استخدام ۱۵ هزار نیروی انسانی جدید منوط به تامین اعتبار است

۵ نظر
 خبرگزاری ایلنا: وزیر آموزش و پرورش درباره احتمال کاهش تعطیلات نوروزی دانش‌آموزان گفت: اگر بتوانیم به غیر از روزهای رسمی تعطیل، فضا‌ها و مدارس را دایر نگه داریم، می‌توان امیدوار بود که به مرز ۲۰۰ روز آموزشی در مدارس که مصوب شورای عالی است، برسیم.

برای مشاهده صفحه استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

احتمال تغییر تقویم آموزشی مدارس/ استخدام ۱۵ هزار نیروی انسانی جدید منوط به تامین اعتبار است به گزارش ایلنا، علی‌اصغر فانی در حاشیه گردهمایی مدیران ستادی و اجرایی سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور، درباره زمان اعلام نهایی نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار کرد: این موضوع به سازمان مدیریت و سازمان سنجش بستگی دارد و بنده فقط می‌توانم در حد وزارت آموزش و پرورش قول بدهم، اما باید هرچه زود‌تر این اتفاق بیفتد، زیرا این معلمان باید مهر ۹۵ در کلاس‌های درس حضور یابند. وزیر آموزش و پرورش درباره هزینه‌های دوره‌های یک ساله این پذیرفته‌شدگان، گفت: در‌‌‌ همان اطلاعیه‌ای که صادر کرده بودیم، تاکید شده بود که بخشی از هزینه‌ها را داوطلبان می‌پردازند که هنوز رقم دقیقی در دست نداریم. وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با استخدام ۱۵ هزار نیروی انسانی از طریق دانشگاه فرهنگیان در سال آینده موافقت شده است یا خیر؟ افزود: این موضوع بستگی به اعتبارات سال ۹۵ دارد؛ چرا که بودجه هنوز مصوب نشده است؛ البته بودجه استانی آموزش و پرورش در سال ۹۵، ۲۵ درصد رشد داشته که ممکن است در مجلس تغییر کند. فانی درباره احتمال کاهش تعطیلات نوروزی دانش‌آموزان ادامه داد: این موضوع که تعطیلات نوروزی کاهش یابد، در سال‌های قبل تجربه شد و موفق نبوده است، اما ما در سال ۹۲ و ۹۳ تلاش کردیم کلاس‌های درس را تا اواخر اسفندماه دایر نگه داریم. اگر بتوانیم به غیر از روزهای رسمی تعطیل، فضا‌ها و مدارس را دایر نگه داریم، می‌توان امیدوار بود که به مرز ۲۰۰ روز آموزشی در مدارس که مصوب شورای عالی است، برسیم. وی در ادامه با تاکید بر اینکه شروع شدن سال تحصیلی در شهریورماه مغایر قانون مجلس است، اظهار کرد: پژوهش‌هایی در این خصوص انجام شده و در حال بررسی تحلیل محتوای پژوهش‌های قبل هستیم و اگر به تقویم آموزشی جدیدی برسیم که اجرای آن امکانپذیر باشد، حتما از مبادی ذی‌ربط پیگیری خواهیم کرد اما باید در نظر داشت که تغییر تقویم آموزشی به این سادگی‌ها امکانپذیر نیست. وزیر آموزش و پرورش با بیان این مطلب که برخی روستا‌ها که کار کشاورزی انجام می‌دهند، تا پایان تابستان مشغول کار هستند و نمی‌توان به راحتی کلاس‌های درس را از شهریورماه شروع کرد، اظهار داشت: البته تنها در یک شرایط و آن اینکه حاکمیت به این نتیجه برسد که انعطافی در تقویم مدارس داشته باشیم و آن را بومی کنیم. وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه کتاب‌های درسی حدود ۱۰ پایه بازتالیف شده و دو پایه دیگر طی دو سه سال دیگر انجام خواهد شد، گفت: زمانی که نظام ۳-۳-۶ از چهار سال گذشته استقرار یافت، بازنویسی کتاب‌های درسی آغاز شد و امسال به کلاس پنجم و کلاس نهم رسید.

برای مشاهده صفحه استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

کاربران عزیز لطفا برای تبادل اطلاعات با کاربران دیگر در مورد آزمون اموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۵ نظر برای استخدام ۱۵ هزار نیروی انسانی جدید منوط به تامین اعتبار است

  • م
    م
    ۱۶ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۰۵
    نتایج بعد از انتخابات اعلام میشود
    • ص
      صبوری کن صبوری
      ۱۵ دی ۱۳۹۴، ۱۸:۴۰
      بابا بی انصافا لاقل یه چی بگید اصلا نتایج میزنین نمیشه بعد عید وقتی ما مردیم یا وقتی خودتون مردید ایشالله
      • ن
        ناشناس
        ۱۵ دی ۱۳۹۴، ۱۸:۰۹
        اینا مثل اینکه اصلا توی یک حال و هوای دیگه ای هستن. این میگه اون باید بگه. اون میگه یکی دیگه باید بگه. همینطوری دارن فقط وقت ما جوونا رو هدر میدن. میخوام بدونم اگه برای بچه های خودشون یه همچین شرایطی بود بازم اینطوری رفتار میکردن؟
        • ن
          ناشناس
          ۱۵ دی ۱۳۹۴، ۱۵:۲۷
          پس نتایجو کی میدید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
          • ص
            صدیقه
            ۱۵ دی ۱۳۹۴، ۱۹:۱۰
            سلام حالا خوبه شما شرایط آزمون دادن رو داشتید پس ما به کجا پناه ببریم تموم جوانی رو تو نهضت از دست دادیم حالا که به ما رسید نه شرایط سنی داریم نه مدرک بالاامیدوارم خدا جواب این همه بی عدالتی رو بده آموزشیار ازقم مدرک فوق دیپلم ریاضی

          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

          ثبت پاسخ