استخدام بانک ملت (اعلام نتایج)

۲۷۴۵۲۸ نظر

استخدام بانک ملت

اخبار و استخدام‌های بانک ملت به محض اعلام توسط مراجع رسمی در این صفحه اطلاع‌رسانی می‌شود. بدیهی است شما با مراجعه روزانه به این صفحه می‌توانید علاوه بر مطالعه اخبار و استخدام‌های بانک ملت، آشنایی با سوالات و منابع مطالعاتی استخدام بانک ملت و منابع مصاحبه استخدامی، در جریان استخدام جدید نیز قرار بگیرید. در ادامه با کلیک بر روی هر لینک از فهرست مطالب، به بخش مربوطه هدایت می‌شوید.   برای مشاهده استخدام سایر بانک‌ها، به صفحه   استخدام بانک‌ها  مراجعه کنید.

خبر ۱۹ بهمن ۱۴۰۱- اعلام نتایج آزمون استخدام بانک ملت در سال ۱۴۰۱

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام بانک ملت در سال ۱۴۰۱ به اطلاع میرسانیم، نتایج آزمون استخدام اعلام گردید.

برای مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک کنید

 

لینک ها و صفحات مرتبط با اعلام نتایج

  • نتایج آزمون استخدام بانک ملت در تاریخ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ اعلام شد و شما می‌توانید با مراجعه به بخش اعلام نتایج در آزمون استخدام بانک ملت نسبت به مشاهده نتایج اقدام کنید.
  • جهت آمادگی برای  مصاحبه آزمون استخدام در بانک ملت، مطالعه و مشاهده بهترین منابع مصاحبه می‌توانید از منابع مصاحبه برای آزمون  استخدامی بانک ملت استفاده کنید.
شرایط عمومی و اختصاصی و لینک ثبت نام
آخرین اخبار استخدامی بانک ملت

استخدام در بانک ملت

متقاضیان محترم استخدام در آزمون استخدام بانک ملت می‌توانند پس از بررسی شرایط استخدام بانک ملت سال که در مطالب بالا به صورت کامل توضیح داده شده است، جهت ثبت نام در آزمون بانک ملت اقدام نمایند. متقاضیان محترم آزمون بانک ملت می‌توانند برای مشاهده جدول رشته های استخدامی بانک ملت که در دفترچه آزمون ذکر شده است به مراجعه نمایند . در صورت اعلام نتایج در صفحه اعلام نتایج اطلاع رسانی خواهد شد

شرایط سنی و رشته تحصیلی مورد نیاز در آزمون استخدام بانک ملت در دفترچه آزمون ذکر شده باشد. متقاضیان می توانید بعد از مطالعه شرایط اقدام به ثبت نام نمایند

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی بانک ملت
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما می توانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
لینکهای مفید و کاربردی استخدام بانک ملت
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما می توانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.
آرشیو مطالب پیشین استخدام بانک ملت
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی بانک ملت در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید
سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲۷۴٬۵۲۸ نظر برای استخدام بانک ملت (اعلام نتایج)

  • آ
    آقا پسر
    ۲ آبان ۱۳۹۳، ۱۸:۵۳
    اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج
    فردا ما تمامی مدارک معاینات پزشکان محترم و آزمایشات و سایر موارد رو تقدیم مدیریت شعب بانک استان میکنیم. امیدوارم زمان زیادی رو معطل نشیم تا دعوت به کار و دوره ی آموزشی البته اگه آموزشی داشته باشیم.
    یه نکته ای من به ذهنم رسید این بودش که احتمال زیادی وجود داره که اگه دوره ی آموزشی وجود داشته باشه بسیار کوتاه مدت باشه به این دلیل که بانک ملت خوشبختانه فقط نخبه هارو استخدام کردن و اینکه رشته های پذیرفته شدگان حسابداری، مدیریت(شاخه های مالیش) و اقتصاد هستش که نیاز به آموزش دروس حسابداری ندارن چون تو دانشگاه واحد های حسابداری و مدیریت مالی و اقتصاد رو گذروندن.
    موفق و سلامت باشید.
    • ن
      ندا از البرز
      ۲ آبان ۱۳۹۳، ۱۹:۲۴
      تا به ما زنگ نزنن از اموزشى خبرى نیست پس بشین دعاکن به ما بزنگن
      • آ
        آقا پسر
        ۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۵۴
        ندا خانوم اتفاقا استنباط شما اشتباست. اگه مثل بانک کشاورزی باشه گروه گروه میرن آموزشی. یه سر به پیج بانک کشاورزی بزنین متوجه میشید.
      • ب
        به آقا پسر
        ۲ آبان ۱۳۹۳، ۲۱:۱۷
        سلام. میخواستم بدونم تو معاینات قد و وزن هم شدین؟
        • ب
          بانک ملتی
          ۲ آبان ۱۳۹۳، ۲۳:۳۴
          نه ما که تهرانیم قد و وزن نداشتیم.. مهم جواب آزمایشاته فقط
          • آ
            آقا پسر
            ۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۵۶
            عرض ادب. خیر. نه قد و وزن نه دندون.
          • ز
            زهره
            ۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۲۸
            سلام خدمت دوستان و آقا پسر...
            خوشا به حال شما که تا این مرحله پیش رفتین, ما که نخبه نبودیم و رد شدیم :-( آقا پسر من زهره هستم که تخصصی با هم بودیم و ... رد شدم در نهایت... !!
            تبریک میگم بهتون,,,
            من تازگیا شهرداری قبول شدم ولی دریغ از یه ذره امید به قبولی!:'( ملت حسسسابی انرژیمو گرفت و اصلا فک نمیکنم از عهده این مصاحبه هم بربیام:-( با اینکه استانیه...
            شما تو بجنورد, اصلا مصاحبه نرفتین? چون همه چی با همه انگار, تخصصی روانشناسی و ... اگه تجربه دارید بگید کمکی بشه برام...
            با آرزوی موفقیت هر چه بیشتر برای شما و دیگر دوستان. مرسی
            • آ
              آقا پسر
              ۳ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۲۳
              سلام زهره خانوم. خوب هستین؟ همسر گرامی تون خوب هستن؟
              خیلی نارحت شدم. قصد جسارت نداشتم از گفتن کلمه نخبه. ولی احساس میکنم اون گریه ی شما کار رو خراب کرد و از دست رفتبن اعتماد بنفس و استرسی شدنتون. به هر حال دیگه گذشته. عرض شود خدمتتون که بله خودم که نه اما دوستام هم تو شهرداری و هم امور مالیاتی مصاحبه شون بیشتر عقیدتی بودش و تخصصی. یعنی بحث روانشناسی غیر ممکنه.
              من پیشنهادم به شما اینه که از نظرعقیدتی و تخصصی آماده باشید.
              امیدتونو از دست ندین. محکم و استوار باشید. هیچ چیزی بی حکمت نیستش. انشاا... شمام در ادامه ی مراحل زندگیتون مسرور، سلامت و موفق باشید.
              • ز
                زهرهه
                ۳ آبان ۱۳۹۳، ۱۸:۵۰
                سلام ممنون آقا پسر , هر دومون خوبیم خداروشکر....
                آره همش بخاطر استرس, یه شانس بزرگو تو زندگیم از دست دادم.
                از راهنماییتون ممنون.... ولی این مصاحبه رو هم دو مرحله ای کردن. اول تخصصی و روانشناسی و بعد قبول شده ها میرن گزینش و عقیدتی تحقیقات...
                موفق باشید.
            • ب
              باران
              ۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۲۲
              آقا پسر محترم بهتون تبریک میگم که قبول شدین.ایشالا خدا به بقیه بچه ها از جمله خود من کمک کنه و باهاشون تماس بگیرن.البته من توکلم به خداست اگه زنگم نزدن بهم اصلا مهم نیست حتما خواست خدا نبوده.ولی من متوجه انقد مغرور صحبت کردن شما نمیشم.درست نیست حالا که قبول شدین با این مدل صحبت کردن امید و از بچه های دیگه بگیرین.متنتون به من که خیلی انرژی منفی داد.امیدوارم موفق باشید
              • آ
                آقا پسر
                ۳ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۳۳
                سلام خانوم باران. باور بفرمایید منظور خاصی نداشتم. منظورم این :.7.ودش که بانک ملت واقعا جدی و متخصصانه عمل کردش. آخه من با یه بنده خدایی که کارمند بانک ملی بودش حرف میزدم میگفتش قبلانا بانک ملت هم سظح بانک صادرات بودش اما تو این چند سال اخیر واقعا خودشو کنده و میگفت الان حتی بانک ملی هم بهش نمیرسه. چه الکترونیکی و چه سایر نو آوری هاشون. شما سایت بانک ملت رو چک کنید متوجه خواهید شد.
                ببینید شک نکنید باهاتون تماس میگیرن اگه عقیدتی رو رفتید. فکر میکنم اولویت بندی شدن استان ها واسه همین یه خورده بیشتر طول کشید این مرحله. لطفا از بنده ناراحت نشید چون واقعا بی غرض بودش صحبت هام. من مجددا عذر خواهی میکنم. سلامت باشید و امیدتون به خدا یاشه مثل همه ماها که تلاشمونو انجام دادیم. با آرزوی توفیق واسه شما هم وطن محترم و سایر همکاران.
                • پ
                  پری
                  ۳ آبان ۱۳۹۳، ۱۸:۵۱
                  باران جان نگران نباش بهت زنگ میزنن.
                • م
                  محمودرضا
                  ۳ آبان ۱۳۹۳، ۱۳:۰۵
                  با سلام نسبت به نخبه بودن جونم برات بگه با اون سوالهایی که داده بودن که 30درصدشون سوال با گزینه هاش درست نبود به عنوان مثال در کامپیوتر پرسیده بود در هنگام روشن بودن کامپیوتر کدام کار را نباید انجام داد؟
                  الف)وصل کردن مانیتور ب)قطع مانیتور و اسپیکر ج)هیچ سیمی را نباید قطع کرد د)میتوان سیمها را هم وصل و قطع کرد
                  به نظر خودت با این سوالها میشه آدم به نخبه بودن خودش برسه
                  من که امتحان دادم نمره کل من هم شد 70.67 نتیجه: مردود
                  بنظر من سوالاتش اصلا استاندارد نبود
                  • آ
                    آقا پسر
                    ۳ آبان ۱۳۹۳، ۱۶:۱۳
                    سلام محمودرضای عزیز. عرض کنم خدمتت که در مورد سوالها موافقم باهات. من منطورم تو مرحله مصاحبه ها بودش که بهترین هارو واسه بانک انتخاب میکردن طبق معیارهای خودشون.خدای نکرده سوء برداشت نکنین. من بانک سپه هم قبول شدم ازمون بانک سپه به مراتب سخت تر و استانداردتر بود چون سازمان سنجش برگزار میکرد.
                    موفق باشی دوست عزیز.
                • ا
                  ارمیتا
                  ۲ آبان ۱۳۹۳، ۱۵:۰۲
                  کسی میدونه حقوق بانک ملت چقده.
                  • م
                    ملت
                    ۲ آبان ۱۳۹۳، ۱۶:۴۱
                    فکر کنم بین 1200 تا 1400
                  • ن
                    نرگس به همكاران ملت
                    ۲ آبان ۱۳۹۳، ۱۴:۱۲
                    بچه ها یه سوال .فرید چرا یهو غیبش میزنه؟ اهل کدوم استان بود؟
                    • ی
                      یه ملتی
                      ۲ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۰۹
                      موندم این بیماری تیرویید که واگیرنیست،چرا گذاشتنش تو لیست ازمایشات؟.ایدز.هپاتیت.سفلیس.اعتیاد .سل اینا یه حرفی.
                      • م
                        محمد(بچه کشاورز) به قبولی سپه
                        ۲ آبان ۱۳۹۳، ۰۰:۴۵
                        با سلام
                        ببینید همکار عزیز منم دقیقا مثل شما بودم ینی دانشجوی ارشد و با خودم عهد کردم اگر بپرسن رک می گم ولی خوشبختانه اصلا نپرسیدند وتو دوره بدو خدمتم گفتند هیئت مدیره با ارشدا موافقت کرده و هرکی دانشجو بوده زمان آزمون یا بعدش مشکلی نداره!بالاخره هرکس یه سری اصول اخلاقی داره که سعی می کنه بهش پایبند باشه ولی شما اصلا لو ندید اگه پرسیدن تصمیم با خودتونه بگید یا نه ولی وقتی نپرسیدن چه کاریه بگید و درستونم سفت بچسبید درسته کار مهمه ولی خوب درسم زحمت کشیدید من نظرم اینه هم ارشدو ادامه بدید هم انشالله بانک براتون نهایی میشه و دعوتتون می کنن در ضمن عینکی بودن مشکلی نداره فقط مساله کور رنگی و نمره چشم مهمه که ما که رفته بودیم گفتن مجموعش نباید بیشتر از 6 بشه
                        ولی شما نگران نباشید بدون استرس ام هم درستونو ادامه بدید هم پیگیر کار استخدامی تون باشید و مطمئن باشید اگه تو زندگی برای رضایت خدا گام بردارید حتما موفق میشید.
                        یه هفته از شروع به کار رسمی ما گذشت و من این هفته جمعه یه لذت دیگه ای برام داره!همکاران بنده حقیر انسان های شریفی اند و جاتون خالی منکه فعلا ماشین ندارم با هم میریم میایم و رییس شعبه یه روزم گفت فردا صبی وایسا با هم بریم و قشنگ ترین نکته کار که من بهش رسیدم خدمت به مردم و کشاورزان در عین حال که سخته ولی بسیار لذت بخشه و همین خدمت و کمک به انسان ها موجب رضای خداوند میشه که لذتی بالاتر از این نخواهد بود.
                        براتون آرزوی موفقیت هم در کار هم درس و هم زندگی دارم.
                        در پناه خداوند مهربان
                        یا علی ع
                        • ب
                          به آقا محمد
                          ۲ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۱۲
                          سلام ممنون بابت کلام شیوا و رساتون,آقا محمد یه سوالی فکر من رو مشغول کرده تپ کامنت قبلیتون,که مثلا بانک ملت زیاد به امنیت شغلی فکر نمیکنه چون همه دوست دارن اونجا کار کنن,میشه بیشتر توضیح بدین ? حقیقتش برای من امنیت شغلی خیلی مهمه واسه همین تلاش کردم که مثل بانک یا ارگان دولتی قبول شم اینطوری امنیت خاطر دارم.ممنونم اگه لطف کنید و جواب بدین میدونم امروز روز استراحتتونه ولی منت بزارید و از نگرانی نجاتم بدین.مرسی
                          • م
                            محمد(بچه کشاورز)
                            ۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۰:۴۸
                            با سلام همکار گرامی
                            ببینید بذارید با مثال بگم خب بانک کشاورزی بانک دولتیه و حکم ما رسمی آزمایشی هستش و بعد دو الی سه سال رسمی میشیم!خیلی از کارمندا هستند که مخصوصا وقتی به استخدام دولت در میان میگن خوب راحت شدیم دگیه هیچ کی کاری به کارمون نداره!چون کارمند رسمی اونم از نوع دولتیش اخراجش خیلی سخته و حتی شنیدم امضای وزیر باید باشه(اینو شنیدم) خوب مثلا یکی رسمی میشه میگه امنیت شغلی دارم اما برای بانک ملت یه کم قضیه فرق می کنه بانک ملت بانک خیلی خوبیه و تو حوزه بانکای خصوصی جز بهترین هاست اما چیزی که براشون مهمه اگه خدای نکرده یه موقع مشکلی پیش بیاد یا شرایط بحرانی باشه رو کار کارکنانش و حقوقشون تاثیر میذاره و ملاکشون سودآوریه
                            اما حرف استادم که گفتم و بهش اعتقاد دارم اینه که ما باید سعی کنیم تو کار و درس وزندگی بهترین باشیم اینجوری هرکجا بریم خواهان داریم.مثلا من خودو برام امنیت شغلی خیلی مهم نیست و تو کار و زندگیم دنبال پیشرفت و ارتقا البته از راه سالم هستم و سعی می کنم دانش و سطح آگاهیمو ببرم بالا جوریکه جایی که کار می کنم براش هزینه سنگینی داشته باشه اگه بخواد منو از دست بده!مثلا بابلسر که رفته بودیم کلاس و کارگاه داشتیم چند تا از همکاران از قسمت های مختلف اومدن صحبت کردند بعد یکیشون که من خوشم اومده بود از حوزه کاریش باهاش رفتم صحبت کردم که دلم میخواد پیشرفت کنم بیام تو این حوزه که کلی با روی با ز راهنماییم کرد و از خودش گفت که از آمریکا میخواستنش بره اونجا!چرا؟و بانک خوب جوری راضی نگه شون میداره که نرن خوب چرا همچین چیزی شده؟چون دانشش رو داشته و همه دنباش بودن
                            شما هم نگران امنیت شغلی تون نباشید چون بانک ملت جز بانک های پیشرو کشوره و شما برید تامین خواهید بود و اگه تلاش کنید به درجات خیلی بالاتر میرسید که بسته به تلاش خودتون داره.پس از همین الان به فکر آینده درخشانتون باشید.
                            موفق باشید.
                          • م
                            مریم
                            ۲ آبان ۱۳۹۳، ۲۳:۳۲
                            مشکل کسری اوردن رو چیکار کردین
                            • م
                              محمد(بچه کشاورز)
                              ۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۰:۵۴
                              با سلام
                              عرض کنم که فعلا بنده رو گذاشتن قسمت اعتبارات که کارش با پرونده اعداد ارقام اطلاعات و سیستم مهرگستر بانک کشاورزیه و فعلا با پول سر و کار نداریم در یک کلمه به ملت وام میدیم:D
                              ولی من با دو تا از دوستان که گذاشتنشون صندوق صحبت میکردم میگفتن اونجوریام نیست خیلی راحته فقط باید حواست جمع باشه بقول یکی از همکاران که تو صندوق کار می کنه گفت:اگه یه کم حواست جمع باشه تو صندوق پادشاهی می کنی!چون کارش خیلی راحته فقط حواس جمع و تمرکز میخواد!ولی ما تو قسمت اعتبارات کلی کار داریم و کارش زیاده البته خوبیش به اینه که کار یاد میگیریم و برای آیندمون خوبه
                              با آرزوی توفیق شما دوست عزیز
                              • پ
                                پری
                                ۳ آبان ۱۳۹۳، ۱۸:۴۹
                                مرسی از محبتتون.بسیارعالی بود
                          • م
                            میم
                            ۱ آبان ۱۳۹۳، ۲۳:۱۹
                            سلام دوستان ملتی خواهشا راهنمایی کنید برا مصاحبه سیاسی چی بخونیم؟
                            • s
                              sss
                              ۱ آبان ۱۳۹۳، ۲۲:۴۴
                              دوستان ملتی میخواستم ازتون راهنمایی بخوام خواهشا جواب بدید برای مصاحبه سیاسی دقیقا چی باید بلد باشیم ؟منظور از سیاسی چیه؟؟
                              • a
                                anet
                                ۲ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۵۵
                                دوست عزیز کتاب مصاحبه حضوری تالیف مریم و فاطمه ساریخانی ،علی اصغر رهنما وعلیرضا حسینی هم توش مسایل سیاسی، اجتماعی،معارف و احکام و.. داره کتاب خیلی مفیدیه
                              • م
                                ملت
                                ۱ آبان ۱۳۹۳، ۲۰:۲۱
                                سلام از دوستان البرزی کسی دعوت نشده امروز؟ دیگه روانی شدیم به خدا
                                • ن
                                  ندا از البرز
                                  ۱ آبان ۱۳۹۳، ۲۱:۱۷
                                  نه صبر داشته باشین ,خیلى از بچه هاى البرز این مدلین توکل به خدا
                                  • م
                                    ملت
                                    ۱ آبان ۱۳۹۳، ۲۲:۴۵
                                    مرسی ممنون میدونم فقط 13 نفر 6 نفر مرد 7 نفر خانم دعوت شدن هفته پیش هنوز خیلی هارو دعوت نکردن
                                  • َ
                                    َpikaso
                                    ۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۵۸
                                    سلام بر دوستان.
                                    از استان البرز و جز 13 نفر دعوت شده ام.کلیه مراحل پزشکی رو انجام دادیم فقط معاینه اعصاب و روان مونده که اونم گفتن فردا باید بریم
                                  • ب
                                    به hiva
                                    ۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۷:۳۶
                                    سلام وبا ارزوی موفقیت.من برای اولین بار میخوام ازمون شرکت کنم میخواستم لطف کنید ومنابعی راکه واسه اقتصاد خرد وکلان خوندید بفرمایید.مرسی
                                    • h
                                      hiva
                                      ۱ آبان ۱۳۹۳، ۲۳:۱۶
                                      سلام،من چون خیلی وقت نداشتم،فقط از سایت های مختلف مخصوصاً همین سایت نمونه سوالات مرتبط با بانک رو دانلود کردم...
                                    • آ
                                      آقا پسر
                                      ۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۴:۲۸
                                      بچه ها من کل هزینه هم شد 310000 هزارتومن. البته فقط سه مورد دفترچه قبول نکردند. مابقی با دفترچه بیمه حساب شد. دفترچه نداشته باشین میشه حدود 500.
                                      • ب
                                        بانک
                                        ۱ آبان ۱۳۹۳، ۲۰:۱۹
                                        سلام شما از کدوم استان هستید؟
                                        • h
                                          hiva
                                          ۱ آبان ۱۳۹۳، ۲۳:۰۸
                                          سلام به همه دوستان و آقا پسر...
                                          میشه بگید نوع دفترچه بیمه تون چیه؟آخه من هزینه هام بدون دفترچه کمی بیشتر از300000تومن شد!!!!!
                                          به امید موفقیت همه بچه ها،ان شاء اللّه...
                                          • آ
                                            آقا پسر
                                            ۲ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۳۵
                                            عارضم خدمتتون که بنده بیمه سلامت داشتم اما دوستم بیمه تامین اجتماعی که هیچ فرقی نکرد هزینه هامون. فکر میکم معاینان شما کمتر بوده. مثلا دکتر گوش حلق و بینی مارو شنوایی سنج فرستادش. و نصف ازمایشاتمون رو تو ازمایشگاه خصوصی انجام دادیم. خیلی خوش شانسید شما پس. موفق باشید. :)
                                        • .
                                          ...
                                          ۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۳:۱۴
                                          بچه ها من ناراحتیه اعصاب گرفتم صبح بیمارستان بودم,خیلى فشار و استرس رومه دعا کنید واسم
                                          • ب
                                            به ....
                                            ۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۳:۳۶
                                            سلام ان شاالله که یه ماه مونده توکل کن به خدا من فشا روحیم خیلی زیاده فردا چهلمه بابام هست همه یه جورایی داغونیم خدا رو شکر
                                            • .
                                              ...
                                              ۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۴:۲۶
                                              واى عزیزم تسلیت میگم منو تو غمت شریک بدون ,خدا بهت صبر بده وسلامتى,انشالله هممون خبرهاى خوب بشنویم,مخصوصا شما عزیز داغ دیده
                                              • a
                                                anet
                                                ۲ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۰۲
                                                تسلیت میگم دوست عزیز، غم آخرتون باشه، راستش منم خیلی داغونم ولی از خدای عادل و مهربان میخوام خودش کمکمون کنه
                                            • ه
                                              همکار
                                              ۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۳:۰۰
                                              سلام خدمت دوستان نمره چشمم ۲هستش معایناتم رفتم به نطرتون رد میکنن کسی از دوستان خبر داره نمره چشم چقد باشه ایراد نداره؟ممنون از همتون
                                              • ب
                                                به همکار
                                                ۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۳:۳۴
                                                سلام سرپرستی میگفت تا گیر نمیدند به تنبلی چشم حساسند میگم شما رفتید برای ا/زمایشات خون هپاتیت کدام نوعاش رو دادی
                                                • ا
                                                  امید
                                                  ۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۴:۴۱
                                                  دوست عزیز من دیروز آزمایش خونمو گرفتم
                                                  بیماری ها این سه تا بود خودت زحمت ترجمشو بکش
                                                  HIV Ab(I-II
                                                  HBs Ag
                                                  HCV-Ab
                                                  • ه
                                                    همکار
                                                    ۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۷:۱۱
                                                    تا چند گیر نمیدن شمااز کدام سرپرستی پرسیدین مال کدام استان بودین؟
                                                  • م
                                                    محمود
                                                    ۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۷:۰۴
                                                    من نمره چشمم 2ونیم بود دکتر گفت مشکلی نیس
                                                    • ب
                                                      بانک ملتی
                                                      ۱ آبان ۱۳۹۳، ۲۱:۰۲
                                                      دوستان من از تهران پرسیدم گفتن تا 3 به چشم گیر نمیدن.. نگران نباشین
                                                  • ب
                                                    به*** و hiva123
                                                    ۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۵۶
                                                    سلام میشه بگید آزمایش خون هپاتیت a,b,c,d.e nداره شما کدوم نوعش رو دادید برای ما فقط نوشتند هپاتیت دیگه نوعش رو ننوشتند الان آزمایشگاه هستم منتظر جواب شمام زنگ زدم سرپرستی میگه تهرن الان تعطیله جواب نمیدند بپرسم
                                                    • *
                                                      ***
                                                      ۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۴:۲۵
                                                      hbs agاینو بش بدین خودش میگیره و میزنه منفی واستون بعدم ببرید بیرو ازاد بدین هم وارد ترن هم زود میدنشون
                                                      • h
                                                        hiva
                                                        ۱ آبان ۱۳۹۳، ۲۳:۱۳
                                                        سلام،من از استان اصفهانم،خودشون واسه هممون به یه کلینیک تخصصی نامه زدند و گفتند شما فقط برید اونجا،اونها خودشون بلدند،ما هم رفتیم آزمایش دادیم و اومدیم،شرمنده دیگه نوعشون رو نمیدونم...
                                                      • 1
                                                        123
                                                        ۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۲۱
                                                        سلام بچه ها یه سوال خواهشا زود جواب بدید منتظرم اونایی که رفتند آزمایشگاه بپرسم اینکه هپاتیت ها کدوم نوعش هستش با تیرویید رفتم آزمایش میگند نوع کدوم هپاتیته یا همه هپاتیتها هستش
                                                        • *
                                                          ***
                                                          ۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۴:۲۲
                                                          تیروییدt3,t4,tshهست که اینجا تی اس اچ دیر اماده همون دوتا رو بردیم تاییدکرد که نداریم برا هپاتیت هم hbsag
                                                          • م
                                                            ملتی
                                                            ۱ آبان ۱۳۹۳، ۲۳:۰۰
                                                            چی نوشتی من که نفهمیدم!
                                                          • آ
                                                            آقا پسر
                                                            ۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۴:۲۵
                                                            HBs Ag نو هپاتیتش اینه. اینو گوگل کن میاره واست. ایچ بی اس - ای جی
                                                            • 1
                                                              123
                                                              ۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۵:۰۱
                                                              سلام ممنون استون برام دعا کنید از آزمایش میترسم خیلی وقته نداده بودم
                                                          • ن
                                                            نگران
                                                            ۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۰۶
                                                            123 جان یعنی خود قزوین 13تا نیرو میخواست؟بجز شهرهای اطرافش؟یا با شهرای اطرافش 13تا میخواست؟
                                                            • 1
                                                              123
                                                              ۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۵۲
                                                              سلام کلا به شهرهاش
                                                            • ب
                                                              بانک
                                                              ۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۲۵
                                                              سلام وز کرج کسی تو این 2روز باهاش تماس گرفتن؟
                                                              • ب
                                                                بابک
                                                                ۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۳:۱۸
                                                                نه به من که زنگ نزدن
                                                                • س
                                                                  ساناز از کرج
                                                                  ۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۴:۲۸
                                                                  به من هم زنگ نزدند
                                                                  • 6
                                                                    666
                                                                    ۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۴:۵۶
                                                                    نه به منم زنگ نزدن ...معلوم نیست چی میشه
                                                                  • س
                                                                    سارا
                                                                    ۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۲۱:۵۶
                                                                    سلام دوستان
                                                                    ضمن آرزوی موفقیت برای همه شما عزیزان خواهش می کنم کمی از مصاحبه روانشناسی تون برای ما قبولی های بانک سپه بگید
                                                                    اینکه سوال کتبی هم داشتید و شامل چی میشد؟ و بعضی از سوال هایی که پرسیدند رو بگید
                                                                    ان شاالله هرکس که جواب میده و کمی از نگرانی های ما کم میکنه خداوند خوشحالش کنه و نگرانی و استرسش تموم بشه
                                                                    • ن
                                                                      نسیم
                                                                      ۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۲۳:۰۱
                                                                      بانک ملت 240 سوال کتبی روانشناختی داشت مبنی بر اینکه شما استرس نداشته باشید وشخص ارومی باشید.
                                                                      مثلا میپرسن تمایل به ادامه تحصیل دارید ؟ برای کار بفرستنتون خارج از مکان فعلی مشکلی ندارید؟مدیر عامل بانک سپه قیمت سهام بانک سپه تعداد شعب تعداد کارمنداش و یکسری اطلاعات عمونی از بانک
                                                                      • ی
                                                                        یک ملتی
                                                                        ۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۲۳:۲۳
                                                                        سلام
                                                                        شما اگه به صفحات قبل برگردی به راحتی متونی به اطلاعات خوبی برسی. سوالای کتبی 240 تا بود که در مورد شخصیت بود. که جواباش موافق و مخالف و کاملا موافق و کاملا مخالف بود. و مصاحبه روان شناختی سوال کلی در مورد خودمون .و علاقه ها و نقاط ضعف و قوت. اگه تو فلان موقیعت قرار بگیری چیکار می کنی. مثلا ی نفر تو بانک بیاد فحاشی کنه و...
                                                                        به شما توصیه می کنم که برای همه سوالی آماده باشید حتی تخصصی. و ممکنه مصاحبه سپه دقیقا مراحل ملت رو نداشته باشه.
                                                                        • h
                                                                          hiva
                                                                          ۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۲۳:۳۰
                                                                          سلام، توی مصاحبه روانشناسی بیشتر به خصوصیات خُلقی و رفتاری خود نگاه می کنن و ازت میخوان درباره ی خودت،خونوادت،سوابق کاریت،خصوصیات اخلاقی،محاسن و معایبت توضیح بدی از انگیزت برای استخدام شدن توی بانک بگی و چرا این بانک رو انتخاب کردی و چند تا سوال هم از مشتری مداری و ویژگی هایی که یک تحویلدار خوب باید داشته میپرسن،سوالاشون حول و حوش همین سوالاست...
                                                                          اگه مطالبم به دردتوت خورد دعام کنید...
                                                                          به امبد موفقیّت همه بچه ها،ان شاءاللّه...
                                                                          • f
                                                                            f
                                                                            ۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۱۱
                                                                            سلام به قسمت قبلی مراجعه کن
                                                                            • س
                                                                              سارا
                                                                              ۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۳:۴۸
                                                                              ممنون از دوستانی که پاسخ دادند
                                                                              با آرزوی موفقیت برای شما عزیزان
                                                                              • ع
                                                                                علی
                                                                                ۱ آبان ۱۳۹۳، ۲۲:۰۴
                                                                                با سلام و عرض تبریک
                                                                                در مورد کلیه مصاحبه ها اطلاعات داشته باش .مثلا تخصصی و عقیدتی
                                                                                در مورد بانک سپه و تاریخچه و اصلاعات سایت بانک سپه.خیلی راحت باش.
                                                                                • ع
                                                                                  علی
                                                                                  ۱ آبان ۱۳۹۳، ۲۲:۰۶
                                                                                  هدف شما خدمت به مردم در هر جای ایران و در هر پست و مقامی
                                                                              • ف
                                                                                فروغ
                                                                                ۳ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۱۹
                                                                                سلام سارا جان تبریک مگم واسه قبولیتون/ میشه بگید چه کتاباییو خوندین واسصه اقتصادیو عمومی که تونستین تو آزمون موفق بشین؟ آخه من نمونه سوالاته بانک و خوندم که فایده ای نداشت.
                                                                              • ب
                                                                                برگ
                                                                                ۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۹:۵۴
                                                                                نسیم خانوم شما جدیدن تماس گرفتین گفتن 13 نفر از تهران هستن؟ چون خبر منمال 2 هفته پیشه
                                                                                • ن
                                                                                  نسیم
                                                                                  ۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۲۱:۰۹
                                                                                  فکر کنم پریروز بود خانوم پاسخگو تو اداره استخدام این حرفو به من زد حالا شما خودتو درگیر 3نفر بیشتر کمتر نکن.واقعا نمیدونم چه اتفاقی افتاده ؟دلیل این وقفه چی هست؟ همیشه اول به استان تهران رسیدگی میشد
                                                                                  • ب
                                                                                    برگ
                                                                                    ۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۲۱:۳۰
                                                                                    بنظرم مهمه نسیم خانوم.. چون خبر من مال 2 هفته پیشه و شما دو روز پیش زنگ زدین و گفتن 13 نفر .. یعنی دور جدید تهرانی ها احتمالا شروع شده ..
                                                                                    کاش اطلاع دقیق داشتیم از وضعیت تهرانی ها که اینجور تو هواست
                                                                                    • ن
                                                                                      نسیم
                                                                                      ۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۲۱:۵۸
                                                                                      نه نگران نباش عزیزم فقط یک لیست براشون فرستادن.دور جدیدی در کار نیست فعلا
                                                                                • ب
                                                                                  بانک
                                                                                  ۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۵:۴۵
                                                                                  سلام ، از البرز کسی دعوت نشده امروز؟از کجا باید آمارشو بگیریم مردیم از دلشوره
                                                                                  • ن
                                                                                    نگران
                                                                                    ۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۵:۳۳
                                                                                    123جان میشه لطف کنی بگی غیر از شما چند نفر دیگه امروز از قزوین دعوت شده بودن تا مدارکشونو ببرن خواهشا جواب بدید
                                                                                    • 1
                                                                                      123
                                                                                      ۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۶:۳۷
                                                                                      سلام کلا 3 نفر بودیم که سرپرستی میگفت 13 نفر نیرو میخواهیم که فعلا 3 تاشو نامه دادند شما از خود قزوینی یا شهرهاش
                                                                                      • ن
                                                                                        ندا از البرز
                                                                                        ۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۲۲:۴۰
                                                                                        چرا از قزوین انقدر کم نیرو گرفتن؟کلا سیزده تا؟
                                                                                        • ن
                                                                                          نگران
                                                                                          ۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۲۲:۵۴
                                                                                          من از خود قزوینم بنظرت جای امیدی واسم هست؟
                                                                                          • 1
                                                                                            123
                                                                                            ۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۱۸
                                                                                            سلام ان شاالله که خبرت کنند منم نمیدونم چون حتی خود سرپرستی هم نمیدونست چرا فعلا 3 نفر بودیم توکل کن به خدا

                                                                                      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                      ثبت پاسخ