ای استخدام: اجرای فاز دوم رتبه‌بندی معلمان با ۳۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار

۱۱ نظر
خبرآنلاین: فانی به اجرای طرح رتبه بندی معلمان برای ۸۳۰ هزار نفر از پرسنل از ابتدای مهر اشاره کرد و گفت: هرچند باید اقدامات موثر دیگری صورت بگیرد تا بتوانیم بخشی از تلاش همکاران را پاسخگو باشیم. وی با بیان اینکه ۱۳۵۰ میلیارد تومان بار مالی ناشی از اجرای طرح بود، افزود: فاز دوم با ۳۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار ادامه پیدا خواهد کرد. وی همچنین با اشاره به فعالیت ۳۷۱ مرکز مشاوره و خانواده گفت: در کنار مدارس سمپاد، طرح شهاب را از سال ۹۳ در ۳۲ منطقه کشور و مجموعا برای ۱۲۸ هزار دانش آموز برگزار کردیم. طرح شهاب رسیدگی به دانش آموزان استعدادهای برتر در داخل مدارس عادی است. فانی ادامه داد: امسال نیز ۳۸۶ هزار دانش آموز را در ۶۴ منطقه آموزشی در پایه های چهارم و پنجم تحت پوشش بردیم. وزیر آموزش و پرورش به برپایی ۵۰ هزار نمایشگاه کتاب در ۵۰ هزار مدرسه نیز اشاره کرد و گفت : در سال جاری در ۵۵ هزار مدرسه اقامه نماز جماعت داریم که در ۲۵ هزار مورد اقامه نماز توسط روحانیون و مابقی از سوی همکاران انجام می شود.

برای مشاهده آخرین خبر از وضعیت نظام رتبه‌بندی معلمان اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۱ نظر برای ای استخدام: اجرای فاز دوم رتبه‌بندی معلمان با ۳۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار

  • ع
    علی
    ۱۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۵۶
    سلام آخه ظلم ودزدی واضح ترازاین که فوق العاده شغل فوق لیسانس در آموزش وپرورش باید 2000 باشددرحالی که1300 است .این باید به کی گفته بشه.شما فکر می کنید این که به حرف کسی گوش داده نشه تا کی قابل ادامه است؟
    • م
      ممد
      ۱۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۵۱
      چاره کار تحسن است تحسن
      این همه تو این کشور دزیدی و چپاول می شه موسسات نمی دونم وجامعه المتعهدین ، هدی المتقین ...... هست کنار بزارن تا معلم هم زندگی کنه
      • ف
        فرهنگی عسلویه
        ۱۴ اسفند ۱۳۹۴، ۲۰:۴۲
        هیچکس به صدای معلم گوش نمیدهد. انگار همه کر شدن
        • ب
          بازنشسته فرهنگی
          ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۳۲
          همه کاری انجام می دهید جز افزایش حقوق بازنشستگان فرهنگی بیچاره و بخت بر گشته که هیچ کسی نگاهی هم به آنها نمی کنند!!!!!! چرا باید عدالت و انصاف اینگونه باشد که بازنشستگان فرهنگی با داشتن سی سال سنوات خدمت نصف شاغلین همترازشان حقوق بگیرند؟؟؟؟؟؟!!!!
          • م
            محمد
            ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۵۰
            نظر گذاشتن چه فایده ای داره مگه اینا اهمیتی هم به این قشر مظلوم میدن
            • م
              معلم
              ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۲۳:۳۳
              فوق العاده شغل مدرک فوق لیسانس ودکترا باید2000امتیاز باشد ولی الان1300اجرا میشود.لطفا اصلاح کنید.
              • م
                مهدی
                ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۲۲:۵۲
                با عرض سلام
                اجرای طرح رتبه بندی حرفه ای باعث شده است که رتبه های عالی که قبلا اعمال می شد حذف شود رتبه عالی حرفه ای رو هم که نمی زنند. اخه ما به کی حرفمون رو بگیم که هم از رتبه بندی که قبلا اجرا می شد موندیم هم از این رتبه بندی حرفه ای . خیلی راحت هم آموزش و پرورش می گه که این دو طرح با هم تطبیق داده شده . این یک ظلم بزرگی است که یک تعدادی قبلا از امتیازات اون رتبه بندی بهره مند بشوند و الان خیلی راحت این حق رو کنار بگذارند. رتبه بندی حرفه ای رو هم که آقایان دلشون نمی خواد بزنند فقط دارند تبلیغاب همون یک باری رو که اجرا کردند و بعد از مهر ماه هم به خواب رفت دارند تبلیغ می کنند آخه کی می خواد به داد ما برسه.
                • م
                  مخمد قیصری
                  ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۳۵
                  با سلام از مسئولان محترم خواهشمندیم با توجه به حقوق کم فرهنگیان حتی با طرح رتبه بندی بند 10 ماده 68 قانون مدیریت خدمات کشوری هم شامل همه فرهنگیان بشود نه فقط کارکنان اداری با تشکر فراوان
                  • ل
                    لبو
                    ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۲۵
                    به خاطر تعجیل و گرفتن عالی رفتم روستا میگن نمیزنیم . یعنی چه شورشو در اوردین حقه بندیتون رو نمیخوایم عالیمونو بزنین .
                    • ج
                      جمعي از فرهنگيان
                      ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۰۴
                      با سلام جناب آقای فانی وزیر محترم با اجرای طرح رتبه بندی ما که باید به رتبه عالی ارتقاء می یافتیم برای ما احکام را صادر نمی کنند ، یعنی عملا هیچ مبلغی به ما معلمینی که 24 سال سابقه خدمت داریم اضافه نشده است. خواهشمندیم پیگیری و دستور صدور احکام را صادر فرمایید.
                      لازم به ذکر است همانگونه که مستحضر هستید از تاریخ دوم مهر سال جاری کارگزینی های مناطق صدور احکام را متوقف نموده اند و می گویند دستور وزارتخانه است . با توجه به نزدیکی پایان سال خواهشمندیم دستور لازم را صادر فرمائید.
                      • ف
                        فرهنگ
                        ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۵۱
                        باعرض سلام ماگروهی از فرهگیان تربیت معلم سال 1370 هستیم که حدود چهار ماه پیش باید رتبه عالی می گرفتیم که از اداره مربوطه میگویند فعلا از رتبه عالی خبری نیست خواهشمندیم به این امر رسیدگی فرمایید چون ما با دیگران فرقی نداریم متشکریم

                      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                      ثبت پاسخ