جزییات مصاحبه اختصاصی و بررسی مدارک ۱۰ هزار پذیرفته شده آزمون استخدامی

۴۲ نظر
خبرگزاری تسینم : رئیس مرکز نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش گفت:‌ اسامی ۱۰هزار و ۱۰۰ نفر به عنوان معرفی شدگان چند برابر ظرفیت از سوی سازمان سنجش اعلام می‌شود که در این هفته روند بررسی مدارک و از هفته آینده مصاحبه‌‌های اختصاصی آغاز خواهد شد.

برای مشاهده صفحه استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

محمدحسین سلیمی جهرمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در خصوص روند مصاحبه اختصاصی و گزینش پذیرفته‌شدگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار داشت: سه هزار و ۷۰۰ نفر در این آزمون به عنوان سهمیه عادی پذیرفته می‌شوند و ۱۳۰۰ نفر نیز جزو سهمیه ایثارگران هستند. وی افزود: تا پایان امروز اسامی ۱۰ هزار و ۱۰۰ نفر به عنوان پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت از سوی سازمان سنجش به آموزش و پرورش اعلام می‌شود. طی این هفته مراکزی مشخص خواهد شد که داوطلبان پذیرفته شده باید مدارک خود را برای بررسی به این مراکز ارائه دهند تا اگر اشکالی وجود دارد مشخص و رفع شود. رئیس مرکز منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه پس از بررسی مدارک مجدداً اسامی افراد برای مصاحبه اختصاصی اعلام می‌شود، گفت: پس از برگزاری مصاحبه اختصاصی، اسامی پذیرفته شدگان مجدداً به سازمان سنجش معرفی خواهد شد و این سازمان پس از بررسی‌های لازم سه هزار و  ۷۰۰ نفر را برای گزینش معرفی می‌کند. سلیمی جهرمی عنوان کرد: مصاحبه اختصاصی بر روی سلامت جسمی، روانی و توانمندی‌های افراد برای معلمی تاکید دارد و بخشی از‌آن مربوط به توانمندی‌های علمی است. وی ادامه داد: امیدواریم کار بررسی مدارک تا اواخر هفته به پایان برسد و از هفته آینده مصاحبه‌ اختصاصی آغاز شود و تا پایان آبان‌ماه کار گزینش نیز به اتمام رسیده و از اوایل آذر دوره آموزشی پذیرفته شدگان در دانشگاه فرهنگیان آغاز شود.

برای مشاهده صفحه استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

کاربران عزیز لطفا برای تبادل اطلاعات با کاربران دیگر در مورد آزمون اموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴۲ نظر برای جزییات مصاحبه اختصاصی و بررسی مدارک ۱۰ هزار پذیرفته شده آزمون استخدامی

  • م
    مرضیه
    ۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۱۰
    سلام بچه ها کسی میدونه ک امتیاز بومی رو حساب کردن یا تو مراحل بعدی حساب میکنن؟
    • م
      مسعود
      ۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۲۰:۱۰
      امتیاز بومی محاسبه شده دوست من

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ