برخورداری کارکنان ارتش و سپاه از مزایای مواد ۷۹ و ۸۳ قانون استخدام نیروی انتظامی

۴ نظر
خبرگزاری ایسنا: با تصویب مجلس از این پس کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز از مزایای ناشی از اجرای مواد ۷۹ و ۸۳ قانون استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برخوردار خواهند شد. به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس و با پیشنهاد کمیسیون اجتماعی با ۱۵۳ رای به لایحه تسری مواد ۷۹ و ۸۳ قانون استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به کارکنان ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ماده واحده آن رای موافق دادند. لذا بر اساس این ماده واحده و طبق متن قانون از تاریخ لازم‌الاجرا شدن این قانون احکام موضوع مواد ۷۹ و ۸۳ نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مصوب ۲۰ /۱۲/ ۱۳۸۲ به کارکنان ارتش تسری می‌یابد. به گزارش ایسنا، بر اساس این مصوبه از این پس کارکنان ارتش و سپاه نیز از مزایای ناشی از گذراندن دوره‌های عالی آموزشی و تحصیلی برخوردار خواهند شد و سوابق تحصیلی جدید آنها در ارتقاء جایگاه سازمانی تاثیر می‌گذارد.

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام نیروی انتظامی سال ۹۴ اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای برخورداری کارکنان ارتش و سپاه از مزایای مواد ۷۹ و ۸۳ قانون استخدام نیروی انتظامی

  • ب
    بابک
    ۳ بهمن ۱۳۹۴، ۲۱:۴۸
    پرسنل ناجا الان دارن سالی دوماه ارشدیت میگیرن!!!چطور میگن سالی چهارماه؟؟چطپرمیخوان این قانون رو تسری بدن درحالیکه برای خود پرسنل ناجاعمل نمیشه؟؟
    • ه
      هوشنگ سلطانی
      ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۵۹
      سلام .آیا این برخورداری کارکنان ارتش از مزایای موا د79 و 83 قانون استخدام نیروی انتظامی شامل بازنشستگان قبل از تصویب این قانون میشود؟
      یعنی من باز نشسته ارتش در سال 70 هستم .این قانون افزایش حقوق و مزایا شامل حال من هم میشه؟ممنون میشم اگه جوابمو بدید
      • ن
        نه
        ۵ دی ۱۳۹۴، ۱۳:۲۳
        نه شرمنده نمیشه.حقوقت خیلی کمه اضافش. هم بکن
        • ع
          علی
          ۱۲ دی ۱۳۹۴، ۲۲:۲۹
          حاجی این مختص شاغلینه بازنشته حقوقش از بیمه تامین اجتمایی نیروهای مسلح میگیره نه ازسازمان

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ