دومرحله‌ای بودن استخدام آموزش و پرورش

۴ نظر

کاربران عزیز متن و شرایط استخدام آموزش و پرورش سال ۹۴ ساعت ۱۷ امروز ۱۵ مرداد در صفحه مخصوص استخدام آموزش و پرورش منتشر خواهد شد (برای مشاهده کلیک کنید)

خبرگزاری تسنیم: معاون دانشگاه فرهنگیان با اشاره به دومرحله‌ای شدن آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت: پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی یک سال در دانشگاه فرهنگیان آموزش می‌بینند و پس از اخذ گواهینامه معلمی به آموزش و پرورش راه می‌یابند.نعمت‌الله موسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در خصوص آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار داشت: آزمون استخدامی توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود و هم اکنون موارد لازم در حال جمع‌بندی نهایی است.

برای مشاهده صفحه استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

وی افزود: ممکن است آزمون استخدامی آموزش و پرورش در دو مرحله اجرا شود یعنی در مرحله نخست آزمون ورودی را داشته باشیم که پذیرفته شدگان برای آموزش یک‌ساله وارد دانشگاه فرهنگیان می‌شوند و پس از دوره آموزشی یک‌ساله مجدداً مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و افرادی که موفق به دریافت گواهینامه صلاحیت معلمی بشوند، وارد آموزش و پرورش می‌شوند. معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: بر این اساس آزمون استخدامی آموزش و پرورش دومرحله‌ای است. به گزارش تسنیم، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه امضای تفاهم‌نامه با سازمان زندان‌ها در خصوص آزمون استخدامی آموزش و پرورش به خبرنگاران گفت : افرادی که در این آزمون پذیرفته می‌شوند پس از گزینش و مصاحبه یک دوره یک‌ساله را در دانشگاه فرهنگیان برای آشنایی با حرفه معلمی طی می‌کنند در حالی که استخدام‌‌های ادواری سایر نهادها چنین شرایطی را ندارد زیرا این آزمون براساس ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان است و اگر گواهینامه معلمی دریافت کنند به استخدام آموزش و پرورش در خواهند آمد.

برای مشاهده صفحه استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

کاربران عزیز لطفا برای تبادل اطلاعات با کاربران دیگر در مورد آزمون اموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای دومرحله‌ای بودن استخدام آموزش و پرورش

  • س
    سمیرا
    ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۲۹
    یعنی دانشجو کارشناسی پذیرفته نمیشه؟من2ترم دیگه درسم تموم میشه
    • ص
      صالحی
      ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۲۷
      سلام.من مربی پیش دبستانی در یک مدرسه دولتی هستم با هشت سال سابقه کار.در ضمن فرزند فرهنگی هم هستم.میخواستم بدونم این شرایط اولویتی برای امثال من حساب میشود؟
      • س
        سمیرا
        ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۲۶
        یعنی دانشجوی کارشناسی پذیرفته نمیشه؟
        • ف
          فایزه
          ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۲۷
          یعنی با دیپلم نمیشه؟

          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

          ثبت پاسخ