استخدام آموزش و پرورش – اخبار مرداد ۹۴

۲ نظر

استخدام آموزش و پرورش سال ۹۴

برای دریافت اخبار و اطلاع از آگهی های استخدام بانک ها و سازمانهای دولتی و خصوصی در ایمیل و گوشی همراه خود اینجا کلیک کنید.

 

دانلود بسته ویژه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش

دانلود سوالات عمومی و تخصصی آموزش و پرورش (آزمون سال ۸۹)

دانلود نمونه سوالات تخصصی مخصوص آزمون آموزش و پرورش

دانلود نمونه سوالات عمومی استخدامی آموزش و پرورش

دانلود دفترچه های ۳ دوره قبلی برگزار شده آموزش و پرورش

آنچه در این خبر خواهید خواند
خبر ۱۰ مرداد ۹۴ - جزئیات جذب نیرو در ۵۶ رشته مختلف توسط آموزش‌وپرورش (خبرگزاری تسنیم) خبر ۱۰ مرداد ۹۴ - جزئیات رشته‌ها و منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش (خبرگزاری تسنیم) خبر ۱۰ مرداد ۹۴ - رشته‌های گروه علوم ابتدایی و روانشناسی مورد نیاز دوره ابتدایی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش(خبرگزاری فارس) خبر ۱۰ مرداد ۹۴ - پذیرش ۷۵۰۰ نفر در آزمون استخدام آموزش و پرورش برای معرفی به گزینش(خبرگزاری فارس) خبر ۱۰ مرداد ۹۴ - دومرحله‌ای بودن استخدام آموزش و پرورش (خبرگزاری تسنیم) خبر ۱۰ مرداد ۹۴ - جذب ۱۷۵۰ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران در آزمون استخدامی آموزش و پرورش(خبرگزاری فارس) خبر ۱۰ مرداد ۹۴ - آزمون استخدامی آموزش و پرورش در هاله‌ای از ابهام/ سکوت مسئولان آموزش و پرورش ادامه دارد (خبرگزاری فارس) خبر ۱۰ مرداد ۹۴ - جزئیات برگزاری دوره یک‌ساله پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان اعلام شد (خبرگزاری فارس) خبر ۱۰ مرداد ۹۴ - دومرحله‌ای بودن استخدام آموزش و پرورش (خبرگزاری تسنیم) خبر ۱۰ مرداد ۹۴ - رشته‌های گروه علوم ابتدایی و روانشناسی مورد نیاز دوره ابتدایی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش (خبرگزاری فارس) خبر ۱۰ مرداد ۹۴ - پذیرش ۷۵۰۰ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای معرفی به گزینش/ اصلح‌ها انتخاب می‌شوند (خبرگزاری فارس) خبر ۸ مرداد ۹۴ - شرایط و منابع آزمون شنبه ۱۰ مرداد اعلام میشود (خبرگزاری صدا و سیما) خبر ۷ مرداد ۹۴ - سهم ۱۰۰۰ نفری استخدام معلمان آموزش ابتدایی در آموزش و پرورش (خبرگزاری تسنیم) خبر ۷ مرداد ۹۴ - اطلاعیه استخدام معلمان تا دو روز دیگر (خبرگزاری ایرنا) خبر ۷ مرداد ۹۴ - تکذیب اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش (خبرگزاری صدا و سیما) خبر ۷ مرداد ۹۴ - آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۲۷ شهریور برگزار می‌شود (خبرگزاری ایسنا) خبر ۷ مرداد ۹۴ -وضعیت استخدام ۵ هزار نیروی جدید آموزش و پرورش/ آموزش دوره معلمی (خبرگزاری مهر) خبر ۶ مرداد ۹۴ -اطلاعیه آزمون استخدام آموزش و پرورش در چند روز آینده منتشر می‌شود (خبرگزاری فارس) خبر ۵ مرداد ۹۴ - آموزش و پرورش اطلاعیه آزمون استخدامی را فردا منتشر می‌کند (خبرگزاری فارس) خبر ۵ مرداد ۹۴ - بخشنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش امروز صادر می‌شود (خبرگزاری دانشجو) خبر ۵ مرداد ۹۴ - ثبت‌نام ‌آزمون استخدامی آموزش و پرورش از ۱۱ مرداد آغاز می‌شود (خبرگزاری فارس) خبر ۵ مرداد ۹۴ - برگزاری آزمون استخدامی فرهنگیان به سازمان سنجش واگذار شد (خبرگزاری فارس) خبر ۵ مرداد ۹۴ - فریب پیامک‌های آزمون استخدامی را نخورید (خبرگزاری تسنیم) خبر ۴ مرداد ۹۴ - پاسخ آموزش و پرورش به ابهامات پیش دبستانی ها (خبرآنلاین) خبر ۳ مرداد ۹۴ - قطعی شدن آزمون استخدامی آموزش و پرورش در هفته جاری/ برگزاری آزمون در تابستان (خبرگزاری فارس) خبر ۳ مرداد ۹۴ - زمان آزمون استخدام آموزش و پرورش دهه سوم شهریور (خبرگزاری ایسنا) خبر ۲ مرداد ۹۴ -اعلام زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش (خبرگزاری صدا و سیما) اخبار تیر ۹۴ - کلیه اخبار استخدامی مربوط به تیر ماه سال ۹۴ آموزش و پرورش اخبار خرداد ۹۴ - کلیه اخبار استخدامی مربوط به خرداد ماه سال ۹۴ آموزش و پرورش اخبار اردیبهشت ۹۴ - کلیه اخبار استخدامی مربوط به اردیبهشت ماه سال ۹۴ آموزش و پرورش اخبار فروردین ۹۴ - کلیه اخبار استخدامی مربوط به فرودین ماه سال ۹۴ آموزش و پرورش آگهی استخدام مربوط به سال ۸۹ آموزش و پرورش

جزئیات جذب نیرو در ۵۶ رشته مختلف توسط آموزش‌وپرورش

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش در ۵۶ رشته مختلف جذب نیرو داریم، گفت: در شهر تهران صرفاً نیروی مرد جذب می‌شود.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


جزئیات رشته‌ها و منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

خبرگزاری تسنیم : به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، آزمون استخدامی آموزش و پرورش در تاریخ ۲۷ شهریور توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود و بر این اساس ثبت‌نام متقاضیان از تاریخ ۱۵ تا ۲۱ مرداد از طریق سایت سازمان سنجش انجام می‌شود. همه دارندگان مدرک فوق دیپلم تا دکترا می‌توانند در آزمون آموزش و پرورش شرکت کنند و شرط سنی برای دارندگان مدرک فوق دیپلم ۲۵ سال، لیسانس ۳۰ سال و فوق لیسانس ۳۵ سال است. برای نیروهای پیش دبستانی‌ سوابق کاری ملاک اصلی است. نیروهای پیش دبستانی و شرکتی و فرزندان فرهنگیان در این آزمون دارای اولویت‌هایی هستند. داوطلبان برای ثبت‌نام در آزمون استخدامی مبلغ ۴۸ هزار تومان پرداخت کنند که ایثارگران ۵۰ درصد هزینه را باید بپردازند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


رشته‌های گروه علوم ابتدایی و روانشناسی مورد نیاز دوره ابتدایی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس : معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه کمتر از هزار نفر برای تدریس در دوره ابتدایی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش جذب می‌شوند، گفت: تمرکز جدی در جذب نیرو برای تدریس در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


پذیرش ۷۵۰۰ نفر در آزمون استخدام آموزش و پرورش برای معرفی به گزینش

خبرگزاری فارس :شاپور محمدزاده مدیر کل دبیرخانه مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس و در پاسخ به این پرسش که «آیا پنج هزار نفر نیرویی که قرار است پس از آزمون به استخدام این وزارتخانه در بیایند، گزینش خواهند شد؟»، اظهار داشت: آموزش و پرورش ۱.۵ برابر افراد مورد نیاز به گزینش معرفی خواهد کرد. وی افزود: معمولاً روال این طور است که ۱.۵ برابر آن ۵ هزار نفر به گزینش معرفی خواهند شد؛ یعنی قرار است که ۷ هزار و ۵۰۰ نفر به گزینش معرفی شوند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


دومرحله‌ای بودن استخدام آموزش و پرورش

خبرگزاری تسنیم : معاون دانشگاه فرهنگیان با اشاره به دومرحله‌ای شدن آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت: پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی یک سال در دانشگاه فرهنگیان آموزش می‌بینند و پس از اخذ گواهینامه معلمی به آموزش و پرورش راه می‌یابند.نعمت‌الله موسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در خصوص آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار داشت: آزمون استخدامی توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود و هم اکنون موارد لازم در حال جمع‌بندی نهایی است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


جذب ۱۷۵۰ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس :مدیرکل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از جذب ۱۷۵۰ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران در آزمون استخدامی این وزارتخانه خبر داد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


آزمون استخدامی آموزش و پرورش در هاله‌ای از ابهام/ سکوت مسئولان آموزش و پرورش ادامه دارد

خبرگزاری فارس : به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حکایت برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش همچنان سر دراز دارد و بسیاری ابهامات در این خصوص پا برجاست. تا امروز ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ هیچگونه تاریخ یا جزئیات در خصوص برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش از سوی این وزارتخانه اعلام نشده است. اما محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ۵ مرداد در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس و در خصوص این آزمون، اظهار داشت: مقرر شده است طی پنجم و ششم مرداد از طریق سایت سازمان سنجش، اطلاعیه برگزاری آزمون استخدامی ۵ هزار نفر در آموزش و پرورش اعلام شود. زاهدی با بیان اینکه از تاریخ یازدهم تا هفدهم مرداد ماه ثبت‌نام آزمون استخدامی آغاز می‌شود، گفت: مقرر شده است آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۲۷ شهریور امسال برگزار شود؛ برگزاری این آزمون بر عهده سازمان سنجش است و حُسن این کار در این است که از ایجاد هرگونه اعمال نظر و شائبه‌ای جلوگیری می‌شود. رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: افرادی که در آزمون و مصاحبه قبول شوند، حدود یک سال در دانشگاه فرهنگیان آموزش خواهند دید. به گزارش فارس، این اخبار درباره آزمون استخدامی آموزش و پرورش از سوی کمیسیون آموزش مجلس منتشر شده است و هنوز وزارت آموزش و پرورش جزئیاتی از این آزمون را اعلام نکرده است؛ البته در تاریخ پنجم و ششم نیز اطلاعیه‌ای بر روی سایت سازمان سنجش قرار نگرفت. حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری زنجانی معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش هم ۷ مرداد در حاشیه نشست خبری، دلیل اعلام نکردن این جزئیات و اینکه چرا نمایندگان مجلس اخبار آزمون استخدامی را اعلام می‌کنند و چرا آموزش و پرورش این کار را نمی‌کند، گفت: تا کاری نقد نشود نمی‌توانیم از آن صحبت کنیم. وی افزود: وزیر آموزش و پرورش به تمام معاونان اعلام کرده است که درباره آینده صحبت نکنند زیرا ممکن است آن موضوع اتفاق نیفتد و باید از کارهای انجام شده صحبت کنیم. حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری با بیان اینکه مجلس این قید را ندارد و پس از گزارش آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش، اطلاعات آزمون را اعلام کردند، خاطرنشان کرد: هنوز بعضی ریزه‌کاری‌ها درباره آزمون استخدامی اتفاق نیفتاده است و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید شرایط را به ما اعلام کند که هنوز این اتفاق نیفتاده است. معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: تاریخ برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۲۷ شهریورماه است و اطلاعیه آن در یکی دو روز آینده اعلام خواهد شد. به گزارش فارس، هنوز مشخص نیست چرا آموزش و پرورش هیچ گونه موضعی در این خصوص اتخاذ نمی‌کند؛ تاکنون نه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور و نه از طریق سایت وزارت آموزش و پرورش، جزئیات این آزمون منتشر نشده است. بسیاری از داوطلبان شرکت در این آزمون ماه‌هاست که پشت در وزارت آموزش و پرورش حضور دارند و هر چقدر هم در اخبار جستجو می‌کنند هنوز هیچ موردی در خصوص آن وجود ندارد. امیدواریم وزارت آموزش و پرورش هر چه زودتر تکلیف زمان ثبت نام و تاریخ برگزاری و جزئیات این آزمون را مشخص کند تا داوطلبان از سردرگمی رها شوند. ضمن اینکه افرادی که می‌خواهند در این آزمون شرکت کنند، فرصت جمع‌آوری مطالب و مطالعه و حتی ثبت نام آنها بسیار محدود شده است و کمتر آزمونی به چنین شکل و سیاقی در کشور برگزار می‌شود، اما آنچه مسلم است اینکه ضرر تمام این کوتاهی‌ها به چشم داوطلبان آزمون خواهد رفت.

جزئیات برگزاری دوره یک‌ساله پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان اعلام شد

خبرگزاری فارس : محمود مهرمحمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در پاسخ به این پرسش‌که «آیا دانشگاه فرهنگیان آمادگی دارد پس از برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش میزبان گذراندن دوره آموزشی پذیرفته‌شدگان باشد؟»، اظهار داشت: بله ۱۰۰ درصد آمادگی داریم و حتی آمادگی داشتیم، کار را در تابستان شروع کنیم و تاکیدمان این بود آزمون قدری زودتر برگزار شود. وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌هایی که در دانشگاه کرده بودیم، مایل بودیم برای نمونه شهریور ماه مراحل انتخاب افراد و تعیین تکلیف افرادی که در آزمون با موفقیت خارج شده‌اند اتفاق افتاده باشد و ما در شهریور این مجموعه ۵ هزار نفری را در اختیار داشته باشیم. مهرمحمدی در پاسخ به این پرسش که «آیا پذیرفته‌شدگان در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش باید هزینه‌ای برای دوره‌های یکساله پرداخت کنند؟»، افزود: مسئله تامین هزینه‌ها مسئله‌ای است که توسط وزارت آموزش و پرورش باید تکلیفش مشخص شود. وی اضافه کرد: آموزش و پرورش تلاش می‌کند منابع لازم دولتی را تامین کند و بتواند مانند شیوه معمول پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان که از طریق کنکور سراسری است، هزینه‌های تحصیلی را از طریق بودجه دولتی تامین کند. سرپرست دانشگاه فرهنگیان یادآور شد: فرق این موضوع با شیوه پذیرش از طریق سراسری این است که دانشجویانی که از طریق کنکور سراسری وارد می‌شوند نه تنها هزینه‌های آن در بودجه دولتی دیده شده است، بلکه حقوقی نیز دریافت می‌کنند، اما این افراد حقوقی دریافت نمی‌کنند و آموزش و پرورش تلاش می‌کند هزینه‌ها را تامین کند؛ وزارت آموزش و پرورش با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مشغول گفت‌وگو هستند تا به شکلی به تفاهم برسند تا لازم نباشد از متقاضیان هزینه‌ای دریافت شود. مهرمحمدی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه «آیا سرفصل‌های آموزش مشخص شده است»، گفت: بله، برنامه مربوطه تنظیم شده و یک نوبت نیز در گروه هماهنگی برنامه‌ریزی تربیت معلم که مرجع تصویب برنامه‌های درسی تربیت معلم و به طور کلی از جمله این برنامه یکساله است، مطرح و نقدهایی وارد شده و در آستانه تصویب قرار دارد.

دومرحله‌ای بودن استخدام آموزش و پرورش

خبرگزاری تسنیم : خبرگزاری تسنیم: معاون دانشگاه فرهنگیان با اشاره به دومرحله‌ای شدن آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت: پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی یک سال در دانشگاه فرهنگیان آموزش می‌بینند و پس از اخذ گواهینامه معلمی به آموزش و پرورش راه می‌یابند. نعمت‌الله موسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در خصوص آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار داشت: آزمون استخدامی توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود و هم اکنون موارد لازم در حال جمع‌بندی نهایی است. وی افزود: ممکن است آزمون استخدامی آموزش و پرورش در دو مرحله اجرا شود یعنی در مرحله نخست آزمون ورودی را داشته باشیم که پذیرفته شدگان برای آموزش یک‌ساله وارد دانشگاه فرهنگیان می‌شوند و پس از دوره آموزشی یک‌ساله مجدداً مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و افرادی که موفق به دریافت گواهینامه صلاحیت معلمی بشوند، وارد آموزش و پرورش می‌شوند. معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: بر این اساس آزمون استخدامی آموزش و پرورش دومرحله‌ای است. به گزارش تسنیم، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه امضای تفاهم‌نامه با سازمان زندان‌ها در خصوص آزمون استخدامی آموزش و پرورش به خبرنگاران گفت : افرادی که در این آزمون پذیرفته می‌شوند پس از گزینش و مصاحبه یک دوره یک‌ساله را در دانشگاه فرهنگیان برای آشنایی با حرفه معلمی طی می‌کنند در حالی که استخدام‌‌های ادواری سایر نهادها چنین شرایطی را ندارد زیرا این آزمون براساس ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان است و اگر گواهینامه معلمی دریافت کنند به استخدام آموزش و پرورش در خواهند آمد.

رشته‌های گروه علوم ابتدایی و روانشناسی مورد نیاز دوره ابتدایی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس : معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه کمتر از هزار نفر برای تدریس در دوره ابتدایی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش جذب می‌شوند، گفت: تمرکز جدی در جذب نیرو برای تدریس در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای است. محمد دیمه‌ور در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، با بیان اینکه به‌زودی جزئیات استخدام ۵ هزار نفر در آموزش و پرورش منتشر می‌شود، اظهار داشت: تمرکز جدی در این استخدام برای تدریس در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای است و کمتر از هزار نفر برای دوره ابتدایی جذب می‌شوند. وی تصریح کرد: رشته‌های گروه علوم ابتدایی و روانشناسی با گرایش‌های مختلف مورد نیاز دوره ابتدایی است و بر اساس نیاز منطقه‌‌های آموزش و پرورش، افراد استخدام می‌شوند. به گزارش فارس، اواخر سال گذشته، آموزش و پرورش از اخذ مجوز برای جذب ۵ هزار نفر در این وزارتخانه خبر داده بود اما از فراخوان و جزئیات این آزمون اطلاعاتی اعلام نشد و تنها وزیر آموزش و پرورش بر برگزاری آزمون استخدامی در تابستان تاکید داشت. چند روز پیش تعدادی از نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از برگزاری زمان ثبت‌نام(۱۱ تا ۱۷ مرداد) و آزمون استخدامی آموزش و پرورش(۲۷ شهریور) بر اساس جلسه‌ای با وزیر این وزارتخانه خبر دادند اما هنوز جزئیات آزمون از سوی مسئولان آموزش و پرورش اعلام نشده است.

پذیرش ۷۵۰۰ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای معرفی به گزینش/ اصلح‌ها انتخاب می‌شوند

خبرگزاری فارس : شاپور محمدزاده مدیر کل دبیرخانه مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس و در پاسخ به این پرسش که «آیا پنج هزار نفر نیرویی که قرار است پس از آزمون به استخدام این وزارتخانه در بیایند، گزینش خواهند شد؟»، اظهار داشت: آموزش و پرورش ۱.۵ برابر افراد مورد نیاز به گزینش معرفی خواهد کرد. وی افزود: معمولاً روال این طور است که ۱.۵ برابر آن ۵ هزار نفر به گزینش معرفی خواهند شد؛ یعنی قرار است که ۷ هزار و ۵۰۰ نفر به گزینش معرفی شوند. محمدزاده با بیان اینکه آمادگی لازم در خصوص انجام گزینش این تعداد را داریم، خاطرنشان کرد: به محض اینکه آزمون استخدامی آموزش و پرورش برگزار شد و اسامی را به گزینش اعلام کردند، بر اساس آن فرصت زمانی، کارها را پیش خواهیم برد. مدیر کل دبیرخانه مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «آیا این افراد باید در هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش مورد ارزیابی قرار گیرند؟»، تصریح کرد: خیر، این موضوع بستگی به استان‌ها دارد و هر تعدادی که استان‌ها بخواهند جذب نیرو داشته باشند، گزینش افراد در آن استان انجام می‌شود. وی با اشاره به اینکه ۲۷ و ۲۸ مرداد ماه اجلاس هسته‌های گزینش سراسر کشور برگزار خواهد شد، گفت: به تمام همکاران تاکید می‌کنیم که در اسرع وقت پاسخ گزینش‌ها را اعلام کنند تا آنها بتوانند به موقع به دانشگاه فرهنگیان برای آموزش یکساله معرفی شوند. محمدزاده در پاسخ به این پرسش که «با این حساب قرار است که افراد به اندازه همان ۱.۵ برابر در گزینش تایید نشوند؟»، گفت: خیر، اصلاً اینطور نیست. مدیر کل دبیرخانه مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: ابتدا شرایط و صلاحیت‌های عمومی را مورد بررسی قرار می‌دهیم و سپس شرایط اصلح را بررسی می‌کنیم. شاید افراد شرایط عمومی را دارند اما شرایط اصلح را نداشته باشند و افراد اصلح‌‌تر را انتخاب می‌کنیم.

شرایط و منابع آزمون شنبه ۱۰ مرداد اعلام میشود

خبرگزاری صدا و سیما : وزیر آموزش و پرورش گفت : ثبت‌نام از متقاضیان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از ۱۱ تا ۱۷ مرداد و از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور انجام خواهد شد. علی اصغر فانی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود : شرایط و منابع این آزمون شنبه ۱۰ مرداد از طریق پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش و سازمان سنجش آموزش کشور به اطلاع متقاضیان خواهد رسید. وی تاکید کرد : آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۲۷ شهریور برگزار می‌شود و ۵ هزار نفر پس از موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه به استخدام آموزش و پرورش در می آیند. وی افزود : پذیرفته شدگان این آزمون یک سال در دانشگاه فرهنگیان آموزش خواهند دید و از مهر ۹۵ وارد مدارس می شوند.

سهم ۱۰۰۰ نفری استخدام معلمان آموزش ابتدایی در آموزش و پرورش

خبرگزاری تسنیم: صادق صادق‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، اظهارداشت: درحال حاضر این وزارتخانه با اضافه شدن سال تحصیلی ششم به مقطع ابتدایی با کمبود قابل توجه معلم روبرو است که این تعداد استخدام‌ها پاسخگوی نیاز دوره ابتدایی نخواهد بود.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


اطلاعیه استخدام معلمان تا دو روز دیگر

خبرگزاری ایرنا : به گزارش خبرنگار حوزه آموزش ایرنا، حجت الاسلام مصطفی ناصری زنجانی روز چهارشنبه در نشست خبری با بیان اینکه این اجلاس با شعار تحول آموزش و پرورش امروز، بالندگی فردا کار خود را آغاز می کند، اظهار داشت: سخنرانان اصلی این اجلاس رییس جمهوری، رییس قوه مقننه و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام هستند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


تکذیب اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

خبرگزاری صدا و سیما : سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور خبر درج اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان در روزهای پنجم و ششم مرداد را تکذیب کرد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۲۷ شهریور برگزار می‌شود

خبرگزاری ایسنا : معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در روز ۲۷ شهریورماه خبر داد گفت: اطلاعیه مربوط نیز طی یک تا دو روز آینده منتشر می‌شود.به گزارش خبرنگار «آموزش و پرورش» ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی ناصری زنجانی در نشست خبری مربوط به سی و دومین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور، درباره جزییات برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت: هنوز ریزه کاری‌هایی باقی مانده است چرا که شرایط سنی و.. باید از سوی سازمان مدیریت به ما اعلام شود. وی تاکید کرد: با نهایی شدن جزییات، اطلاعیه را طی یک تا دو روز آینده منتشر می‌کنیم.

وضعیت استخدام ۵ هزار نیروی جدید آموزش و پرورش/ آموزش دوره معلمی

خبرگزاری مهر : معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان، با عنوان این مطلب که برای استخدام ۵ هزار نیروی جدید نیازسنجی شده است، تاکید کرد: این افراد باید دوره حرفه ای معلمی را بگذرانند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


اطلاعیه آزمون استخدام آموزش و پرورش در چند روز آینده منتشر می‌شود

خبرگزاری فارس : ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: هماهنگی‌های لازم برای واگذاری آزمون استخدامی فرهنگیان به سازمان سنجش صورت گرفته و صورتجلسه نیز نهایی شده است و اطلاعیه مربوط به جزئیات برگزاری آزمون در چند روز آینده از سوی سازمان سنجش منتشر می‌شود.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


آموزش و پرورش اطلاعیه آزمون استخدامی را فردا منتشر می‌کند

خبرگزاری فارس : عبدالوحید فیاضی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس،‌ در خصوص جلسه اخیر کمیته آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی با وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در این جلسه اعلام کرد می‌خواهد اطلاعیه آزمون استخدامی را امروز و فردا منتشر کند و استارت استخدام در آموزش و پرورش زده شود.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


بخشنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش امروز صادر می‌شود

خبرگزاری دانشجو: سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بخشنامه شدن آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط وزیر آموزش و پرورش خبر داد. عبدالوحید فیاضی در گفتگو با خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در تشریح جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: وزیر آموزش و پرورش با حضور در جلسه امروز کمیسیون، از صدور بخشنامه آزمون استخدامی طی امروز خبر داد.

ثبت‌نام ‌آزمون استخدامی آموزش و پرورش از ۱۱ مرداد آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس : قاسم احمدی‌ لاشکی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان نوشهر اظهار کرد: براساس اعلام معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش تا ۴۸ ساعت آینده شیوه‌نامه چگونگی ثبت‌نام آن آماده و در سایت سازمان سنجش کشور قرار می‌گیرد. وی افزود: از تعداد ۵ هزار نفر، حدود یک هزار و ۴۰۰ نفر فرزندان شاهد و خانواده ایثارگران و ۳ هزار و ۶۰۰ نفر مربوط به سایر اقشار است. عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ثبت‌نام از تاریخ یازدهم تا هفدهم مردادماه انجام می‌شود، افزود: آزمون نیز احتمالا در تاریخ ۲۷ شهریور ۹۴ برگزار می‌شود. وی تصریح کرد: آنهایی که به عنوان مربیان پیش‌دبستانی و خرید خدمات آموزشی سابقه تدریس دارند با شرایط خاص و ویژه‌ای جذب می‌شوند و دارای امتیاز و اولویت هستند. احمدی لاشکی در پایان گفت: سن برای مدرک لیسانس ۳۰ سال و کارشناسی ارشد حداکثر ۳۵ سال است و کسانی که سابقه تدریس دارند جزو سابقه آنها محسوب شده و از سقف سنی کم می‌شود.

برگزاری آزمون استخدامی فرهنگیان به سازمان سنجش واگذار شد

خبرگزاری فارس:رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از واگذاری آزمون استخدامی فرهنگیان به سازمان سنجش خبر داد و گفت:‌ اطلاعیه این سازمان در مورد نحوه برگزاری آزمون هفته آینده منتشر می‌شود.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


فریب پیامک‌های آزمون استخدامی را نخورید

خبرگزاری تسنیم : معاون مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش با هشدار نسبت به ارسال پیامک‌هایی در خصوص زمان و جزییات برگزاری آزمون استخدامی این وزارتخانه گفت: جزییات کامل آزمون استخدامی صرفاً از طریق سایت آموزش‌وپرورش منتشر می‌شود.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


پاسخ آموزش و پرورش به ابهامات پیش دبستانی ها

خبرآنلاین :معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری جلساتی در راستای تسهیل صدور مجوز پیش دبستانی‌ها، گفت: این نگاه مدنظر است تا بتوانیم در فرصت اندک باقی مانده تا آغاز سال تحصیلی مجوزهای موقتی صادر و در طول سال تحصیلی، بر اساس استانداردهایی که وجود دارد و سازمان مدارس غیر دولتی اعلام خواهد کرد، مدیران مهدهای کودک دارای دوره پیش دبستانی مجوز دائم دریافت کنند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


قطعی شدن آزمون استخدامی آموزش و پرورش در هفته جاری/ برگزاری آزمون در تابستان

خبرگزاری فارس : به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه امضای تفاهم‌نامه با سازمان زندان‌ها در خصوص زمان دقیق برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار داشت: هماهنگی با سازمان مدیریت نهایی کردیم و برگزاری این آزمون با سازمان سنجش است که در حال نهایی کردن محتوا، منابع و تاریخ برگزاری آزمون هستیم که امیدواریم در این هفته قطعی شود.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


زمان آزمون استخدام آموزش و پرورش دهه سوم شهریور

خبرگزاری ایسنا : وزیر آموزش و پرورش زمان برگزاری آزمون استخدامی برای بکارگیری ۵۰۰۰ معلم را دهه سوم شهریورماه امسال اعلام کرد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


اعلام زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

خبرگزاری صدا و سیما : آزمون استخدام ۵ هزار لیسانس در آموزش و پرورش دهه دوم یا سوم شهریور در کشور برگزار خواهد شد .

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


کلیه اخبار استخدامی مربوط به تیر ماه سال ۹۴ آموزش و پرورش

استخدام آموزش و پرورش – اخبار تیر ۹۴


کلیه اخبار استخدامی مربوط به خرداد ماه سال ۹۴ آموزش و پرورش

استخدام آموزش و پرورش – اخبار خرداد ۹۴


کلیه اخبار استخدامی مربوط به اردیبهشت ماه سال ۹۴ آموزش و پرورش

استخدام آموزش و پرورش – اخبار اردیبهشت ۹۴


کلیه اخبار استخدامی مربوط به فرودین ماه سال ۹۴ آموزش و پرورش

استخدام آموزش و پرورش – اخبار فرودین ۹۴


آگهی استخدام مربوط به سال ۸۹ آموزش و پرورش

برای مشاهده آگهی استخدام آموزش و پرورش سال ۸۹ اینجا کلیک کنید


برای مشاهده آرشیو اخبار و استخدامهای آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

برای دریافت اخبار و اطلاع از آگهی های استخدام بانک ها و سازمانهای دولتی و خصوصی در ایمیل و گوشی همراه خود اینجا کلیک کنید.

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای استخدام آموزش و پرورش – اخبار مرداد ۹۴

  • ع
    علی
    ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۵۲
    سلام .ما این همه درس خوندیم برای چی واقعا من سه ساله منتظر استخدامی هستم دو سال پیشم که یک استخدامی بود پولارو گرفتن ولی اصلا ازمونی برگزار نشد الانم من ترم اخر ارشد بالینی هستم و بهمن یا اسفند مدرکمو میگیرم در حال حاضر با لیسانس میتونم شرکت کنم ولی سن من 31هستش واقعا من باید چیکار کنم لطفا جواب بدین.
    • س
      سحر
      ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۱۶
      پس چی شد این خبر، مردیم از استرس..
      خدا کنه بر حسب جنسیت نباشه، چون هرجا اسمی از رشته مهندسی مواد بوده، گزینش فقط آقایون بودن..

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ