آرشیو اخبار سازمان اسناد و املاک کشور

برای مشاهده صفحه استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور اینجا کلیک کنید

 

 آگهی استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سال ۹۹

به منظور تامین نیروی انسـانی مورد نیاز به صـورت اسـتخدام قرارداد انجام کار معین در سـازمان ثبت اسـناد و املاک کشـور از محل مجوز شـماره ۴۱۱۳۹۵ مورخ ۲۴/۰۷/۱۳۹۸ سـازمان اداری و اسـتخدامی کشـور، شـرایط و ضوابط عمومی و تخصصی برای استخدام به شرح زیر اعلام میگردد:

بخش اول: تعاریف

مفاهیم برخی از اصطلاحات بکار رفته در این دفترچه به شرح زیر است:

الف) دستگاه اجرایی
کلیه وزارتخانه ها، موســســات دولتی، موســســات یا نهادهای عمومی غیردولتی، شــرکتهای دولتی و کلیه دستگاههایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر و یا تصریح نام است از قبیل شرکت ملی نفت ایران، سازمان گسـترش و نوسـازی صـنایع ایران، بانک مرکزی، بانکها و بیمه های دولتی، (کلیه دسـتگاههای موضـوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری) دستگاه اجرایی نامیده میشوند.

 

ب) ایثارگران

ب-۱ )ایثارگران سهمیه بیست و پنج (۲۵ )درصد شامل

جانبازان
آزادگان
همسر و فرزندان شهدا
همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر
همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال و بالای یک سال اسارت
پدر، مادر، خواهر و برادر شهید


ب-۲) ایثارگران سهمیه پنج (۵)درصد شامل

رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها
همسر و فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها
فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد
فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت


تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از :
۱ .معاونت نیروی انسانی هر یک از ردههای نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود؛
۲ .معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل؛
۳ .معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران.

بخش دوم: شرایط عمومی داوطلبان

۱ .داشتن تابعیت ایران

۲ .اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۳ .التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۴ .انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان

۵ .داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام میشوند

۶ .عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر

۷ .نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر

۸ .عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذیصلاح

۹ .داوطلبان استخدام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت دستگاههای اجرایی و همچنین بازنشسته باشند

۱۰.داشتن حداقل بیست (۲۰) سال تمام و حداکثر سی سال (۳۰)سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دیپلم، حداکثر سی سال (۳۵) برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم، حداکثر سی و پنج (۴۰)سال برای دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس، حداکثر چهل (۴۵) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق لیسانس و دکتری.

تبصره ۱ : جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف می باشند و سایر مشمولین سهمیه ۲۵ درصد و ۵ درصد در صورت ثبت نام در آزمون، ضمن رعایت تبصره ۲ همین ماده، مکلف به رعایت حداکثر سنهای اعلام شده در این دفترچه میباشند، در غیراین صورت از سایر فرایند استخدام حذف خواهند شد.

تبصره ۲:موارد ذیل به شرط ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذیربط، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:

- پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال
- داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نمودهاند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها
- میزان مدت خدمت ضرورت
- داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تماموقت در وزارتخانهها و موسسات و شرکتهای دولتی، بانکها و شرکتهای تحت پوشش آنها، شرکتهای بیمه های دولتی، شهرداریها و موسسات و شرکتهای دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکتهای ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده میکنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تاریخ ۱۳۵۷/۱۱/۲۲  به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیررسمی آنها.
تذکر (۱) : ملاک عمل در محاسبه تاریخ فراغت از تحصیل و کارت پایان خدمت، روز برگزاری آزمون (۱۳۹۸/۳/۳۰) میباشد. ملاک زمان فراغت از تحصیل، تاریخ فارغ التحصیلی مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه میباشد.
تذکر (۲) : ملاک عمل برای محاسبه سن افراد، اولین روز ثبت نام (۱۳۹۸/۱/۳۰ )میباشد.

بخش سوم : مواد آزمون

مواد آزمون عمومی برای تمامی مشاغل عبارتند از :
۱ .فّناوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه ICDL)
۲ .ریاضی و آمار مقدماتی
۳ .زبان و ادبیات فارسی
۴ .معارف اسلامی
۵ .زبان انگلیسی عمومی
۶ .اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی
۷ .هوش و توانمندیهای عمومی
تبصـره: اقلیتهای دینی مصـرح در قانون اسـاسـی جمهوری اسـلامی ایران از پاسـخگویی به سـوالهای معارف اسـلامی معاف بوده و در این صـورت نمره مکتسـبه این داوطلبان، بر اسـاس مجموع تراز شـده سـایر سـوالهای آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.

دانلود کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات آزمونهای استخدامی وب سایت «ای استخدام» (کاملترین منبع مطالعاتی برای آزمون استخدامی فراگیر شامل سوالات سال ۸۹ الی ۹۷ + تمامی آزمونهای سال ۹۷)

اصل سوالات تخصصی رایگان رشته ها و مشاغل آزمونهای استخدامی

 

ب) مواد آزمون تخصصی

مواد آزمون تخصصی برای هر یک از مشاغل در جدول زیر آمده است :

 ردیف  شغل  مواد آزمون تخصصی
۱ فعالیتهای مربوط به متصدی امور دفتری تئوریهای مدیریت و برنامه ریزی-حقوق اداری-حقوق اساسی -گزارش نویسی
۲ فعالیتهای مربوط به کاردان ثبت اسناد و املاک (بایگان) قانون مدنی ـ قانون تجارت ـ قانون ثبت اسناد و املاک ـ قانون دفاتر اسناد رسمی ـ قانون امور حسبی ـ قانون اجرای احکام مدنی ـ آیین نامه اجرای مفاد اسناد رسمی لازم الاجرا
۳  فعالیتهای مربوط به کارگزین تئوریهای مدیریت و تجزیه و تحلیل سیستمها – مدیریت منابع انسانی و رفتار
سازمانی – روانشناسی صنعتی و سازمانی – قوانین مدیریت خدمات کشوری ،کار و تامین اجتماعی
۴  کارشناس تحلیلگر سیستم پایگاه داده ها - تحلیل و طراحی سیستمها - شبکه های کامپیوتری و امنیت شبکه -
طراحی الگوریتم و ساختمان داده ها
۵ فعالیتهای مربوط به مسئول ابلاغ و اجرا آئین دادرسی - حقوق اساسی - حقوق جزا (عمومی و اختصاصی ) - قانون نحوه
اجرای محکومیتهای مالی - آیین نامه اجرای مفاد اسناد رسمی
۶ فعالیتهای مربوط به سرایدار آزمون تخصصی ندارد

تذکر: کلیه سوالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهار گزینهای با ضریب یک (۱ )می باشند. ضمناً به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.

اصل سوالات تخصصی رایگان رشته ها و مشاغل آزمونهای استخدامی

بخش چهارم : امتیازات و سهمیه های قانونی

الف) سهمیه ایثارگران

بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران، جذب ایثارگران از محل سهمیه های استخدامی از طریق شرکت در امتحان مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی، رقابت بین کلیه داوطلبان ایثارگر در هر یک از سهمیه های ۲۵ درصد و ۵ درصد (در هر یک از مجوزهای کلی سازمان اداری و استخدامی کشور به دستگاه اجرایی) بر اساس نمره مکتسبه در امتحان مشترک فراگیر به میزان دو برابر ظرفیت جهت معرفی به مصاحبه استخدامی و با رعایت ساز و کارهای ذیل صورت میپذیرد:
۱ .در فرآیند جذب و استخدام مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران، استخدام آنان مطابق ضوابط و مقررات جاری و با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت می پذیرد.
۲ .با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سهمیه استخدامی مربوط به مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران در دفترچه امتحان مشترک فراگیر مشخص و از سهمیه سایر داوطلبان مجزا گردیده است و داوطلبان ایثارگر تایید شده مشمول این سهمیه، برای اعمال سهمیه مذکور صرفاً باید شغل محلهای مشخص شده در سهمیه ایثارگران ۲۵ درصد را انتخاب نمایند. ضمناً این سهمیه قابل تخصیص به سایر داوطلبان نبوده و در صورت عدم تکمیل، باقیمانده سهمیه فوق الذکر محفوظ خواهد ماند.
۳ .ایثارگران متقاضی بهره مندی از سهمیه استخدامی حداقل ۲۵ درصد موضوع ماده (۲۱) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران برای ثبت نام و بهره مندی از سهمیه مزبور، لازم است ابتدا اطلاعات خود را در سیستم سجایا (سیستم جامع اطلاعات یکپارچه ایثارگران) ثبت نموده و توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران تایید گردد و در صورت عدم تایید بنیاد مذکور مجاز به انتخاب شغل محلهای مشخص شده برای سهمیه یاد شده نمی باشند.
۴ .مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران، مجاز به بهره مندی از سهمیه استخدامی ۵ درصد سایر ایثارگران نمی باشند. به عبارت دیگر هر داوطلب ایثارگر میتواند در صورت مشمول بودن، صرفاً از یکی از سهمیه های مشخص شده بر اساس ضوابط مربوطه، استفاده نماید. بنابراین مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران، جهت استفاده از سهمیه اختصاصی خود، صرفاً باید مشاغل مشخص شده برای آنان را در دفترچه انتخاب نمایند.
۵ .جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر از شرط حداقل معدل و حداکثر سن معاف میباشند.
۶ .کسب حد نصاب نمره امتحان مشترک فراگیر برای مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران تا سقف سهمیه (۲۵ درصد) الزامی نمی باشد.
بدیهی است در صورتی که ایثارگران موضوع این سهمیه در شغل محلهای سهمیه آزاد شرکت نمایند کسب حد نصاب نمره امتحان در شغل مربوط الزامی است.
تبصره: بر اساس تبصره ۳ ماده ۲۱ قانون جامع ایثارگران، کلیه ایثارگران مشمول سهمیه ۲۵ درصد متقاضی استخدام در ادارات آموزش و پرورش و وزارت علوم تحقیقات و فناوری بایستی حداقل هشتاد درصد (۸۰درصد) حدنصاب علمی آخرین نفر پذیرفته شده را کسب نمایند.
۷ .آن دسته از فرزندان شاهد، جانبازان از کار افتاده کلی، آزادگان از کار افتاده کلی و فرزندان آنان که با کسب حد نصاب قبولی و رعایت ترتیب نمرات مکتسبه در سهمیه آزاد آزمون استخدامی پذیرفته میشوند، میتوانند همانند سایر فرزندان شاهد، جانبازان و آزادگان از شرط معافیت حداقل معدل و حداکثر سن بهرهمند گردند.
۸ .سهمیه استخدامی مربوط به مشمولین سهمیه ۵ درصد ایثارگران در دفترچه امتحان مشترک فراگیر مشخص و از سهمیه سایر داوطلبان مجزا گردیده است و داوطلبان ایثارگر برای اعمال سهمیه مذکور صرفاً باید شغل محلهای مشخص شده در سهمیه ایثارگران ۵ درصد را انتخاب نمایند. ضمناً این سهمیه قابل تخصیص به سایر داوطلبان نبوده و در صورت عدم تکمیل، باقیمانده سهمیه فوق الذکر محفوظ خواهد ماند.
۹ .کسب حد نصاب نمره امتحان مشترک فراگیر برای مشمولین سهمیه ۵ درصد ایثارگران تا سقف سهمیه (پنج درصد) الزامی نمیباشد.
بدیهی است در صورتی که ایثارگران موضوع این سهمیه در شغل محلهای سهمیه آزاد شرکت نمایند کسب حد نصاب نمره امتحان در شغل مربوط الزامی است.
۱۰ .استخدام مازاد بر سهمیه استخدامی (۲۵ درصد و ۵ درصد) ایثارگران در صورت کسب حد نصاب آزمون از طریق رقابت با سایر داوطلبان آزاد در همان شغلمحل صورت میپذیرد.

تبصره: پس از آزمون کتبی و معرفی داوطلبان برای بررسـی مدارک و مصـاحبه در سـهمیه مشـخص شـده، امکان تغ˺ر سهمیه معرفی شده داوطلبان وجود نخواهد داشت.

مراحل ثبت نام

 ثبت نام به صـورت اینترنتی از روز شـنبه ۳۰ فروردین ماه ۱۳۹۹ تا پایان روز پنجشـنبه ۱۱ اردیبهشـت ماه ۱۳۹۹ انجام خواهد پذیرفت. متقاضـیان باید در مدت زمان فوق، نسـبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.
الف) مطالعه شرایط آزمون
داوطلب متقاضـی اسـتخدام در آزمون، باید در زمان ثبت نام، شـرایط عمومی و اختصـاصـی مندرج در این دفترچه را داشته باشد. دفترچه آزمون در صفحه اول سامانه جهت دریافت و مطالعه داوطلبین قرار گرفته است.
اکیدًا توصـیه می شـود داوطلبین محترم، قبل از هرگونه اقدام بر روی سـامانه، شـرایط و ضـوابط آزمون را مطالعه و سپس نسبت به پرداخت هزینه و ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.
ب) تهیه فایل اسکن شده از مدارک
۱ .عکس پرسـنلی : داوطلب باید یک قطعه عکس پرسـنلی خود را با مشـخصـات زیر، اسـکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی در اختیار داشته باشد :
- عکس ۴*۳ (تمام رخ) که در سال جاری گرفته شده باشد؛
- با فرمت JPG باشد. اندازه عکس اسکن شده باید حداقل۳۰۰*۲۰۰ پیکسل و حداکثر ۴۰۰*۳۰۰ باشد.
- تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد؛
- حجم فایل ذخیره شده باید حداقل ۱۵ کیلوبایت و حداکثر ۷۰ کیلوبایت باشد؛
- حاشیه های زائد عکس اسکن شده باید حذف شده باشد؛
- حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد؛
تذکر (۱) :اسـکن و اسـتفاده از عکس روی کارتهای شـناسـایی (کارت ملی، شـناسـنامه و ...) قابل قبول نیسـت و لازم است داوطلبان از اصل عکس پرسنلی و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
تذکر (۲) : عکس خواهران باید با حجاب بوده و صورت کامل آنان مشخص باشد.
تذکر (۳) : در صــورت ارسـال عکس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شــده و حق شــرکت در آزمون از وی ســلب می گردد. لازم به ذکر اســت با توجه به مشــکلات به وجود آمده در آزمونهای اســتخدامی، در خصــوص اشـتباه در ارسـال عکس داوطلبان، که این موضـوع اکثرًا برای داوطلبانی که در کافی نت ثبت نام می کنند رخ داده اســـت، تـاکیـد می گردد چنـانچـه ثبـت نـام خود را توســـط کـافی نـتهـا انجـام می دهیـد، علاوه بر کنترل اطلاعـات ثبت نامی، حتمًا نسـبت به کنترل عکس ارسـالی دقت نما˻دتا اشـتباهًا عکس داوطلب دیگری به جای عکس شـما ارسـال نگردد. بدیهی اسـت که در صـورت ارسـال عکس اشـتباه از طرف داوطلب، تخلف محسـوب شـده و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
۲ .کارت ملی
تذکر ۱ : داوطلب باید تصـویر کارت ملی خود را به صــورت فایل با فرمت JPG و با وضــوح و کیفیت بالا در ســامانه بارگذاری نماید. حجم این فایل حداقل ۳۰ کیلوبایت و حداکثر ۲۰۰ کیلوبایت باشــد و حاشــیه های زائد حذف و ترجیحًا رنگی باشد.

ج) پرداخت وجه
متقاضـیان واجد شـرایط، پس از مطالعه دقیق شـرایط آزمون، باید با مراجعه به منوی «آزمون» در صـفحه اول ســامانه، بر روی گزینه «پرداخت هزینه» کلیک کرده و مبلغ ۸۶۰.۰۰۰ ریال هزینه ثبت نام در آزمون را به اضــافه ۵ر۰۰۰ ریال خدمات پیامکی پرداخت نمایند. جهت این امر، داشتن کــارت بـانکی به همـراه رمـز اینتـرنتی و کد CVV۲ مورد نیاز می باشد.

«توکن پرداخت »، کد منحصر به فرد و مخصوص هر داوطلب است که در صورت اقدام موفق داوطلب جهت پرداخت هزینه ثبت نام به داوطلب اختصـاص می یابد. لذا ضـروری اسـت داوطلبین، این کد «توکن پرداخت» را (که به شــماره تلفن همراه داوطلب نیز پیامک می گردد) تا پایان مراحل ثبت نام و دریافت «کد رهگیری» نزد خود نگهـداری ـ نمـایند. همچنین این کـد، بـا کـد ملی و شـــمـاره تلفن همراه ثبـت شـــده در ابتـدای فرآینـد پرداخـت، در سامانه قابل بازیابی خواهد بود.
تذکر ۱ : در صـورتی که داوطلب بلافاصـله پس از پرداخت هزینه، امکان ثبت نام و انجام فرآیند مربوط به آن را نداشـته باشـد، با در دسـت داشـتن کد رهگیری پرداخت، می تواند در زمان دیگری اقدام به ثبت نام نماید. برای این امر، می بایسـت از منوی آزمون (در صـفحه اول سـامانه)، گزینه «ثبت نام در آزمون» را انتخاب و پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی، اقدام به ثبت نام نماید.
تـذکر ۲ : در صـــورتی کـه داوطلـب بـه هر دلیـل پس از پـایـان موفقیـت آمیز مراحـل پرداخـت هزینـه، بـه توکن پرداخت خود دسـترسـی نداشـته باشـد، برای بازیابی توکن پرداخت، از منوی آزمون (در صـفحه اول سـامانه)، گزینه «بـازیـابی کـد رهگیری/توکن» را انتخـاب و پس از وارد کردن اطلاعـات درخواســـتی، دوبـاره توکن پرداخـت برای ایشان پیامک می شود.
تذکر ۳ : به ثبت نامهای ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی، به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

د) شروع فرآیند ثبت نام
فرآیند ثبت نام در سامانه، در هفت مرحله انجام می پذیرد تا داوطلب بتواند در هر مرحله، به راحتی اطلاعات خود را وارد سامانه نماید.
مرحله ۱ : بارگذاری مدارک
در این بخش، مدارک مشخص شده در «بند ب» بارگذاری می گردد.
مرحله ۲ : اطلاعات فردی
مشخصات فردی داوطلب در این بخش در سامانه ثبت می گردد.
مرحله ۳ : سهمیه و سوابق
این بخش مربوط به ثبت سهمیه ها و سوابق کاری داوطلبان می باشد.
تذکر مهم : به دلیل ارتباط ســامانه ثبت نام با ســامانه مربوط به بنیاد شــهید و امور ایثارگران، فقط افرادی امکان اسـتفاده از سـهمیه ۲۵ درصـد را خواهند داشـت که اطلاعات آنان در سـامانه بنیاد شـهید و امور ایثارگران ثبت شـده باشـد که در این صـورت اطلاعات مربوط به سـهمیه ۲۵ درصـد و نوع آن به صـورت خودکار در سـامانه ثبت خواهد شد.
داوطلبانی که اطلاعات آنان در سـامانه بنیاد شـهید و امور ایثاگران ثبت نشـده باشـد و قصـد اسـتفاده از این سـهمیه را داشـته باشـند، فقط زمانی می توانند از این سـهمیه اسـتفاده نمایند که پس از مراجعه به بنیاد شـهید محل تشـکیل پرونده خود، کدملی و اطلاعات ایثارگری خود را در سـامانه مربوطه به ثبت برسـانند. این دسـته از داوطلبان ابتدا بدون اسـتفاده از سـهمیه ۲۵ درصـد ثبت نام خود را تکمیل نموده و ضـروری اسـت پس از تکمیل
اطلاعات در سـامانه و تا˻د بنیاد شـهید و امور ایثارگران، در مدت زمان مشخص شـده جهت ثبت نام، اقدام به ویرایش اطلاعات خود نموده و از سـهمیه ۲۵ درصـد خود اسـتفاده نمایند. چنانچه این دسـته از داوطلبان در مدت مذکور نتوانند اطلاعات خود را در سـامانه بنیاد شـهید مورد تایید قرار دهند، صـرفًا تا ۶ اردیبهشـت ماه فرصـت دارند اطلاعات خود را در سـامانه بنیاد شـهید به تا˻د برسـانند. این افراد می بایسـت طبق مفاد اطلاعیه ای که در
تاریخ ۶ اردیبهشـت ماه روی سـامانه ثبت نام منتشـر می شـود، اقدام به ویرایش اطلاعات خود برای اسـتفاده از سـهمیه ۲۵ درصـد نمایند. بدیهی اسـت در صـورت عدم تا˻د اولویت ایثارگری داوطلب، ثبت نام فرد با سـهمیه آزاد به قوت خود باقی خواهد ماند.
مرحله ۴ : اطلاعات تحصیلی
اطلاعات تحصیلی داوطلب در این بخش وارد سامانه می گردد.
مرحله ۵ : شغل مورد درخواست
در این مرحله، سـامانه با توجه به اطلاعات ثبت شـده داوطلب در مراحل قبلی، شـغلهای قابل انتخاب را به داوطلـب نمـایش داده و داوطلب می تواند از بین آنها تنها یک مورد را به عنوان شـــغل مورد درخواســـت خود، انتخاب نماید.
تذکر : علاوه بر شـغل، محل مورد تقاضـا نیز می بایسـت انتخاب شـده و داوطلب در همه این موارد، فقط حق انتخاب یک مورد را خواهد داشت.
مرحله ۶ : اطلاعات تکمیلی
اطلاعات تکمیلی شــامل اطلاعات تماس با داوطلب و آدرس محل ســکونت می باشــد. همچنین داوطلب می تواند اسـتان محل آزمون خود را به سـامانه اعلام تا در صـورت امکان، سـامانه نزدیکترین حوزه آزمون را برای ایشان درنظر بگیرد (محل دقیق آزمون، بر روی کارت ورود به جلسه ذکر می گردد)
مرحله ۷ : کد رهگیری
تاکید می گردد صـرفًا در صـورتی ثبت نام فرد به پایان می رسـد که داوطلب وارد این مرحله شـده و از سـامانه «کد رهگیری» دریافت نماید.

ه) ویرایش اطلاعات
در زمانی که سـامانه جهت ویرایش اطلاعات داوطلبان باز می باشـد، داوطلبان می توانند با مراجعه به پروفایل کاربری خود و کلیک بر روی بخش «ویرایش اطلاعات» اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت شده خود نمایند.

نکته بسیار مهم : د ر صورتی که داوطلب جهت ویرایش وارد سامانه شود ، حتمًا میبایست دوباره تمامی ۷ مرحله ر ا به صورت کامل طی نموده و کد رهگیری خود را مشاهده نماید، در غیر این صورت، تغییرا ت مورد نظر ایشان اعمال نخواهد گردید و همان اطلاعات قبل از ویرایش برای داوطلب معتبر خواهد بود . 

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون

کارت شـرکت در آزمون، از تاریخ ۲۶ خردادماه ۱۳۹۹ برای مشـاهده و پرینت بر روی سـایت مرکز آزمون جهاد دانشـــگـاهی  قرار خواهـد گرفـت. آزمون در روز جمـعه ۳۰ خردادمـاه ۱۳۹۹ در تهران و بـا توجه به آمـار شــرکت کنندگان، حسب مورد در مــراکز استــانها برگزار خواهد شد. ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان، نزدیکترین حوزه برگزاری آزمون به «شـهرسـتان اعلام شـده داوطلب در فرم ثبت نام جهت روز آزمون» می باشــد که در فرم ثبت نام درج خواهند نمود. ســاعت شــروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شــرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسـید. لازم به ذکر اسـت صـدور کارت شـرکت در آزمون، به منزله تایید اطلاعات ارسـالی از ســوی داوطلبان نبوده و اصـل مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون توسط سازمان ثبت اسناد و مدارک کشور، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
تذکر : داوطلبان گرامی می توانند حوزه برگزاری آزمون خود را اســـتانی غیر از اســـتان محل ســـکونت خود انتخاب نمایند، به عنوان مثال سـاکنین شـهر کاشـان، می توانند اسـتان قم را به عنوان محل برگزاری آزمون انتخاب کنند که فاصله آن نسبت به شهر اصفهان (که مرکز استان خودشان هست) کمتر می باشد.

مراحل و نحوه اعلام نتیجه

مرحله تعیین حدنصاب علمی و مرحله معرفی افراد جهت مصاحبه استخدامی به شرح زیر صورت می پذیرد :

الف) کسب حدنصاب علمی
معرفی داوطلبان جهت شـرکت در مصـاحبه اسـتخدامی و سـایر مراحل اسـتخدام، منوط به کسـب حد نصـاب لازم در آزمون کتبی بوده و انتخاب افراد پذیرفته شـده بر اسـاس ترتیب نمرات مکتسـبه، سـهمیه های قانونی و با رعایت سایر قوانین و مقررات جاری، مطابق قواعد زیر می باشد:
پس از برگزاری آزمون، نمرات داوطلبان به تفکیک حیطه های عمومی و تخصــصــی محاســبه و حد نصــاب امتحان بر اسـاس بالاترین نمره مکتسـبه در آن آزمون با ارزش وزنی چهل درصـد (۴۰ درصـد) برای حیطه عمومی و شـصـت درصـد (۶۰ درصـد) برای حیطه تخصـصـی در هر شـغل محاسـبه و مبنای سـایر مراحل انتخاب داوطلبان قرار می گیرد. در این مرحله امتیازات و سهمیه های قانونی ذکر شده در متن آگهی (به استثنای موارد ذکر شده در بندهای ۶ و ۹ سـهمیه ایثارگران) اعمال نخواهد شـد. پس از تعیین حدنصـاب در آزمون مراحل زیر انجام خواهد پذیرفت:
۱ )داوطلبان فاقد حـد نصاب، از ادامه سایـر مـراحل استخدامی حذف و صرفًا کارنامه آزمون کتبی از طریق پروفایل شخصی جهت اطلاع برای آنها قابل مشاهده خواهد بود.
۲ )معرفی افراد در سـقف چند برابر ظرفیت برای سـایر مراحل اسـتخدام، در صـورت کسـب حد نصـاب پس از اعمال امتیازات و سـهمیه های قانونی ذکر شـده در متن آگهی و بر اسـاس نمره کل آنان به ترتیب نمرات فضـلی آنان انجام خواهد شد.
تذکر : کسـب حد نصـاب نمره علمی لازم در آزمون، هیچگونه حق اسـتخدامی ایجاد نمی کند و معرفی افراد به ترتیب نمره فضلی آنان، از میان داوطلبانی که حدنصاب نمره لازم را کسب نموده اند، صورت می پذیرد.

ب) انتخاب و اعلام لیست چند برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک از بین دارندگان حدنصاب علمی
انتخاب افراد چند برابر ظرفیت جهت بررسـی مدارک از بین داوطلبانی که حد نصـاب لازم را کسـب نموده اند، بر اسـاس نمره کل آنان و با در نظر گرفتن امتیازات و سـهمیه های قانونی به تعداد چند برابر ظرفیت پذیرش در هر شغل محل و به ترتیب نمرات فضلی صورت می پذیرد.
تذکر مهم : نمره کل افراد در کارنامه اولیه صـادرشـده، صـرفًا بر اسـاس اطلاعات خود اظهاری داوطلب (امتیازات و ســهمیه های قانونی)  بوده و نتیجه نهایی نمرات آنها، پس از بررســی، انطباق و اعمال مســتندات مربوط به امتیازات و سهمیه های قانونی و تایید آن توسط سازمان ثبت و اسناد مدارک کشور، اعلام خواهد گردید.

ج) انتخاب و اعلام لیست چند برابر ظرفیت جهت انجام مصاحبه استخدامی از بین دارندگان حدنصاب آزمون علمی
انتخاب افراد چند برابر ظرفیت در هر شــغل محل (در صــورت وجود داوطلب واجد شــرایط) جهت انجام مصـاحبه های اسـتخدامی صـرفًا از بین دارندگان حدنصـاب مرحله قبل که مدارک آنان بررسـی و مورد تایید قرار گرفته اسـت، بر اسـاس نمره کل آنان با وزن چهل درصـد (۴۰ درصـد) برای حیطه عمومی و شـصـت درصـد (۶۰ درصـد) برای حیطه تخصـصـی نمرات این افراد و با در نظر گرفتن امتیازات و سـهمیه های قانونی در هر یک از آزمونهای کتبی (عمومی و تخصصی)، در هر شغل محل صورت می پذیرد.
د) معرفی به گزینش (انتخاب یک برابر ظرفیت)
پس از برگزاری مصـاحبه اسـتخدامی، معرفی افراد به گزینش بر اسـاس مجموع نمره کل نهایی آنان با وزن شـصـت درصـد (۶۰ درصـد) برای آزمونهای کتبی (عمومی و تخصـصـی) و چهل درصـد (۴۰ درصـد) برای مصـاحبه اســتخدامی و با در نظر گرفتن امتیازات و ســهمیه های قانونی به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش (نفر اصــلی) خواهد بود.

تذکرات مهم

 

۱ .استخدام افراد با رعایت قوانین و مقررات مربوطه، به صورت قرارداد انجام کار معین می باشد.
۲ .مدارک تحصـیلی فارغ التحصـیلان دانشـگاه آزاد اسـلامی در صـورت پذیرفته شـدن در آزمون، حداکثر ۲ ماه پس از اعلام نتیجه نهایی باید به تایید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد.
۳ .داوطلبان صـرفًا در صـورتی می توانند در آزمون ثبت نام نمایند که مدرک تحصـیلی (مقطع، رشـته و گرایش تحصــیلی) آنان مطابق با عناوین مدرک تحصــیلی (مقطع، رشــته و گرایش تحصــیلی) مندرج در شــرایط احراز مشـاغل قید شـده در آگهی اسـتخدامی بوده و همچنین عنوان مدرک تحصـیلی ثبت نامی (مقطع، رشـته و گرایش تحصیلی) در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه وی عینًا درج گردیده باشد.
تذکر ۱ : در صـورتی که برای برخی از رشـته های تحصـیلی در آگهی اسـتخدامی منتشـره، گرایش خاصـی ذکر شـده باشـد، صـرفًا فارغ التحصـیلان همان رشـته و گرایش تحصـیلی می توانند در آزمون ثبت نام نمایند. اما در صـورتی که هر یک از رشـته های تحصـیلی بدون ذکر گرایش و یا با عبارت «کلیه گرایشها» در آگهی درج شـده باشـد، فارغ التحصـیلان کلیه گرایشهای آن رشـته تحصـیلی در مقطع مورد نظر، میتوانند در آزمون اسـتخدامی ثبت نام نمایند و در صـورتی که یک رشـته تحصـیلی با عبارت «بدون گرایش» در دفترچه ثبت ـشده باشـد، صـرفًا آن رشته تحصیلی به صورت تنها و بدون گرایش مدنظر میباشد.
تذکر ۲ :(از آن جایی که تا˻د شـرایط احراز مشـاغل (از جمله مقاطع، رشـته ها و گرایشهای مورد نظر برای هر یک از مشـاغل) صـرفًا از وظایف و اختیارات شـورای توسـعه مدیریت و سـرمایه انسـانی میباشـد، بنابراین ارائه هرگونه گواهی از مراجع مختلف، مبنی بر تطابق رشــته ها و یا گرایشهای تحصــیلی با رشــته یا گرایشهای تحصـیلی عنوان شـده در آگهی اسـتخدامی جهت ادامه فرایند اسـتخدام موضـوعیت نداشـته و صـرفًا عین عنوان رشـته ها و یا گرایشهای تحصـیلی مندرج در آگهی اسـتخدامی ملاک عمل می باشـد. از این رو داوطلبانی که در مرحله بررسـی مدارک، از لحاظ شـرایط احراز اعلام شـده در آگهی اسـتخدامی منتشـره، غیر واجد شـرایط تشـخیص داده شــوند، از ادامه فرایند اســتخدام حذف و معرفی آنان در این مرحله، کان لم یکن تلقی گردیده و هیچگونه حق و امتیازی برای داوطلب ایجاد نکرده و متقاضی حق هیچگونه اعتراضی ندارد.
۴ .دارندگان مدارک تحصـیلی پا˻نتر از مقاطع تحصـیلی اعلام شـده در شرایط احراز مشاغل مذکور در آگهی و همچنین مدارک تحصیلی معادل، حق شرکت در آزمون را ندارند.
۵ .افراد دارای مدارک بالاتر از مقاطع تحصـیلی اعلام شـده، برای شـرکت در آزمون می بایسـت مدرک مقطع تحصـیلی ذکر شـده در آگهی را داشـته باشـند. بدیهی اسـت انعقاد قرارداد انجام کار معین با پذیرفته شـدگان بر اساس مقاطع تحصیلی مندرج در آگهی استخدامی می باشد.
۶ .داوطلبان استخدام می بایست سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند را داشـته باشـند. در صـورت عدم تایید توانایی داوطلبان اسـتخدام توسـط دسـتگاه مربوطه در مرحله مصـاحبه اسـتخدامی و معاینه پزشـکی، مرجع رسـیدگی به اعتراض داوطلبان، شـورای پزشـکی دانشـگاه علوم پزشـکی اسـتان مربوطه می باشد.
۷ .با توجه به اینکه، سـازمان ثبت اسـناد و املاک کشـور، مدارک متقاضـیان معرفی شـده چند برابر ظرفیت را پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون عمومی و تخصــصــی بررســی خواهند نمود، لذا در صــورتی که مدارک داوطلبان از جمله مدارک تحصـیلی، کارت پایان خدمت یا معافیت دائم، سـن، ایثارگری، سـابقه اشـتغال غیررسمی در دسـتگاههای اجرایی (برای محاسـبه حداکثر سـن) و همچنین اطلاعات خود اظهاری داوطلب در تقاضـانامه ثبت نامی، مغایر با شـرایط مندرج در این آگهی باشـد، هیچگونه حق و امتیازی برای متقاضـی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از آزمون (اعلام نتایج اولیه، مصــاحبه اســتخدامی و حتی در صــورت پذیرش نهایی) داوطلب از سایر فرآیند جذب و استخدام حذف شده و حق هیچگونه اعتراضی ندارد.
۸ .مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در مفاد آگهی و یا ارائه مدارک به صورت نـاقص در زمـان بررســـی مـدارک، مصـــاحبـه و گزینش بر عهـده داوطلـب خواهـد بود و در هر مرحلـه از جـذب و اسـتخدام محرز شـود داوطلب به اشـتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شـرایط مندرج در آگهی باشد و یا در صورت بروز هرگونه اشتباه در فرآیند آزمون که منجر به ورود داوطلب به مرحله بعدی شده باشد، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت انعقاد قرارداد انجام کار معین، قرارداد مزبور لغو و بلااثر می شود.
۹ .اسـامی پذیرفته شـدگان پس از تا˻د مراجع ذیصـلاح از طریق درگاه سـامانه آزمون اسـتخدامی به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

فهرست مشاغل مورد نیاز

برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

برای دانلود دفترچه راهنمای استخدام اینجا کلیک نمایید

دانلود کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات آزمونهای استخدامی وب سایت «ای استخدام» (کاملترین منبع مطالعاتی برای آزمون استخدامی فراگیر شامل سوالات سال ۸۹ الی ۹۷ + تمامی آزمونهای سال ۹۷)

اصل سوالات تخصصی رایگان رشته ها و مشاغل آزمونهای استخدامی

خبر ۱۱ اردیبهشت ۹۷ - آگهی انتخاب سردفتر اسناد رسمی

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نظر دارد براساس ماده ۵ قانون دفاتر اسناد رسمی و کانون سردفتران و دفتریاران برای مناطقی که نیاز به تاسیس دفتر اسناد رسمی دارند، از بین متقاضیان واجد شرایط از طریق آزمون کتبی و اختبار، سردفتر اسناد رسمی انتخاب نماید.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۵ بهمن ۹۶ - اطلاعیه پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی مورخ ۹۶/۶/۳ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

" پذیرفته شدگان اصلی هر استان ، بعد از اعلام نتایج آزمون از طریق سازمان سنجش آموزش کشور ، از تاریخ ۱۵‏/۱۱‏/۹۶ لغایت حداکثر۱۷‏/۱۱‏/۹۶ با ارائه دو قطعه عکس و یک نسخه کپی از ( کارت ملی ، کلیه صفحات شناسنامه ، مدرک تحصیلی و کارت پایان خدمت یا معافیت قانونی برای آقایان ) به آدرس های مندرج در جدول ذیل مراجعه نمایند .

برای مشاهده آدرس محل مراجعه اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۱ بهمن ۹۶ - اطلاعیه آزمون استخدامی مربوط به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

با عنایت به برگزاری چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در تاریخ ۹۶/۰۶/۰۳، نتایج آزمون استخدامی مربوط به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که نتایج آن نهایی شده است، اعلام می گردد. لذا داوطلبان لازم است برای اطلاع از سیر سایر مراحل استخدامی از روز شنبه مورخ ۹۶/۱۱/۱۴ به سایت اینترنتی دستگاه اجرایی ذیربط مراجعه نمایند.
بدیهی است سایر دستگاه های اجرایی باقیمانده که فرآیند بررسی مدارک یا مصاحبه استخدامی آنها نهایی نشده است، متعاقباً اعلام خواهد شد.

برای مشاهده اعلام نتایج اینجا کلیک کنید

در صورتی که تمایل دارید به محض اعلام اطلاعیه های جدید مطلع شوید در کانال تلگرام ای-استخدام عضو شوید.

کاربران گرامی شما برای مصاحبه تخصصی و عقیدتی میتوانید از موارد زیر استفاده نمایید

۱- جزوه های ارسالی کاربران را از صفحه سوالات رایگان دانلود نمایید. برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

۲- صفحه تجمیع شده تجربه های کاربران که در بخش نظرات ارسال می نمایند. برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

۳-کتاب الکترونیکی از آگهی استخدامی تا مصاحبه عقیدتی و گزینش برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

خبر ۱۴ آبان ۹۶ - اطلاعیه در خصوص زمانبندی مصاحبه از پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ۹۶/۶/۳

پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت هر استان مکلفند صرفاً در همان روز و ساعت که برای مصاحبه تعیین گردیده به آدرس : تهران‏‏- میدان امام خمینی ( ره) ‏‏-ضلع شمالی پارک شهر ‏‏- خیابان فیاض بخش ، ساختمان شماره ۳ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، طبقه هفتم ، اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان ، مراجعه نمایند

پذیرفته شدگان استانهای روز مصاحبه تاریخ مصاحبه ساعت شروع و خاتمه
قم یکشنبه ۲۱‏‏/۸‏‏/۹۶ ساعت ۸ لغایت ۱۳
خراسان شمالی یکشنبه ۲۱‏‏/۸‏‏/۹۶ ساعت ۸ لغایت ۱۳
لرستان یکشنبه ۲۱‏‏/۸‏‏/۹۶ ساعت ۸ لغایت ۱۳
فارس یکشنبه ۲۱‏‏/۸‏‏/۹۶ ساعت ۸ لغایت ۱۳
تهران یکشنبه ۲۱‏‏/۸‏‏/۹۶ ساعت ۱۴ لغایت ۱۸
البرز یکشنبه ۲۱‏‏/۸‏‏/۹۶ ساعت ۱۴ لغایت ۱۸
اصفهان دوشنبه ۲۲‏‏/۸‏‏/۹۶ ساعت ۸ لغایت ۱۳
خراسان جنوبی دوشنبه ۲۲‏‏/۸‏‏/۹۶ ساعت ۸ لغایت ۱۳
ایلام دوشنبه ۲۲‏‏/۸‏‏/۹۶ ساعت ۸ لغایت ۱۳
گیلان دوشنبه ۲۲‏‏/۸‏‏/۹۶ ساعت ۸ لغایت ۱۳
خوزستان دوشنبه ۲۲‏‏/۸‏‏/۹۶ ساعت ۱۴ لغایت ۱۸
کرمانشاه دوشنبه ۲۲‏‏/۸‏‏/۹۶ ساعت ۱۴ لغایت ۱۸
کردستان دوشنبه ۲۲‏‏/۸‏‏/۹۶ ساعت ۱۴ لغایت ۱۸
سمنان دوشنبه ۲۲‏‏/۸‏‏/۹۶ ساعت ۱۴ لغایت ۱۸
قزوین سه شنبه ۲۳‏‏/۸‏‏/۹۶ ساعت ۸ لغایت ۱۳
اردبیل سه شنبه ۲۳‏‏/۸‏‏/۹۶ ساعت ۸ لغایت ۱۳
کهگیلویه و بویراحمد سه شنبه ۲۳‏‏/۸‏‏/۹۶ ساعت ۸ لغایت ۱۳
هرمزگان سه شنبه ۲۳‏‏/۸‏‏/۹۶ ساعت ۸ لغایت ۱۳
گلستان سه شنبه ۲۳‏‏/۸‏‏/۹۶ ساعت ۸ لغایت ۱۳
بوشهر سه شنبه ۲۳‏‏/۸‏‏/۹۶ ساعت ۱۴ لغایت ۱۸
خراسان رضوی سه شنبه ۲۳‏‏/۸‏‏/۹۶ ساعت ۱۴ لغایت ۱۸
آذربایجان شرقی سه شنبه ۲۳‏‏/۸‏‏/۹۶ ساعت ۱۴ لغایت ۱۸
زنجان سه شنبه ۲۳‏‏/۸‏‏/۹۶ ساعت ۱۴ لغایت ۱۸
مازندران چهارشنبه ۲۴‏‏/۸‏‏/۹۶ ساعت ۸ لغایت ۱۳
آذربایجان غربی چهارشنبه ۲۴‏‏/۸‏‏/۹۶ ساعت ۸ لغایت ۱۳
همدان چهارشنبه ۲۴‏‏/۸‏‏/۹۶ ساعت ۸ لغایت ۱۳
یزد چهارشنبه ۲۴‏‏/۸‏‏/۹۶ ساعت ۸ لغایت ۱۳
مرکزی چهارشنبه ۲۴‏‏/۸‏‏/۹۶ ساعت ۱۴ لغایت ۱۸
کرمان چهارشنبه ۲۴‏‏/۸‏‏/۹۶ ساعت ۱۴ لغایت ۱۸
سیستان و بلوچستان چهارشنبه ۲۴‏‏/۸‏‏/۹۶ ساعت ۱۴ لغایت ۱۸
چهارمحال و بختیاری چهارشنبه ۲۴‏‏/۸‏‏/۹۶ ساعت ۱۴ لغایت ۱۸

برای مشاهده اطلاعیه در سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اینجا کلیک نمایید

 

خبر ۱۴ آبان ۹۶ -اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص اعلام اسامی چندبرابر ظرفیت چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور در سال ۱۳۹۶ به منظور انجام مصاحبه استخدامی

پیرواطلاعیه مورخ ۹۶/۰۷/۰۴ این سازمان، بدین‌وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که براساس اطلاعیه مذکور و نتایج مندرج درکارنامه آنهاجهت بررسی مدارک به‌دستگاه مربوطه‌معرفی گردیده‌و مدارک واطلاعات خوداظهاری آنها توسط دستگاه استخدام‌کننده بررسی و تایید گردیده می‌رساند، که براساس اعلام نتیجه بررسی مدارک از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط (دستگاه‌های‌اجرایی استان‌البرز، سازمان‌پزشکی‌قانونی‌کشور، سازمان‌دامپزشکی کشور، وزارت‌امور خارجه، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، وزارت امور اقتصاد و دارایی، بانک مسکن، بانک سپه، بانک صنعت و معدن، ، سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان ملی بهره‌وری ایران، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان انتقال‌خون ایران، سازمان‌حسابرسی و موسسه‌آموزش عالی‌علمی- کاربردی‌صنعت آب‌وبرق) نتایج مربوط به معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت از بین داوطلبان واجد شرایط جهت انجام مصاحبه استخدامی در قالب کارنامه برروی سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است. لذا داوطلبان فوق‌الذکر می‌بایست با توجه به نتیجه مندرج در کارنامه خود و توضیحات‌ ذیل این اطلاعیه اقدام لازم معمول دارند. همچنین با توجه به اینکه مصاحبه‌های استخدامی اکثر دستگاههای فوق‌الاشاره‌از ابتدای هفته‌آینده شروع‌خواهد شد، لذا داوطلبان معرفی شده برای مصاحبه استخدامی موظفند در طول هفته جاری با مراجعه به سایت اطلاع‌رسانی دستگاه استخدام‌کننده ذیربط، از شرایط، زمان و مکان مصاحبه استخدامی خود مطلع شوند.

توجه:

• عدم مراجعه داوطلب معرفی شده برای انجام مصاحبه استخدامی در زمان و مکان تعیین شده، به منزله انصراف از ادامه روند استخدام بوده و داوطلب حق اعتراض و پی گیری نخواهد داشت.
• از آن جایی که در مرحله بررسی اطلاعات خوداظهاری داوطلبان و مدارک آنها توسط دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط، تعداد محدودی از افراد معرفی شده فاقد شرایط احراز مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام از داوطلبان چهارمین آزمون متمرکز فراگیر بوده‌اند، لذا در هریک از شغل‌محل‌ها و سهمیه‌های استخدامی مربوط، نفرات بعدی با توجه به ترتیب نمرات فضلی و رتبه مکتسبه در سقف حداکثر سه برابر ظرفیت، انتخاب و جهت بررسی مدارک معرفی گردیده‌اند و تاکید می‌گردد انجام مصاحبه استخدامی با این افراد صرفاً در صورت تایید مدارک معرفی گردیده‌اند و تاکید می‌گردد انجام مصاحبه استخدامی با این افراد صرفاً در صورت تایید مدارک و اطلاعات ثبت‌نامی آنها امکان‌پذیر می‌باشد. بنابراین مسوولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن دفترچه ثبت‌نامی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده برعهده داوطلب می‌باشد.
• بدیهی است در هر مرحله از آزمون، مسابقه و جذب محرز شود که داوطلب به اشتباه و یا به عمد اطلاعات خلاف واقع اعلام نموده و یا فاقد شرایط مندرج در دفترچه ثبت‌نامی است، داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌شود.
تذکر: پذیرفته‌شدگان نهایی‌هریک ازسهمیه‌های آزاد، ایثارگران‌و معلولین‌عادی در سقف تعیین شده، صرفاً در صورت صحت مدرک و تایید اطلاعات ثبت‌نامی و به ترتیب نمرات فضلی (حاصل از ۷۰ درصد نمره آزمون کتبی و ۳۰ درصد نمره مصاحبه تخصصی)، به‌تعداد یک برابرظرفیت موردنیازاعلام شده دردفترچه ثبت‌نامی فوق‌الذکر، انتخاب و به گزینش معرفی خواهند شد.

در خاتمه اضافه می‌نماید که واحد پاسخگویی غیرحضوری چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور سال ۱۳۹۶ منحصراً در رابطه با کارنامه آزمون برای کلیه داوطلبان آماده پاسخگویی به سوالات می باشد. لذا داوطلبان در صورت نیاز می توانند سوالات خود را در خصوص مندرجات کارنامه حداکثر تا تاریخ ۹۶/۰۸/۲۵ با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org یا با تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند واز مراجعه حضوری به این سازمان اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است پاسخگویی به مکاتباتی که بعد از تاریخ ۹۶/۰۸/۲۵ ارسال گردد، مقدور نخواهند بود.

برای مشاهده کارنامه اینجا کلیک نمایید

کاربران گرامی شما برای مصاحبه تخصصی و عقیدتی میتوانید از موارد زیر استفاده نمایید

۱- جزوه های ارسالی کاربران را از صفحه سوالات رایگان دانلود نمایید. برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

۲- صفحه تجمیع شده تجربه های کاربران که در بخش نظرات ارسال می نمایند. برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

۳-کتاب الکترونیکی از آگهی استخدامی تا مصاحبه عقیدتی و گزینش برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

خبر ۱۵ مهر ۹۶ -اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور پیرامون چهارمین نتایج امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۶

با توجه به سوالات برخی از داوطلبان در خصوص درج عبارت «داوطلب گرامی با توجه به نمره مکتسبه در آزمون علی‌رغم کسب حد نصاب نمره لازم، بدلیل محدودیت سهمیه پذیرش، در رقابت با سایر داوطلبان در اولویت معرفی برای بررسی مدارک قرار نگرفته‌‌اید.» در کارنامه آنان، به اطلاع می‌رساند:

برای مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

شرکت کنندگان در شغل محلهای شغلی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور:

داوطلبان سه برابر ظرفیت، مدارک زیر را از تاریخ ۱۳۹۶/۰۷/۱۰لغایت تاریخ ۱۳۹۶/۷/۱۱۸به واحد امور اداری ادارت کل ثبت
اسناد و املاک استان اعلام شده طبق جدول ذیل، تحویل نمایند.
- اصل مدرک تحصیلی به همراه ۲نسخه کپی
- اصل شناسنامه به همراه ۲سری کپی از کل صفحات شناسنامه
- اصل کارت ملی به همراه ۲نسخه کپی
- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت قانونی آقایان به همراه دو نسخه کپی
- مدارک و مستندات مبنی بر بومی بودن مطابق با مفاد آگهی استخدام
- ۳قطعه عکس ۳*۴مربوط به سال ۱۳۹۶

استان آدرس
اردبیل اردبیل- چهاراه امام خمینی- خیابان دادگستری- جنب دادگستری اردبیل –اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل
اصفهان اصفهان- خ چهارباغ بالا -روبروی بیمارستان شریعتی- اداره کل ثبت اسناد واملاک استان اصفهان
البرز کرج -پل آزادگان اول -خیابان مطهری -روبروی تامین اجتماعی -اداره کل ثبت اسناد واملاک استان البرز
ایلام ایلام-بلوار مدرس- اداره کل ثبت اسناد و املاک استان ایلام
آذربایجان شرقی تبریز-میدان شهرداری-خیابان امام خمینی-کوچه حاج هاشم-اداره کل ثبت اسناد و املاک استان آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی ارومیه-خ سربازان گمنام(برق) فلکه خیری-اداره کل ثبت استان آذربایجان غربی
بوشهر بوشهر-چهارراه دادگستری-اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر
تهران تهران-میدان امام خمینی-ضلع شمالی پارک شهر-خ فیاض بخش -ساختمان شماره سه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور
چهارمحال و بختیاری شهرکرد-خیابان آیت اله کاشانی- جنب دادگستری- اداره کل ثبت اسناد و املاک استان چهارمحال و بختیاری
خراسان جنوبی بیرجند-بلوار صنعت و معدن- اداره کل ثبت اسناد و املاک استان خراسان جنوبی
خراسان رضوی مشهد - بلوار خیام - تقاطع بلوار ارشاد - اداره کل ثبت اسناد و املاک استان خراسان رضوی
خراسان شمالی بجنورد- ۳۲متری شهدا-روبروی بخشداری مرکزی-اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان شمالی
خوزستان اهواز -امانیه - خیابان مدرس- جنب دادگستری - اداره کل ثبت اسناد و املاک استان خوزستان
زنجان جاده گاوازنگ- بالاتر از بیمارستان آیت الله موسوی - انتهای بلوار مهرانه- اداره کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان
سمنان سمنان خ آیت اله طالقانی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان سمنان
سیستان و بلوچستان زاهدان -خیابان دانشگاه -نرسیده به پل هوایی شهدای وحدت - اداره کل ثبت اسناد و املاک استان سیستان و بلوچستان
فارس شیراز، میدان معلم، خیابان ایمان جنوبی(همت جنوبی)، اداره کل ثبت اسناد و املاک استان فارس
قزوین قزوین-انتهای بلوار امام خمینی(نوروزیان) مجتمع ادارات بونک-میدان شهدای منا-کوچه ثبت اسناد و املاک- اداره کل ثبت اسناد و املاک استان قزوین
قم ۷۵متری عمار یاسر-بلوار تعاون-مجتمع ادارات-اداره کل ثبت اسناد و املاک استان قم
کردستان سنندج-بلوار جانبازان- اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کردستان
کرمان کرمان-ضلع شمالی پارک نشاط-نبش بلوار فردوسی-اداره کل ثبت و اسناد استان کرمان
کرمانشاه کرمانشاه-چهار راه گلستان- بلوار گلسرخ-کوچه بازرسی-اداره کل ثبت اسناد واملاک کرمانشاه
کهگیلویه و بویراحمد یاسوج-خیابان شهید قدوسی- اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد
گلستان گرگان-خیابان شالیکوبی-خیابان عدالت -۲۱اداره کل ثبت اسناد و املاک استان گلستان
گیلان رشت-میدان انتظام-بلوار شیون فومنی-کوچه نظام پزشکی-اداره کل ثبت اسناد و املاک استان گیلان
لرستان خرم آباد- بلوار شهیدفرشاد شفیع پور- خیابان دکتر چمران- اداره کل ثبت اسناد و املاک استان لرستان
مازندران ساری- بلوار آزادی- روبه روی اداره کل اقتصاد دارایی استان- اداره کل ثبت اسناد واملاک مازندران
مرکزی اراک- خیابان تهران- نرسیده به پل شهرصنعتی جنب دادگستری- اداره کل ثبت اسناد و املاک استان مرکزی
هرمزگان بندرعباس- بلوار امام خمینی (ره) -جنب اداره کل ورزش و جوانان- اداره کل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان
همدان سعیدیه- نبش خیابان غنی زادیان- اداره کل ثبت اسناد و املاک استان همدان
یزد یزد- خیابان فرخی- کوچه دادگستری- اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد

خبر ۵ مهر ۹۶ -اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص اعلام اسامی سه برابر ظرفیت چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۶ به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام (بررسی مدارک، انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش)

بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در تاریخ ۹۶/۰۶/۰۳ شرکت نموده‌اند می‌رساند کارنامه نتایج اولیه سه برابر ظرفیت داوطلبان در سایت سازمان‌سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار گرفته است.

برای دریافت فایل برنامه زمانی معرفی شدگان سه برابر ظرفیت چهارمین آزمون استخدامی فراگیر اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده متن کامل اطلاعیه و نتایج اینجا کلیک نمایید

کاربران گرامی شما برای مصاحبه تخصصی و عقیدتی میتوانید از موارد زیر استفاده نمایید

۱- جزوه های ارسالی کاربران را از صفحه سوالات رایگان دانلود نمایید. برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

۲- صفحه تجمیع شده تجربه های کاربران که در بخش نظرات ارسال می نمایند. برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

۳-کتاب الکترونیکی از آگهی استخدامی تا مصاحبه عقیدتی و گزینش برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

 

برای دانلود سولات مصاحبه ثبت اسناد و املاک ارسال شده توسط یک از کاربران عزیز اینجا کلیک کنید

برای مطالعه و آشنایی با تاریخچه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اینجا کلیک کنید

برای دانلود فایل آشنایی با سازمان ثبت و اسناد اینجا کلیک کنید

برای دانلود فایل آشنایی با وظایف سمتهای سازمان ثبت و اسناد اینجا کلیک کنید

برای دانلود فایل آشنایی با وظایف سمتهای دولتی اینجا کلیک کنید

نتایج استعلامات آزمون استخدامی سال ۹۳

توجه : نتیجه این استعلامات فقط برای آزمون شهریور ۹۳ می باشد

برای مشاهده نتایج استعلامات آزمون استخدامی ۹۳ اینجا کلیک کنید

خبر ۱۷ دی ۹۴ - تا پایان امسال، هزارو ۲۰۰ نفر نیروی کارشناس به سازمان اضافه می گردد

به گزارش روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، دکتر تویسرکانی در جمع روسای واحدهای ثبتی کرمان با تاکید بر جایگاه و نقش راهبردی مدیریت در هر مجموعه ای گفت: نقش مدیریت در پیشبرد اهداف سازمانی یک نقش تعیین کننده و غیرقابل انکار است و می توان گفت هدایت درست منابع به مراتب با اهمیت تر از داشتن آن است و در انتخاب مدیران تمامی گزینش های لازم باید بعمل آید و این موضوع از حساسیت ها و اولویت های سازمان است.
وی لازمه یک مدیریت صحیح را در ارزیابی درست از مجموعه تحت مدیریت دانست و افزود: مدیران باید همواره نظارت و کنترل را در اولویت برنامه های خود قرار دهند تا بتواند با حرکت هدفمند نقاط ضعف و آسیب های پیش رو را مورد شناسایی قرار دهد و در جهت پوشش و اصلاح آن اقدام نماید زیرا شناخت اولویت ها و توجه به سیاستها باعث می شود با وجود منابع محدود نتایج بهتری بدست آورد که حرکت اصلاحی سازمان در سالیان اخیر خود بهترین گواه این مهم است.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: با وجود تلاش های صورت گرفته در سالیان اخیر برای اصلاح زیرساختارها و فرایندها؛ باید بدانیم در یک مجموعه پویا و متحرک اصلاحات و تغییرات اجتناب ناپذیر است و هیچگاه نباید از تغییرات ترسید و باید خود را با تحولات روزمره همراه و همسو نمود و سازمان ثبت بطور ویژه این موضوع را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.
دکتر تویسرکانی شایسته سالاری را بهترین راه بکارگیری نیروی انسانی برشمرد و خاطرنشان کرد: در ادامه اصلاحات صورت گرفته در سازمان در استخدام نیروهای جدید نیزتلاش فراوان شده تا با انتخاب و گزینش نیروی انسانی متخصص و کارآمد ، روح تازه در بدنه سازمان دمیده شود و انشاءالله تا پایان امسال، هزارو ۲۰۰ نفر نیروی کارشناس به سازمان اضافه می گردد و امیدواریم این نیروها منشاء حرکت و تحول هرچه بیشتر در سازمان شوند.
وی سازمان ثبت اسناد را یک سازمان تحول گرا خواند و افزود: در شرایطی که سازمان به سمت ارائه خدمات مدرن پیش می رود، بدون شک پیشبرد این هدف نیازمند بکارگیری نیروی انسانی باهوش،توانمند و با انگیزه است تا سازمان بتواند به یک مجموعه چابک و پویا تبدیل شود.
وی طرح کاداستر را یک طرح ملی خواند و تاکید کرد: در پیشبرد طرح کاداستر علاوه بر استفاده از تمامی ظرفیت های ممکن ، از ظرفیت ها و امکانات سایر سازمانها نیز باید استفاده شود و تمامی دستگاه های اجرائی باید بدانند اجرای کاداستر، یک طرح عظیم ملی است که انجام آن می تواند از بسیاری مفاسد پیشگیری بعمل آورد و با اجرای آن ، تمامی کشور از فواید و دستاوردهای این طرح عظیم بهره مند گردد و بدون شک منافع ملی برای تمامی دست اندرکاران نظام در اولویت است.
دکتر تویسرکانی یادآور شد: نتایج تمامی خدمات برای مردم همواره قابل مشاهده و ملموس است و مردم بهتراز هرکسی می توانند در مورد نتایج خدمات قضاوت کنند و همانگونه که اثرات هر آسیبی در جامعه مشهود است نتایج هرگونه خدمت و تغییری نیز ملموس و قابل مشاهده است.

خبر ۱۷ دی ۹۴ - به افراد متخصص در سازمان ثبت اسناد و املاک نیازمندیم

خبرگزاری ایسنا : معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: متاسفانه در کشور بهانه‌ها برای انجام ندادن کار فراوان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کویر، احمد تویسرکانی در دیدار با مدیران سازمان ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: سازمان ثبت به لحاظ ارتباط مردمی و فراگیری خدماتش، اگر گرفتار آسیب و عملکرد سوء مدیریتی شود، به سرعت تاثیراتش را در جامعه خواهد گذاشت و قضاوت منفی گریبان مجموعه را خواهد گرفت.
ویبا بیان اینکه بحث مدیریت و نقش مدیریت‌ها در پیشبرد اهداف سازمانی نقش اول را خواهد داشت، تصریح کرد: منابع مهم است، ولی هدایت منابع در جهت درست مهمتر از خود منابع است که متاسفانه امروز عدم درست از منابع اصلی گریبانگیر کشور شده است.
رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه بیشترین مشکلات پدید آمده در کشور ناشی از هدایت نادرست منابع در جهت صحیح، اهداف و تکالیف تدوین شده، بوده است اظهار کرد: گاهی مدیری در شهرستانی عملکرد مدیریتش منحصر به وظایف اداری شده و بیرون از اتاق خود را نمی‌بینید که این خود یک آسیب است، در حالی که مدیر باید مجموعه آثار و عملکرد ثبت را ملاحظه، آسیب‌شناسی و راهکاری برای حل آن ارائه دهد.
تویسرکانی با تاکید بر اینکه باید به بحث نظارت و کنترل به معنای جدی اهمیت دهیم، تصریح کرد: لازمه نظارت و کنترل درست، شناخت سیاست‌های سازمان است. اگر کسی به‌درستی سیاست‌های سازمان را بشناسد به درستی عمل خواهد کرد.
معاون قوه قضاییه با بیان اینکه نگاه محدود در اتاق مدیریت خود موضوعی منفی است و انحصار این نوع مدیریت باید شکسته شود، گفت: آثار خدمات ثبت باید مورد توجه قرار گیرد و در کنار آن قضاوت عمومی را بررسی کنید. اگر آسیب‌های در جهت خدمت‌رسانی وجود داشته باشد، باید هرچه سریع‌تر حل شود تا بتوانیم خدمات رسانی به مردم را با سرعت بیشتری ادامه دهیم.
وی با بیان اینکه باید نگاهی کلان و وسیع به سازمان داشته تا بتوانیم اهداف را شناسایی و تکالیف را به خوبی انجام دهیم، اظهار کرد: باید برای نظارت و کنترل در کار، اهمیت قائل شویم و بدانیم اگر با این اهتمام پیش رویم به سرعت می توانیم کارهای عظیمی را صورت بخشیم.
رییس سازمان ثبت و اسناد کشور با بیان اینکه همه دستگاه‌ها گرفتار محدودیت‌های مالی هستند، اما شناخت الویت‌ها، پرداختن به مسایل مهمتر و توجه به سیاست‌ها باعث شده بود که با همان منابع محدود بتوانیم به کارهای حساس‌تر و دقیق‌تری بپردازیم، اظهار کرد: استان کرمان از گذشته‌ها دچار فقر زیرساخت‌ها بوده که باید تلاش کنیم این فقر اصلاح شود.
تویسرکانی از اضافه شدن یک‌هزار و ۲۰۰ نفر به سازمان ثبت اسناد و املاک توسط آزمون خبر داد و بیان کرد: با برگزاری این آزمون نفس تازه‌ای را به سازمان ثبت خواهیم بخشید.
معاون قوه قضاییه اظهار کرد: در سال‌های گذشته بکارگیری نیرو مدبرانه نبوده است و حسب خویشاوندی زیاد در سازمان‌ها وجود دارد، اما امروزه ما تنها به تخصص افراد توجه خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه هدف اول ما اجرای درست وظایف‌مان در قبال مردم مهم است تا رفع اشتغال‌زایی برای افرادی بدون هیچ تخصصی، اظهار کرد: کسی که کارآمد است باید منشاء تحول شود و امروزه ما نیازمند افرادی هستیم که تخصص لازم و ضریب هوشی بالا را دارند.
رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تاکید بر اینکه سازمان ثبت باید یک سازمان پیشرو در همه بخش‌ها باشد، اظهار کرد: مدیران باید با برنامه‌ریزی در شناخت توانمندی نیروی انسانی و نشاندن آنها بر سر جای اصلی‌شان تلاش کنند.
تویسرکانی با اشاره به پیش‌بینی این سازمان برای اجرای ۳۰۹ پروژه در سال جاری، تصریح کرد: در حال حاضر در حال پایش پروژه‌ها در شش ماهه اول سال جاری هستیم و توقع داریم نسبت به برنامه‌های عملیاتی پایش و ارزیابی صورت گیرد تا بدانیم در چه موقعیتی قرار داریم.
وی با بیان اینکه اگر بخواهیم هیاتی و سنتی عمل کنیم موفق نخواهیم شد، بیان کرد: سازمان ثبت گاهی در بعضی از فرایندها راه تنفس خود را گرفته بود که باید این راه‌ها را باز کنیم تا کار به خوبی انجام شود.
معاون قوه قضاییه با تاکید بر ایجاد تبادلات الکترونیکی اطلاعات در سازمان ثبت اسناد و املاک اظهار کرد: در شهرستان‌ها باید ارزیابی از پروژه‌ها صورت گیرد و قبل از پایان سال تکالیف خود را مرور کنند.
تویسرکانی با تاکید بر اجرای سریع طرح کاداستر در کشور گفت: متاسفانه در کشور بهانه‌ها برای انجام ندادن کار فراوان است، اما باید جوری عمل کنیم که پاسخگوی وجدان خودمان باشیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در اصلاح فرایندها باید جدیت و حرص داشته و به دنبال دلیل برای انجام ندادن کار نباشیم.

نتایج نهایی استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اعلام شد

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور : ضمن آرزوی موفقیت برای قبول شدگان در آزمون استخدامی، به اطلاع میرسانیم که نتایج آزمون استخدامی سال ۹۳ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که به تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رسیده است، اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، پذیرفته شدگان اصلی این آزمون که دارای موافقت هسته گزینش سازمان ثبت می باشند به تدریج از طریق ادارات کل ثبت اسناد و املاک استانها دعوت به کار خواهند شد.

بمنظور دریافت نتیجه آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور لطفا شماره ملی ۱۰ رقمی خود را وارد نمایید.

برای مشاهده اسامی قبول شدگان اینجا کلیک کنید

استخدام سردفتر ازدواج سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سال ۹۴

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور حسب مفاد نظامنامه انتخاب سردفتری ازدواج در نظر دارد با توجه به اعلام نیاز واحدهای ثبتی در سراسر کشور از بین آقایان از طریق آزمون کتبی و اختبار، سردفتر ازدواج برای نقاط مورد نیاز انتخاب نماید.
داوطلبین در زمان ثبت نام الزاماً باید واجد شرایط ذیل باشند

برای مشاهده متن کامل آگهی استخدام اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۸ آذر ۹۴ - تداوم سردرگمی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد

خبرگزاری تسنیم : یکی از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: با وجود اینکه اسامی تایید نهای ۱۲۰۰ نفر از سوی سازمان برنامه و بودجه به ثبت اسناد اعلام شده، اما این سازمان از اعلام این نتایج به پذیرفته‌شدگان خودداری می‌کند.
به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، مهرماه امسال بود که تعدادی از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تجمع مقابل ساختمان این سازمان، خواستار پیگیری مسئولان برای تعیین تکلیف وضعیت‌شان شدند.
عباس شفیع‌زاده یکی از پذیرفته‌شدگان این آزمون در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم گفته بود که اکبری مدیر امور امور انسانی سازمان ثبت به آنها اعلام کرده رشته‌هایی مانند تحلیل‌گر سیستم به دلیل نبود پست خالی استخدام نمی‌شوند و این افراد می‌تواند به سازمان مدیریت مراجعه کنند تا از طریق آن سازمان، ارگان دیگری برای محل فعالیت انتخاب شود.
به گفته این پذیرفته شده آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد، در آگهی استخدامی سازمان ثبت، دو رشته مدیریت دولتی با گرایش مدیریت دولتی و علوم اجتماعی با گرایش علوم اجتماعی با مقطع کارشناسی ارشد، معرفی شده بود اما بعد از آزمون، طبق استعلام انجام شده از وزارت علوم، مشخص شد که رشته‌های یاد شده اصلا چنین گرایش‌هایی ندارند. بعد از برگزاری آزمون، آقای جمالی قمی رئیس آمار و تامین نیروی انسانی ریاست جمهوری در سازمان مدیریت در نامه‌ای به شماره ۱۶۸۴۹۸۰ به تاریخ ۲۱ اسفند سال ۹۳ اعلام کرد که چنین گرایش‌هایی وجود ندارد و اشتباه شده است و تمام افراد پذیرفته شده با هر گرایشی، جذب شوند.
وی افزود: به رغم نامه رئیس آمار و تامین نیروی انسانی ریاست جمهوری در سازمان مدیریت، آقای اکبری مدیر کل فعلی نیروی انسانی سازمان ثبت که به تازگی به این سمت منصوب شده است می‌گوید ما آن نامه را قبول نداریم و سه گرایش از رشته مدیریت دولتی و دو گرایش از رشته علوم اجتماعی برای جذب انتخاب شدند و مابقی داوطلبان پذیرفته شده با گرایش‌های دیگر، رد می‌شوند.
او که در مقطع کارشناسی ارشد با گرایش تشکیلات و روش‌ها تحصیل کرده و طبق اعلام سازمان ثبت جزء گرایش‌های رد شده محسوب می‌شود افزود: آقای اکبری مدعی است این کار طبق نامه شورای توسعه مدیریت انجام شده و نامه آقای قمی را قبول ندارد در حالی که در آگهی استخدامی سازمان ثبت، صحبتی از نامه شورای توسعه نبود و داوطلبان بر اساس آگهی منتشر شده در آزمون شرکت کردند.
شفیع‌زاده ادامه داد: اکبری به ما می‌گوید اگر می‌خواهید، به سازمان مدیریت مراجعه کنید تا شما را به ارگان دیگر معرفی کند و ما به شما نیاز نداریم. سئوال اینجاست که اگر سازمان ثبت به ما و این رشته‌ها نیاز نداشت چرا قبل از آزمون و در آگهی استخدامی اعلام نکرد؟ بخشنامه‌ها و نامه‌های بعد از آزمون به داوطلب مربوط نمی‌شود و ملاک، اگهی استخدامی است.
وی یادآور شد: حتی رئیس آمار و تامین نیروی انسانی ریاست جمهوری نامه زده که اگر لیسانس این افراد مرتبط بود، جذب شوند اما باز هم آن را قبول ندارند و این کار را انجام نمی‌دهند.
به دنبال این اظهارات، خبرنگار تسنیم برای دریافت پاسخ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به ادعاهای مطرح شده، دو مرتبه با دفتر مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان ثبت تماس گرفت و طرح موضوع اما مسئولان این سازمان، علی‌رغم وعده پیگیری و پاسخگویی در این زمینه، پاسخی نداده‌اند.
البته وحید اکبری مدیر کل دفتر تشکیلات و بهبود روش‌های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پیشتر گفته بود که مقدمات قانونی به کارگیری این افراد مانند مصاحبه و سایر موارد انجام شده است و در آینده نزدیک پذیرفته شدگان یاد شده برای خدمت وارد این سازمان خواهند شد.
وی خاطر نشان کرد: در آگهی منتشره استخدامی آزمون ۹۳تعداد این افراد یک هزار و ۲۰۰ تن اعلام شد و مجوزهای استخدامی نیز برای همین تعداد گرفته شده است.
با گذشت دو ماه از تجمع این افراد مقابل سازمان ثبت اسناد، همچنان این مشکل پابرجاست و هیچ اقدامی برای جذب آنها صورت نگرفته است.
رضایی یکی دیگر از پذیرفته‌شدگان این آزمون در گفت‌وگویی مجدد با خبرنگار تسنیم گفت: ۲ ماه از زمان ارسال اسامی به سازمان برنامه و بودجه گذشته و اسامی ۱۲۰۰ نفری که برای جذب تایید شده‌اند، مشخص شده است اما سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به بهانه‌های مختلف از اعلام اسامی خودداری می‌کند.
وی ادامه داد: سازمان ثبت اسناد باید تایید شدن یا نشدن نهایی را به ما اعلام کند اما احتمالا به خاطر اینکه اعلام تایید، برای آنها مسئولیت قطعی جذب را ایجاد می‌کند، از اعلام آن خودداری می‌کنند.

خبر ۲۳ آبان ۹۴ - دولت مجوز استخدام ۱۲۰۰ نفر را صادر کرده است


خبرگزاری تابناک : رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور درخصوص آخرین وضعیت استخدامی های این سازمان نیز گفت: دولت مجوز استخدام ۱۲۰۰ نفر را صادر کرده است ۲۵ درصد از طرف بنیاد شهید و ایثارگران معرفی صورت گرفت و پس از آن آزمون برگزار شد با این حال پیگیری ها را از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور داشته ایم. سازمان ثبت آمادگی خود را برای شروع به کار این افراد اعلام می کند و دلیل تاخیر در جذب نیز مشکلات مربوط به کمبود منابع از سوی سازمان مدیریت بوده است.

خبر ۲۵ مهر ۹۴ - اقدام عجیب سازمان ثبت اسناد در جذب پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی

خبرگزاری تسنیم : بنا بر ادعای یکی از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال ۹۳ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، این سازمان در حالی به برگزاری آزمون استخدامی در برخی رشته‌ها و گرایش اقدام کرده که اکنون می‌گوید در آن رشته‌ها و گرایش‌ها، پست خالی ندارد.
عباس شفیع‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم با اشاره به تجمع اخیر حدود ۳۰ نفر از پدیرفته‌‌شدگان آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مقابل ساختمان این سازمان اظهارکرد: شش الی هفت نفر از افراد حاضر، به نمایندگی از سایرین با اکبری مدیر امور امور انسانی سازمان ثبت صحبت کردند که در این جلسه قرار بر این شد یک سری رشته‌ها مانند کارشناسی ثبت، جذب شوند.
وی ادامه داد: در این جلسه، اکبری گفت که رشته‌های دیگر مانند تحلیل‌گر سیستم به دلیل نبود پست خالی استخدام نمی‌شوند و این افراد می‌تواند به سازمان مدیریت مراجعه کنند تا از طریق آن سازمان، ارگان دیگری برای محل فعالیت انتخاب شود.
این پذیرفته شده آزمون استخدامی سازمان ثبت اضافه کرد: در آگهی استخدامی سازمان ثبت، دو رشته مدیریت دولتی با گرایش مدیریت دولتی و علوم اجتماعی با گرایش علوم اجتماعی با مقطع کارشناسی ارشد، معرفی شده بود اما بعد از آزمون، طبق استعلام انجام شده از وزارت علوم، مشخص شد که رشته‌های یاد شده اصلا چنین گرایش‌هایی ندارند.
شفیع‌زاده گفت: بعد از برگزاری آزمون، آقای جمالی قمی رئیس آمار و تامین نیروی انسانی ریاست جمهوری در سازمان مدیریت در نامه‌ای به شماره ۱۶۸۴۹۸۰ به تاریخ ۲۱ اسفند سال ۹۳ اعلام کرد که چنین گرایش‌هایی وجود ندارد و اشتباه شده است و تمام افراد پذیرفته شده با هر گرایشی، جذب شوند.
وی افزود: به رغم نامه رئیس آمار و تامین نیروی انسانی ریاست جمهوری در سازمان مدیریت، آقای اکبری مدیر کل فعلی نیروی انسانی سازمان ثبت که به تازگی به این سمت منصوب شده است می‌گوید ما آن نامه را قبول نداریم و سه گرایش از رشته مدیریت دولتی و دو گرایش از رشته علوم اجتماعی برای جذب انتخاب شدند و مابقی داوطلبان پذیرفته شده با گرایش‌های دیگر، رد می‌شوند.
او که در مقطع کارشناسی ارشد با گرایش تشکیلات و روش‌ها تحصیل کرده و طبق اعلام سازمان ثبت جزء گرایش‌های رد شده محسوب می‌شود افزود: آقای اکبری مدعی است این کار طبق نامه شورای توسعه مدیریت انجام شده و نامه آقای قمی را قبول ندارد در حالی که در آگهی استخدامی سازمان ثبت، صحبتی از نامه شورای توسعه نبود و داوطلبان بر اساس آگهی منتشر شده در آزمون شرکت کردند.
شفیع‌زاده ادامه داد: اکبری به ما می‌گوید اگر می‌خواهید، به سازمان مدیریت مراجعه کنید تا شما را به ارگان دیگر معرفی کند و ما به شما نیاز نداریم. سئوال اینجاست که اگر سازمان ثبت به ما و این رشته‌ها نیاز نداشت چرا قبل از آزمون و در آگهی استخدامی اعلام نکرد؟ بخشنامه‌ها و نامه‌های بعد از آزمون به داوطلب مربوط نمی‌شود و ملاک، اگهی استخدامی است.
وی یادآور شد: حتی رئیس آمار و تامین نیروی انسانی ریاست جمهوری نامه زده که اگر لیسانس این افراد مرتبط بود، جذب شوند اما باز هم آن را قبول ندارند و این کار را انجام نمی‌دهند.
به دنبال این اظهارات، خبرنگار تسنیم برای دریافت پاسخ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به ادعاهای مطرح شده، دو مرتبه با دفتر مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان ثبت تماس گرفت و طرح موضوع اما مسئولان این سازمان، علی‌رغم وعده پیگیری و پاسخگویی در این زمینه، تاکنون پاسخی نداده‌اند.
البته وحید اکبری مدیر کل دفتر تشکیلات و بهبود روش‌های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پیشتر گفته بود که مقدمات قانونی به کارگیری این افراد مانند مصاحبه و سایر موارد انجام شده است و در آینده نزدیک پذیرفته شدگان یاد شده برای خدمت وارد این سازمان خواهند شد.
وی خاطر نشان کرد: در آگهی منتشره استخدامی آزمون ۹۳تعداد این افراد یک هزار و ۲۰۰ تن اعلام شد و مجوزهای استخدامی نیز برای همین تعداد گرفته شده است.

خبر ۱ مهر ۹۴ - قبول شدگان آزمون استخدامی سال ۹۳ به زودی جذب می شوند

خبرگاری ایرنا : مدیر کل دفتر تشکیلات وبهبود روش های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت : قبول شدگان آزمون استخدامی سال ۱۳۹۳ به زودی بعداز طی مراحل قانونی جذب این سازمان می شوند.
وحید اکبری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا این اظهارات را در رابطه با حضور روز یکشنبه (۲۹ شهریور) تعدادی از قبول شدگان آزمون استخدامی سال های ۹۱ و ۹۳ سازمان ثبت اسناد و املاک، مقابل ساختمان شماره دو تامین نیروی انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، این افراد با حضور مقابل سازمان یاد شده، خواستار تعیین تکلیف وضعیت استخدامی خود شدند.
اکبری، افزود:آزمون سال ۹۳ زیر نظر سازمان ثبت اسناد برگزارشد و مقدمات قانونی به کارگیری این افراد مانند مصاحبه و سایر موارد انجام شده است و درآینده نزدیک پذیرفته شدگان یاد شده برای خدمت وارد این سازمان خواهند شد.
وی خاطر نشان کرد: در آگهی منتشره استخدامی آزمون ۹۳تعداد این افراد یک هزار و ۲۰۰ تن اعلام شد و مجوزهای استخدامی نیز برای همین تعداد گرفته شد.

آزمون استخدامی سال ۱۳۹۱
وی یادآوری کرد: این آزمون در سال ۱۳۹۱براساس تفویض اختیار به استانداری ها در دولت گذشته برگزار و مقرر شده بود از این پست ها از محل پست های مازاد سایر دستگاه های اجرایی به واحد های سازمانی دچار مضیقه، استفاده شود.
وی با اشاره به برگزاری این آزمون ها توسط استانداری ها و روشن نشدن وضعیت پست ها اظهارداشت: در برخی از استان ها پست ها الحاق و جا به جایی ها انجام نشد و جوانان شرکت کننده در این آزمون نیز بلاتکلیف ماندند.
این مسوول سازمان ثبت اسناد تاکید کرد: چنانچه مقدمات مربوط به آزمون استخدامی استانداری ها تدارک دیده شود این سازمان آمادگی کارگیری این افراد را دارد.

خبر ۲۹ شهریور ۹۴ - درخواست تعیین تکلیف قبول شدگان آزمون های استخدامی سازمان اسناد واملاک

خبرگزاری ایرنا : تعدادی از قبول شدگان آزمون استخدامی سال های ۹۱ و ۹۳ سازمان اسناد و املاک با حضور مقابل ساختمان شماره دو تامین نیروی انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خواستار تعیین تکلیف وضعیت استخدامی خود شدند.
به گزارش روز یکشنبه ایرنا، این درخواست کنندگان مدعی هستند با وجودی که در آزمون استخدامی سال های ۹۱ و ۹۳ سازمان اسناد و املاک قبول شده اند اما تا کنون وضعیت استخدامی شان مشخص نشده است.
یکی از تجمع کنندگان به خبرنگار ایرنا، گفت: هرچند سازمان اسناد و املاک در سال ۹۱ آزمون استخدامی برگزار کرد اما بدون اینکه وضعیت قبول شدگان این آزمون مشخص شود این سازمان دوباره در سال ۹۳ اقدام به برگزاری آزمون استخدامی کرده است.
وی با تاکید بر اینکه، تاکنون وضعیت استخدامی آزمون سال های ۹۱ و ۹۳ مشخص نشده ،اظهار داشت: البته سازمان مدیریت وبرنامه ریزی پیشتر اعلام کرده بود که استخدام قبول شدگان سال ۹۱ به دلیل تامین اعتبار طرح مهرآفرین (مربوط به دولت دهم) با مشکل مواجه شده است.
وی در پایان خواست وضعیت استخدامی این قبول شدگان در آزمون های استخدامی سازمان اسناد و املاک را مشخص کنند.

خبر ۱۵ شهریور ۹۴ - قابل توجه شرکت کنندگان در آزمون استخدام پیمانی ۹۳/۶/۲۸ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد : به اطلاع شرکت کنندگان گرامی در آزمون استخدام پیمانی ۹۳/۶/۲۸ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور میرساند: درتاریخ ۹۴/۶/۱۷ با در دست داشتن مدارک ذیل جهت انجام مصاحبه تخصصی (آخرین مرحله مصاحبه) به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان به نشانی: اصفهان خیابان چهارباغ بالا ـجنب خانه کارگراداره کل ثبت اسناد واملاک اصفهان مراجعه نمایند

برای مشاهد اسامی و آدرس اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۳ شهریور ۹۴ - اعلام برنامه زمان بندی مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله سوم(آخرین مرحله)آزمون استخدامی ۲۸/۰۶/۹۳

اعلام برنامه زمان بندی مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله سوم(آخرین مرحله)آزمون استخدامی ۲۸/۰۶/۹۳ روزهای یکشنبه ،۱۵/۰۶/۹۴ لغایت چهار شنبه ۱۸/۰۶/۹۴در اداره کل ثبت اسناد و املاک استان مازندران برگزار می گردد.
لذا از پذیرفته شدگان اعلامی آزمون یاد شده دعوت می شود راس ساعت ۸ صبح در روزهای تعیین شده برابر جدول پیوستی( با همراه داشتن اصل مدارک)در جلسه مصاحبه حضور یابند.

مدارک مورد نیاز
- اصل و دو نسخه کپی از مدرک تحصیلی (دانشنامه یا گواهی نامه موقت)
- اصل شناسنامه با دو نسخه کپی از کلیه صفحات شناسنامه
- اصل کارت ملی و دو نسخه کپی
-اصل کارت پایان خدمت یا معافیت قانونی (آقایان) با دو نسخه کپی
-۶قطعه عکس ۴*۳ پشت نویسی شده
- اصل مستندایثارگری مورد تایید بنیاد شهید وامور ایثارگران مرکز استان و دو نسخه کپی
لازم به ذکر است تصاویر کلیه مدارک می بایست از طریق دفاتر اسناد رسمی برابر اصل شده و به همراه اصل مدارک به این اداره کل ارائه گردد.
دانشنامه یا گواهی نامه موقت مدرک تحصیلی باید به عنوان مدرک تحصیلی ارائه گردد و از پذیرش هرگونه گواهی نامه انشایی مبنی بر فراغت از تحصیل معذور می باشیم
ضمنا مدارک با اطلاعات اعلام شده جهت شرکت در آزمون مطابقت داده می شود و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت از نظر تاریخ ، گرایش مدرک تحصیلی و ... داوطلب مجاز به انجام مصاحبه نمی باشد.

برای مشاهده جدول زمان بندی مصاحبه پذیرفته شدگان اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۰ شهریور ۹۴ - برگزاری (مرحله سوم) مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی


بدینوسیله به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان داوطلبان آزمون استخدام پیمانی مورخه ۲۸/۶/۱۳۹۳ - ادارات کل ثبت اسناد و املاک استانهای آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی و اردبیل می رساند زمان مصاحبه، با توجه به برنامه زمانبندی شده بشرح ذیل برگزار خواهد شد:

زمان مصاحبه
۱- داوطلبان پذیرفته شده اداره کل ثبت استان آذربایجان شرقی :
( روز یکشنبه مورخ ۱۵/۶/۹۴ )
( روز دوشنبه مورخ ۱۶/۶/۹۴ )
۲- داوطلبان پذیرفته شده ثبت استان آذربایجان غربی :
( روز سه شنبه مورخ ۱۷/۶/۹۴ )
۳- داوطلبان پذیرفته شده ثبت استان اردبیل :
( روزچهار شنبه مورخ ۱۸/۶/۹۴ )
مکان مصاحبه
به آدرس : تبریز- میدان شهرداری، کوچه حاج هاشم، ساختمان مرکزی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان آذربایجان شرقی - طبقه چهارم
مدارک لازم در زمان مصاحبه
( ضرورت دارد پذیرفته شدگان در زمان تعیین شده مدارک ذیل را به همراه داشته باشند)
۱- اصل شناسنامه و ۲ نسخه کپی ازتمام صفحات
۲- اصل کارت ملی و ۲ نسخه کپی پشت و رو
۳- اصل مدرک تحصیلی (دانشنامه یا گواهینامه موقت پایان تحصیلات) و ۲ نسخه کپی
۴- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت (آقایان) و ۲ نسخه کپی
۵- چهار قطعه عکس ۴*۳
۶- مستند ایثارگری بر ایثارگران و ۲ نسخه کپی

توجه:
مصاحبه تخصصی از رشته شغلی ، کامپیوتر، احکام و مسائل سیاسی و عقیدتی بعمل خواهد بود.
لازم بذکر است (مرحله سوم) مصاحبه تخصصی از بین داوطلبان پذیرفته شده ای که بصورت تلفنی و یا پیامک از ایشان دعوت شده است بعمل خواهد آمد.

در صورت لزوم با شماره تلفن ۳۵۲۶۱۷۸۱-۰۴۱ تماس حاصل نمایید.

خبر ۸ شهریور ۹۴ - قابل توجه شرکت کنندگان در آزمون استخدام پیمانی ۹۳/۶/۲۸ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

اطلاع شرکت کنندگان گرامی در آزمون استخدام پیمانی ۹۳/۶/۲۸ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور میرساند:
در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۵ و ۹۴/۶/۱۶ با در دست داشتن مدارک ذیل جهت انجام مصاحبه تخصصی (آخرین مرحله مصاحبه) مطابق جدول زمان بندی به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان به نشانی: اصفهان ـ خیابان چهارباغ بالا ـ چهارراه نیکبخت ـ مقابل بیمارستان شریعتی مراجعه نمایند.

جدول زمان بندی مصاحبه

تذکرات مهم:

مصاحبه از شرکت کنندگان صرفاً در تاریخ های فوق (۱۵ و ۹۴/۶/۱۶) انجام و عدم مراجعه در تاریخ مذکور به منزله انصراف از ادامه مراحل استخدامی خواهد بود.
این مصاحبه صرفاً جهت انجام مراحل قانونی استخدام می‌باشد و هیچگوه حقی برای استخدام شرکت کنندگان ایجاد نمی نماید.
نتیجه نهایی این استخدام پس از انجام کلیه مراحل و بررسی مدارک و مستندات افراد، اعلام خواهد شد.

مدارک مورد نیاز:

- اصل شناسنامه با ۲ نسخه کپی از کلیه صفحات
- اصل کارت ملی با ۲ نسخه کپی
- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت قانونی (آقایان) با ۲ نسخه کپی
- اصل آخرین مدرک تحصیلی با ۲ نسخه کپی
- ۴ قطعه عکس ۴*۳
- مستندات مربوط به ایثارگری برای ایثارگران

خبر ۴ مرداد ۹۴ - مرحله دوم مصاحبه تخصصی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از ۱۰ استان کشور در اصفهان برگزار شد.

روابط عمومی ثبت استان اصفهان : به گزارش روابط عمومی ثبت استان اصفهان؛ در مرحله دوم مصاحبه تخصصی آزمون استخدام پیمانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مورخ ۹۳/۶/۲۸ که در اصفهان برگزار گردید، تعداد ۷۱ نفر از ۱۰ استان شرکت نمودند.
علی بهبهانی مدیر کل ثبت استان اصفهان اعلام کرد: در این مرحله از آزمون استخدامی که در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه برابر با ۲۱، ۲۲ و۲۳ تیرماه ۹۴ به مرکزیت اصفهان برگزار شد تعداد ۷۱ نفر از پذیرفته شدگان از استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، یزد، هرمزگان و مرکزی در مرحله دوم مصاحبه تخصصی شرکت نمودند.
مدیر کل ثبت استان افزود: در برگزاری این مصاحبه تعدادی از مسوولین اداره کل ثبت استان، نمایندگان هسته گزینش سازمان ثبت و دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری اصفهان حضور داشتند.

خبر ۸ تیر ۹۴ - رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور: همه ظرفیت های سازمانی باید در مسیر خدمت رسانی بهتر به مردم قرار گیرد


وب سایت قوه قضاییه : احمد تویسرکانی گفت: منابع انسانی، تشکیلات و ابزارهای سازمانی باید در مسیر ارائه خدمت بهتر به مردم و رضایتمندی جامعه قرار داشته باشد.
به گزارش روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، احمد تویسرکانی معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در گردهمایی مدیران ستادی و استان های این سازمان که به مناسبت هفته قوه قضاییه در سالن همایش های این سازمان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم دکتر بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران امام (ره)، هدف اصلی ترمیم نیروی انسانی و امکانات و ابزارهای سازمانی را ارائه خدمت بهتر به مردم و ایجاد رضایتمندی مراجعین با ارتقاء سرعت، دقت و صحّت عملکرد همه بخش های این سازمان برشمرد.
وی در تبیین نقش مدیریت در سطوح مختلف جامعه و رابطه آن با کارآمدی و بهره وری مناسب در تشکیلات اداری گفت: توجه به منابع انسانی و بهره گیری از ظرفیت کارکنان در موقعیت شغلی متناسب با توانمندی و استعداد آنها، هم زمینه رشد نیروی انسانی و هم پویایی و کارآمدی سازمانی را به همراه خواهد دشت.
وی گفت: سازمان ثبت اسناد در سال های اخیر حرکت تحولی و رو به جلو را آغاز کرده که این حرکت برای مردم نیز قابل لمس است.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اینکه در تلاشیم از همه ظرفیت های سازمان به نحو کامل استفاده شود گفت: توجه به نیروی انسانی یکی از اولویت های کاری سازمان است و باید با نگاه جدید و شناخت و دقت لازم در چیدمان نیروی انسانی به نحوی عمل کرد که هر کسی در جای خودش قرار بگیرد و افراد متخصص در جاهای غیرتخصصی قرار نگیرند تا شاهد افزایش کارآمدی و بهره وری بهتر در سازمان باشیم.
تویسرکانی عدم توجه دقیق به داشته های موجود را یکی از مشکلات برنامه ریزی در کشور دانست و گفت: تناسب در تبیین برنامه، قابلیت اجرایی به برنامه نوشته شده می دهد و در غیر این صورت برنامه فقط روی کاغذ می ماند و اجرایی نمی شود.
معاون رئیس قوه قضاییه گفت: شناخت و توجه به منابع، برنامه ریزی صحیح، کنترل و نظارت، همزمان با هم می تواند باعث موفقیت مدیران در امر مدیریت شود.
وی رمز پیشرفت در سازمان را ارزیابی و شناسایی دقیق نیروی انسانی و توجه به آموزش و افزایش آگاهی در سازمان دانست و افزود: آموزش باید با توجه به اصل نتیجه گرایی در سازمان مورد توجه قرار بگیرد و آثار مثبت آن در مجموعه قابل مشاهده باشد.
معاون رئیس قوه قضاییه تاثیر مدیریت را در کاهش تخلفات اداری بسیار مهم دانست و افزود: یکی دیگر از اولویتهای سازمان توجه جدی به امر سلامت اداری است که خوشبختانه در سالهای اخیر سازمان ثبت در این خصوص با برنامه ریزی مناسب به سمت کاهش تخلفات اداری حرکت کرده است.
وی بیان داشت: عدم توجه به سلامت اداری باعث هدر رفتن زحمات در سازمان می شود و اگر مدیران به عملکرد زیرمجموعه خود حساس نباشند و صدای مراجعان را نشنوند خسارات زیانباری را به دنبال خواهد داشت.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تاکید بر اهمیت ایجاد تشکیلات سازمانی چابک و کارآمد، یکی از اولویت های سازمان را در سال جاری حرکت در مسیر تحقق این مهم برشمرد و اظهار داشت: با توجه به تصویب دو هزار پست سازمانی، انتظار می رود مدیران استانها در اولین فرصت در جهت پیشنهاد تشکیلات متوازن در هر استان متناسب با شاخص های عملکردی و نیازهای ثبتی در تشکیلات خود بازنگری کنند.
وی جذب یک هزار و ۴۰۰ نیروی جدیدالاستخدام را باعث ایجاد نفس تازه و رونق جدی در حوزه نیروی انسانی سازمان دانست و از مسئولین مربوط به این حوزه خواست تا هرچه سریع تر زمینه ورود این افراد به سازمان فراهم شود.
تویسرکانی گفت: مسئولیت نیروی انسانی که تازه وارد مجموعه می شوند و همچون نهال های نوپایی هستند، متوجه مدیران هر بخش است تا به درختان کارآمد تبدیل شده و به ثمر بنشینند.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور استقرار سامانه اخذ اثر انگشت در دفاتر اسناد رسمی، اجرای سامانه شبکه ملی تحدید حدود، تعیین تکلیف کامل پرونده های مربوط به قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان های فاقد سند رسمی تا پایان امسال، حذف دفاتر املاک و آرشیو الکترونیکی پرونده های ثبتی را از اولویت های سازمان طی سال جاری برشمرد و بر برنامه ریزی دقیق و استفاده از تمام ظرفیت های موجود سازمان برای تحقق این برنامه ها توسط مدیران و کارکنان تاکید کرد.

خبر ۷ تیر ۹۴ - به شکایات داوطلبان آزمون استخدامی سازمان ثبت رسیدگی می‌شود

خبرگزاری ایسنا : رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: به شکایات داوطلبان آزمون استخدامی سازمان ثبت در دیوان عدالت اداری رسیدگی می‌شود.
به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ‌احمد تویسرکانی در حاشیه همایش سراسری قوه قضاییه در جمع خبرنگاران گفت: بعد از برگزاری آزمون افرادی اعتراض داشتند و این طبیعی هم است. ما در بررسی‌های اولیه اعلام کردیم آمادگی داریم که به نحو دقیق به شکایات رسیدگی کنیم.
وی با بیان اینکه بعضی از افراد شکایاتی را در دیوان عدالت اداری مطرح کردند، گفت:‌ علی‌القاعده سازمان ثبت نیز دفاعیات لازم را ارائه خواهد کرد و ما تابع احکام دیوان هستیم و به هر نحوی که تصمیم گیری شود ان شاء الله اجرا خواهد شد.
تویسرکانی گفت: ادعاهایی که مطرح شده بعضا به دلیل استنباط نادرست از بخشنامه ها و آگهی های صورت گرفته است.

خبر ۵ تیر ۹۴ - تعیین تکلیف شرکت کنندگان در آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک


خبر آنلاین : سازمان ثبت اسناد و املاک اعلام کرد که شرکت کنندگان در آزمون این سازمان به تدریج تعیین تکلیف خواهند شد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چند مخاطب سرویس مشکلات مردم خبرگزاری سوالی را در مورد آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک مطرح کردند. یکی از آن ها مشکل خود را چنین مطرح کرد:
"شهریور سال گذشته آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برگزار شد که ما در آن قبول شدیم. اما بعد از امتحان گفته شد که برخی گرایش ها مورد تقاضا نیست. از پارسال تا به امسال تکلیف ما مشخص نیست و نمی دانیم آیا جذب می شویم یا نه؟"
دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در پاسخ به این مشکل به خبرآنلاین می گوید که کار استخدام شرکت کنندگان در آزمون مرحله به مرحله در حال انجام است و پیش می رود.
این مرکز از روالی که استخدام دارد می گوید و تاکید می کند که آزمون استخدامی آن ها مثل کنکور نیست که در یک زمان واحد نتیجه آن بیاید و همه استخدام ها انجام شود.
به گفته یکی از مسئولان دفتر ریاست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ثبت، تلاش این سازمان در جذب نیروهاست چرا که این استخدام ها برای خود سازمان ثبت نفع دارد و این سازمان با کمبود نیرو مواجه است.
این کارشناس روابط عمومی به آزمون دهندگان اطمینان می دهد که کار استخدام آن ها به تدریج پیش می رود و از آن ها می خواهد نگران نباشند.
طبق اعلام دفتر ریاست روابط عمومی، شرکت کنندگان در آزمون ثبت برای اطلاع بیشتر از وضعیت استخدامشان می توانند به روابط عمومی و یا معاونت نیروی انسانی مراجعه و یا با شماره تلفن ۶۶۷۰۳۳۱۴ تماس بگیرند. اطلاعات تکمیلی در مورد وضعیت استخدام از سایت ssaa.ir قابل پیگیری است.

خبر ۱۹ اردیبهشت سال ۹۴- تویسرکانی، رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نشست خبری اعلام کرد


وی در پاسخ به سوالی درباره اعتراض برخی از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سازمان ثبت به خاطر دعوت نشدن به مصاحبه، گفت: سازمان ثبت وظیفه دارد مطابق قانون نسبت به گزینش افراد اقدام کند. ما برای جذب ۱۲۰۰ نفر طبق قانون مجوز داشتیم که ۲۵ درصد از این تعداد، طبق قانون از خانواده شهدا و ایثارگران هستند و در حقیقت آزمون برای جذب ۸۰۰ نفر غیر از این افراد بود که آنها نیز باید شرایط را داشته باشند.
رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: ممکن است در مدارک تحصیلی یا گزینش برخی از افراد اشکالاتی وجود داشته باشد، اما همه افراد مطمئن باشند که گزینش‌ها دقیقا طبق قانون انجام می‌شود و اینکه از کسی مصاحبه گرفته نشده شایعه است.

اطلاعیه: اعلام اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در رشته شغلی کارشناس ثبت اختراعات ، علائم تجاری و طرح های صنعتی

بدینوسیله اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در رشته شغلی کارشناس ثبت اختراعات ، علائم تجاری و طرح های صنعتیکه در شهریور ماه سال قبل برگزار شده بود، اعلام می گردد.
شرکت کنندگان در آزمون برای اطلاع از قبولی خود و طی مراحل بعدی استخدام می توانند به قسمت " نتیجه آزمون" در انتهای این اطلاعیه مراجعه نمایند.
پذیرفته شدگان باید در تاریخ های ۹۴/۰۱/۳۰و ۹۴/۰۱/۳۱ برای انجام مصاحبه به آدرس ذیل مراجعه نمایند :
تهران- میدان امام خمینی (ره) – ضلع شمالی پارک شهر – ابتدای خیابان شهید فیاض بخش – ساختمان شماره ۳ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور
پذیرفته شدگان آزمون بایستی مدارک ذیل را قبل از شرکت درجلسه مصاحبه به مسئولین مربوطه ارائه و درصورت احراز شرایط لازم ، در مصاحبه شرکت نمایند.

  • اصل شناسنامه با ۲ نسخه کپی از کلیه صفحات
  • اصل کارت ملی با ۲ نسخه کپی
  • اصل کارت پایان خدمت یا معافیت قانونی ( آقایان ) با ۲ نسخه کپی
  • اصل آخرین مدرک تحصیلی با ۲ نسخه کپی
  • ۴ قطعه عکس ۴*۳
  • مستندات مربوط به ایثارگری برای ایثارگران

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک کنید

 

خبر ۲۶ بهمن ۹۳ – دعوت به مصاحبه پذیرفته شدگان اولیه استان های خوزستان و بوشهر


برای مشاهده زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی اینحا کلیک کنید

خبر ۲۳ بهمن ۹۳ – اطلاعیه ادارات کل ثبت اسناد و املاک استانهای مازندران، گلستان و گیلان


برای مشاهده زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی اینحا کلیک کنید

خبر ۲۱ بهمن ۹۳ – اطلاعیه ادارات کل ثبت اسناد و املاک استانهای کرمان، فارس ، هرمزگان ، سیستان و بلوچستان


برای مشاهده زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی اینحا کلیک کنید

خبر ۱۹ بهمن ۹۳ – اطلاعیه ادارات کل ثبت اسناد و املاک استانهای تهران، البرز، قزوین، قم، سمنان، مرکزی و زنجان


برای مشاهده زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی اینحا کلیک کنید

خبر ۱۵ بهمن ۹۳ – اطلاعیه ادارات کل ثبت اسناد و املاک استانهای اصفهان ،یزد، کهکیلویه و بویر احمد و چهار محال بختیاری

برای دانلود فایل زمانبندی زمان و مکان تشکیل پرونده و مدارک لازم اینجا کلیک کنید

خبر ۱۵ بهمن ۹۳ – اطلاعیه ادارات کل ثبت اسناد و املاک استانهای آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی و اردبیل

برای مشاهده زمان مصاحبه و مدارک لازم اینجا کلیک کنید

خبر ۷ بهمن ۹۳ - اعلام اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد واملاک کشور

برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی اینجا کلیک کنید

 

اطلاعیه:


بدینوسیله اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که در شهریور ماه سال جاری برگزار شده بود، اعلام می گردد.
شرکت کنندگان در آزمون برای اطلاع از قبولی خود و طی مراحل بعدی استخدام می توانند به قسمت " نتیجه آزمون" در انتهای این اطلاعیه مراجعه نمایند.
لازم به ذکر است برابراعلام معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی ریاست جمهوری، اسامی پذیرفته شدگان در رشته شغلی کارشناس ثبت اختراعات ، علائم تجاری و طرحهای صنعتی متعاقباً اعلام خواهد گردید.
پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی مطابق با محل قبولی به آدرسهای ذیل مراجعه نمایند:

۱ -پذیرفته شدگان استانهای تهران - البرز - مرکزی - قم - سمنان -زنجان و قزوین از تاریخ ۹۳/۱۲/۳ لغایت ۹۳/۱۲/۷ ساعت ۹ الی ۱۸ به اداره کل ثبت استان تهران به آدرس : تهران – میدان هفت تیر- خیابان قائم مقام فراهانی ، نرسیده به چهار راه شهید بهشتی ، کوچه شهید میرزا حسنی
۲ -پذیرفته شدگان استانهای اصفهان ، چهارمحال و بختیاری - کهگیلویه و بویر احمد و یزد از تاریخ ۹۳/۱۲/۳ لغایت ۹۳/۱۲/۷ ساعت ۹ الی ۱۸ به اداره کل ثبت استان اصفهان به آدرس : اصفهان- بلوار دانشگاه ، خیابان توحید میانی ، جنب آزمایشگاه دی
۳ -پذیرفته شدگان استانهای مازندران، گلستان و گیلان از تاریخ ۹۳/۱۲/۳ لغایت ۹۳/۱۲/۷ ساعت ۹ الی ۱۸ به اداره کل ثبت استان مازندران به آدرس : ساری- میدان امام خمینی ( ره )– ابتدای بلوار آزادی
۴-پذیرفته شدگان استانهای آذربایجان شرقی ، اردبیل و آذربایجان غربی از تاریخ ۹۳/۱۲/۳ لغایت ۹۳/۱۲/۷ ساعت ۹ الی ۱۸ به اداره کل ثبت استان آذربایجان شرقی به آدرس : تبریز – میدان ساعت – کوچه حاج هاشم
۵- پذیرفته شدگان استانهای کرمانشاه -کردستان ـ همدان ـ لرستان و ایلام از تاریخ ۹۳/۱۲/۳ لغایت ۹۳/۱۲/۷ ساعت ۹ الی ۱۸ به اداره کل ثبت استان کرمانشاه به آدرس : کرمانشاه – چهار راه گلستان – خیابان گلسرخ – کوی فریبرز کرمی
۶- پذیرفته شدگان استانهای خراسان رضوی - خراسان شمالی - خراسان جنوبی از تاریخ ۹۳/۱۲/۳ لغایت ۹۳/۱۲/۷ ساعت ۹ الی ۱۸ به اداره کل ثبت استان خراسان رضوی به آدرس : مشهد – بلوار خیام – تقاطع ارشاد
۷-پذیرفته شدگان استانهای خوزستان و بوشهر از تاریخ ۹۳/۱۲/۳ لغایت ۹۳/۷/۱۲ ساعت ۹ الی ۱۸ به اداره کل ثبت استان خوزستان به آدرس : اهواز – امانیه ، خیابان مدرس
۸- پذیرفته شدگان استانهای کرمان - هرمزگان ، سیستان و بلوچستان و فارس از تاریخ ۹۳/۱۲/۳ لغایت ۹۳/۱۲/۷ ساعت ۹ الی ۱۸ به اداره کل ثبت استان کرمان به آدرس : کرمان – ضلع شمالی پارک نشاط ، ابتدای بلوار فردوسی
پذیرفته شدگان آزمون بایستی مدارک ذیل را قبل از شرکت درجلسه مصاحبه ، به مسئولین مربوطه ارائه و درصورت احراز شرایط لازم ، در مصاحبه شرکت نمایند.

  • اصل شناسنامه با ۲ نسخه کپی از کلیه صفحات
  • کارت ملی با ۲ نسخه کپی
  • اصل کارت پایان خدمت یا معافیت قانونی ( آقایان ) با ۲ نسخه کپی
  • مدارک مبنی بر بومی بودن در مناطق محروم و ۲ نسخه کپی
  • اصل آخرین مدرک تحصیلی با ۲ نسخه کپی
  • ۴ قطعه عکس ۴*۳
  • مستندات مربوط به ایثارگری برای ایثارگران

خبر ۶ بهمن ۹۳ - نتایج آزمون استخدامی ثبت اسناد ظرف چند روز آینده اعلام می‌شود

باشگاه خبرنگاران : احمد تویسرکانی در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی‌ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهارداشت: آخرین کنترل‌ها در این زمینه با حوزه معاونت منابع انسانی رئیس‌جمهور صورت گرفته و ظرف چند روز آینده نتایج این آزمون اعلام می‌شود.
وی ادامه داد: این آزمون در راستای بهینه‌سازی و به کارگیری نیروی انسانی متخصص با حضورحدود ۱۵ هزار نفر برگزار شد که از این میان، بعد از طی مراحل قانونی ۱۲۰۰ نفر به استخدام این سازمان در خواهند آمد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در برخی از سایت‌ها بیان شده که مراحل گزینش و مصاحبه از پذیرفته‌شدگان این آزمون در حال انجام است، خاطرنشان کرد: تا اسامی پذیرفته‌شدگان اعلام نشود انجام چنین امری ممکن نیست و هنوز اسامی از طریق سایت سازمان ثبت اعلام نشده است.
گفتنی است؛ آزمون استخدامی‌سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ۲۸ شهریور ماه امسال در تهران و ۷ استان کشور برگزار شد که احمد تویسرکانی معاون رئیس قوه قضائیه و ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از نحوه برگزاری این آزمون بازدید کرد.
لازم به ذکر است؛ از۱۲۰۰ نفری که به استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک کشوردر خواهند آمد، ۳۵۰ نفر در حوزه فناوری اطلاعات و مالکیت معنوی و سایر افراد در دیگر بخش‌های تخصصی این سازمان به کارگیری خواهند شد.

استخدام بیش از یک‌هزار نیروی جدید در سازمان ثبت اسناد

خبرگزاری تسنیم: مدیر هسته گزینش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: مجوز استخدام بیش از یک هزار نیروی جدید در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، ناصر سلطانی صبح امروز در حاشیه برگزاری نخستین گردهمایی آموزشی گزینش‌گران سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در چند سال گذشته جذب مناسبی در حوزه نیروی انسانی نداشتیم و با تلاش‌های صورت گرفته مجوز استخدام ۱۱۵۰ نفر گرفته شده است.
وی افزود: از طریق سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون استخدامی آنها برگزار و کارشناسان مرتبط با هر رشته جذب می‌شوند.
وی افزود: ۱۶ هزار نفر ثبت‌نام کردند که ۲۴۰۰ نفر از آنها در مصاحبه تخصصی حاضر بودند و از میان آنها ۱۱۵۰ نفر نهایی انتخاب شدند که شامل ۳۵۰ نفر فرزندان معظم شهدا و ۸۸۰ نفر هم عموم مردم هستند. این پذیرفته‌شدگان در ادارات کل ثبت اسناد و املاک استان‌ها و ادارات نواحی شهرستان‌ها جذب شده و مشغول به کار می‌شوند.
مدیر هسته گزینش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خاطرنشان کرد: این سازمان نیروی جدیدی از چارت، بیس و پایه نداشته به دنبال جذب نیرو هستیم و تا سال ۱۳۹۰ آزمون برگزار می‌شد که از آن سال به بعد آزمون‌های استانداری‌ها برگزار می‌شود.
سلطانی تصریح کرد: براساس قانون عدالت در امر گزینش مهم‌ترین وظیفه ماست و اگر فرد درخواست‌کننده این عدالت تعریف شده را داشته باشد قطعاً پذیرش می‌شود و در هسته گزینش ملاک‌های انتخاب اصلح را داریم و میان دو نفر که شرایط مشابهی دارند فرد اصلح‌تر جذب می‌شود و دیگری به عنوان یک نیروی ذخیره معرفی می‌شود.
وی تاکید کرد: پس از جذب و بررسی‌های میدانی هسته گزینش ۵ نفره رای نهایی را می‌دهند و در صورت نیاز به تجدید نظر مجدد استعلام و رای گیری توسط گروهی دیگر صورت می‌پذیرد تا هیچ گونه شک و شبهه‌ای نباشد و عدالت در آرا باشد.

نتایج آزمون استخدامی ثبت اسناد ظرف یک ماه آینده اعلام می‌شود

باشگاه خبرنگاران : رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: آخرین کنترل‌ها در این زمینه با حوزه معاونت منابع انسانی رئیس‌جمهور صورت گرفته و ظرف یک ماه آینده نتایج این آزمون اعلام می‌شود.
"احمد تویسرکانی" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی‌سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهار داشت: آخرین کنترل‌ها در این زمینه با حوزه معاونت منابع انسانی رئیس‌جمهور صورت گرفته و ظرف یک ماه آینده نتایج این آزمون اعلام می‌شود.
وی ادامه داد: این آزمون در راستای بهینه‌سازی و به کارگیری نیروی انسانی متخصص با حضورحدود ۱۵ هزار نفر برگزار شد که از این میان، بعد از طی مراحل قانونی ۱۲۰۰ نفر به استخدام این سازمان درخواهند آمد.
گفتنی است؛ آزمون استخدامی‌سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ۲۸ شهریور ماه امسال در تهران و ۷ استان کشور برگزار شد که احمد تویسرکانی معاون رئیس قوه قضائیه و ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از نحوه برگزاری این آزمون بازدید کرد.
لازم به ذکر است از۱۲۰۰ نفری که به استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک کشوردر خواهند آمد، ۳۵۰ نفر در حوزه فناوری اطلاعات و مالکیت معنوی و سایر افراد در دیگر بخش‌های تخصصی این سازمان به کارگیری خواهند شد.

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ