استخدام دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی مشهد

دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی مشهد در نظر دارد جهت واحدهای تابعه اورژانس 115 خود، افراد واجد شرایط در رشته فوریتهای پزشکی را از طریق فراخوان، شناسائی و با در نظر گرفتن اولویتهای مربوطه و در صورت نیاز بعد از برگزاری آزمون یا مصاحبه تخصصی و تائید صلاحیت عمومی توسط مدیریت هسته گزینش دانشگاه و همچنین با در نظر گرفتن شرایط ذیل، بصورت قرارداد تبصره 3 ماده 2 آئین نامه اداری ، استخدامی و تشکیلاتی اعضای غیر هیئت علمی دعوت به همکاری نماید. تذکرات:

1- با توجه به اینکه فراخوان منتشره به منزله شناسائی متقاضیان میباشد. بدیهی است ثبت نام در این فراخوان هیچ گونه تعهدی را جهت بکار گیری برای دانشگاه ایجاد نمی نماید. لذا در صورت نیاز بعد از طی مراحل قانونی از بین متقاضیان و با عنایت به مفاد فراخوان ،دعوت به همکاری صورت می پذیرد . خواهشمند است مفاد فراخوان را حتماً و تماماً مطالعه و سپس نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

2- در صورت دعوت به همکاری نیروهای دعوت شده به هیچ وجه ممکن امکان انتقال یا جابجائی ندارند. لذا حتما در انتخاب شهر محل درخواست دقت لازم را مبذول دارید.

3- پیشنهاد می گرددبا توجه به اینکه امکان نقل و انتقال برای متقاضیان پذیرفته شده به صورت تبصره 3 ماده 2 میسر نمیباشد، شرکت کنندگان افراد بومی یا ساکن شهر مورد درخواست باشند.

4- دانشگاه میتواند از بین ثبت نام کنندگان صرفاً در رشته و شهری که مورد نیاز میباشد دعوت به همکاری نماید.

5- انعقاد قرار داد یکساله بوده و درصورت کسب حد نصاب نمره ارزشیابی و نیاز واحد قرارداد تمدید خواهد شد.

6- در صورتی که برای رشته ها یا رشته ای مصاحبه علاوه برآزمون ، یا بدون آزمون در نظر گرفته شود از طریق سایت اطلاع رسانی خواهد شد. لذا داوطلبین می بایست بعد از انجام ثبت نام هر 24 ساعت جهت آگاهی از اطلاعیه های بعدی به همین سایت مراجعه نمایند.

لطفا این فایل را دانلود نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ