اجرای طرح معیشتی برای فرهنگیان در سال ۹۶

۴ نظر
خبرگزاری فارس : وزیرآموزش و پرورش با بیان اینکه نظام حقوقی معلمان در حال تدوین است، از اجرای طرح معیشتی برای فرهنگیان در سال آینده خبر داد. فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در پاسخ به این پرسش که «آیا در آستانه سال جدید خبر خوشی  در خصوص طرح معیشتی برای فرهنگیان دارید؟»، اظهار داشت: در خصوص طرح معیشتی، یک برنامه‌ریزی برای سال ۹۶ جاری داریم که زمانی که قطعی شده و برنامه‌های آن مشخص شود، اعلام خواهد شد. وی در پاسخ به این پرسش که «آیا طرحی در خصوص افزایش حقوق فرهنگیان و اجرای رتبه بندی در دست دارید؟»، افزود: حکمی در برنامه ششم است که نظام حقوقی معلمان را باید تدوین کنیم و به مجلس شورای اسلامی ارائه بدهیم. احمدی دانش آشتیانی در پاسخ به این پرسش که «آیا این موضوع در سال آینده اجرایی خواهد شد؟»، خاطرنشان کرد: بله، امیدواریم مراحل این طرح طی شود.

برای مشاهده اخبار فرهنگیان و معلمان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای اجرای طرح معیشتی برای فرهنگیان در سال ۹۶

  • ع
    علی
    ۱۶ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۲
    باسلام درمورد بازنشستگی خدمتگذاران وسرایداران فرهنگی اشاره ی شود هرچند برای معیشتمان حرفی ب میان نمیاد باتشکر فراموش شدگان اموزش پرورش
    • م
      مسیب
      ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۲۵
      با سلام. مرخصی ذخیره شده بازنشستگان سال 95 تاکنون پرداخت نشده است لطفا مسئولین آن را هم پرداخت نمایند.
      • م
        مریم
        ۳۱ فروردین ۱۳۹۶، ۱۷:۴۹
        سلام ، خواستم بپرسم حق شغل حرفه ای برای بازنشستگی پیش از موعد به حساب می آید. ممنون میشم اگر راهنماییم کنید
        • م
          مزینانی
          ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۲۰
          با سلام.
          بنظر میرسد برای معوقات فرهنگیان!!! همه ارگانها از قوه مجریه قضائیه و مقننه گرفته تا وزارت اقتصاد و دارایی و مجلس و تمامی بانکهای خصوصی نیمه خصوصی دولتی و سازمان هواپیمایی کشوری و لشکری وزارت راه وزارت بهداشت و درمان و بسیج نیروهای مردمی اداره هواشناسی صنایع دفاع و وزارت نفت همه و همه بسیج شده اند تا درصدی از آن پرداخت شود...!!!

          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

          ثبت پاسخ