دعوت به همکاری پلیس فتا از ایده پردازان و کارآفرینان فناوری اطلاعات

۱ نظر
خبرگزاری ایرنا : رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا ناجا گفت: این پلیس از استارتاپ ها(شرکت های نوپای کسب و کار با پیشرفت سریع)، کارآفرینان و ایده پردازان حوزه امنیت فناوری اطلاعات که ایده ها و طرح های نو برای افزایش امنیت فضای سایبر دارند، دعوت به همکاری می کند. به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس فتا، سرهنگ دوم علی نیک نفس افزود: بخشی در سایت پلیس فتا برای بهره گیری از ایده ها و توان استارتاپ ها، کارآفرینان و ایده پردازان، ایجاد شده است که علاقمندان می توانند با مراجعه به این قسمت و تکمیل اطلاعات مورد نیاز، ایده های خلاقانه خود را برای مسئولان پلیس فتا ارسال کنند. وی با اشاره به سرعت تولید تکنولوژی های جدید سخت افزاری و نرم افزاری در رابطه با فضای سایبر افزود: این پلیس با توجه به سرعت رشد و تولید علم در فضای مجازی به منظور انطباق با پیشرفت های تکنولوژی باید ایده های نوآورانه را از محیط داخل و خارج سازمان دریافت کنند؛ از این رو به دنبال استفاده از توان استارتاپ ها، کار آفرینان و ایده پردازان است. وی با اشاره به اینکه یک روز در هفته ناجا تحت عنوان پلیس، حرفه ای گرایی، دانش بنیان، کارآمدی نامگذاری شده است، افزود: پلیس فتا به دنبال استفاده از توان استارتاپ ها، کار آفرینان و ایده پردازان در فضای مجازی در رابطه با بحث سالم سازی فضای سایبر، برقراری امنیت و ایمنی کودکان، خانواده ها و کاربران فضای سایبر است. وی اظهار کرد: پلیس فتا تلاش دارد با استفاده از توان استارتاپ ها، کارآفرینان و ایده پردازان در به کارگیری راه حل های جدید به منظور شناسایی و پاسخ به نیازهای سالم سازی فضای مجازی، حفظ امنیت کودکان در فضای مجازی، راهکارهای عملی امنیت کسب و کارهای اینترنتی بهره ببرد. این مقام انتظامی یادآور شد: پلیس فتا در زمان حاضر فقط از توان و تخصص خود بهره می برد و البته طرح همیاران پلیس در پلیس فتا نیز اجرایی شده است و ما تلاش داریم از توان آنان بیشترین بهره را ببریم.

برای مشاهده صفحه اخبار استخدام نیروی انتظامی اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای دعوت به همکاری پلیس فتا از ایده پردازان و کارآفرینان فناوری اطلاعات

  • س
    سخیداد
    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۵:۴۲
    سلام وعرض ادب بنده در زمینه های مختلف طرح وایده دارم ودر زمینه دفاعی ایده های دارم اگر تمایل داشته باشید درخدمتم باسپاس رحیمی

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ