اجرای تعهد وزارت نفت در استخدام دانشجویان نخبه صنعت نفت

۱ نظر
خبرگزاری ایسنا: یک عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی خواستار اجرای تعهد وزارت نفت در استخدام دانشجویان نخبه صنعت نفت شد. به گزارش ایسنا، ولی داداشی در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) در اخطاری مستند به اصل ۱۶۷ قانون اساسی، اظهار کرد: متاسفانه وزارت نفت به تعهدش برای استخدام دانشجویان صنعت نفت عمل نکرده. این در حالی است که وزارت نفت با همکاری سازمان سنجش در دفترچه‌های آزمون سراسری آورده که هر کس از دانشجویان صنعت نفت رتبه الف را داشته باشد بورسیه می‌شود و وزارت نفت نیز تعهد کرده که این افراد را استخدام کند اما این اتفاق نمی‌افتد. وی افزود: دانشجویان نخبه صنعت نفت چندین بار تجمع کرده‌اند اما کسی صدای این عزیزان نمی‌شنود. داداشی در پایان خواستار اجرای اصل ۱۶۷ قانون اساسی از سوی وزیر نفت شد و تاکید کرد که بخشنامه‌ها در وزارتخانه‌ها نباید عطف به ماسبق شوند.

برای مشاهده اخبار استخدام شرکت نفت اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای اجرای تعهد وزارت نفت در استخدام دانشجویان نخبه صنعت نفت

  • ر
    رضا
    ۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۰۷
    وزارت نفت موظف است که به وعده خود در خصوص دانشجویان صنعت نفت عمل کند و اولویت استخدام طبق دفترچه کنکور سراسری به فارغان این دانشگاه تعلق دارد.امید است خواسته ی برحق این عزیزان برآورده گردد و عواقب فرار نخبه های کشور را شاهد نباشیم.

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ