آمادگی ایران برای اعزام نیروی کار ایرانی به جمهوری آذربایجان

۷ نظر
خبرگزاری ایرنا : تهران – ایرنا - وزیرتعاون،کارورفاه اجتماعی، آمادگی کشورمان را برای ارائه آموزش فنی و حرفه ای به مربیان فنی و حرفه ای جمهوری آذربایجان و اعزام نیروی کار ایرانی به این کشور اعلام کرد. به گزارش ایرنا از روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت تعاون، کاروفاه اجتماعی، علی ربیعی در دیدار با همتای آذربایجانی خود با تشریح ساختاروخدمات وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی به سازو کارنظام بیمه ای در کشورمان اشاره کرد و گفت: ۸ درصد تخت های بیمارستانی درایران متعلق به سازمان تامین اجتماعی است و این سازمان خدمات گسترده ای به کارگران ارائه می دهد. ربیعی با اشاره به اجرای طرح بیمه همگانی برای ایرانیان اظهار داشت: در این طرح ۸ میلیون ایرانی بیمه شده اند . وی با ابراز خرسندی از توسعه روابط ایران و جمهوری اذربایجان، این سفر را فصل جدیدی درهمکاری حوزه کاروتامین اجتماعی عنوان کرد و آمادگی کشورمان را برای ارائه آموزش فنی و حرفه ای به مربیان فنی و حرفه ای آذربایجان و اعزام نیروی کار ایرانی به جمهوری آذربایجان اعلام کرد. وزیرتعاون، کارورفاه اجتماعی با اشاره به اینکه ایران عضو هیات مدیره سازمان بین المللی کار است گفت: می توانیم با کشورهای جنوب –جنوب همکاری ها را شکل دهیم . ربیعی اضافه کرد: درحوزه توانبخشی وخدمات آموزشی برای معلولان می توانیم همکاری های گسترده ای را ایجاد کنیم ودرحوزه منطقه ای نیز می توانیم همکاری های انسان دوستانه منطقه ای را تعریف کنیم سلیم مسلم اف وزیرکار وتامین اجتماعی جمهوری آذربایجان نیز در این دیدار با تشریح ساختار وزارت کار و تامین اجتماعی این کشور یاد آورشد: پوشش تامین اجتماعی به مردم از جمله وظایف این وزارتخانه است. وی افزود: علاوه بر این موضوع بهزیستی نیز توسط این وزارتخانه صورت می گیرد ومراکز بهزیستی درسراسرآذربایجان خدمات خود را به مردم ارائه می دهند . وی گفت: خدمات بازتوانی معلولان جوان نیز از جمله خدمات این وزارتخانه به شمارمی رود . مسلم اف درادامه تنظیم بازار کار را ازوظایف این وزارتخانه دانست و گفت: یکی اقدامات مهم ما درحوزه فقرزدایی به ویژه معلولان، توانمند سازی آنان است. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه برای دیدار دو روزه وارد باکو پایتخت جمهوری آذربایجان شد. وزیر تعاون، کار و تامین اجتماعی ایران در این سفر با سلیم مسلم اف وزیر کار و تامین اجتماعی و علی حسن اف معاون نخست وزیر و رییس کمیته دولتی امور پناهندگان و آوارگان جنگی جمهوری آذربایجان دیدار می کند.

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال و استخدام در خارج کشور اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۷ نظر برای آمادگی ایران برای اعزام نیروی کار ایرانی به جمهوری آذربایجان

  • م
    محمد بهبودی
    ۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۹:۵۰
    اینجانب تصویربردار و نورپرداز با حکم تصویربردار 5 ، با 25سال سابقه و رزومه کار در صدا وسیماشامل : ساخت انواع کلیپ و تله فیلم و ساخت مستندهای مختلف و برنامه های زنده تلویزیونی و گزارشی خبری ، ساخت تله تاتر و تصویربرداری زنده مسابقات لیگ برتر فوتبال و ساخت انواع آگهی های تبلیغاتی
    • پشتیبان دو
      ۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۲۰:۳۴
      با سلام
      کاربر عزیز برای اطلاع از آخرین آگهی های مربوط به رشته ، تخصص و موقعیت شغلی خود اینجا  کلیک کنید.
      موفق باشید
    • ه
      هاشم
      ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۲۲:۲۸
      نقاشی ساختمان با ۲۰سال سابقه ماهر آماده همکاری هستم
      • ع
        علی هلاکویی فیل ابادی
        ۱۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۲۱
        برق لوله کشی ساختمان وکارگاهی وصنعتی
        • محتوا گذار شش
          ۱۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۴۷
          با سلام
          کاربر عزیز برای اطلاع از آخرین آگهی های مربوط به رشته ، تخصص و موقعیت شغلی خود اینجا  کلیک کنید.
          موفق باشی
        • r
          roozbeh eslamiyan
          ۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰۵:۱۳
          سلام 40سالمه دیپلمه 15سال سابقه کاری در زمینه برق دارم7سال هم سابقه تاسیسات
          • م
            محمد
            ۱۲ دی ۱۳۹۵، ۲۱:۲۴
            سلام لطفا برای اعزام کارکر ساده لطفا اقدام نمایید.

            لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

            ثبت پاسخ