آموزش و پرورش به دنبال اعلام هرچه زودتر نتایج آزمون‌های استخدامی است

۲ نظر

آموزش و پرورش به دنبال اعلام هرچه زودتر نتایج آزمون‌های استخدامی است

باشگاه خبرنگاران جوان : به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان ، دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران گفت: به دنبال تکمیل ظرفیت در آزمون‌ها هستیم و هدفمان این است که ظرفیت ۵ هزار نفری که به دنبال استخدامشان بوده‌ایم، محقق شود. طبق جلسه‌ای که دیشب در وزارتخانه‌ داشتیم، امیدواریم این روند تکمیل ظرفیت هرچه زودتر طی شود.از آنجایی که باید بین سه نهاد آموزش و پرورش سازمان مدیریت ، و سازمان سنجش آموزش کشور هماهنگی ایجاد شود به طور دقیق نمی‌توانیم تاریخی را برای اعلام نتایج آزمون استخدامی مطرح کنیم ولی به طور جدی دنبال زودتر اعلام شدن این نتایج می‌باشیم .

برای مشاهده صفحه استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

وی ادامه داد: برای اینکه این وقفه جبران شود، دوره آموزشی افراد را در تابستان سال آینده ادامه می‌دهیم. وزیر آموزش و پرورش در خصوص وظیفه این سازمان در انتخابات بیان کرد: وظیفه آموزش و پرورش و رسالت اصلی آن تشویق مردم ،‌دانش آموزان و اولیا آنها به حضور پرشور در انتخابات اسفند ماه ۹۴ است. بدون اینکه جانبداری خاصی از جناحهای مختلف شود. هر فردی که در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری انتخاب شود، مورد احترام ما و جامعه است و مسئله مهم حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو می‌باشد. وی در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه سازمان دانش‌آموزی تقویت تربیت اجتماعی سیاسی دانش‌آموزان است که یکی از ساحت شش‌گانه در سند تحول آموزش و پرورش می‌باشد و لذا ما از طریق مربیان در سازمان دانش‌آموزی و امور تربیتی این تربیت سیاسی اجتماعی را دنبال می‌کنیم و به نظر می‌رسد که بتوانیم در حدی که از آموزش و پرورش انتظار است، مردم را برای حضور هرچه پرشورتر در انتخابات تشویق کنیم. طرح شهاب طرحی برای رشد و تحول دانش‌آموزان در آینده دکتر علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران گفت: مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش در توجه و شناسایی و رشد استعدادهای درخشان بر دو برنامه و رویکرد بوده است، یک برنامه جداسازی دانش‌آموزان می‌باشد که مطابق آزمونی آن ها را انتخاب می‌کنیم و آن ها را به مدارس تیزهوشان می‌آوریم که این اقدامی است که از سال‌های قبل از انقلاب تاکنون در کشور بوده است. وی ادامه داد: رویکرد دیگر در مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش رویکرد تلفیقی است که دانش‌آموزان در مدارس عادی در کنار سایر دانش‌آموزان استعداد سنجی می‌شوند و تلاش می‌شود در داخل مدرسه با برنامه‌های خاصی نسبت به رشد استعدادها اقدام صورت گیرد. این اقدام، اقدام جدیدی است که تحت عنوان طرح شهاب از آن یاد می‌کنیم. وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: در سال گذشته این کار را با گستردگی بیشتری نسبت به سال‌های قبل انجام دادیم. سال گذشته در ۳۲ اداره کل آموزش و پرورش، در هر اداره کل یک منطقه را انتخاب کردیم و این طرح را برای دانش‌آموزان چهارم ابتدایی این مناطق شروع نمودیم. برای امسال ۱۸۲ هزار دانش‌آموز چهارم و پنجم ابتدایی را در ۶۴ منطقه آموزشی (در ۳۲ منطقه اولیه دانش‌آموزان چهارم و پنجم ابتدایی و در ۳۲ منطقه تازه دانش‌آموزان چهارم ابتدایی) تحت پوشش طرح شهاب قرار می‌گیرند. دکتر فانی در پایان خاطرنشان کرد: آموزش‌های لازم برای مدیران و معلمان این قبیل دانش‌آموزان پیش بینی شده است، امیدواریم بتوانیم در سال‌های آتی نسبت به گسترش کمی و کیفی طرح شهاب اقدام کنیم. در عین حال که مدارس استعدادهای درخشان به کار خود ادامه می‌دهند این کار هم یک کار تکمیلی است و انتظار داریم با آن ها در آینده شاهد تحولات دانش‌آموزان باشیم.

کاربران عزیز لطفا برای تبادل اطلاعات با کاربران دیگر در مورد آزمون آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای آموزش و پرورش به دنبال اعلام هرچه زودتر نتایج آزمون‌های استخدامی است

  • ه
    هادی
    ۳۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۷
    سلام خوبین بچه ها منم هرشب پیاماتونو میخونم ولی میگم هرچی خدا بخواد همون میشه ان شالله هرکی کی مستحق باشه قبول بشه?
    • ا
      احمد
      ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۲۰:۳۰
      این چه وضعشه اقای وزیر.... چرا ظرفیت ها را بالا نمیبرید... چجور با مدرک ازشد دانشگاه دولتی بیکار بمونیم...

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ