ای استخدام: جزییات هزینه دوره‌های آموزش معلمی

۱۱۸ نظر
خبرگزاری تسنیم: رئیس مرکز برنامه‌ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به هزینه دوره‌های آموزش معلمی گفت:‌ ۷۵ درصد آموزش‌های نظری و عملی تا مهر ۱۳۹۵ به افراد ارائه می‌شود و مابقی آموزش‌ها با حضور افراد در مدرسه ارائه خواهد شد.

برای مشاهده صفحه استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

محمدحسین سلیمی جهرمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به تشکیل جلسه گروه هماهنگی و برنامه‌ریزی تربیت معلم برای تصمیم‌گیری در خصوص وضعیت دوره‌های آموزشی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی اظهار داشت: در این جلسه، برنامه آموزشی دوره یک ساله تصویب شد و برای اینکه بتوان بخشی از آموزش‌ها را تا مهر ۱۳۹۵ به این افراد ارائه کرد،‌ دوره آموزشی فشرده‌تر برگزار خواهد شد. وی افزود: ‌۷۵ درصد آموزش‌های نظری و عملی تا مهر ۱۳۹۵ ارائه خواهد شد و مابقی آموزش‌ها با حضور افراد در مدرسه و تحت نظر دانشگاه فرهنگیان و ارتباط با اساتید ارائه خواهد شد به گونه‌ای که ضمن حضور در مدرسه ارتباط آنها با دانشگاه فرهنگیان همچنان برقرار است و مشکلات خود را با اساتید در میان گذاشته و حل خواهند کرد. رئیس مرکز برنامه‌ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش درخصوص هزینه دوره یک ساله آموزش معلمی گفت:‌ این هزینه هنوز قطعی نشده است اما رقمی معادل ۵ میلیون تومان مطرح شده که ۴۰ درصد سهم آموزش و پرورش و ۶۰ درصد سهم داوطلب خواهد بود. ** آزمون جامع و کسب گواهینامه صلاحیت معلمی برای ورود به مدارس به گزارش تسنیم، نعمت‌الله موسی‌پور معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان نیز در این رابطه به تسنیم گفت: پذیرفته شدگان آزمون استخدامی،‌ دو درس مجازی الکترونیکی خواهند داشت و از مهر سال ۱۳۹۵ تحت نظر یک استاد کار را در مدرسه آغاز خواهند کرد. وی افزود:‌ پس از اتمام دوره آموزشی و در پایان تابستان، افراد باید در آزمون جامعی شرکت و گواهینامه صلاحیت معلمی را دریافت تا بتوانند کار خود را به عنوان معلم آغاز کنند البته اگر فردی در آزمون جامع پایانی موفق نشد، دوره‌ای سه ساله به او فرصت داده می‌شود تا با تلاش خود و تحت نظر دانشگاه فرهنگیان استانداردهای لازم برای معلمی را کسب کند.

برای مشاهده صفحه استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

کاربران عزیز لطفا برای تبادل اطلاعات با کاربران دیگر در مورد آزمون اموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۱۸ نظر برای ای استخدام: جزییات هزینه دوره‌های آموزش معلمی

  • ع
    علی
    ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۲۱:۳۴
    کلیه پذیرفتهشدگان ملزم به گذراندن دوره یکساله مهارتهای تعلیم و تربیت در دانشگاه فرهنگیان، بدون دریافت حقوق و مزایا
    بوده و صدور حکم استخدامی منوط به کسب موفقیت در دوره مذکور میباشد. چنانچه هر یک از پذیرفته شدگان در طول
    برگزاری دوره یکساله از ادامه تحصیل و اشتغال منصرف شوند وزارت آموزش و پرورش م یتواند نسبت به محاسبه و اخذ هزینه
    آزمون و برگزاری دوره اقدام نماید
    • ع
      علی
      ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۲۱:۳۵
      قابل توجه مسئولین محترم اموزش و پرورش!!!!!

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ