استخدام امدادگران با درجه ایثار خارج از سهمیه آزمون استخدامی

۵ نظر
پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر : معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی جمعیت هلال احمر درباره سهمیه استخدام امدادگران با درجه ایثار در جمعیت هلال احمر، تاکید کرد: در استان هایی که امدادگران با درجه ایثار به عنوان نفر اول براساس آزمون استخدامی انتخاب شده اند، نفر دوم برای استخدام معرفی می شود؛ چرا که امدادگران با درجه ایثار خارج از سهمیه استخدامی آزمون جذب هلال احمر خواهند شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، دکتر حسن ابوالقاسم گرجی در جلسه معارفه دبیرکل جمعیت هلال احمر، ضمن برشمردن ویژگی های بارز مصطفی محمدیون که به عنوان دبیرکل جمعیت هلال احمرانتخاب شده است، درباره برگزاری مصاحبه برای پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی، گفت: ۱۱ هزار تن از هموطنان برای شرکت در آزمون ثبت نام کردند که از این تعداد براساس بررسی مدارک و پرونده‌های افراد ثبت نام کرده تنها پنج هزار و ۲۰۰ نفر حائز شرایط شرکت در آزمون شناخته شدند. وی با اشاره به اینکه با وجود غیبت یک هزار نفر از شرکت کنندگان در آزمون، چهار هزار و ۲۰۰ تن  از هموطنان در آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر شرکت کردند، اضافه کرد: از مجموع چهار هزار و ۲۰۰ شرکت کننده در آزمون به صورت سه برابر ظرفیت استخدامی، یک هزار و ۳۰۰ تن افراد با امتیازات و نمرات بالاتر به عنوان پذیرفته شده، شناخته شدند. انجام مصاحبه با پذیرفته شدگان در پنج منطقه تعیین شده معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی جمعیت هلال احمر در زمینه برگزاری مصاحبه برای تک تک افراد پذیرفته شده در آزمون استخدامی هلال احمر، یادآور شد: برای انجام مصاحبه پنج منطقه را در نظر گرفته‌ایم و در استان ها نیز، افراد پذیرفته شده در آزمون توسط افراد شاغل در همان استان مصاحبه نمی‌شوند. وی به خالی بودن ۱۱۰ پست استخدامی براساس آزمون استخدامی سال ۹۵ جمعیت هلال احمر اشاره کرد و اظهارداشت: جمعیت هلال احمر برای استخدام در این ۱۱۰ پست خالی از نفرات دوم پذیرفته شده در آزمون استخدامی برای استان های مربوطه استفاده خواهد شد. امدادگران با درجه ایثار خارج از سهمیه استخدامی آزمون جذب هلال احمر می شوند دکتر  گرجی درباره سهمیه استخدام امدادگران با درجه ایثار در جمعیت هلال احمر، تاکید کرد: در استان‌هایی که امدادگران با درجه ایثار به عنوان نفر اول براساس آزمون استخدامی انتخاب شده اند، نفر دوم برای استخدام معرفی می شود؛ چرا که امدادگران با درجه ایثار خارج از سهمیه استخدامی آزمون جذب هلال احمر خواهند شد. وی به آغاز انجام مصاحبه تا نهم بهمن ماه سال جاری در استان ها اشاره کرد و گفت:  سازمان هایی که بیش از ۵۰ نفر سهمیه آزمون استخدامی دارند، مصاحبه از افراد پذیرفته شده در پنج منطقه کشوری انجام می شود و سهمیه‌های زیر ۵۰ نفر  نیز در ستاد مورد مصاحبه قرار می گیرند. پایان انجام مصاحبه ۲۰ بهمن ماه معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی جمعیت هلال احمر با اشاره به اتمام انجام مصاحبه از افراد پذیرفته شده در آزمون تا ۲۰ بهمن ماه سال جاری، عنوان کرد: افرادی که در مصاحبه ها پذیرفته می شوند پس از تایید صلاحیت از سوی حراست و گزینش جمعیت هلال احمر جذب این جمعیت می شوند و برای فعالیت در طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر  معرفی خواهند شد.

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام هلال احمر اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۵ نظر برای استخدام امدادگران با درجه ایثار خارج از سهمیه آزمون استخدامی

  • م
    محمود
    ۱۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۴۶
    لطفا بگید تکلیف امدادگران بادرجه ایثار که مدرکشون مرتبط نیست مشخص کنند همه اینها حداقل 15سال سابقه فعالیت دارند
    • س
      ساارا
      ۱۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۴۱
      سلام آقامحمودمنم عین شما درجه ایثاردارم ولی مدرک تحصیلیم حسابداری هست ونمیدونم جذبم میکنن یانه اصلاخانم جذب میکنن؟؟؟؟
    • ن
      نازنین
      ۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۳:۱۷
      سلام امروز باکسی تماس گرفتن کی قراره زنگ بزنن واقعا از استرس دارم میمیرم خواهش میکنم جواب بدین
      • م
        مرتضی
        ۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۶:۱۳
        سلام مصاحبه کی شروع میشه چون به من هنوز زنگ نزدن واسه مصاحبه
        • ر
          رسول
          ۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۰۳
          سلام...ما که پست ادارای(کارشناس آموزشهای همگانی)قبول شدیم آزمون عملی داریم یا نه؟ لطفا یکی جواب بده مردم از استرس مصاحبه چه چیزایی میپرسن؟ تئوریه یا عملی ؟ از کمکهای اولیه میپرسن یا چیز دیگه؟؟ یه جوانمرد جواب بده

          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

          ثبت پاسخ