نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ماه آینده اعلام میشود

۲ نظر
خبرگزاری میزان : سید حسن حسینی گفت: تعداد قبول شدگان اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ، ۱۱ هزار و ۱۰۰ نفر است. نتیجه اولیه این آزمون، بعد از ظهر امروز از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می‌شود.به گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، سید حسن حسینی،مدیر کل امور اداری آموزش و پرورش در گفت و گوی زنده با شبکه خبر با اعلام این مطلب که قبول شدگان اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش، ۱۱ هزار و ۱۰۰ نفر هستند، گفت: نتیجه اولیه این آزمون،بعد از ظهر امروز از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می‌شود. حسینی افزود: نتایج نهایی بعد از انجام مراحل مصاحبه و گزینش تا یک ماه و نیم آینده اعلام می‌شود. وی مدیر کل امور اداری آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود گفت:در نهایت ۵ هزار نفر برای تحصیل در دانشگاه فرهنگیان اعلام می شوندو باید یک سال باید در دانشگاه فرهنگیان تحصیل کنند و در نهایت پذیرفته شدگان نهایی  اگر دوره ها در دانشگاه فشرده برگزار شود،از اول مهرماه سال آینده شروع به کار خواهند کرد.

برای مشاهده صفحه استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

کاربران عزیز لطفا برای تبادل اطلاعات با کاربران دیگر در مورد آزمون اموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ماه آینده اعلام میشود

  • ز
    زاهدی
    ۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۵۵
    آدمین این خبر جدیدی که بالا زدی چیه دیگه !! میگه نتایج اولیه رو امروز بعد از ظهر میدن !!؟ یعنی چی ؟ من اشتباه خوندم ؟
    • پشتیبان هفت
      ۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۰۲
      با سلام
      کاربر عزیز این خبر مربوط به 16 آبان می باشد و نتایج نهایی بعد از انجام مراحل مصاحبه و گزینش تا یک ماه و نیم آینده اعلام می‌شود.

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ