استخدام بالغ بر ۴۴ هزار ایثارگر در دستگاه های دولتی و غیر دولتی

۱ نظر
باشگاه خبرنگاران جوان : رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در سال‌های ۱۳۹۲ الی ۱۳۹۵ بیش از ۱۶۶ هزار نفر از ایثارگران تسهیلات مسکن دریافت کرده‌اند. حجت‌الاسلام ‌والمسلمین شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست شورای معاونین بنیاد گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران بر اساس ماموریت ذاتی خود، مسئول ارائه خدمت به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان گرانقدر و آزادگان سرافراز است و با وجود محدودیت امکانات مادی، حداکثر تلاش را برای ارائه خدمات به عمل می آورد. رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تامین اشتغال ایثارگران را در راستای برنامه‌ها و سیاست‌های دولت عنوان کرد و از استفاده بالغ بر ۷۵ هزار ایثارگر از فرصت‌های شغلی و استخدامی در دولت تدبیر و امید خبر داد و افزود: در این مدت ۴۴ هزار و ۵۸۹ نفر از ایثارگران در دستگاه‌های دولتی و غیردولتی استخدام شده‌اند و ۳۰ هزار و ۷۴۸ نفر نیز از تسهیلات برای اجرای طرح‌های خود اشتغالی استفاده کرده‌اند. همچنین در سال ۱۳۹۵ در اجرای قانون و آئین نامه ماده ۷۹ نظام صنفی برای حدود ۱۰ هزار نفر مجوزهایی از مراجع ذیصلاح برای ایجاد اشتغال ایثارگران گرفته شده است. وی ایثارگران متقاضی شغل در ابتدای سال جاری را حدود ۶۱ هزار نفر عنوان کرد و گفت: تلاش کرده‌ایم با تشکیل صندوق اشتغال و کارآفرینی و اختصاص برنامه‌های مشاوره برای افراد جویای کار، قدم‌های خوبی برای اشتغال ایثارگران برداشته شود. معاون رئیس جمهوری در ادامه با اشاره به اینکه کمک به ازدواج جوانان از برنامه های اصلی بنیاد برای جامعه ایثارگری است، تصریح کرد: با توجه به مقررات موجود اعطای وام ازدواج به ایثارگران، به میزان دو برابر ضوابط بانکی فراهم و توسط بانک مرکزی به بانک‌های عامل ابلاغ شده و در حال اجرا است. وی افزود: از ابتدای سال ۹۵ تاکنون مراتب تایید ایثارگری بیش از ۴۵ هزار ایثارگر و فرزندان آنان، از طریق سامانه الکترونیکی بنیاد و بانک مرکزی انجام شده و از تسهیلات وام ازدواج استفاده کرده اند. حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در پایان بر پیگیری برقراری ارتباط آنلاین با سازمان‌ها و ایجاد ساز و کار لازم در خصوص تسریع در ارائه خدمات به ایثارگران به صورت الکترونیکی در کمترین زمان ممکن تاکید کرد.

برای مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای استخدام بالغ بر ۴۴ هزار ایثارگر در دستگاه های دولتی و غیر دولتی

  • ع
    علی پوراحمدی
    ۱۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۵۸
    بنده ایثارگر عضو هیات علمی یکی از موسسات پژوهشی وزارت جهاد سازندگی با 26 سال سابفه هستم که بدلیل مشکلات بغرج خانوادگی 3 سال پیش مجبور به باز خریدی خود شدم.در حال حاضر شغلی ندارم و از نظر معیشتی در وضعیت بدی هستم خواستم سوال کنم ممکن است براساس قوانین جدید برنامه ششم توسعه در خصوص ایثارگران دوباره بکار گرفته شوم؟

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ