پذیرفته شدگان در استخدام آموزش و پرورش بار دیگر مورد سنجش قرار می‌گیرند

کاربران عزیز متن و شرایط استخدام آموزش و پرورش سال ۹۴ ساعت ۱۷ امروز ۱۵ مرداد در صفحه مخصوص استخدام آموزش و پرورش منتشر خواهد شد (برای مشاهده کلیک کنید)

محمود مهرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در خصوص آمادگی دانشگاه فرهنگیان برای برگزاری دوره یک ساله ویژه افرادی که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش پذیرش می‌شوند، اظهار کرد: ما مدت طولانی است که در این زمینه آمادگی خود را اعلام کردیم اما برای رسیدن این معلمان به مهرماه باید خود را با فرآیند‌ها و روال‌هایی که وجود دارد تطبیق دهیم. شاید سال تحصیلی را برای این دسته از معلمان دیرتر آغاز کنیم.

برای مشاهده صفحه استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

وی افزود: افراد جذب شده در آزمون استخدامی باید دوره یکساله را در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند و در دستورالعمل استخدام آماده است این افراد در صورتی مشغول به کار می‌شوند که بتوانند این دوره یکساله را با موفقیت بگذرانند. سرپرست دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: وضعیت این افراد مطابق با استانداردهای در نظر گرفته شده احراز می‌شود و در صورت قابل قبول بودن وضعیت این افراد، کار خود را در آموزش و پرورش آغاز می‌کنند. مهرمحمدی در پاسخ به این سوال که هزینه‌های دوره آموزشی یکساله از افراد اخذ شده یا دانشگاه فرهنگیان آن را تقبل می‌کند، عنوان کرد: براساس دستورالعمل استخدام بخشی از هزینه‌های این دوره یکساله از متقاضیان دریافت می‌شود. وی ادامه داد: برنامه دوره یکساله آموزش معلمان در دانشگاه فرهنگیان تدوین کردیم اما هنوز مراحل پایانی را پشت سر نگذاشته است و اگر در آینده نزدیک به تصویب برسد اعلام عمومی خواهد شد. سرپرست دانشگاه فرهنگیان با اشاره به دروس در نظر گرفته شده در دوره آموزشی یکساله خاطرنشان کرد: تلاش شده است تا در تدوین دروس مورد نظر در این دوره یکساله آموزش، سنجش تکنولوژی و IT توجه ویژه شود.

برای مشاهده صفحه استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

کاربران عزیز لطفا برای تبادل اطلاعات با کاربران دیگر در مورد آزمون اموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ