استخدام نیروی دریایی ارتش (استخدام جدید)

۲۹۱۲ نظر

استخدام نیروی دریایی ارتش

نیروی دریایی ارتش قوای اصلی دفاع از مرزهای آبی کشور است. اگر به دنبال استخدام نیروی دریایی ارتش هستید و می‌خواهید از آنها جا نمانید، آخرین اخبار و وضعیت استخدام نیروی دریایی ارتش را در این صفحه دنبال کنید.

استخدام‌های درجریان ارتش جمهوری اسلامی ایران

 

دانلود منابع و سوالات ویژه آزمون استخدام نیروی هوایی ارتش

برای دانلود مناسب‌ترین منابع و سوالات آزمون استخدام نیروی هوایی ارتش روی کلید زیر کلیک کنید

مشاهده بسته‌ها و خرید

 

 

خبر ۵ فروردین ۱۴۰۳ - استخدام نیروی دریایی ارتش

نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه راه نورانی شهیدان والامقام و به منظور حفظ تمامیت ارضی و تامین نیروی انسانی خود از بین جوانان متدین، مومن، علاقه‌مند به رزمندگی و دارای روحیه انقلابی، ولایتمداری، سلحشوری، استکبارستیزی، از جان گذشتگی، ایثارگری و بسیجی و متعهد به حفظ ارزش های انقلابی نظام جمهوری اسلامی ایران در طیف درجه‌دار پیمانی جهت انجام خدمت در تمامی پایگاه های واقع در جغرافیای کشور عزیزمان ایران اسلامی به صورت پیمانی هم‌رزم می پذیرد.

 

شرایط عمومی و اختصاصی
منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی نیروی دریایی ارتش
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
لینکهای مفید و کاربردی استخدام نیروی دریایی ارتش
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما می توانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.
آرشیو مطالب پیشین نیروی دریای ارتش
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی نیروی دریایی ارتش در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید

آیا استخدام در نیروی دریایی ارتش فقط در مرزهای دریایی است؟

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بخش دیگری از ساختار نظامی کشور است که وظیفه آن پاسداشت مرزهای آبی ایران است. البته انجام خدمت در نیروی دریایی صرفا بر روی ناوهای نیروی دریایی ارتش و در نزدیکی دریاها نیست و دیگر مراکز و سازمان‌های نیروی دریایی ارتش کشور نیز اقدام به جذب نیروهای متخصص خود می‌کنند.
اطلاعیه های استخدام نیروی دریایی ارتش در طول سال و با توجه به نیاز، منتشر میشوند. پس اگر از متقاضیان استخدام نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هستید، با انتشار شرایط جدید استخدام نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به دقت این صفحه را بررسی نمایید.
جهت استخدام نیروی دریایی ارتش علاوه بر دارا بودن شرایط ذکر شده در خصوص کلیت شرایط استخدامی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ممکن است شرایط اختصاصی دیگری نیز حکم‌فرما باشد که در اطلاعیه های استخدام نیروی دریایی ارتش به طور مشخص اعلام خواهند شد.

سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲٬۹۱۲ نظر برای استخدام نیروی دریایی ارتش (استخدام جدید)

  • ع
    علی
    ۸ فروردین ۱۴۰۳، ۰۰:۱۶
    سلام خسته نباشید
    بنده دارای مدرک لیسانس میباشم
    میتونم با مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی ثبت نام کنم
    فرزند ایثارگر هم هستم با سابقه حضور درجبهه به مدت 30 ماه

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ