زمان ومکان مصاحبه آزمون استخدامی شهرداری های استان مرکزی اعلام شد

۲ نظر
خبرگزاری مهر: اراک-مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری مرکزی گفت: زمان و مکان برگزاری مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال۹۴ شهرداری های استان مرکزی مشخص شده و در سایت استانداری مرکزی قابل مشاهده است. حسن قربانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی شهرداری های استان مرکزی که آزمون آن در بهمن ماه سال گذشته برگزار شد می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی استانداری مرکزی و دفتر امور شهری و شوراهای استانداری به آدرس osta-mr.ir مراجعه و باید دریافت فایل ضمیمه اطلاعیه شماره سه دفتری اموری شهری و شوراها، از رمان و مکان مصاحبه شغلی خود مطلع شوند. وی افزود: فرایند مصاحبه از تمامی پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون تخصصی استخدامی شهرداری های استان مرکزی، طبق زمان بندی مشخص شده و ضوابط سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، در چارچوب دستورالعمل های استخدامی، انجام خواهد شد. مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری مرکزی تصریح کرد: پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی شهرداری های استان مرکزی باید به برنامه زمانبندی برگزاری مصاحبه و مکان برگزاری ذکر شده در اطلاعیه شماره سه توجه کنند و حضور نیافتن در مصاحبه به منزله انصراف پذیرفته شدگان تلقی خواهد شد. قربانی با اشاره به مکان انجام مصاحبه استخدامی شهرداری های استان مرکزی گفت: محل برگزاری مصاحبه هر فرد در محل همان شهرداری که در آن پذیرفته و در اطلاعیه شماره دو نیز ذکر شده است خواهد بود و همراه داشتن مدارک شناسایی و عکس در مصاحبه ضروری است. مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری مرکزی خاطرنشان ساخت: مکان و زمان برگزاری آزمون عملی رشته های شغلی کاردان آتش نشان و راننده وسائط نقلیه تندروی سنگین نیز متعاقبا در سایت فوق الذکر اعلام خواهد شد. گفتنی است آزمون استخدامی شهرداری های استان مرکزی با هدف جذب نیرو در رسته های شغلی مختلف برای ۹شهرداری استان شامل شهرداری های ساوه، نوبران، پرندک، زاویه، مامونیه، خشکرود، آستانه، دلیجان و تفرش برگزار شد.
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای زمان ومکان مصاحبه آزمون استخدامی شهرداری های استان مرکزی اعلام شد

  • م
    محسن هاشمی
    ۱۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۲۶
    دنبال کار میگردم
    • پشتیبان سه
      ۱۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۲۸
      با سلام
      کارجوی گرامی، جهت آغاز مسیر شغلی خود می‌توانید به سادگی و با چند کلیک در سایت «ای استخدام» ثبت نام نمایید. ابتدا برای ثبت نام اینجا کلیک کنید. سپس مراحل و بخش‌های خواسته شده را تکمیل کنید.پس از تکمیل ثبت نام در سایت، از طریق بخش جستجوی آگهی اقدام به آغاز جستجو در میان موقعیت‌های شغلی متنوع موجود در سایت کنید.
      در فرایند جستجو چندین فیلتر مختلف برای سهولت جستجوی شما قرار داده شده است. با استفاده از این فیلترها می‌توانید:
      - استان و شهر
      - رشته تحصیلی
      - موقعیت شغلی
      - نوع قرارداد
      و... را به راحتی انتخاب کرده و برای موقعیت شغلی خود رزومه ارسال کنید.

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ