اخبار استخدام وزارت جهاد کشاورزی سال ۹۲

۴ نظر

استخدام وزارت جهاد کشاورزی سال ۹۲

برای مشاهده صفحه اصلی استخدام وزارت کشاورزی اینجا کلیک کنید

۱۶ آبان ۹۲ - استخدام ۱۰ هزار کارشناس کشاورزی در کشور سال ۹۲

۱۱ تیر ۹۲ - هجده هزار و ۴۵۰ نفر استخدام خواهند شد

۲۸ اردیبهشت ۹۲ - استخدام جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی سال ۹۲

۱۶ آبان ۹۲ - استخدام ۱۰ هزار کارشناس کشاورزی در کشور سال ۹۲

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی از استخدام ۱۰ هزار فارغ التحصیل کارشناس و ناظر فنی کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی خبر داد. محسن موحدیان عطار در مصاحبه تلفنی با خبرنگار واحد مرکزی خبر با اشاره به این که ۱۰ هزار ناظر فنی کشاورزی بر روشهای تولید در مزارع نظارت داشتند ، گفت: براساس تفاهم نامه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با وزارت جهاد کشاورزی قرار بود این نیروها پس از آموزش و کار در مزارع کشاورزی به استخدام وزارتخانه درآیند. وی افزود: استخدام این افراد براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی ، تکلیف قانونی است. رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی تاکید کرد: روش استخدام این گروه از فارغ التحصیلان ناظر با استخدام در حوزه های دولتی متفاوت است و ممنوعیت قانونی ندارد. موحدیان عطار گفت: فهرست اسامی ۱۰ هزار فارغ التحصیل دارای شرایط و آیین نامه های استخدام آنان تهیه شده است. وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی پس از تعیین محل خدمت این ۱۰ هزار نفر عملیات نهایی استخدام را انجام خواهد داد. رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی گفت: ۱۰ هزار فارغ التحصیل رشته مهندسی کشاورزی به عنوان ناظران فنی مزارع به صورت حق الزحمه ای با وزارت جهاد کشاورزی کار می کردند.

برای آزمون وزارت جهاد کشاورزی آماده شوید

۱۱ تیر ۹۲ - هجده هزار و ۴۵۰ نفر استخدام خواهند شد

وزیر جهاد کشاورزی از ایجاد ۱۸ هزار و ۴۵۰ شغل به طور مستقیم برای جوانان با افتتاح ۴ هزار و ۲۱۵ پروژه بخش کشاورزی خبر داد.

چهار هزار و ۲۱۵ پروژه بخش کشاورزی صبح امروز با حضور رئیس جمهور و جمعی از مسئولان کشوی و استانی استان البرز در پژوهشکده بیوتکولوژی کشاروزی ایران واقع در کرج افتتاح شد.

این پروژه ها در زمینه های گوناگون علوم دام، بذر و نهال، خاک و آب، جنگل‌ها و مراتع، شیلات و بیوتکنولوژی فنی و مهندسی به طور همزمان در سراسر کشور به بهره برداری رسید.همچنین در آیین افتتاح این پروژه ها از هشت دستاورد علمی در حوزه کشاورزی حاصل تلاش متخصصان و فناوران کشور شامل "دستیابی به تکنیک‌های تخمین و پایش توان خودپالایی خاک‌های کشاورزی در مقابل آلاینده‌ها"، "معرفی رقم چغندر قند برای بررسی کشت محصول در شرایط مزرعه آزمایشی"، "پرورش ماهی تیلاپیا در سیستم آکوپونیک"، "بازسازی ذخایر و محاسبه میزان رشد میگوی ببری سبز و موزی رها شده در خلیج فارس یوان‌سی‌سی"، "معرفی عصاره اسفند دارای اثر ضدسرطان"، "فلور ایران (تیره نعنا)"، "معرفی دوگونه اکالیپتوس "میکروتکا و سارجنتی" مقاوم به خشکی و شوری و تعیین وضعیت فعلی ذخایر توارثی جنگل‌های ایران"، رونمایی شد.

وزیر جهاد کشاورزی در آیین افتتاح پژوه های بخش کشاورزی با اشاره به شعار امسال گفت: برای تحقق حماسه اقتصادی باید از قبل تمیهداتی اندیشیده شود و خوشبختانه در حوزه کشاورزی اقدامات مناسبی در طول دولت های نهم و دهم انجام شده است.

صادق خلیلیان در ادامه به اقدامات انجام شده در حوزه کشاورزی طی سالهای اخیر پرداخت و اظهار داشت: در حال حاضر یک میلیلون و ۳۰۰ هزار هکتار از اراضی کشاروزی کشور به سیستم آبیاری نوین مجهز هستند که بیش از ۸۰۳ هزار هکتار آن در دولت های نهم و دهم رخ داده است.وی با اشاره به احیا و مرمت قنوات کشور گفت: حفاظت و توسعه این قنوات بسار مفید است به خصوص در کاهش وابستگی به حامل های انرژی پس از اجرای هدفمندی یارانه ها و خوشبختانه طی هشت سال گذشته بیش از ۱۵ هزار کیلومتر از قنوات کشور احیا و مرمت شده است در حالی که تا قبل از سال ۸۴، ۱۰ هزار کیلومتر احیا و مرمت شده بود.وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به افتتاح ۴ هزار و ۲۱۵ پروژه کشاورزی به صورت همزمان در کشور اعلام کرد: با افتتاح این پروژه ها ۱۸ هزار و ۴۵۰ شغل به صورت غیر مستقیم و بیش از ۳۲ هزار شغل به صورت غیر مستقیم برای جوانان در بخش کشاورزی ایجاد شده است.

خلیلیان گفت: در مجموعه بخش کشاورزی در سال گذشته نیز ۲۸۷ هزار شغل ایجاد شده است که نسبت به سال ۹۰، هفده و دو دهم درصد رشد داشته است.

برای آزمون وزارت جهاد کشاورزی آماده شوید

۲۸ اردیبهشت ۹۲ - استخدام جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی سال ۹۲

اداره کل جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای بکارگیری افراد در دستگاه های اجرایی از محل سهمیه استخدامی برنامه پنجم توسعه موضوع نامه شماره دم/۴۵۵۰/۱۱۰ مورخ ۲۱ اسفند ۹۰ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور و مجوز شماره ۳۵/۶/۳۹۱۶ مورخ ۲۶ فروردین ۹۲ تعداد ۳۸ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای عمومی، تخصصی، مصاحبه تخصصی و گزینش بصورت پیمانی استخدام می نماید.

نکات مهم ثبت نام:

  1. قبل از واریز وجه ثبت نام لازم است داوطلبان از شرایط احراز خود با مفاد آگهی استخدام اطمینان حاصل نمایند.
  2. بدیهی است هزینه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.
  3. مهلت ثبت نام برای شرکت کنندگان در آزمون به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و کلیه داوطلبان واجد شرایط می بایست در فرصت تعیین شده ثبت نام نمایند ضمنا فرصت ثبت نام تعهد استخدامی برای دستگاه نمی باشد.
  4. هر داوطلب فقط مجاز به انتخاب یک رشته شغلی و یک محل جغرافیایی می باشد.

شرایط عمومی استخدام:

  1. داشتن تابعیت ایران
  2. انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان
  3. عدم اعتیاد به دخانیات ومواد مخدر
  4. نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
  5. دارابودن مدرک تحصیلی دانشگاهی که در شرایط احراز پیش بینی شده است.
  6. داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند.
  7. التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  8. داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاههای دولتی یا بازخریدخدمت باشند.
  9. به دلیل نوع وظایف و محیط خدمت، داوطلبان می بایست از سلامت کامل جسمی و روحی برخوردار باشند.

شرایط اختصاصی استخدام:

  1. داشتن حداقل معدل ۱۴
  2. کارکنان شاغل در اداره کل جهاد کشاورزی استان و شهرستانهای تابعه از شرط جنسیت و معدل معاف می باشند.
  3. داشتن حداقل سن ۲۰ سال و حداکثر ۳۵ سال تا آخرین روز مهلت ثبت نام.
تبصره: موارد ذیل به شرط ارایه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
  • داوطلبانی که در جبهه های نبر حق علیه باطل (از تاریخ ۱۳۵۹/۶/۳۱ لغایت ۱۳۶۷/۵/۲۹) به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل.
  • افراد خانواده معظم شهدا، آزادگان، مفقود الاثرها، جانبازان از کارافتاده کلی که قادر به کار نمی باشند شامل: همسر، پدر، مادر، خواهر و برادر تا میزان ۵ سال.
  • آزادگان، فرزندان شهداء و مفقودالاثرها، فرزندان جانبازان (۲۵ درصد و بالاتر) و فرزندان آزادگانی که حداقل یک سال سابقه اسارت دارند، از شرط حداکثر سن معاف می باشند.
  • داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت (قراردادی) در دستگاههای دولتی از تاریخ ۱۳۵۷/۱۱/۲۲ به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها. (حداکثر ۱۰ سال)
  1. افرادی که جهت خدمت در مرکز استان پذیرفته می شوند، ابتدا بایستی بدلیل آشنایی با وظایف و ماموریت های اداره کل جهاد کشاورزی، به مدت حداقل ۶ تا حداکثر ۲۴ ماه بنا به تشخیص اداره کل جهاد کشاورزی استان در یکی از شهرستانهای استان خدمت نمایند.

مدارک مورد نیاز:

برگ درخواست شغل الکترونیکی که بایستی با دقت تکمیل شود.
  • تصویر آخرین مدرک تحصیلی یا گواهی معتبر از دانشگاه محل تحصیل (تاریخ فراغت از تحصیل، حداکثر تا تاریخ آخرین روز مهلت ثبت نام می باشد)
  • تصویر کارت ملی
  • تصویر صفحه اول شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات، تصویر صفحه آخر)
  • تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دایم (ویژه برادران) تاریخ پایان خدمت یا معافیت باید قبل از تاریخ آخرین مهلت ارسال مدارک باشد.
  • دو قطعه عکس ۳×۴ جدید، تمام رخ پشت نویس شده، (اسکن یک قطعه عکس بصورت الکترونیکی که حجم آن از ۱۰۰ کیلوبایت بیشتر نباشد)
  • مدارک دال بر ایثارگری
  • مدارک دال بر بومی بودن
  • تصویر گواهی نامه معتبر در خصوص زبان انگلیسی عمومی و مهارت های عمومی فن آوری اطلاعات
  • مدارک دال بر خدمت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاههای دولتی از تاریخ ۱۳۵۷/۱۱/۲۲ به بعد
  • اصل رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ ۹۰۰۰۰ ریال به حساب جاری۹۸۰ خزانه نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی ایران به عنوان حق شرکت در آزمونهای تخصصی و علمی
داوطلبان استخدام (ایثارگران ۵۰ درصد مبلغ مذکور را می پردازند و فرزندان شاهد از پرداخت مبلغ مذکور معاف می باشند) تذکر: تاریخ فیش رسید بانکی نباید قبل یا بعد از مهلت مقرر ثبت نام اینترنتی باشد. نکته بسیار مهم: به لحاظ انجام ثبت نام اینترنتی و ضرورت بررسی مدارک، قبول شدگان مرحله اول آزمون استخدامی (به میزان سه برابر ظرفیت) موظف هستند مدارک فوق را ظرف مدت ۵ روزکاری پس از اعلام نتایج مرحله اول آزمون به آدرس: بلوار کشاورز- اداره کل جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی- طبقه سوم- مدیریت امور اداری، رفاه و پشتیبانی،حضوری تحویل و رسید دریافت نمایند. به مدارکی که بعد از مهلت مقرر و یا از طریق پست به اداره کل جهادکشاورزی خراسان جنوبی تحویل گردد ترتیب اثر داده نمی شود و مسیولیت آن متوجه داوطلب خواهد بود. ضمناً وجه پرداختی به هیچ وجه مسترد نشده و هیچ گونه اعتراضی در این زمینه پذیرفته نخواهد شد.

نحوه ارسال مدارک و مهلت ثبت نام:

ثبت نام متقاضیان بصورت الکترونیکی و از طریق نشانی اینترنتی: www.azmoon3.sko.ir به شرح ذیل انجام می پذیرد. نکته: اسکن یک قطعه عکس ۳×۴ جدید، تمام رخ با حجم ۱۰۰ کیلوبایت الزامی است (با یکی از فرمت های: jpg - png- gif ) متقاضیان واجد شرایط، ملزم هستند از تاریخ درج آگهی روز شنبه مورخ ۱۳۹۲/۰۲/۲۸ تا ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ ۱۳۹۲/۰۳/۰۳ نسبت به ثبت نام الکترونیکی به آدرس:www.azmoon3.sko.ir اقدام نمایند. تبصره مهم: با توجه به اینکه ملاک ثبت نام از متقاضیان استخدام، تکمیل برگ درخواست شغل می باشد لازم است در تکمیل فرم مورد نظر نهایت دقت را به عمل آورده و پس از تاییـد نهـایی اطلاعـات وارد شـد ه، نسـبت بـه دریافت کد رهگیری ثبت نام اقدام نمایند. لازم به ذکر است پس از تایید نهایی اطلاعات درخواست الکترونیکی، امکان هیچگونه اصلاح و ویرایش وجود نخواهد داشت و از مراجعه حضوری برای اصلاح فرم ثبت نام یا پرینت کارت ورود به جلسه آزمون خودداری گردد. شماره تلفن ۲۲۲۷۱۰۱ الی ۴ پاسخگوی سوالات و راهنمایی متقاضیان خواهد بود.

زمان و محل توزیع کارت:

کارت ورود به جلسه آزمون توانمندیهای عمومی و تخصصی در روزهای دوشنبه مورخ ۶ خرداد ۹۲ و سه شنبه مورخ ۷ خرداد ۹۲ از طریق سایت به آدرس: www.azmoon3.sko.ir قابـل دریافـت بـوده و زمـان ومحل برگزاری آزمون بر روی کارت دریافتی به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت ورود به جلسه به منزله تایید مدارک ارسالی نمی باشد و مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهد شد. توجه:
  1. درصورت تغییر مکان و زمان برگزاری آزمون، مراتب از طریق سایت و روزنامه اطلاع رسانی خواهد شد.
  2. همراه داشتن اصل فیش پرداختی و کارت ورود به جلسه و کارت ملی یا شناسنامه عکـس دار جهـت ورود بـه جلسـه الزامـی اسـت . ضـنا نتـایج اولیـه آزمـون پـس از تاییـد مراجـع ذیصـلاح در پایگـاه اینترنتـی بـه آدرس : www.sko.ir اعلام خواهد شد.

مواد آزمون:

الف) آزمون توانمندیهای عمومی شامل:
  1. معارف اسلامی (ضریب۳)
  2. زبان و ادبیات فارسی و ادبیات اداری (ضریب ۲)
  3. اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانونی (ضریب ۲)
که به تعداد (۹۰) سوال چهار گزینه ای طراحی (بدون اعمال نمره منفی) خواهد بود. تبصره: اقلیت های دینی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف می باشند و امتیاز آن در سایر موارد آزمون توزیع می شود. ب) آزمون تخصصی شامل سوالات مرتبط با رشته شغلی مورد درخواست داوطلب می باشد. ج) داشتن گواهی نامه معتبر در خصوص زبان انگلیسی عمومی در سطح متوسط (Intermediate ) و مهارت های عمومی فن آوری اطلاعات از مراکز معتبر تعیین صلاحیت شده

تذکرات:

۱۰۰% سهمیه استخدامی به داوطلبان بومی استان تعلق دارد. تبصره ۱: اولویت انتخاب داوطلبان با بومی شهرستان می باشد و در صورتی که داوطلب بومی شهرستان حد نصاب لازم برای قبولی را کسب نکرده باشد از داوطلبان بومی سایر شهرستانهای استان در صورت شرکت در آزمون مربوط به آن محل انتخاب می گردند. تبصره ۲: بومی شامل افرادی می شود که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشند: الف) محل تولد داوطلب با محل جغرافیایی مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد. ب) حداقل پنج سال از سنوات تحصیلی داوطلب (ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان) به صورت پیوسته در محل جغرافیایی مورد تقاضا طی شده باشد. ج) همسر و فرزندان پرسنل نیروهای مسلح که استان محل تولد همسر یا پدر (شاغلین نیروهای مسلح) در محل جغرافیایی مورد تقاضای استخدام باشد و یا محل سکونت کنونی آنان (در خصوص بازنشستگان نیروهای مسلح) در محل جغرافیایی مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد نیز بومی تلقی می شوند. د: فرزندان و همسران کارکنان رسمی، پیمانی و نیروهای قراردادی که در اجرای مصوبات « کارگروه انتقال کارکنان دولت از تهران» به استان مورد تقاضا برای استخدام منتقل شده اند. و: آن دسته از افرادی که حداقل سه سال تمام سابقه کار تمام وقت در دستگاه های اجرایی استان مورد تقاضا برای استخدام، با پرداخت حق بیمه داشته باشند. توجه: داوطلبان موضوع این بند بایستی مدارک لازم را به همراه مدارک مورد نیاز ارسال نمایند.
  1. از کل مجوز استخدامی۳۰ درصد آن برای استخدام ایثارگران اختصاص دارد که ۲۵ درصد آن از میان جانبازان، آزادگان فاقد شغل و فرزندان و همسران شهداء و جانبازان بیست و پنج درصد (۲۵%) و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان بالای یک سال اسارت تخصیص می یابد لازم به ذکر است ۲۵ درصد سهمیه ایثارگران ازسوی بنیاد شهید معرفی شده و در حال جذب می باشند. فرزندان معظم شاهد و جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و فرزندان آزادگانی که از سوی بنیاد شهید معرفی نشدهاند می توانند در این آگهی به همراه سایر ایثارگران ثبت نام نموده و در صورت عدم تکمیل سهمیه از باقیمانده سهمیه اختصاصی بهره مند شوند. همچنین براساس قانون اصلاح بند (و) ماده (۴۴) قانون برنامه پنجم توسعه، فقط فرزندان شاهد و جانباز ۲۵ درصد و بالاتر و آزاده بالای یک سال اسارت از شرط جنسیت برای استفاده از سهمیه استخدامی معاف می باشند. مابقی مشمولین این بند که از سوی بنیاد شهید معرفی شده اند در حد باقیمانده سهمیه ۲۵ درصد، در آزمون استخدامی شرکت نموده و در رقابت با سایر افراد واجد شرایط این بند به ترتیب بالاترین نمره انتخاب خواهند شد.
  2. پنج درصد (۵%) سهمیه استخدامی نیز به رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد (۲۵%) و آزادگان زیر یک سال اسارت و خواهران و برادران شهدا اختصاص دارد. مشمولین این بند براساس آگهی استخدامی در آزمون شرکت نموده و در بین خود به رقابت خواهند پرداخت. انتخاب ایثارگران در حد سهمیه تعیین شده به ترتیب نمره کسب شده از بین ایثارگران واجد شرایط که در زمان مقرر ثبت نام نموده اند انجام خواهد شد.
۲/۱- استخدام مازاد بر ۳۰ درصد سهمیه ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان واجد شرایط صورت خواهد گرفت. ۲/۲- ایثارگرانی که از بنیاد شهید و امور ایثارگران کارت شناسایی دارند و افراد وابسته به آنان در صورت ارایه تصویر، نیازی به اخذ و ارایه گواهی از بنیاد مذکور ندارند. ۲/۳- در گواهی خانواده جانبازان می بایست جمله (عضو خانواده جانباز از کار افتاده کلی غیر قادر به کار قید گردد) در غیر این صورت این افراد نمی توانند از مزایای مربوطه بهره مند گردند. ۲/۴ – ایثارگران شامل رزمندگان با حداقل ۶ ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ تحمیلی و نیز فرزندان و همسر آنان و فرزندان جانبازان زیر ۲۵ درصد و آزادگان زیر یکسال اسارت و خواهران و برادران شهدا می باشند که در صورت دارا بودن شرایط مندرج در آگهی، با رعایت قوانین مربوط از اولویت قانونی برخوردار خواهند بود.
  1. معلولین عادی به شرط کسب حدنصاب نمره لازم و دارا بودن شرایط مندرج در آگهی به ترتیب نمره مکتسبه از ۳ درصد سهمیه قانونی مربوطه برخوردار خواهند بود. (معلولینی که نیاز به منشی در روز آزمون استخدامی دارند می بایست موضوع را سریعا به دستگاه مورد درخواست اطلاع رسانی نمایند)
  2. انتخاب داوطلبان استخدام برای انجام مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان ۳ برابر ظرفیت مورد نیاز از میان افرادی که حد نصاب نمره آزمون عمومی (۶۰درصد کل نمره آزمون) را کسب کرده اند، به ترتیب بالاترین نمرات آزمون تخصصی انجام خواهد شد.
  3. کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون توانمندیهای عمومی صرفاً به منزله تایید صلاحیت عمومی و تصحیح اوراق امتحان بوده و هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمی کند و انتخاب داوطلبان براساس نمرات آزمون تخصصی و مصاحبه با رعایت اولویت های مقرر صورت می پذیرد.
  4. افرادی که حد نصاب ۶۰% آزمون (توانمندی های عمومی) را کسب نموده اند و پس از اعمال نمرات تخصصی به عنوان پذیرفته شده اولیه معرفی شده اند، باید حداکثر ظرف مدت سه ماه از زمان اعلام نتیجه آزمون، گواهی نامه معتبر در خصوص زبان انگلیسی عمومی و مهارت های عمومی فنﺂوری اطلاعات را ارایه نمایند. در صورت عدم ارایه مدارک مذکور در مدت تعیین شده افراد ذخیره جایگزین خواهد شد.
۶/۱ – کسانی که فاقد گواهی نامه های مذکور می باشند و یا گواهی نامه آنان از مراکز تعیین صلاحیت شده نمی باشد موظفند در یکی از مراکز تعیین صلاحیت شده که در بخش «اعتبار سنجی موسسات آموزشی» با عنوان «موسسات تعیین صلاحیت شده» سایت مرکز آموزش مدیریت دولتی با آدرس www.smtc.ac.ir قابل مشاهده می باشد یا سایت دفتر آموزش و پژوهش استانداری به آدرس www.sko.ir پس از شرکت در آزمون تعیین سطح، گواهی نامه مذکور را ارایه نمایند.
  1. کارکنان غیر رسمی شاغل در اداره کل جهاد کشاورزی استان و شهرستانهای تابعه به ازای هر سال سابقه خدمت مربوط و مشابه از (۲)درصد و حداکثر (۲۰) درصد کل امتیاز در هر یک از مراحل آزمون استخدامی به صورت جداگانه برخوردار خواهند شد.
  2. اولویت انتخاب داوطلبان در شرایط یکسان با شاغلین غیر رسمی اداره کل جهاد کشاورزی استان و شهرستانهای تابعه خواهد بود.
  3. به مدارک ارسالی توسط دانشجویان و دارندگان مدارک تحصیلی بالاتر و پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مذکور در آگهی و همچنین مدارک معادل (به استثنای دارندگان مدارک تحصیلی معادل صادره از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور که در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده و قبول شده اند و گواهی مبنی بر امکان ادامه تحصیل در مقطع بالاتر با ارزش علمی دارند) ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  4. مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته شدن در آزمون (حداکثر۲ ماه پس از اعلام نتیجه) بایستی به تایید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد.
  5. مسیولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال مدارک بصورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل امتحان، مسابقه و جذب محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می گردد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
  6. اسامی پذیرفته شدگان پس از تایید مراجع ذی صلاح و از طریق سایت استانداری به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
  7. انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل گزینش میسر می باشد.

دانلود رشته های مورد نیاز

برای ثبت نام در آزمون استخدامی جهاد کشاورزی اینجا کلیک کنید.

برای آزمون وزارت جهاد کشاورزی آماده شوید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای اخبار استخدام وزارت جهاد کشاورزی سال ۹۲

  • ر
    رقیه اسماعیل زاده
    ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۸
    من 26 سال دارم و متاهل می باشم فوق لیسانس مدیریت کشاورزی دارم ولی متاسفانه هیچ جا کار پیدا نکردم
    • محتوا گذار شش
      ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۳
      باسلام
      کاربر عزیز برای اطلاع از آخرین آگهی های مربوط به رشته و شهر خود اینجا را کلیک کنید.
      موفق باشید
    • س
      سعید ملا موسی زاده
      ۲۰ خرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۴۶
      ۲۷ سال سن دارم با مدرک کارشناسی کامپیوتر و ۲ سال تجربه کار با سیستم های مختلف , فرزند جانباز ۲۵ درصد و پدرم ۴ سال نیز اسیر بوده وهم اکنون فوت کرده , متاهل وبیکار
      • ف
        فهیمه
        ۱۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۵۰
        سلام من 23 سال دارم کارشناسی حسابداری تموم کردم اما هنوز کاری پیدا نکردم پد رم هم جناز و ایثار گره خواهشن برسری کنید

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ