آموزش و پرورش اطلاعیه آزمون استخدامی را فردا منتشر می‌کند

۲ نظر

کاربران عزیز متن و شرایط استخدام آموزش و پرورش سال ۹۴ ساعت ۱۷ امروز ۱۵ مرداد در صفحه مخصوص استخدام آموزش و پرورش منتشر خواهد شد (برای مشاهده کلیک کنید)

 آموزش و پرورش اطلاعیه آزمون استخدامی را فردا منتشر می‌کند

خبرگزاری فارس : عبدالوحید فیاضی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس،‌ در خصوص جلسه اخیر کمیته آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی با وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در این جلسه اعلام کرد می‌خواهد اطلاعیه آزمون استخدامی را امروز و فردا منتشر کند و استارت استخدام در آموزش و پرورش زده شود. وی ادامه داد: جلسه امروز پیرامون آمادگی وزارت‌ آموزش و پرورش برای سال تحصیلی جدید از نظر فضای آموزشی، نیروی انسانی و امکانات بود. فیاضی افزود: وزیر آموزش و پرورش برنامه‌های خود را تشریح کرده و مشکلات را بیان کرد و بحث نیروی انسانی، سیاست‌گذاری‌های انجام شده و دستورالعملی که صادر کرده‌اند و اینکه کمبود نیروی انسانی از طریق به‌کارگیری بخشی از بازنشسته‌ها و بخشی از طریق قرارداد خرید خدمت انجام می‌شود، بیان شد. سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به بحث فضای آموزشی گفت: مشکلات اعتباری در این خصوص وجود دارد؛ البته ۹۰ درصد اعتبارات آموزش و پرورش از طرف سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور تخصیص داده شده است اما خزانه، ریالی پرداخت نکرده است. وی خاطر نشان کرد: این نگرانی وجود دارد که اول مهر ممکن است آموزش و پرورش مشکلات زیادی داشته باشد و باید این نگرانی را دولت رفع کرده و به دغدغه‌ها خاتمه دهد.

برای مشاهده صفحه استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

کاربران عزیز لطفا برای تبادل اطلاعات با کاربران دیگر در مورد آزمون اموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای آموزش و پرورش اطلاعیه آزمون استخدامی را فردا منتشر می‌کند

  • ر
    راضیه
    ۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۰:۴۸
    پس ما که چند سال لیسانس گرفتیم وبیکار یم چکار کنیم اگه شرایط سنی باشه
    • ر
      راضیه
      ۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۰:۴۶
      تورا خدا شرایط سنی رو بردارید

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ