استخدام گمرک جمهوری اسلامی ایران (استخدام جدید)

۲۰۵۳۰ نظر

استخدام گمرک جمهوری اسلامی ایران

اخبار و استخدام‌های گمرک جمهوری اسلامی ایران به محض اعلام توسط مراجع رسمی در این صفحه اطلاع‌رسانی می‌شود. بدیهی است شما با مراجعه روزانه به این صفحه می‌توانید علاوه بر مطالعه  اخبار و استخدام‌های گمرک جمهوری اسلامی ایران، آشنایی با سوالات و منابع مطالعاتی استخدام گمرک جمهوری اسلامی ایران و منابع مصاحبه استخدامی، در جریان استخدام جدید نیز قرار بگیرید. در ادامه با کلیک بر روی هر لینک از فهرست مطالب، به بخش مربوطه هدایت می‌شوید.

 

 

خبر ۱۷ اسفند ۱۴۰۲- شروع ثبت‌نام آزمون استخدام گمرک جمهوری اسلامی ایران

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و خانواده جانبازان بالای ۷۰ درصد در سال ۱۴۰۳، گمرک جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق این آزمون جذب نماید.


برای مشاهده خبر و ثبت‌نام کلیک کنید

 

 

لینک‌ها و صفحات مرتبط

  • ثبت نام در آزمون استخدامی گمرک جمهوری اسلامی ایران از طریق دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور از ۲۳ فروردین الی  ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ امکان‌پذیر است. برای مشاهده آخرین  اطلاعیه‌های منتشر شده صفحه «آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی» را ببینید.
  • جهت آمادگی برای حضور در جلسه آزمون استخدامی گمرک جمهوری اسلامی ایران می‌توانید از منابع مطالعاتی مفید موجود در این صفحه استفاده کنید.

 

شرایط عمومی و اختصاصی و ارزیابی تکمیلی آخرین آزمون استخدامی برگزار شده گمرک جمهوری اسلامی ایران

 

آخرین اخبار استخدامی

 

صفحات سازمان های مورد تقاضا در دهمین آزمون فراگیر


چگونگی استخدام  در گمرک جمهوری اسلامی ایران

متقاضیان محترم استخدام شدن در آزمون استخدام گمرک جمهوری اسلامی ایران می‌توانند پس از بررسی شرایط استخدام گمرک جمهوری اسلامی ایران که در دفترچه استخدام گمرک جمهوری اسلامی ایران توضیح داده شده است، جهت ثبت نام در استخدام گمرک جمهوری اسلامی ایران اقدام نمایند. کاربران سایت ای استخدام می توانند برای دریافت نمونه سوالات استخدامی مرتبط با استخدام گمرک جمهوری اسلامی ایران به بخش منابع مطالعاتی این صفحه مراجعه نمایند و جهت ثبت نام در این آزمون مراحل ثبت نام را طی نمایند.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدام گمرک جمهوری اسلامی ایران
در این بخش، همه‌ی منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمون‌های استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روان‌شناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. با مراجعه به لینک مورد نظر، می‌توانید مطالب دلخواه‌تان را مطالعه کنید.

 

لینک‌های مفید و کاربردی برای استخدام گمرک جمهوری اسلامی ایران
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی فهرست شده‌اند. شما می‌توانید در صورت نیاز به هر صفحه، روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

 

آرشیو مطالب پیشین
آگهی‌های پیشین آزمون استخدامی گمرک جمهوری اسلامی، در این قسمت بایگانی شده‌اند. برای مطالعه‌ی آن‌ها روی سال مورد نظر کلیک کنید.
سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲۰٬۵۳۰ نظر برای استخدام گمرک جمهوری اسلامی ایران (استخدام جدید)

  • R
    Reza
    ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۵۸
    سلام خدمت دوستان
    تلفن امور اداری رو چطور می تونم پیدا کنم؟

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ