پایان مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

۱ نظر
خبرگزاری فارس : محمدحسین سلیمی جهرمی رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس با اشاره به آخرین وضعیت پذیرفته ‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش، اظهار داشت: نتایج مصاحبه با پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت متقاضی استخدام در آموزش و پرورش مجدداً به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال می‌شود.

برای مشاهده صفحه استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

وی افزود: این نتایج جمع بندی شده است و در یکی دو روز آینده به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال خواهد شد تا در نهایت نتایج کلی آزمون استخدامی این وزارتخانه اعلام شود. سلیمی جهرمی در خصوص زمان اعلام نتایج کلی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، خاطرنشان کرد: این موضوع محاسباتی دارد که باید انجام شود تا در نهایت یا همان ۵ هزار نفر کلی به همراه نفرات سهمیه‌ای و یا ۳ هزار و ۷۰۰ نفری که در آزمون شرکت داشتند، پذیرفته شده نهایی خواهند بود. رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش گفت: اسامی تمامی افرادی که چند برابر ظرفیت پذیرفته شده بودند پس از انجام مصاحبه توسط آموزش و پرورش به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال خواهد شد تا مبنای پذیرش نهایی ۳۰ درصد مصاحبه و ۷۰ درصد نتیجه آزمون باشد.

برای مشاهده صفحه استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

کاربران عزیز لطفا برای تبادل اطلاعات با کاربران دیگر در مورد آزمون اموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای پایان مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • د
    داوطلب استخدام
    ۱۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۰۹
    بهتر است مسئولین آموزش و پرورش به جای لفاظی، ادبیات خود را تغییر دهند و خیلی واضح تر صحبت کنند.زیربار نرفتن سازمان سنجش جهت اعلام نتایج جای شبهه و تردید رو در اذهان داوطلبان ایجاد می کند.

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ