اختصاص ۲۵ درصد سهمیه استخدام دستگاه های دولتی به خانواده ایثارگران

۱ نظر
خبرگزاری صدا و سیما : رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: ۲۵ درصد سهمیه استخدام دستگاه های دولتی به اشتغال خانواده ایثارگران اختصاص یافته است.به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی شهیدی که امروز در جمع خانواده ایثارگران شهرستان تربت حیدریه سخن می گفت ابراز امیدواری کرد: با گشایش های مالی زمینه اشتغال بیشتر خانواده ایثارگران در بخش خصوصی نیز فراهم شود شهیدی افزود: تعداد متقاضیان اشتغال خانواده ایثارگران در ابتدای کار دولت تدبیر و امید ۷۰ هزار نفر بود که این تعداد هم اکنون به ۵۰ هزار نفر کاهش یافته است. معاون رییس جمهوری اظهار کرد: درمان خانواده شهدا و ایثارگران نیز از مواردی است که بطور جد پیگیر آن هستیم و صندوق ویژه سلامت نیز با این هدف ایجاد شده است تا در مواردی که مراکز بیمه از عهده پوشش برخی هزینه های دارو و درمان جانبازان و ایثارگران بر نیامدند، بخشی از هزینه ها از این صندوق تامین شود. در این دیدار ۵۰ نفر از خانواده ایثارگران تربت حیدریه مشکلات خود را مطرح کردند که معاون رییس جمهوری و فرماندار ویژه تربت حیدریه دستور لازم در این زمینه صادر کردند. رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور امروز همچنین در مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای تربت حیدریه شرکت کرد و گفت: وظیفه ذاتی مردم و مسوولان زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است. شهرستان تربت حیدریه در دفاع مقدس ۶۷۵ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

برای مشاهده اخبار استخدام فرزندان شهید و جانباز اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار استخدام جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای اختصاص ۲۵ درصد سهمیه استخدام دستگاه های دولتی به خانواده ایثارگران

  • ا
    احدشیرین پور
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۳:۰۲
    تمام برادران شهید بیکارسن استخدامشان گذشته لطفا قوانین آنها را مثل قوانین استخدامی فرزندان شاهد اعمال کنید چون حق آنها دارد پایمال میشود.

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ