  • ب
                                                    بنده خدا
                                                    ۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۵
                                                    سلام چرا همونطوری که تو ذهنتونه برداشت میکنین؟ من کی چیزی رو گردن خانمها انداختم. تازه بقول شما پذیرش آقایون از خانمها جدا بوده. من به طور کلی اوضاع کار رو گفتم و اینکه خانمها مثل آقایون دنبال کار هستند چه مزایا و معایبی میتونه داشته باشه.تمام. این نظر من بوده و اون هم نظر شما
                                                • ب
                                                  بنده خدا
                                                  ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۰۴
                                                  ببخشید اشتباه تایپی بود:
                                                  همانطور که شما حق اظهار نظر در مورد آقایان را دارین.
                                                  • ب
                                                    بنده خدا
                                                    ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۰۹
                                                    مورد دیگه هم ذکر کنم. چند بار شده برای شرکتهایی که سابقه کار میخوان با این که سابقه کار ندارین رزومه بفرستین؟؟ شما به این موارد خیلی توجه نکنین و سرد نشین بفرستین شاید نظرشون مثبت بود. من خودم با اینکه تازه شروع کردم و سابقه ندارم برای اکثر این شرکتها رزومه فرستادم و جالبه با توجه به اینکه سایر سوابقم خوب بود بعضیاشون زنگ میزدند و دعوت میکردن به مصاحبه. بازم میرسیم به همون صحبت که دست از تلاش و پیگیری برندارین.عاقبت جوینده یابنده بود.
                                                  • ی
                                                    یه دوست
                                                    ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۰۵
                                                    با سلام
                                                    من کوچک همه دوستان هستم مثل هیمن دوستمان ۳جا ازمون قبول شدم و شرکتو.... ولی
                                                    تا زمانی کارشناس های ما از دیدگاه خودشون مسایل رو تحلیل کنند همیشه یک چنین نظراتی مطرح می شود.
                                                    دوست عزیز شما باید تعداد کل شرکت کنندگان ازمون یا تعداد کل افراد جویای کار را در نظر بگیرید سپس ببینید با شرتیط و امکانات موجود چه درصدی از این افراد می توانند موفق شوند سپس بگید بیکاری هست یا نه.
                                                    نه اینکه چون برای من چند تا شغل فراهم شده یا چون از جایگاه و دید من مشکلی نیست پس مشکلی نیست.
                                                    • س
                                                      سینا
                                                      ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۲۲:۱۵
                                                      سلام.من کارمند بانک سپه هستم.شما نیا بانک حیف میشی.اینو اگر بیای میفهمی.از چند کارمند بانک بپرس.میگن بهت.همون استان قدس بری بهتره.توی بانک فرسوده میشی.تباه میشی.موفق باشی
                                                      • ا
                                                        احمد
                                                        ۲۵ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۲۸
                                                        شما با این همه کمالات دنبال متصدی بانک شدن هستید؟!
                                                        اگه اینقد که می گین پژوهش داشتین و سواد بالا من جا شما بودم یه همت می کردم دانشجو دکترا می شدم بعد بورسیه و هیات علمی
                                                        کسی که کلی مقاله و دعوتنامه برای دکترا داشته باشه مطمئن باش دنبال متصدی بانک شدن نمی ره
                                                        من خودم شرایط تو رو دارم و 3 ساله قراردادی در دانشگاه درس می دم و امسال خدمتم تموم شد دارم برای دکترا آماده می شم و آزمون بانک هم الکی رفتم و قبول شدم اما حتی اگه برم دارن به محض قبولی تو دکترا انصراف می دم
                                                        برادر من آرامش کاری و پول الان تو هیات علمی شدنه
                                                        رشته شما رو نمی دونم اما من که مهندس صنایع هستم تو رشته ما دانشجو دکترا مثل آب خورن بورسیه می شه
                                                        • ب
                                                          بنده خدا
                                                          ۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۴
                                                          سلام. آقای اجمد بنده در سال گذشته دکترای بدون آزمون و با آزمون دانشگاه آزاد قبول قطعی شدم. اما چون سرباز بودم و پول شهریه نداشتم و نمیخواستم برای ی دکترا 50 میلیون خرج کنم ثبت نام نکردم. این از صحبت شما در مورد دکترا. مورد بعدی اینکه در صحبتهایم عرض کردم برای سربازی امکان شرک در طرح سربازی هیات علمی رو داشتم اما آخرش روابط و پارتی بازی نزاشت. رشته من هم مدیریته که فارغ التحصیل زیاده و هیات علمی شدن سخت. خیلی پیگرش نیستم حق التدریس هم منو به خواسته هام میرسونه.
                                                          نکته بعدی اینکه در مورد شغل بانک یا هر چیز دیگه ، ایده آل من یا شما صندوقداری نیست. بالاخره برای شروع به شما پست ریاست و معاونت نمیدن، اما مهم ادامه و آخرشه که من برنامه ها و اهدافی دارم .قرار نیست سی سال دیگه هم صندوقدار باشم
                                                          و از آخر اینکه من هم مثل همه شما معتقدم که متاسفانه فارغ التحصیلان تحصیل کرده بیشتر از نیازهای استخدامی است و حتی بی ضابطه بودن و حق خوری های زیادی وجود داره. من خودم چندین بار از این قضایا آسیب دیدم. اما تمام صحبتم این بود که با تمام این مسائل باز هم اگه خود آدم دست از تلاش برنداره و سعی کنه توانمندیاشو بیشتر کنه و از اونها استفاده کنه دیر یا زود با موفقیتی که میخواد میرسه.همین. ی حرفی که همتون حتما قبول دارین انقدر موضع گرفتن نداره
                                                          • ب
                                                            بنده خدا
                                                            ۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۳
                                                            نکته بعدی اینکه توصیه میکنم اول بانکو بچسب بعد دکترا. جتی در دوران کاریت برای دکترا اقدام کن چون تو این مملکت اول کار مهمه و. هر چی بری بالاتر گزینه های کاریت کمتر میشه
                                                        • ع
                                                          علی
                                                          ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۱
                                                          سلام دوستان.میشه لطف کنید بگید که مصاحبه های رفتاری،تخصصی وعقیدتی جدا برگزار میشن یا همه باهم توی یه روزه؟‍!اگه کسی اطلاعاتی داره ممنون میشم.
                                                          • م
                                                            ماهی
                                                            ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۶:۲۳
                                                            من قبلا آزمون استانداری قبول شده بودم جدا امتحان گرفتن
                                                          • آ
                                                            آرزو
                                                            ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۰
                                                            سلام.من که قبول نشدم البته اصلا امید هم نداشتم.از رشته من توی اصفهان فقط دو نفر میخواستند.من از الان تبریک میگم به کسی که با زحمت خودش به این کار میرسه.
                                                            • آ
                                                              آذر
                                                              ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۵
                                                              سلا بچه ها کسی نپرسیده مصاحبش حدودا کی هست؟ هرچی کارگزینی زنگ میزنیم برنمیدارن. اصن کجا باید بزنگیم؟
                                                              • ?
                                                                ???????
                                                                ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۸
                                                                کسی از اصفهان هست که قبول شده باشه؟
                                                                • ش
                                                                  شیدا
                                                                  ۲۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۶:۲۶
                                                                  من از اصفهان قبول شدم.شما هم از اصفهان قبول شدید؟
                                                                • ج
                                                                  جواد
                                                                  ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۲
                                                                  سلام. کسی میدونه مصاحبه زمانش کی هست؟چجوری اعلام می کنن؟
                                                                  • ن
                                                                    ناامید از همه چی
                                                                    ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۳۶
                                                                    من تعجب میکنم بچه های کامپیوتر میگن در حق ما بی انصافی شده بود
                                                                    پس ما حقوقیا چی بگیم که تو کل دوران تحصیلیمون یک واحد ریاضی یا آمار نداشتیم بعدش تو دروس تخصصیمون باید مشتقو تابع و ... که شاید به ریاضیا بگی میگن خیلی آسونرو جواب میدادیم!!!!!
                                                                    خوب کسی که دبیرستانم رشته ریاضی خونده باشه بعد کارشناسیو حقوق خیلی راحت میتونه از من بیشترو راحت تر تست بزنه چون هم ریاضی میزنه هم دروس تخصصیه حقوقو
                                                                    بعد کامپیوتریا که ریاضیم دارن میگن در حق ما اجحاف شده!!!!!
                                                                    • پ
                                                                      پ.ج
                                                                      ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۰۴
                                                                      سوالات آمار و ریاضی که برا عمومی ها بود درست می فرمایین، من خودم مطمئنم که 60 درصد عمومی رو زدم، اما چرا قبول نشدم؟ چون از 70 سوال تخصصی فقط و فقط 20 تا سوال نرم افزار بود تو اون مدت کم عمومی ها رو مطالعه می کردم به امید ااینکه 60 درصد رو بزنم؟ یا سوالات تخصصی حسابداری، اموربانکی و مدیریت رو؟ حالا منابع خودم به کنار، من ادعای اینکه من لایق این پست بودم و پارتی بازی شده و من رد کردن رو ندارم ولی انتظار اینکه رتبه و درصد هر شرکت کنده ای رو براش نشون بدن رو داشتم، به هر حال تبریک به اونایی که قبول شدن...
                                                                    • h
                                                                      hedi
                                                                      ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۲۶
                                                                      سلام دوستان
                                                                      من رشته ام حسابداریه چون نانوایی کار میکنم وقت برای خوندن نداشتم با اینکه فقط سوالات حسابداری و خوب جواب دادم و بقیه رو بیشتر با استدلال های من درآوردی جواب دادم واقعا انتظار نداشتم ولی قبول شدم.
                                                                      استرس من تازه شروع شده. آخه تبریز وزدم که 30 نفر مرد میخواد. 3 برابر ظرفیت اعلام کردن یعنی 90 نفر بعدشم 60 تاشو حذف میکنن..(شده قضیه ی قله قاف و سی مرغ) تا ببینیم خدا چی میخواد. در ضمن این پنجمی یا ششمین آزمون بنده بود.
                                                                      برای همتون آرزوی موفقیت دارم
                                                                      خدایا تو رو به بزرگیت قسم تلاش اونایی رو که واقعا زحمت میکشن رو بی نتیجه نذار.
                                                                      • ن
                                                                        نیاح
                                                                        ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۱
                                                                        سلام hedi
                                                                        تبریک میگم قبول شدی
                                                                        منم ازتبریز قبول شدم.. میشه با هم ارتباط داشته باشیم؟
                                                                        • ع
                                                                          علی
                                                                          ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۴
                                                                          منم تیریز قبول شدم ولی غیر بومی هستم!!!!
                                                                          • ن
                                                                            نیاح
                                                                            ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۴۶
                                                                            سلام علی آقا
                                                                            منم غیر بومی ام و از تبریز قبول شدم از کدوم شهری؟
                                                                            چطورمیتونیم با هم ارتباط داشته باشیم؟
                                                                            • ع
                                                                              علی
                                                                              ۲۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۸:۰۷
                                                                              نیاح من اینجا ایمیل گذاشتم نمی دونم چرا منتشر نشده ظاهرا ممنوعه. نمی دونم دیگه چه جوری در ارتباط باشیم
                                                                              • ن
                                                                                نیاح
                                                                                ۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۴۲
                                                                                علی آقا
                                                                                من از اردبیلم شما از کجایی؟
                                                                        • ف
                                                                          فرشته
                                                                          ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۲۳
                                                                          سلام.من قبول نشدم.ولی ناراحت نیستم.شماهم ناراحت نباشین.انشااله استخدامی های بعدی.
                                                                          • م
                                                                            میثم
                                                                            ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۱۶
                                                                            سلام.....منم قبول نشدم.....نمیدونم چی بگم....فقط میتونم بگم : خدایا تو را به خون پاک امام حسین قسم میدم دل من و بقیه بچه ها که قبول نشدیم را شاد کن و یک کار خوب و ابرومند که بهتر از این باشه را برای همه به زودی زود فراهم کن......(الهی امین) خدایا نا امیدمون نکن.....ماه محرم نزدیک هست از همه دوستان التماس دعا دارم....
                                                                            • e
                                                                              eeee
                                                                              ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۶
                                                                              خدا همراهتان
                                                                            • م
                                                                              مصطفی
                                                                              ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۵۸
                                                                              سلام
                                                                              منم قبول نشدم و اطمینان داشتم که نمیشم و به خاطر قبول نشدنم شوکه نشدم ولی دلم برای اونایی میسوزه که امیدشون این بود که قبول شند. امیدوازم زودتز این شکست رو فراموش کنند.
                                                                              • م
                                                                                من
                                                                                ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۵۴
                                                                                سلام مدیر جان لطفا راهنماییم کنید من قبول شدم اما شماره ملی رواز اول اشتباه وارد کردم (قبلا تو گوشیم سیو کرده بودم الان دنبال مدارکم بودم دیدم یه رقمو اشتباه وارد کردم و نمیدونستم)و الان فهمیدم. چه کار کنم؟ واسم مشکل ساز میشه. وای من این آخرین آزمونی بود که میتونستم شرکت کنم و نمی خوام به هیچ قیمتی از دستش بدم. کمک کنید خواهش میکنم.
                                                                                • م
                                                                                  مدیر
                                                                                  ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۵۹
                                                                                  با سلام
                                                                                  با روابط عمومی بانک سپه تماس بگیرید
                                                                                  با تشکر
                                                                                  • ا
                                                                                    امیر از گیلان
                                                                                    ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۴۶
                                                                                    هیچ مشکلی پیش نمیاد .نقص مدرک به این چیزا مربوط نمیشه .موفق باشی ان شالله برا منم دعا کن
                                                                                    • م
                                                                                      مهدی
                                                                                      ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۶
                                                                                      نگو اشتباهی تو گوشیم سیو کردم بگو از اول اشتباها حفظ کردم.من جاشون بودم کسی که شماره ملیشو سیو کنه تازه اونم اشتباه رد میکردم.پس فردا جای هزار تومن سه هزارمیلیارد اشتباها واریز میکنی
                                                                                    • م
                                                                                      مانیا
                                                                                      ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۵۰
                                                                                      من از استان مازندران- شهرستان نور هستم و نرم افزار قبول نشدم. کسی هست که از نور قبول شده باشه؟
                                                                                      • s
                                                                                        saeed
                                                                                        ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۷
                                                                                        من هم قبول نشدم
                                                                                        • ف
                                                                                          فاضله
                                                                                          ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۱۶
                                                                                          سلام مانیا
                                                                                          منم نرم افزارم از نور منم قبول نشدم
                                                                                          دیگه ازمون دیگه شرکت نکردی؟
                                                                                        • ك
                                                                                          كميل
                                                                                          ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۳۴
                                                                                          به نظرتون تو مصاحبه سوالات علمی و بانکی مطرح میشه یا فقط بحث گزینشه؟
                                                                                          • س
                                                                                            سحر خراسان رضوی
                                                                                            ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۸
                                                                                            نه دوست عزیز الان 3 برابر ظرفیته گزینش بعد از مشخص شدن نفر اصلی و ذخیره است بیشتر بانکداری و تخصصی رشته خودتون رو بخونید
                                                                                          • س
                                                                                            سیمین
                                                                                            ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۱۷
                                                                                            سلام
                                                                                            منم قبول نشدم.اما فکر نکنم برا جایی که شرکت کردم کسی امتیازش به بالای 60 رسیده باشه.چرا بعضی قبولیا تو سایت زدن که کمتر از 50 زدن ولی قبول شدن؟؟؟!!!!!
                                                                                            آخه الانم تو سایت سپه زده باید نمرات بالا 60 میبود؟
                                                                                            اصلا معلومه چه جوریه؟؟؟؟!!!!!!
                                                                                            • ج
                                                                                              جواب
                                                                                              ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۱۲
                                                                                              احتمالا درست حساب نمی کنن و ضریب رو در نظر نمی گیرن. ضریب ریاضی و مبانی قانونی 1 بوده و ضریب فناوری اطلاعات 3 و بقیه 2، پس خیلی راحت میشه با پاسخگویی به فناوری اطلاعات و زبان و ادبیات، ریاضی و مبانی قانونی رو جبران کرد.اصلا می تونستی اون دوتا درسم نزنی و قبول شی
                                                                                              • م
                                                                                                مهسا
                                                                                                ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۴
                                                                                                سلام میشه بگین قضیه این ضریب هارو ازکجا شنیدید؟ خیلی خوشحالم کردید. واسه تامین استخدامی دادم.
                                                                                              • ر
                                                                                                رضا
                                                                                                ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۱۵
                                                                                                من از سنجش پرسیدم گفت تراز بالای 60 باید بشه یعنی در مقایسه بادیگران نسبی هست و انحراف معیار مهمه نه نمره خام
                                                                                                • م
                                                                                                  مهدی
                                                                                                  ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۳
                                                                                                  رضا جان واقعا ؟؟ چطوری تونستی بپرسی از سنجش ؟
                                                                                                  میشه بیشتر تشریحش کنی روند شو؟ واسه این میگم که تراز بر اساس نمرات بالای 3000 نه درصد..
                                                                                              • ف
                                                                                                فایزه
                                                                                                ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۱۶
                                                                                                خیلی اسون بود نمیدونم چرا همه میگن سخت بود.من مطمئن بودم قبول میشم و شدم
                                                                                                • ا
                                                                                                  اعظم
                                                                                                  ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۳۸
                                                                                                  سلام لفطا منابعی که خوندین رو تو سایت بزارین یا حداقل بفرستینن به ایمیلم ممنون میشم
                                                                                                • ف
                                                                                                  فایزه
                                                                                                  ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۱۴
                                                                                                  من قبول شدم از بندرعباس
                                                                                                  • ر
                                                                                                    رضا
                                                                                                    ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۲۶
                                                                                                    با سلام. اینجا کسی هست که کارت معافیت پزشکی داشته باشه؟من آشنا داشتم و تونستم معافیت پزشکی بگیرم ولی الان هیچ مشکلی ندارم . ولی شنیدم مشکل ایجاد میکنه. یعنی نباید هیچ امیدی داشته باشم؟ لطفا اگر کسی تجربه ای داره بگه. ممنون از همگیتون موفق باشین
                                                                                                    • ا
                                                                                                      امیر از گیلان
                                                                                                      ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۴۹
                                                                                                      نه داداش اگه میخواستن بخاطر معافیت پزشکی رد کنن از همون اول نمیزاشتن ازمون بدی .خودشون معانیات پزشکی به عمل میارن ان شالله موفق میشی نترس .توکلت به خدا باشه
                                                                                                    • ع
                                                                                                      علیرضا قنواتی
                                                                                                      ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۰۰
                                                                                                      ببینید افرادی که قبول میشن هم با هم فرق دارن. مثلا یه نفر تو تهران ممکنه بالای 60 زده باشه ولی قبول نشه چون داوطلبای تهران خیلی زیادن، و یکی دیگه ممکنه به حد نصاب هم نرسیده باشه ولی قبول شده باشه چون مثلا تو منطقه جغرافیایی که امتحان داده همه زیر حد نصاب زدن.
                                                                                                      اینا همش نسبیه. ممکنه اون کسی که تو گلستان امتحان داده قبول نشده، بهتر از اونی باشه که تو کردستان قبول شده ، بستگی به شرکت کنندگان و تعداد افراد درخواستی هر منطقه داره.
                                                                                                      • s
                                                                                                        sajad
                                                                                                        ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۳۲
                                                                                                        سلام...
                                                                                                        برای همه بچه هایی که قبول نشده اند. سایت ای استخدام اول صفحه سوالات عمومی و تخصصی رو گذاشته دانلود کنیدو پاسخهاتون رو مقایسه کنید... ایشاا... موفقیت در ازمونهای بعدی عزیزان
                                                                                                      • خ
                                                                                                        خدیجه
                                                                                                        ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۰:۳۶
                                                                                                        سلام. من قبول شدم . قبول شده ها به نظرتون مصاحبه چند روز دیگه ست؟؟من پنجشنبه هفته بعد وقت عمل جراحی دارم،حداقل دوهفته هم باید توخونه باشم بعد عمل. به نظرتون عمل رو عقب بندازم؟؟ اعصابم خرده... :-(
                                                                                                        • s
                                                                                                          sara
                                                                                                          ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۰۷
                                                                                                          با بانک تماس بگیر و سوال کن ولی فکر نمی کنم به این زودی باشه
                                                                                                          • د
                                                                                                            دلسا
                                                                                                            ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۴۴
                                                                                                            سلام اگه به سلامتیت ضرری نمیرسونه عقب بندازاونجاهم رفتی برای مصاحبه نگی من مریضم وقت عمل دارم دلشون که نمیسوزه ردت میکنن میپرسن سالمی مریضی خاصی نداری بگونه سالمم به روی خودتم نیارقبلشم 2رکعت نمازواسه فاطمه الزهرابخون اروم باشی بعدش برویادت نره نگی مریضم واسه منم دعاکن که منم قبول شم.موفق باشی خدیجه جون
                                                                                                            • خ
                                                                                                              خدیجه
                                                                                                              ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۶:۰۶
                                                                                                              سلام. خیلی ممنون دلسا جان. شما هم موفق باشی عزیزم.

                                                                                                          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                                          ثبت پاسخ