تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستیاران ستادی دستگاه‌های اجرایی

۳ نظر
 خبرگزاری صدا و سیما:مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی متمرکز سال ۹۴ دستیاران ستادی دستگاه‌های اجرایی کشور تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۱۵ بهمن‌ماه خبر داد سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ گفت: تا صبح امروز سه هزار و ۲۲۱ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند. حسین توکلی با بیان اینکه اطلاعیه جدید این سازمان درباره برخی از کد رشته های جدید در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر شده است افزود: داوطلبان برای نام نویسی در این آزمون به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند. وی گفت: دفترچه راهنمای ثبت نام نیز در این سایت اینترنتی منتشر شده است. توکلی افزود: نخستین آزمون استخدامی دستیاران ستادی دستگاه های اجرایی کشور جمعه ۲۱ اسفند برگزار می شود.

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام دستیاران ستادی دستگاههای اجرایی کشور در سال ۹۴ اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستیاران ستادی دستگاه‌های اجرایی

  • پ
    پریسا
    ۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۲۰:۰۱
    نظر به کی بدم وقتی جوابی داده نمیشه؟
    • ا
      ایوب
      ۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۷:۱۱
      با سلام، من رتبه کارشناسی خودم را یادم نمی اید ولی از دانشگاه دولتی بوعلی قبول شدم چطو بفهمم رتبه ام رو زیر 2000بوده است یا نه؟ رشته علوم سیاسی خوانده ام، الان نیز ارشد روابط بین الملل میباشم. حال مجاز به شرکت در آزمون میباشم یا نه؟ با تشکر
      • م
        مریم
        ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۴۴
        ببخشید من که آزمون کارشناسی،فرااگیر پیام نور بودم میتونم این آزمون رو شرکت کنم یا نه؟

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ