مشارکت پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی هلال‌احمر در طرح نوروزی

۲ نظر
پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر : معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر با تاکید بر اینکه جلوی ورود نیروهای بدون مجوز به هلال‌احمر را گرفته‌ایم، گفت: پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی هلال احمر تاپایان سال جذب شده و در طرح نوروزی مشارکت خواهند داشت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، دکتر حسن ابوالقاسم گرجی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، اظهار داشت: برای نخستین بار در هلال‌احمر، استخدام از طریق سنجش انجام گرفت. وی با اشاره به اینکه موضوع جذب کارکنان هلال‌احمر از طریق سنجش و آزمون در تاریخ این جمعیت بی‌سابقه بوده است، افزود: استخدام تنها از طریق آزمون و  از میان افرادی بوده که در هلال‌احمر فعالیت داشتند. به طور مثال اولویت را با امدادگر یا نجات‌گری قرار داده‌ایم که ۱۵ سال سابقه همکاری با این جمعیت را داشته است. معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه هدف از برگزاری آزمون استخدامی هلال‌احمر ایجاد انگیزه در میان جوانان و خدمت به مردم است، افزود: طی یکی، دو سال گذشته صرفه‌جویی‌های زیادی در جمعیت هلال‌احمر انجام شده و این مساله مورد تشویق مسئولین نیز بوده است. وی گفت: سختی کار در پایگاه‌ها و شعب هلال‌احمر را به صورتی در نظر گرفته که افراد برای فعالیت تشویق شوند؛ قبلاً ۱۰ درصد کارکنان در پایگاه بودند ولی الان با برگزاری آزمون استخدامی جدید ۹۰ درصد جذب‌شدگان به پایگاه‌ها می‌روند. گرجی با تاکید بر اینکه جلوی ورود نیروهای بدون مجوز به هلال‌احمر را گرفته‌ایم، گفت: ۷۵۰ نفر از طریق این آزمون جذب هلال‌احمر می‌شوند و این افراد پس از انجام مصاحبه جذب هلال‌احمر خواهند شد البته در بررسی مدارک تعدادی از قبول شدگان در آزمون، مشخص شد؛ اسنادشان صحت نداشته و در نهایت منتخبین و پذیرفته‌شدگان پس از بررسی توانایی‌ها و انجام مصاحبه تلاش می‌شود تا پایان سال جذب هلال‌احمر شوند. وی خاطرنشان کرد:تا پایان سال جاری نیروهای جدید جذب هلال‌احمر شده تا بتوانند در طرح امداد و نجات نوروزی شرکت کنند.

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام هلال احمر اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای مشارکت پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی هلال‌احمر در طرح نوروزی

  • ر
    رامین
    ۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰۰:۰۹
    من تو کوه به دنیا اومدم کویر رفتم دریا شنا کردم تو سد جان دو نفرو نجات دادم تمام درسای عملیم نمره الفه همچنین بهداشت و کمکهای اولیه.
    حالا مدت خدمتم تو هلال احمر کمه.
    اینا رو به اشتراک گذاشتم و خواستم از مسئولین محترم خواهش کنم لطفا همه شرایطو درنظربگیر ین شاید کسی خودجوش فعال بوده.
    • ر
      رامین
      ۱ بهمن ۱۳۹۵، ۲۳:۳۶
      با سلام و عرض ادب.
      مدرک رو میشه گرفت فعالیت به این که بدنت فعال باشه عقلت فعال باشه.

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ