نتایج گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی امروز اعلام می‌شود

۵۶ نظر

برای مشاهده اسامی قبول شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

خبرگزاری فارس: به گزارش خبرنگار آموزش‌ و پرورش خبرگزاری فارس، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش‌ و پرورش امروز در حاشیه برگزاری آیین «گلبانگ انقلاب اسلامی» که در دبستان ائمه اطهار(ع) ناحیه ۲ شهرری برگزار شد، در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص اعلام نتایج نهایی گزینش آزمون استخدامی وزارت آموزش‌ و پرورش، اظهار داشت: قرار بود نتایج دیروز اعلام شود و احتمالاً امروز اسامی اعلام خواهد شد. وی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس در خصوص مبالغ دریافتی از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی، گفت: ۵۰ درصد از مبلغ را آموزش‌ و پرورش پرداخت می‌کند و ۵۰ درصد دیگر را داوطلبان پرداخت می‌کنند؛ البته در تلاش هستیم برای آن ۵۰ درصد داوطلبان نیز وامی از طریق بانک در اختیار آنها قرار دهیم که در آرامش بیش‌تری کار به نتیجه برسد. فانی در خصوص دهه فجر بیان داشت: این ایام را به همه دانش‌آموزان و همکاران تبریک عرض می‌کنم؛ بدیهی است که دانش‌آموز در مدرسه ادامه‌دهنده راه امام(ره) هستند لذا به نظر می‌رسد تداوم انقلاب و راه امام(ره)، بزرگ‌ترین و بهترین شعاری است که دانش‌آموز امروز باید دنبال کند. وزیر آموزش‌ و پرورش در پاسخ به این پرسش که چه مژده‌ای برای معلمان در دهه فجر دارید، اظهار داشت: امسال توفیق حاصل شد که رتبه‌بندی معلمان را اجرا کنیم و ادامه رتبه‌بندی را در سال ۹۵ خواهیم داشت و امیدواریم که فازهای بعدی رتبه‌بندی را در سال‌های آتی شاهد باشیم. وی در خصوص افزایش حقوق برای بازنشستگان در رتبه‌بندی، گفت: پرونده‌های بازنشستگان در آموزش‌ و پرورش نیست، یعنی وقتی همکاری بازنشسته می‌شود، پرونده‌اش از آموزش‌ و پرورش به سازمان بازنشستگی منتقل می‌شود و این سوال شما را باید سازمان بازنشستگی کل کشور جواب دهد. فانی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص رتبه‌بندی نیروهای اداری، افزود: پیگیر هستیم و حتی دیروز با محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور صحبت کردم و امیدوارم این مشکل نیز حل شود. وزیر آموزش‌ و پرورش در خصوص درس برجام در مدارس، تصریح کرد: درسی به نام برجام اضافه نشده، بلکه یک مبحث تحت عنوان برجام زمینه درس تاریخ خواهد بود که کلاً ۴ ساعت ارائه می‌شود. وی در خصوص انجام فعالیت‌های پژوهشی دانش‌آموزان، گفت: در حال حاضر در کشور قریب به ۵۰۰ پژوهش‌سرای دانش‌آموزی داریم که در شهرری نیز یک پژوهش‌‌سرای دانش‌آموزی داریم. فانی اضافه کرد: اساسنامه پژوهش‌سراها به تایید شورای عالی آموزش‌ و پرورش رسیده و دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه می‌توانند از امکانات پژوهش‌سراها استفاده کنند و در حال حاضر جشنواره جابربن حیان برای دوره ابتدایی و جشنواره نوجوان و جوان خوارزمی را برای متوسطه داریم. وزیر آموزش‌ و پرورش خاطرنشان کرد: فناوری‌های نو مانند نانو در پژوهش‌سراها فعال است و ۶۴ پژوهش‌سرای ما به امکانات و آزمایشگاه نانو با همکاری معاونت علمی رئیس‌جمهور مجهز شده است.

برای مشاهده صفحه استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

کاربران عزیز لطفا برای تبادل اطلاعات با کاربران دیگر در مورد آزمون اموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۵۶ نظر برای نتایج گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی امروز اعلام می‌شود

  • س
    سامان
    ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۶:۲۸
    دوستان مگر جواب گزینش آموزش وپرورش اعلام نشد و نفرات انتخاب شدن.من جز سه نفر بودم وفقط یکنفرو قبول کردن .دیگه جواب چی مونده؟
    • م
      معلم؟؟؟
      ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۷:۴۶
      نتیج گزینش
    • آ
      آریا
      ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۴۱
      سلام دوستان ازطریق همین سایت وسایت سازمان سنجش اعلام میشه،احتمالا ساعت 6تا7اعلام کنن،دوستان به خدااین پولی که میخوان بگیرن پول زوره هیچ گونه مشروعیتی نداره خداکنه نگیرن اگه هم دیگه تصویب شدلااقل وام بدن بدون سود قسطش هم ازپاییزشروع بشه بعدش ازحقوقمون به صورت ماهانه کم کنند،دراین صورت تاحدودی راضیم ولی به خداندارم همینشوهم غیرقانونیه چنین چیزی نداشتیم
      • ب
        بنده خدا
        ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۳۶
        ای بابا من ۴سال سابقه تدریس دارم بعد از این همه تلاش برای رشته ای که فقط ۲نفر توی کل کشور میخواستن وحالا قبول شدیم این دوره تون چیه به خدا قول میدیم کلاس ضمن خدمت بریم اما مارو از خانه و کاشانه مان دور نکنین با این پول بلیط های گزاف
        • ا
          احمد
          ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۳۲
          پس چرا هنوز جواب گزینش رو نزدین؟
          درضمن پول شهریه رو هروقت حقوق دادن از حقوق کم کنن....
          • ب
            بدون شرح
            ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۱۲
            لاک پشتی تصمیم گرفته با سرعت نور حرکت کنه نه نظر شما دوستان چه اتفاقی براش میفته؟
            • ا
              امیوار به معلم شدن
              ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۵۹
              باشه اگه شما از الان ماهیحداقل پونصد هزارتومن حقوق بدین . هم کلاس میاییم هم وام میگیریم هم قسطشو میدیم . یه چیزی هم برا ایاب و ذهاب میمونه .
              • ح
                حامد
                ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۳۳
                مدیر محترم لطفا اطلاع رسانی کنید که
                نتایج گزینش از چه ساعتی و در چه سایتی زده میشود
                • پشتیبان چهار
                  ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۱۱
                  با سلام
                  کاربر عزیز به محص اطلاع رسانی درج خواهد شد.
                  با تشکر
                • ا
                  امیر
                  ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۲۹
                  دوستان هیچکی خبری پیدانکرد ساعت چند؟ودقیق رو کجا جواب میدن؟خواهشا کسی میدونه جواب بده...
                  • ا
                    احمد
                    ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۰۸
                    نتایج واسه استان ها آخر وقت فرستاده شده است فردا صبح از مرکز استانتون پیگیر باشید
                    • ک
                      کفتر
                      ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۱۰
                      وقتی که خود وزیر اطلاع نداره ما چطوری به شما بگیم احتمالا کبوتر نامه رسان دچار سانحه شده

                    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                    ثبت پاسخ