چه افرادی می توانند در آزمون استخدام آموزش و پرورش شرکت کنند؟

۶ نظر
خبرگزاری میزان: مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش درباره برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت: این استخدام تنها شامل حال فارغ التحصیلان دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت معلم نمی‌شود، بلکه تمامی افرادی که از سایر دانشگاهای کشور فارغ التحصیل شده‌اند، نیز می‌توانند در این آزمون ثبت‌نام و شرکت کنند.چه افرادی می‌توانند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند؟/ اولویت بندی در پذیرش بر اساس نیازهای منطقه‌ای استمحمد فاضل در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، درباره جذب نیروی انسانی در وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: با توجه به اینکه برخی افراد پیش از گذراندن خدمت نظام وظیفه برای ادامه تحصیل جذب دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم می‌شوند، آنها خود به خود جذب آموزش و پرورش خواهند شد. وی در پاسخ به اینکه چه افرادی می‌توانند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند؟ افزود: این استخدام تنها شامل حال افرادی نمی‌شود که تحصیلات خود را در دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم به اتمام رسانده‌اند، بلکه تمامی فارغ التحصیلان دانشگاهی از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور می‌توانند در آن ثبت‌نام  کرده و در آزمون مورد نظر برای استخدام در آموزش و پرورش شرکت کنند. مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه متقاضیان بر اساس نیاز منطقه و طبق اولویت‌بندی‌هایی تعیین شده انتخاب می‌شوند، تصریح کرد: براین اساس تنها دانشجویان دانشگاه‌‎های مربوط به این وزارتخانه در اولویت قرار ندارند و سعی ما براین است که افراد را بر اساس نیاز منطقه‌ای استخدام کنیم. فاضل درباره زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای متقاضیان شغل معلمی نیز گفت: زمان این آزمون هنوز به طور قطع مشخص نیست و در حال حاضر پیگیری‌های در این باره از هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ریاست جمهوری در حال انجام است.

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام آموزش و پرورش سال ۹۴ اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده بسته های عمومی و تخصصی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۶ نظر برای چه افرادی می توانند در آزمون استخدام آموزش و پرورش شرکت کنند؟

  • ا
    افشلر
    ۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۴۰
    احتمال ایکه رشته حقوق بگیرن در آزمون آموزش پرورس هست ؟(گفتم احتمال)
    • پشتیبان هفت
      ۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۴۴
      کاربر عزیز هنوز شرایط استخدام آموزش و پرورش اعلام نشده است به محض اعلام در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد در صورتی که تمایل دارید به محض شروع استخدام آموزش و پرورش خبردار بشوید اینجا کلیک کنید.
    • م
      محمد منتظری
      ۸ تیر ۱۳۹۴، ۲۱:۱۰
      سلام آیا از رشته تاریخ در این آزمون خبری هست؟ کشوری که تاریخ خود را نداند احساس حقارت می کند.
      • محتوا گذار شش
        ۸ تیر ۱۳۹۴، ۲۱:۳۵
        با سلام
        کاربر عزیز هنوز شرایط استخدام آموزش و پرورش اعلام نشده است به محض اعلام در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد در صورتی که تمایل دارید به محض شروع استخدام آموزش و پرورش خبردار بشوید اینجا کلیک کنید.
        موفق باشید
      • a
        akbari
        ۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۶:۱۹
        سلام
        شرط سنی و خدمت سربازی رو کی اعلام میکنن؟
        • م
          مدیر
          ۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۶:۲۶
          کاربر عزیز هنوز شرایطش استخدام آموزش و پرورش اعلام نشده است به محض اعلام در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد در صورتی که تمایل دارید به محض شروع استخدام آموزش و پرورش خبردار بشوید اینجارا کلیک کنید.

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ