احتمال تجدیدنظر در سهمیه استخدامی آموزش‌ و پرورش خوزستان

۵ نظر
خبرگزاری ایسنا : رییس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: سهمیه تعیین شده برای جذب مربیان ورزش در استان از سوی وزارتخانه بسیار ناچیز بوده و حتی کمبود تنها یک ناحیه آموزش‌وپرورش در اهواز را برطرف نمی‌کند.

برای مشاهده صفحه استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ابوذر کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خوزستان، اظهار کرد: سهمیه اداره تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش خوزستان در استخدامی جدید تنها ۱۲ نفر اعلام شده است که قطعا این تعداد نمی‌تواند کمبود نیروی انسانی موجود را جبران کند. به همین جهت اعتراض خود را در این خصوص اعلام کردیم. وی افزود: در تمام بخش‌های آموزش‌وپرورش استان، کمبود شدید نیروی انسانی وجود دارد. سهمیه استان در استخدامی وزارت آموزش و پرورش نزدیک به ۳۰۰ نفر است در حالی‌که این تعداد تنها برای بخش ورزش آموزش و پرورش استان کافی نیست و کمبود آن را جبران نمی‌کند. رییس اداره تربیت بدنی اداره‌کل آموزش‌وپرورش خوزستان با بیان اینکه در مدارس استان کمبود مربی ورزش به‌شدت احساس می‌شود، خاطرنشان کرد: در مدارس استان حداقل به ۵۰۰ مربی ورزش نیاز است؛ علاوه بر این میزان خروجی نیروی انسانی و تعداد بازنشستگان استان افزایش پیدا کرده که قطعا کمبود نیروی انسانی را بیشتر می‌کند. کیانی با اشاره به بررسی سهمیه پایین استان در استخدامی جدید وزارت آموزش و پرورش، افزود: به مسئولان وزارتخانه اعلام کردیم که این سهمیه کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان را جبران نمی‌کند و درخواست شد که با توجه به نیاز شدید مدارس استان به نیروی آموزشی و تربیت‌بدنی سهمیه ویژه‌ای برای خوزستان در استخدامی جدید وزارت آموزش و پرورش اختصاص یابد و در سهمیه اعلام شده قبلی تجدیدنظر شود.

برای مشاهده صفحه استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

کاربران عزیز لطفا برای تبادل اطلاعات با کاربران دیگر در مورد آزمون اموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۵ نظر برای احتمال تجدیدنظر در سهمیه استخدامی آموزش‌ و پرورش خوزستان

  • s
    s.h.l.k
    ۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۱۷
    ناحیه 1 ببخشید اشتباهی نوشتم ناحیه 4
    • s
      s.h.l.k
      ۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۱۶
      سلام من دانش امز یکی از مدارس خوزستان ناحیه ی 4 هستم ،با اینکه اداره متوجه کمبود مربیان ورزش هستن این هفته دبیر ورزش ما را بردن اداره کار کنه،و مدرسه ی ما بدون دبیر ورزش مانده... متاسفاته
      • ا
        اوا
        ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۰۲
        خواهش میکنیم سهمیه تربیت بدنی خوزستان رو زیاد کنید,لطفا اگه زیاد شد اطلاع رسانی کنید, ما اخرین امیدمون این ازمون بود
        • ش
          شاهرخ
          ۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۴۰
          سلام .خبری از تجدید نظر ندارید؟
        • ش
          شاهرخ
          ۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۷:۱۴
          آخرش تجدید نظرشد یا نشد واسه خوزستان؟؟ لطفا جواب بدید ممنون میشم

          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

          ثبت پاسخ