ثبت نام ۳۷۵ هزار نفر در طرح کسری و معافیت خدمت ایثارگران

۱۰۸۴ نظر
جانشین سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی اعلام کرد: ۳۷۵ هزار نفر در طرح کسری و معافیت خدمت ایثارگران نام نویسی کرده اند و بررسی اولویت های این طرح آغاز شده است. سردار ابراهیم کریمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار انتظامی ایرنا افزود: قرار است امسال ۲۰ هزار نفر در طرح کسری و معافیت خدمت ایثارگران تعیین تکلیف شوند براین اساس بررسی اولویت ها آغاز شده و از بین ۳۷۵ هزار نفر، ۲۰ هزار نفر انتخاب خواهند شد. وی ادامه داد: تعداد ثبت نام شده ها بسیار است در حالی که میزان سهمیه در نظر گرفته شده برای استفاده از کسری و معافیت خدمت در سال جاری (۲۰ هزار نفر) کم است. سردار کریمی اضافه کرد: باید ۲۰ هزار نفر امسال براساس مقررات تعیین تکلیف شوند تا از قانون کسر و معافیت خدمت ایثارگران بهره مند شوند و بهترین شرایط ایجاد شود تا ایثارگران متضرر نشوند. سردار کریمی تصریح کرد: البته این در حالی است که هنوز تعدادی ثبت نام نکرده اند و احتمالا برای سال آینده در فرصت دیگری نام نویسی خواهند کرد. جانشین سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: از ۱۰ آذر ماه سال جاری طرح ثبت نام معافیت و کسری خدمت فرزندان ایثارگران در سراسر کشور آغاز شد و ۱۰دی ماه به اتمام رسید. سردار کریمی افزود: تمام مشمولانی که پدر یا مادرشان؛ آزاده، جانباز، ایثارگر و یا رزمنده هستند، از این فرصت بهره مند می شوند. به گفته وی، بعد از پایان زمان ثبت نام و بررسی یک ماهه، اسامی افرادی که در زمره ۲۰ هزار نفر کسری یا معافیت از خدمت امسال هستند، اعلام خواهد شد، برای سایر افراد نیز بانک اطلاعاتی تشکیل تا در مورد معافیت یا کسری این گروه نیز طی سال های آتی تصمیم گیری شود.

منبع : خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار استخدام فرزندان شهید و جانباز اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱٬۰۸۴ نظر برای ثبت نام ۳۷۵ هزار نفر در طرح کسری و معافیت خدمت ایثارگران

  • A
    Abby
    ۱ بهمن ۱۳۹۶، ۱۵:۳۵
    دوستان پدر من 32 ماه جبهه بوده ، دانشجو هستم ، امسال ثبت نام نکردم. به نظرتون سال ۹۷ ثبت نام کنم جزو ۲۰۰۰۰ میشم یا نه ؟
    و برای تهیه مدرکِ اینکه ۳۲ ماه رفته باید کجا بریم ؟ خیلی دردسر داره یا تهیه مدرکش راحته ؟
    ممنون میشم به هردوسوال جواب بدین باتشکر.?
    • y
      yazdan
      ۳۰ دی ۱۳۹۶، ۱۶:۴۱
      اقاااا توروخدا چرا افتاد 10اسفند من سربازم مریوان کردستان خدمت میکنم بچه تبریزم.خداییش سخته بابامم25ماه داره?
      • م
        محمد
        ۳۰ دی ۱۳۹۶، ۲۲:۰۳
        اخه کی گفته ۱۰ اسفند ازخودتون حرف در نیارین گفتن تو همین هفته یا هفته بعد اونوقت از خودتون میگین ۱۰اسفند
        • م
          محمد
          ۱۷ دی ۱۳۹۷، ۱۹:۴۳
          سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز. در صورتی که برای کسر خدمت جبهه پدر اقدام کنید وقتی که سرباز هستین بدون هیچ محدودیت تاریخی بعد از گرفتن تاییده ها و کمیسون در سیستم ناجا بدون نوبت ثبت خواهد شد. این برنامه برای کسانی هست که در حال خدمت نیستن ولی میخواند کسری خدمت بگیرند.
        • س
          سرباز
          ۳۰ دی ۱۳۹۶، ۱۳:۵۵
          امروز گفته تو این یکی دو هفته اعلام میکنن
          • م
            مجيد ريحاني
            ۲۹ دی ۱۳۹۶، ۱۴:۱۵
            سلام اقا جواب منم بدین. این امتیاز چیه که میگن باید حداقل ٢۴ امتیاز باشه. اینو چجوری محاسبه میکنن. من پدرم ٢۶ ماه سابقه جبهه داره یعنی ثبت شده جبهش و تایید شده ٢۶ ماه. و٢۶ ماه هم کارت ایثارگری داره. منم یک اسفند اعزامم . الان من چند امتیاز دارم؟ تعلق میگیره امسال؟
            • م
              محمد
              ۱۷ دی ۱۳۹۷، ۱۹:۴۴
              امتیاز یعنی هر ماه حضور در مناطق عملیاتی درگیر به عنوان 1 امتیاز در نظر گرفته میشه و هر درصد جانبازی یا هر ماه اسارت هم همینطور. پس شما که پدرتون 26 ماه داره یعنی 26 امتیاز دارید و نزدیک به 11 ماه کسری خدمت جبهه پدر به شما تعلق خواهد گرفت. هر چه زودتر برای رفتن به خدمت اقدام کنید.
            • ا
              انتظار
              ۲۸ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۵۷
              چرا هیچ خبری نشده هنوز گفته بودن آخر ماه جوابا رو میگن
              • س
                سرباز غربت
                ۲۶ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۲۳
                من یه سربازم با 9 ماه خدمت و 22 امتیاز نمیگم دانشجو حقش نیست که خودمم دانشجو بودم ولی سربازی خیلی سخت تر مزه نگهبانی برجک مرخصی نداشتن واسه عید سال اگه دله خانواده ایثارگر میخوان خوش کنن به سرباز بدن که خانوادش چشم به راهه چه اشکال داره دانشجو 5 ماه خدمت کنه بعد معاف شه بخدا بفکر هم باشیم نه فقط فکر خودمون تنها هموطنیم دشمن نیستیم که
                • A
                  Ashkan
                  ۲۶ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۵۰
                  اره بخدا حرف منم همینه اولش گفتن خبر خوش برای سربازا الان با این شرایط اگه کسری ب سرباز نخوره چ فایده ای داره بخدا دانشجو وقت داره ما خودمون هم قبلش دانشجو بودیم بعد اومدیم سربازی خدایا خودت درستش کن
                  • م
                    محمد
                    ۱۷ دی ۱۳۹۷، ۱۹:۴۶
                    دوست عزیز اگه شما سرباز هستید بدون نوبت به درخواست شما از طریق یگان خدمتی رسیدگی میشود. این برنامه برای کسانی هست که در حال حاضر سرباز نیستند.

                  لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                  ثبت پاسخ