راه‌اندازی مراکز اشتغال و توانبخشی درکشور

۲ نظر
 باشگاه خبرنگاران جوان : مدیرکل دفتر توانپزشکی و مراکز روزانه سازمان بهزیستی کشور گفت: مراکز اشتغال و توانبخشی در ۱۰ استان کشور راه‌اندازی می‌شود. به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ نوع‌پرست در حاشیه دومین همایش کشوری علمی و کاربردی مراکز روزانه آموزشی و توانبخشی بهزیستی کشور، در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، با بیان اینکه با توجه به علاقمندی در حوزه ایجاد مراکز اشتغال و توانبخشی در ۱۰ استان کشور این مراکز راه‌اندازی می‌شود، اظهار داشت: البته استان آذربایجان‌شرقی یکی از استان‌هایی است که نخستین مرکز اشتغال و توانبخشی در آن ایجاد می‌شود. وی افزود: برای این امر و با توجه به راه‌اندازی مراکز در مناطق محروم، مرکز اشتغال و توانبخشی شهرستان چاراویماق در هفته بهزیستی افتتاح می‌شود. نوع‌پرست ادامه داد: برای تسهیل دسترسی نابینایان به منابع علمی، آمادگی راه‌اندازی کتابخانه نابینایان در دو شهرستان استان را داریم. مدیرکل دفتر توانپزشکی و مراکز روزانه سازمان بهزیستی کشور، در ادامه با بیان اینکه بیش از ۶۳۰ یک هزار مرکز آموزشی توانبخشی و کارگاه‌های حرفه‌آموزی و حمایتی در کشور فعال هستند، گفت: این تعداد از مراکز به ۹ نوع مرکز تقسیم‌بندی می‌شوند و ۳۷ هزار نفر به صورت مستمر از این مراکز خدمات دریافت می‌کنند. وی خاطرنشان کرد: در مراکز توانبخشی روزانه به هیچ عنوان شلوغی و نوبت‌دهی قبلی وجود ندارد و هر زمانی که مراجعه شود خدمات ارائه می‌شود. نوع‌پرست ادامه داد: اما یکی از مشکلاتی که با آن مواجه هستیم عدم مراجعه خانواده‌ها به مراکز بوده و زمانی مراجعه می‌کنند که عمق ضایعه زیاد شده، بر همین اساس باید اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی شود.

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام سازمان بهزیستی اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای راه‌اندازی مراکز اشتغال و توانبخشی درکشور

  • م
    مرضیه
    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۳۷
    مرضیه:من پدرم ازمددجویان اداره بهزیستی می باشندوخودم درحال حاضرهیچ شغل و درآمدی ندارم وجویای کارمی باشم.لیسانس الهیات و معارف اسلامی گرایش حوزوی.استان کرمانشاه
    • ش
      شیما اقبالی
      ۴ تیر ۱۳۹۵، ۲۰:۲۲
      کارشناس گفتاردرمانی.تمایل دارم در بهزیستی کرج مشغول به کار بشوم.

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ