سوالات مصاحبه استخدامی بانک سپه سری سوم

۱۳ نظر

سوالات مصاحبه استخدامی و تجربیات آزمون استخدامی بانک سپه

سری سوم

 

dreamer : با توجه به کسب امتیاز لازم در مرحله آزمون استخدامی بانک سپه، از شما برای ارائه مدارک دعوت بعمل خواهد آمد. بدیهی است استخدام نهایی شما منوط به احراز شرایط مندرج در آگهی و موفقیت در سایر مراحل استخدامی (مصاحبه، گزینش، معاینات پزشکی و...) خواهد بود.

 

فرهاد : نگار خانم من درصدام بر حسب پیش بینی خودم اینا بود
ادبیات ۵۰- ۶۰ (یعنی بین ۵۰ تا ۶۰)
زبان ۵۰-۶۰
کامپیوتر۸۵-۹۵
دین و زندگی ۶۰
ریاضی ۵۰-۵۵
سیاسی ۱۵

(کلا ۵۷ تا عمومی زدم فکر کنم اما سوالایی رو جواب دادم که بیش از ۹۰ درصد از درست بودنش اطمینان داشتم)

 

ely : من قبول شدم. با محاسبات خودم ادبیات و زبان رو ۹۰ تا ۹۵ زدم، بقیه عمومیا هم از ۶۵ تا ۷۰ برای معارف و اطلاعات عمومی، آی سی دی ال هم ۸۰ . ولی اختصاصیا رو رسما افتضاح دادم. فکر نمی کنم درصدی بالاتر از ۳۰ داشته باشم. حسابداری که اصلا نزدم، ریاضی و آمار شاید ۱۰ درصد. بانکداری و مدیریت هم نهایتا ۳۰ درصد.

 

یه دوست* : سلام و درود بر همه دوستان
اول یه تشکر ویژه از مدیریت سایت
دوم یه تبریک ویژه به تمامی قبول شدگان
سوم ارزوی موفقیت برای همه و بخصوص به کسانی که قبول نشدن
من یه بانک دیگه قبول شدم و توی مراحل اخرش هستم و البته ارشد هم قبول شدم با این که تعهد دادم نخونم ولی دارم میخونمش
و اما در مورد مصاحبه که اغلب دوستان سوال داشتن بخصوص کسایی که قبول شدن
البته بانک سپه رو نمیدونم ولی فکر کنم بیشترشون همینجوری باشه
مرحله اول مصاحبه که چند روز دیه شروع میشه یعنی بهتون زنگ میزنن مرحله روانشناسی هسش که زیاد به خوندن چیزی و مطلب خاصی ربط نداره بیشتر در مورد خودت و خانواده و دوستان و غیره هسش که بهتره بیشتر حقیقت رو بگین یعنی وا نمود نکنین که بهترین هستین چون اون مصاحبه گر ها پزشک های روانشناس بسیار خبره ای هستن که کارشون همینه و به راحتی از حرف زدنتون میفهمن همه چی رو و البته یه سری سوالات روان شناسی هم هسش و اینم بگم هر مرحله که جلوتر میرین ریزش کمتر میشه یعنی مرحله اول بیشترین ریزش رو داره
مرحله دوم مصاحبه تخصصی هسش که اونم قابل پیش بینی نیسش یعنی کسانی که مصاحبه میکنن هر کدومشون توی یه رشته خاصی مدرک دارن . بس بهتره واسه مصاحبه تخصصی یه مطالعه کلی داشته باشین از سیاسی و دینی گرفته تا سوالات تخصصی مربوط به رشته خودتون . مثلا من رشتم حسابداری بودش یه سوالشون در مورد تراز اختتامیه بود یه سوالشون در مورد گروهک تروریستی بود و یه سوالشون در مورد بانکداری الکترونیکی و غیره
این یعنی در مورد همه چی مطالعه کنین واسه مصاحبه تخصصی ما هم براتون ارزوی موفقیت میکنیم
زیاد وقت نمیکنم بیام این جا ولی سعی میکنم باز سر بزنم اگه کسی سوالی داشت در خدمت هستم اگه بتونم کمکی کنم
امیدوارم این اطلاعات مفید بوده باشه برای دوستان

 

اعظم : دقیقا منم حرفتو قبول دارم والا من رشته م کامپیوتر بود واسه اختصاصی کتابای کنکوری خوندم واسه عمومیم کتابای دبیرستانو جمعا اون یه ماهو خوندم ولی قبول نشدم ولی نمیدونم بعضیا چه جوری با یه هفته خوندن و به قول خودشون ۴تا سوال جواب دادن قبول شدن
مشکل اینجاس که هیچکس صداقت نداره

 

بنده خدا : سلام
کامنت بچه هارو خوندم چند نکته به ذهنم رسید که میگم. من فوق مدیریت دارم و این آزمون رو قبول شدم. آستان قدس هم قبول شدم و کارم در مراحل پایانی است. فقط آزمون قوه قضاییه رو قبول نشدم. کلا سه تا آزمون بیشتر شرکت نکردم که دو تاشو قبول شدم.
۱- اولا در این کشوری که همه میگن اوضاع کار خرابه و کار نیست و ... من با این نظر موافق نیستم. چرا که دیدم هر کی قابلیت، توانایی و پشتکاری داشته بیکار نیست و حتی کار و شرایط خوبی داره. خیلی هم به لیسانس یا فوق لیسانس یا دکترا ربطی نداره.فقط مهم اینه که آدم توانمند باشه و توانمندیشو بشناسه و سعی کنه با همت و پشتکار و فکر خوب ازش استفاده کنه. من خودم سربازیم تموم شد دو هفته بیکار نبودم. یک موسسه ای که کارش مرتبط با توانمندی خودم بود راه انداختم و با اون شروع کردم و کارآفرینی کردم. خداروشکر راضی هم بودم و هستم. یعنی آدم حریص یا پرتوقعی نبودم. این مهمترین مشکلی است که اکثر ما جوانها بهش توجه نمیکنیم. از اول بهترین کار و پست و مقام رو میخوایم و میخوایم یک شبه اوضاع عالی باشه. کمی تنبلی میکنیم و راحت طلب هستیم. به هر چیزی رضایت نمیدیم. این مشکل اصلی ما جوونهاست. قصد تعریف ندارم ولی من تا همین سال ۹۰ که فوق لیسانسم رو گرفتم حتی گاهی کارگری و مسافرکشی هم میکردم که البته بستگی به شرایط داشت. هیچی بدتر از بیکاری نیست. وقتی هم که سربازیم تموم شد با کمتر از چهار یا پنج میلیون موسسه ای راه انداختم که دویست نفر نیروی آماده به کار داره و فعالیت میکنه. صبر و پشتکار همه چی رو درست میکنه. البته من ایده آلم این بود که ی شغل دولتی داشته باشم صبح تا ظهر و نیمه دیگه روز برنامه ها و فعالیتهای خودم. بخاطر همین همزمان با موسسه به دنبال استخدام های دولتی خوب نیز گشتم و پیگیر بودم. خداروشکر الان دو گزینه دارم در دست پیگیری
۲- همزمان با راه اندازی موسسه خودم برای شرکتهای مهم و موفق خصوصی نیز رزومه میفرستادم و پیگیر گزینه های خوب بودم تا اینکه به لطف خدا در اردیبهشت امسال یک شرکت مهم و موفق خصوصی من را بر اساس همان توانمندی خودم جذب کرد و در حال حاضر کاری که انجام میدهم بر اساس همان توانایی من است. خیلی هم راضی هستم. تا عصر این شرکت هستم بعدش تا آخر شب موسسه خودم هستم و آستان قدس و بانک هم در درست پیگیری دارم. اینها همش لطف خداست و این آیه الهی که « لیس للانسان الا ما سعی» بابا خود خدا گفته تلاش کنید نتیجه میگرید. رمز موفقیت اینه که به خدا توکل واقعی !!! کنید و تلاش کنید. مطمئن باشید دیر یا زود بهترین نتیجه رو می گیرید. هزاران بار این قضیه در زندگی ام برایم اثبات شد. البته توکل درست اینه که به خدا بسپارید که خدا بهترین گزینه رو براتون اکی کنه و در این راه باید صبر و پشتکار داشته باشین. شاید قبولی در بانک سپه برای من یا شما مصلحت نباشد و خدا گزینه بهتری برایمان در نظر داشته باشد
۳- من نه برای آزمون بانک سپه و نه برای آزمون آستان قدس خداشاهده یک کلمه نخوندم. هر چی بود اطلاعات علمی و تحصیلی خودم بود که در دوران فوق کسب کرده بودم و معدل بالا و درس خواندن زیادم در دوران تحصیل، نتیجه اش را نشون داد و الان کارم راحت است. حتی برای آزمون های استخدامی دیگر نیز چیزی نخواهم خواند. البته احتمالا دیگه جای دیگه شرکت نکنم چون باید بین این موارد موجود تصمیم را بگیرم. این نکته را از این جهت گفتم که بدانیم با اینکه در این کشور درس خواندن گاهی جواب نمیده اما خیلی موارد هم هست که جواب میده و یک روز ارزش خودشو نشون میده. ضمنا من در دوران تحصیل زمانی که همه مشغول کارهای دیگه بودند به تحقیق و پژوهش اهمیت دادم و تاکنون از همین تخصصم کلی خروجی خوب گرفته ام. تا حدی که به دو کشور مطرح دعوت نامه داشتم. این دو شغل فعلی من نیز بر اساس همین توانایی علمی و پژوهشی است. این را از این جهت گفتم که کسی نگه درس خوندن فایده نداره. شاید بعضی جاها اثری نداشته باشه اما بعضی موارد هم خیلی کارسازه.
۴- اگر یکم منصفانه باشیم هممون قبول میکنیم که الحمدلله در اکثر آزمونهای استخدامی فعلی پارتی بازی نمیشه و مخصوصا در مرحله آزمون واقعا رتبه علمی مهم و تاثیرگذار است. حالا مرحله مصاحبه و گزینش نهایی رو کار نداریم ولی حداقل در مرحله اول پارتی بازی نمیشه. پس ذهنتونو مشوش نکنید و انقدر دنبال این نباشید که کی ۶۰ درصد زده کی نزده. چیزی که مهمه اینه که مطمئن باشید اوراق تصحیح شده و قوبل شدگان در نهایت برترین های آزمون هستند. این مهمه . حالا اونی که قبول شده یا نشده عمومی رو چند زده، بالای ۶۰ زده یا زیر ۶۰، تخصصی رو چند زده و .. مهم نیست.
۵- پشتکار رو فراموش نکنید. خود من هم شاید در ادامه مراحل از گزینش رد بشم حتی همون آستان قدس رو که در مراحل آخر است ممکنه هر دو گزینه کنسل شه، اما اگه هر دو گزینم کنسل شه ناراحت نمیشم و با توکل بر خدا و تلاش بیشتر برای گزینه های بعدی تلاش میکنم. نگران نباشید و تلاش کنید. توکلتون هم به خدا باشه.
۶- ی نکته مهم که کسی دقت نکرد و دربارش صحبتی نکرد. حدود ۸۷ هزار شرکت کننده بوده که حدود ۵۲ هزار نفر زن و ۳۵ هزار نفر مرد بودن. این خیلی برای آینده این جوانها و آینده این کشور بده که انقدر ما خانم جویای کار داریم./ در صورتی که حتی خود خانمها هم قبول دارن که داشتن ی کار برای آقایون که میخوان نان آور زندگی باشند واجبتره. و از همه مهمتر شغل خانمها ازدواج و زندگی آینده رو نیز تحت تاثیر قرار میده. فرض کنید خانم قبول میشه و آقا قبول نمیشه، این خانم میره سرکار بعدا همون آقا اگه بره خواستگاری بهش دختر نمیدن چون خانم کارمنده بانکه و آقا بیکار. این میشه که مشکل ساز میشه. تازه کار خانم ها در زندگی خیلی جا افتاده نیست و موارد زیادی بوده که بعد ازدواج کار رو رها کردن. الان اطراف خودم خیلیارو میبینم که با وجود داشتن تحصیلات و شغل و گزینه کاری، الان بدلیل شرایط زندگی و خانواده مشغول کار نیستند. این مطلب رو از این جهت گفتم که خانمها خیلی ناراحت نشوند از اینکه اگر برایشون کاری پیدا نشد. هرچند همه یک شرایط رو ندارن

برای همه آرزوی موفقیت دارم. به خدا توکل واقعی کنید و با تلاش و پشتکار و فکر خوب همه چیز رو از خدا بخواهید. موفق باشید

 

کارمند بانک سپه : خیر،ملاک مدرک ضمان ثبت نامه،ضمانی مشکل ساز میشه که لیسانس داشته باشید اما مدرک ارشد رو زده باشید و یا ارشد باشید و با مدرک لیسانس ثبت نام کرده باشید،اما شما نیازبه تحقیق بیشتر دارید،توصیه میکنم جهت اطمینان خاطر با کارگزینی استانتون تماس بگیرید.

 

حمید خان : با توجه به اینکه در شرایط استخدامی چیزی در مورد عدم اشتغال به تحصیل ذکر نشده پس دانشجویان ارشد نیازی نیست که نگران بشن.
در مورد معاینه پزشکی که جزء آخرین مراحله استخدامه شامل :

۱- تست آزمایشگاه ۱.۴۶۱.۰۰۰
۲-تست عدم اعتیاد ۴۰۰.۰۰۰
۳- معاینات گوش حلق بینی و چشم با قید نمکره عینک ۱.۰۰۰.۰۰۰
۴- معاینات اعصاب و روان ۳۳۰.۰۰۰
۵- سوء پیشینه ، انگشت نگاری .هزینه پستی جمعاً ۲۴۰.۰۰۰
۶- و در آخر ویزیت دکتر معاینات داخلی ۲۶۰.۰۰۰
۷- دکتر معتمد بانک ۲۶۰.۰۰۰
هزینه ها به ریاله
هممون موفق باشیم

 

کارمند بانک سپه : با سلام
معاینات پزشکی شامل تمامی معاینات از جمله تست اعتیاد و آزمایش خون تا سنو گرافی و رادیولوژی،غدد و داخلی،قلب و عروق و گوش و حلق وبینی،راونپزشک،مغز و اعصاب،نوار قلب،نوار ریه،فیزیو تراپی,چشم پزشک(تست کور رنگی،شب کوری،درصد بینای)...میباشد،تقریبا یک تا یک و پانصد هم به صورت آزاد هزینه ویزیت دادم،یک سری موارد ریز هم هست که بسته به جنسیت فرد متفاوته.

 

فاطمه از مازندران : منظور از pin pad چیست و چه فرقی با pos (کارت خوان)دارد؟
pin pad به دستگاه هایی گفته می شود که در بانک ها نصب شده و مستقیما به شبکه بانکی متصل است و کلیه عملیات های شتابی را میتوان با ان انجام داد ولی POS ها در فروشگاه ها و مراکز خرید کاربرد داره و از طریق خطوط مخابراتی به شبکه بانک وصل میشه و عملیات محدودتری دارد.
در pos عملیات هایی چون موارد ذیل انجام می شود:
• خرید
• اعلام مانده
• پرداخت قبوض (در حال حاضر قبوض جریمه راهنمائی و رانندگی تنها از طریق پایانه های بانک ملی قابل پرداخت است)
• خرید شارژ همراه اول و ایرانسل
و برای دارندگان دستگاه:
• چاپ مجدد تراکنش آخر
• چاپ تراکنش با شماره ارجاع خاص
• دریافت صورتحساب ۲۰ گردش آخر
و در pin pad عملیات هایی از جمله:
• تغییر رمز اول کارت
• فعال و غیر فعال نمودن کارت
• واریز وجه
• انتقال وجه از کارت به کارت سایر بانکهای عضو شتاب
که بصورت لحظه ای (Real Time ) انجام می گیرد.
موفق باشید.

 

کارمند بانک سپه : با توجه به اینکه مدرک این حقیر کارشناسی میباشد و با این مدرک خودمو معرفی کردم در این مورد نمیتونم دقیق اظهار نظر کنم،البته من ارشد هم قبول شدم اما ریسک نکردم و ثبت نام نکردم گذاشتم تا بعدها از طریق بانک ادامه تحصیل بدم تا از مزایای مرخصی تحصیل در حین اشتغال استفاده کنم،به نظر بنده پروسه استخدامی شما اسفند ماه تموم بشه...ماله بنده تقریبا۶ماه زمان برد.

 

کارمند بانک سپه : با سلام
ارایه مدارک هرچه سریعتر صورت بگیره بهتره و اتلاف زمان مساوی با نشان دادن عدم انگیزه برای استخدامی
در مورد مصاحبه باید بگم خیر،برای اولین بار فقط خودتونو با اصل مدارک و ارایه کپی برابر با اصل به بخش کار گزینی معرفی میکنید و یک درخواست استخدامی پر خواهید کرد که پس از اون مدارک بررسی وچنانچه مخالف مقررات استخدامی اقدام نکرده باشید مجددا از شما برای رجوع به کارگزینی دعوت به عمل میاد و در بار دوم که به کار گزینی دعوت خواهید شد مصاحبه اولیه در سرپرستی بانک سپه واحد کارگزینی مرکز استانتون انجام خواهد شد.

 

کارمند بانک سپه : با سلام،بستگی داره به مدرکی که تو لحظه ثبت نامتون دارید،اگه مدرک لیسانس دارید و با لیسانس ثبت نام کرده باشید مشکلی نیست،ولی اگه فوق لیسانس نگرفتید ولی با مدرک فوق ثبت نام کرده باشید مشکل ساز میشه در غیر اینصورت جای نگرانی نیست.

 

رضا : سلام امروز بچه های همدان رفتیم برای ارائه مدارک چند نکته رو میگم بدونید
۱- مدارک فقط اصل و کپی مدرک تحصیلی-شناسنامه صفحه اول-کارتهای ملی و پایان خدمت
۲- شایعات افزایش ظرفیت اصلا حقیقت نداره
۳-احتمال زیاد ولی ن قطعی باید همگی بریم تهران یک روز
۴- هر مدرکی دارین مثل بسیج - دوره های کامپیوتر و زبان و هر چیزی از این دست رو باید برای روز مصاحبه همراه داشته باشید
۴-کارتون کلا ۵ دقیقه طول میکشه

 

unananymous : به آگاهی آن دسته از داوطلبانی که امتیاز لازم را در آزمون استخدامی این بانک کسب نموده اند؛ می رساند، از شما به تدریج طی تماس تلفنی، از طریق شماره تلفن (ثابت / همراه) -که در فرم ثبت نام درج کرده اید- به منظور ارائه مدارک، دعوت بعمل خواهد آمد.
خواهشمند است ضمن خودداری از مراجعه حضوری و تماس تلفنی، در موعد مقرر اعلام شده طی تماس تلفنی، شخصاً با مدارک زیر به نشانی اعلام شده مراجعه فرمایید.

مدارک مورد نیاز:
۱. اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات آن
۲. اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن
۳. اصل مدرک تحصیلی و تصویر آن
۴. اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و تصویر پشت و روی آن (برای آقایان)
۵. دو قطعه عکس ۴*۳ با پس زمینه روشن (پشت نویسی شده)
۶. نسخه چاپ شده نتیجه آزمون (از سایت بانک سپه)
ضمناً در صورت آماده نبودن مدرک تحصیلی و یا کارت پایان خدمت، ارائه گواهی معتبری که در آن اطلاعات مورد نظر (رشته تحصیلی، معدل، تاریخ فراغت از تحصیل و تاریخ پایان خدمت) درج شده باشد، در این مرحله الزامی است.

محل مراجعه:
* داوطلبان در استان تهران:
نشانی: تهران، میدان آرژانتین، ابتدای بزرگراه آفریقا، خیابان نوروز، ساختمان نگین بانک سپه، طبقه دوم، اداره کل کارگزینی ـ دایره استخدام
* داوطلبان در سایر استانهای کشور:
نشانی: مدیریت شعب بانک سپه استان محل مورد تقاضا، دایره کارگزینی

 

abbas : با سلام خدمت کارمند بانک سپه
من مدارکمو تحویل دادم ولی خبری از فرم نبود که پرکنیم فقط تاریخ هارو چک کردن
۱- گفتن ۲۰ الی ۳۰ روز دیگه برای مصاحبه خبرت میکنیم
زمان مصاحبه شما چند روز بعد بودش؟؟؟
۲-ایا برای مصاحبه باید به مراکز استان بریم یا تهران؟
۳- با توجه به اینکه بنده ارشد دارم ایا در زمان مصاحبه بگم که ۵.۶ مقاله همایشی و کنفرانسی دارم
۳-ایا در زمان مصاحبه بگم دارای اساتید قدر و قوی بودم
۴- ایا برای تسلط بر مباحث بانکی مجددا جزوه بانک مرکزی رو مرور کنیم
اگه جزوه ای در مورد مباحث بانکی و ....دارید بدید به مدیر سایت بچه ها استفاده کنن
یکی میگه بچه های لیسانس در اولویت چون بانک رغبت کمتری به ارشد داره ایا صحت داره

 

کارمند بانک سپه : با سلام،
قبل از هرچیز باید به عرض برسونم مطالبی که خدمتتون عرض میکنم تجربه شخصی بنده میباشد و این بدین معنیست که ممکن است برای استخدام هر یک از دوستان دیگر روال استخدامی به صورت دیگری طی شود.
۱-برای بنده همین مقدار زمان طول کشید
۲-اصولا باید به مرکز استان برید مگر اینکه هر سرپرستی روال دیگری را اتخاذ کند و به تهران دعوت بشید
۳-توصیه میکنم چنانچه وجه برتری نسبت به سایرین دارید و اگر به مقام و موفقیتی دست یافتید حتما اشاره بکنید ولی تا حد امکان تمرین کنید که طرز بیانتون شما رو مقید و متعهد نشون بده نه متکبر و جاه طلب.
۴-تا حد امکان معلومات خودتونو تو این زمینه افزایش بدید و جزوه ای که تقدیم سایت کردم یک به دلیل قدیمی بودن و دوم اینکه جزوه سایت دیگری بود برای ارایه به کاربران پذیرفته نشد،با توجه به سرفصلهای مورد نیازتون در اینترنت اگه سرچ بکنید به مطالب مفیدی دست خواهید یافت
در آخر چنانچه مغایر بندهای استخدامیتون اقدام نکرده باشید و تمامی مدارکتون تکمیل و آماده باشه داشتن مدرک ارشد نه تنها یک اولویت محسوب میشه بلکه یک امتیاز مثبت نیز هستش.

 

کارمند بانک سپه : با سلام،ضمن تشکر از شما خدمتتون عرض کنم برای مصاحبه منبع خاصی نمیشه معرفی کرد،در ثانی هر مصاحبه،محتوا،زمان،شرایط و ویژگی خاص خودشو داره که ممکنه با بقیه مصاحبه شوندگان متفاوت باشد،اساسا تسلط به مشتری مداری و دانش بانکی توصیه میشود،با سرچ در اینترنت یا مراجعه به کتابخانه ها به منابع خوبی دست خواهید یافت.

 

کارمند بانک سپه : با سلام،ممنونم از دعای خیرتون و امیدوارم خبر موفقیتتونو یه روز تو سایت بشنوم...
برای یک مصاحبه به طور کلی باید در چند مرحله عمل بکنید،شما باید توجه بکنید در برخورد دو نفر با یک دیگر چه چیزهای تاثیر فوری در بیان شخصیت داره و چه چیزهای در مرحله دوم و در مرحله سوم جا داره،قبل از هرچیزی رو ظاهرتون کار بکنید، طرز لباس پوشیدن و نوع پوشش اولین تاثیر رو در بیان ویژگی شخصیتیتون داره،در ثانی نوع گفتار، بازی با کلمات، حرکات بدنی و نحوه بیان پاسخ یک سوال با تسلط کامل در مرحله دم و نهایتا محتوای پاسختون در مرحله سوم جای داره برخلاف اعتقاد خیلیا که اینقد رو جواب تمرکز میکنن که موارد اول و دوم رو فراموش میکنن که رعایت نکردن این دو مورد تاثیر پاسختون رو هر چقدر هم که درست باشه کم میکنه،برای مصاحبه بانک سپه بیشتر رو مشتری مداری تکیه میکنه تا کارمنداش در آینده بتونن بیشتر مشتری جلب بکنن و موارد تخصصی در حاشیه قرار داره چراکه هر کارمندی در طول خدمت به تمامی کارهای بانکی تسلط پیدا میکنه و در ابتدا هرچقدر هم با بانک و بانک داری تسلط داشته باشید تا به مرحله عملی و کارکردن نرسید و نتونید در جذب مشتری موفق باشید فایده ای نداره،پس بر خلاف تصور عموم اول مشتری مداری بعد تخصص...
در پاسخ به سوال اولتون باید ابتدا یک پاسخ درست رو انتخاب و بعد هرچند بار ازت اون سوالو بپرسن باید رو جوابت پایبند و متعهد بمونی نه اینکه بعد چند سوال به بن بست برسی و بگی نمیدونم!!
در جواب به سوالات نهایت صداقت رو نشون بده، سعی کن یک احساس از خودت برای بانک سپه بوجود بیاری که اگه گفتن چرا بانک سپه رو انتخاب کردی پاسختون از دلتون بیرون بیاد تا بفهمن شیفته این بانک هستی.. پس نتیجتا اول رو پوشش، بعد زبان و گفتار و طرز بیان، و بعد پاسخ سوال تمرکز بکن.
۲-بله بعد از مصاحبه اول میان تحقیقات محلی،قبل از اون آدرس محل سکونت۱۰سال قبل رو میخوان بعد آدرس فعلی اما در هر حال به آدرس محل سکونت والدینت میرن نه پدر بزرگت و اگه همسایه ها بگن مشکل خانوادگی دارید شک نکن تاثیر بسیار منفی داره...
۳-من با وجود اینکه عینکی نیستم در مصاحبه اول عینک زده بودم، پرسیدن چشات ضعیفه؟؟ گفتم نه به نور خورشید حساسیت دارم
شمام اگه ضعیفی چشمتون حاد نیست مشکلی نداره ولی اگه با جراحی درست میشه جراحی کنید بهتره البته الان نه، صبر کنید چراکه بعد از مصاحبه عقیدتی برای معاینات میرید،اگه خبر قبولیتونو بعد از مصاحبه گرفتید میتونید قبل از رفتن برای معاینتات برید و جراحی کنید... امیدوارم هرچند ناچیز کمکتون کرده باشم، منو از دعای خیرتون محروم نکنید.

 

کارمند بانک سپه : با سلام خدمت شما و تشکر از لطف شما،کلا من راجب شهرداری، و نوع فعالیت و مزایا و معایب شهرداری حقیقتا اطلاعی ندارم، شغل خصوصیتونم درآمد خوبی دارید اگر مزایاهم داشته باشید که عالی، و اینکه به بانک برید یا نه تحقیق بکنید ببینید اگه شهرداری مزایای خوبی داره و استهلاک شغلی نداره به نظرم ریسک نکنید و از موقعیت شغلیتون در شهرداری نهایت استفاده رو ببرید، در غیر این صورت با توجه به رسمی بودن و داشتن مزایا و امنیت شغلی بانک توصیه میشود و نهایتا شغل خصوصیتون.

 

unananymous : من امروز مدارکمو بردم ولی فرمی ندادن پر کنیم فقط مدارکمو دونه دونه چک کرد. در مورد رتبه ها هم پرسیدم گفتن از این به بعد فقط مصاحبه و گزینش مهمه و پرونده ی آزمون دیگه بسته شده. مصاحبرم پرسیدم گفت اواسط آبان میافته و گفت خود بانک انجام نمیده و شرکتی خارج بانک انجام میده. در مورد بقیه ی مدارکی هم که دارین مثل قرآنی و از این قبیل هم گفت روز مصاحبه بیارید

 

کارمند بانک سپه : با سلام، الهام خانم ضمن تشکر از شما باید بگم با توجه به اینکه ترم اول دکتری هستید و بانک نیروی رو میخواد که نه به تحصیل و نه به کار اشتغال داشته باشه به گمانم اگه بتونید یک ترم تحصیلتون رو به تعویق بندازید تا تکلیف استخدامیتون مشخص بشه بهتر باشه، چون واقعا نمیدونم اگه بگی داری تحصیل میکنی با وصف اینکه دانشجوی دکتری هستید و این کم چیزی نیست نمیدونم مسولین جطوری استنباط خواهند کرد،اما اگه استخدامی اولویت داره با همین مدرک ارشد هم میتونید کاراتونو انجام بدید و نهایتا بعده استخدام از تحصیل در حین اشتغال بهره مند بشید، و درمورد سوال بعدیتون بستگی داره که کجا نیرو بخواد اما اکثرا نیروهای جدید تا مدتی در شعب خواهند بود...

 

به کارمند بانک سپه : چنانچه در هرمرحله از بررسی های بانک مشخص شود داوطلبی در زمان ثبت نام دانشجو بوده و تاریخ فارغ التحصیلی وی پـس از موعد مقرر شده در آگهی است، استخدام وی در بانک منتفی خواهد شد.
۱۰- در صورتی که داوطلبی با مدارک تحصیلی بالاتر و یا پایین تر از مقاطع تحصیلی ا علام شده در آگهی ، درآزمون شرکت نمایـد، از استخدام و ادامه اشتغال وی در هر مرحله ممانعت بعمل خواهد آمد.
گفته در صورتی که دانشجو باشی و تاریخ فارغالتحصیلی شما بعد از زمان مققر باشد. نگفته است که دانشجوی ارشد باشی. حالا ما دانشجو ارشدیم ولی با لیسانس ثبت نام کردیم

 

ncextano : سلام به دوستان خوبم. عزیزان اینقدر استرس نداشته باشید که چی بخونم. بانک سپه چون از بین رشته های متنوعی نیرو گرفته به هیچ عنوان از رشته تخصص خودتون مصاحبه نمیکنه. خودم شخصا چند بار از منابع موثق در مورد مصاحبه پرسیدم و گفتند که از لحاظ روانشناسی داوطلب ها رو بررسی میکنند. ببینن صلاحیت و فاکتور های لازم برای کار تو بانک را دارند یا نه. در ضمن در مورد امور بانکداری انتظار دانستن مطالب مربوط به مشتری مداری را دارند. همین و بس. خوددم از دهن رییس کارگزینی شنیدم که شما که آزمون کتبی را با موفقیت پشت سر گذاشتید از لحاظ علمی صلاحیت دارید و نیاز به سنجش دوباره مطالب تخصص ندارید. به فکر همدیگه باشید و به هم کمک کنید. با آرزوی موفقیت برای همگی

 

کارمند بانک سپه : با سلام، به جز خدا هیچکسی نمیدونه جلسه مصاحبه چطور ممکنه باشه،به طور کلی به عنوان یک کارشناس به خود بقبولانید که توانای پاسخ دادن به چند سوال در یک جلسه رو بدون آمادگی قبلی داشته باشید، کلا روی مشتری مداری، طرز بیان،تسلط و آمادگی کامل و توانای سخنوری کار بکنید،از لحاظ معلومات هم شما به طور قطع یک انسان باسواد و تحصیل کرده هستید و مشکلی نخواهید داشت،نهایتا جلسه مصاحبه یک جلسه دوستانه و صمیمی هستش و هیچ جای نگرانی و استرس نیست،با آرزوی موفقیت برای شما.

 

کارمند بانک سپه : با سلام، میان این همه افراد جویای کار همیشه ممکن است افرادی وجود داشته باشد که فرصت های شغلی متعدد براشون بوجود بیاد که چنانچه یک فرصت شغلی بهتر از شغل فعلی فراهم بشود ممکن است انگیزه و اشتیاق خود را به شغل خود از دست بدهند و همین امر زمینه ادامه شغل فعلی و انتخاب شغل جدید رو براشون دشوار بکنه،این افراد تعدادشون خیلی کمه و جونای ما هیچوقت نباید افکارشون رو درگیر همچین مسایلی بکنند.

 

کارمند بانک سپه : اسامی مدیرعاملان بانک :
۱-تیمسار سرتیپ امیر خسرویاز سال ۱۳۰۴ -تا آخر ۱۳۱۰
۲-ولادیمیر کولاک از سال ۱۳۱۱-تا آخر ۱۳۱۵
۳-نیکلا ریکاتا از سال ۱۳۱۶-تا آخر ۱۳۲۳
۴-مصطفی مقدم از سال ۱۳۲۴-تا شهریور ۱۳۲۵
۵-تیمسار سپهبد فرج‌الله آق‌اولی از شهریور ۱۳۲۵-تا آخر اردیبهشت ۱۳۵۲
۶-منوچهر نیکپور از اول خرداد ۱۳۵۲ تا ۱۳۵۷
۷-ضیاء الدین هیئت از ۱۴ اسفند ۱۳۵۷ تا ۱۸ فروردین ۱۳۵۸
۸-علی اصغر مسعودی از ۲۰ فرودین ۱۳۵۸ تا ۱ آبان ۱۳۵۸
۹-علیرضا محیط محمودی از ۲۴ آبان ۱۳۵۸ تا ۴ تیر ۱۳۶۰
۱۰-شهید زین العابدین یعقوبی از ۲۵ تیر ۱۳۶۰تا ۱۲ اسفند ۱۳۶۰
۱۱-احمد عزیزی از ۱ اردیبهشت ۱۳۶۰ تا ۱ اردیبهشت ۱۳۶۲
۱۲-محمدمهدی جهان بین از ۲ اردیبهشت ۱۳۶۲ تا ۵ اردیبهشت ۱۳۶۴
۱۳-سیدتقی شهرستانی از ۱۵ اردیبهشت۱۳۶۴ تا ۵ بهمن۱۳۶۴
۱۴-عباس کفافی از ۱۲ بهمن ۱۳۶۴ تا ۲ اسفند ۱۳۶۵
۱۵-ساسان منوچهری از ۳ اسفند ۱۳۶۵تا ۳۰ خرداد ۱۳۶۸
۱۶-علی بخشایش از ۷ تیر ۱۳۶۸ تا ۶ آبان ۱۳۶۸
۱۷-بهزادفلاحتی از ۷ آبان ۱۳۶۸تا۱۸ دی ۱۳۷۲
۱۸-محمدحسین کاظمی نمین از ۱۹ دی ۱۳۷۲ تا۲۲ اردیبهشت ۱۳۷۵
۱۹-ولی اله سیف ۲۳ اردیبشت ۱۳۷۵ تا ۱۴ شهریور ۱۳۷۹
۲۰-علیرضا شیرانی ۱۵ شهریور ۱۳۷۹تا ۱۸ آذر ۱۳۸۲
۲۱-محمودرضا خاوری از ۱۹ آذر ۱۳۸۲تا ۱۶ آذر ۱۳۸۴
۲۲-احمد درخشنده از ۱۷ آذر ۱۳۸۴تا ۹ تیر ۱۳۸۷
۲۳-حسنعلی قنبری ممان از ۱۰ تیر ۱۳۸۷تا ۱۳ مرداد ۱۳۸۹
۲۴-رامین پاشایی فام از ۱۴ مرداد ۱۳۸۹ تا۱ مهر ۱۳۹۲
۲۵-سیدکامل تقوی نژاد از ۱ مهر ۱۳۹۲ تا هم اکنون.

برای برگشت به صفحه اصلی تجربیات بانک سپه اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۳ نظر برای سوالات مصاحبه استخدامی بانک سپه سری سوم

  • ز
    زهرا
    ۲۸ آبان ۱۳۹۶، ۲۲:۴۸
    سلام دوستان لطفا بگین برا مصاحبه چی بخونم من تو بانک سپه قبول شدم
    • ا
      احسان
      ۹ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۴۴
      سلام.بنظرتون کسی که کارشناسی ناپیوسته و ارشد رشته ش حسابداریه ولی رشته کاردانیش غیر مزتبطه براش تو استخدامیا این مسئله مشکل ساز میشه یا ن؟ مرسی
      • ف
        فاطمه
        ۸ آبان ۱۳۹۶، ۲۱:۵۷
        سلام. دوستان یک سوال از خانم هایی که واسه مصاحبه رفتن یا خبر دارن بپرسم. اونم اینه آیا باردار بودن مانع از استخدام میشه.؟؟یعنی ممکنه بخاطر باردار بودن خانم اون رو از معاینات پزشکی رد کنن و کنسل شه ???
        • ت
          ت
          ۲۳ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۲۸
          دوستانی ک اطلاع دارن لطفا جواب بدن؟!
          به نظر من که به نفعشونه چون تا پایان روند استخدامی بچتون به دنیا میاد و دیگه شما از مرخصی زایمان بانک نمیتونین استفاده کنین پس به نفعشونه تا یه خانوم متاهلی که چند ماه بعد استخدام شدن بخواد بره مرخصی زایمان
        • م
          مریم
          ۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۸:۰۶
          سلام دوستان من آزمون کتبی بانک سپه رو به یاری خدا قبول شدم و الان دارم برای مصاحبه خودمو آماده میکنم در حال مطالعه احکامو سوالات دینی و قرآنی و تاریخ انقلاب و... بودم که یکی ازدوستانم که آزمون دیوان محاسباتم قبول شده جویا شدم که مصاحبه اول روانشناسی هست و سوالات مختلفی تخصصی کاربردی می پرسن مثلا اگر مافوقت ازت درخواست غیرقانونی داشت باید چه کنی درواقع پاسخ به این سوالات نبایستی از تخیلاتت باشه بلکه باید به قانون مدیریت خدمات کشوری مراجعه کنید یا اینکه وظایف سازمانت چیه باید بری اهداف و ارزش های بانک سپه رو بطور مثال بخونی و سوالاتی از این قبیل...مرحله نهایی گزینشه که اونجا سوالات احکامو،اخبار روز، اطلاعات عمومی،تاریخ انقلاب و... می پرسن.. موفق باشید
          • ب
            بهاربانو
            ۲۱ خرداد ۱۳۹۶، ۲۱:۵۷
            سلام خواهش میکنم اگه کسی اطلاعات کامل و دقیق داره پاسخگو باشه ،در معاینات پزشکی محدودیت برای نمره ی چشم چه عددی هست؟ یا اینکه ممکنه فردی که چشم ضعیف داره نتونه استخدام بشه؟
            • س
              سارا
              ۱۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۴:۰۵
              سلام. میشه آدرس کارگزینی بانک سپه در اهواز رو بگید؟ و اداره کارگزینی طبقه چنده؟
              • م
                میم
                ۵ مهر ۱۳۹۶، ۲۳:۵۷
                سلام. سارا خانم عذر میخوام یه سوال داشتم حد نصاب قبولی تو کارنامه شما چند بودش؟
                • ر
                  رضا
                  ۱۸ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۲۳
                  سلام .کارگزینی همومن خیابان نادری شده نزدیک خیابان حافظ .شما برای اهواز قبول شدی با ارشد یا لیسانس و نمره مکتسبه شما چقدر بوده
                • پ
                  پروانه
                  ۵ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۵۲
                  از پروانه به فرهاد :اقا فرهاد میشه بگین شما عمومیهارو از رو چ منبعی می خونید خصوصا معارف
                  • پ
                    پروانه
                    ۵ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۴۸
                    سلام دوستان من رشته ام حسابداریه تو خیلی ازازمونا شرکترکردم ولی قبول نشدم خداییش برای ملت و سپه خوندم نمره ملتم 110شدوقبول نشدم توسپه هم همینطور الان چر افسردگی تمام بسر میبرم الان از کسایی که توسپه قبول شدن کمک میخام عمومیام ضعیفه اونایی که قبول شدن و یا کسانی مثل اقا فرهاد که حساب کار دستشون اومده میشه بگن برا عمومیا خصوصا معارف از رو چی بخونم
                    • ح
                      حداد
                      ۱۴ آبان ۱۳۹۳، ۲۳:۳۴
                      سلام به همگی. من پنج آزمون تا حالا شرکت کردم هوه رو هو قبول شدم. ولی یکیشو مدرک کارشناسیم آواده نبود. دوتاشو هم بخاطر قب.ل شدن ارشد
                      • ح
                        حداد
                        ۱۴ آبان ۱۳۹۳، ۲۳:۴۱
                        رها کردم بانک کشاور ی بودن و پالایشگاه. الانم دوباره پالایشگاه بندر عباس قبول شدم یه مرحله هم مصاحبه رفتم ولی وقتی نتیجه بانک سپه رو زدن عزممو برا بانک جذب کردم. یخوام به خواهر گلم پروانه خانم بگم که پاسخ به سوالات عمومی رو بعضی ها ذاتا به دلیل بیش از حد اجتماعی بودن و تماشای برنامه های تل.یزیون و البته خوندن هر روز سایتهای خبری و روزنامه ها هست که راحت قبول میشن من برای این آزمونا وقت اختصاصی نگذاشتم بجز درس ادبیات فارسی بقیه رو میشه همیشه بروز باشه

                    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                    ثبت پاسخ