کارت آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

۳۳۴۱۵۷ نظر

کارت آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی

 متقاضیان محترم آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی که موفق به ثبت نام در این آزمون شده‌اند، در این صفحه می‌توانند  اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به زمان چاپ کارت آزمون و دیگر اطلاعات مفید و منابع را مشاهده و بررسی نمایند.

 

خبر ۱۱ مهر ۱۴۰۱-دریافت کارت آزمون استخدام سراسری سازمان تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام سراسری سازمان تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳ به اطلاع می‌رسانیم، کارت شرکت در آزمون، از تاریخ سه شنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرسhrtc.ir  قرار خواهد گرفت. آزمون در روزجمعه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ در مراکز استانها برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام چاپ کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لاز م به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون ، به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و اصل مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون، مورد بررسی قرار خواهد گرفت .

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی سازمان تامین اجتماعی
در این بخش، همه‌ی منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمون‌های استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روان‌شناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. با مراجعه به لینک مورد نظر، می‌توانید مطالب دلخواه‌تان را مطالعه کنید.

 

لینک‌های مفید و کاربردی برای استخدام سازمان تامین اجتماعی
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی فهرست شده‌اند. شما می‌توانید در صورت نیاز به هر صفحه، روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

 

گوش به زنگ باشید!

با فعال‌سازی این خدمت، دیگر نیازی به بررسی مکرر وبسایت نیست و به محض انتشار خبر مهم در این صفحه از طریق پیامک و تماس تلفنی از آن اطلاع خواهید یافت!
سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳۳۴٬۱۵۷ نظر برای استخدام جدید تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳ (زمان اعلام نتایج)

  • ا
    امید
    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۰:۵۷
    با دوبرابر کردن میانه ومد تغیر پیدا میکنه؟

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ