آرشیو اخبار و استخدام های سازمان تامین اجتماعی

آرشیو اخبار و استخدام های سازمان تامین اجتماعی

در این صفحه شما میتوانید اخبار و استخدامهای قبلی سازمان تامین اجتماعی را مشاهده نمایید خبر 4 مرداد 93 - 10 روز برای ثبت نام مهلت داده خواهد شد روابط عمومی‌سازمان تامین اجتماعی: درمورد آگهی استخدام سازمان به استحضار می‌رساند : با انتشار آگهی حداقل ده روز فرصت ثبت نام وجود خواهد داشت.لذا نیازی نیست داوطلبین ارجمند روزانه به سایت تامین اجتماعی سربزنند.ضمن اینکه ازطریق جراید ورسانه‌ها نیز اطلاع رسانی خواهد شد.درمورد رشته‌های مورد نیاز در دو بخش بیمه ای ودرمانی شاید مراجعه به آگهی‌های قبلی سازمان راهگشا باشد.

دانلود نمونه سوالات استخدامی سازمان تامین اجتماعی

  خبر 4 مراد 93 - جدیدترین جزئیات استخدام تامین اجتماعی مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان همدان اعلام کرد: همه مقاطع تحصیلی می توانند در آزمون استخدام تامین اجتماعی شرکت کنند. محمد عسگری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه همدان، اظهار کرد: مجموعه تامین اجتماعی همدان برای تکمیل نیروهای انسانی در این سازمان در سال جاری نیرو استخدام می کند. وی افزود: زمان پذیرش نیرو مشخص نسیت اما احتمال دارد زمان برگزاری آزمون 31 مرداد ماه سال جاری باشد. عسگری با بیان این مطلب که باید از سوی تهران زمان ثبت نام اعلام شود، گفت: در حال حاضر منتظر اعلام زمان ثبت نام از تهران هستیم. بنابراین متقاضیان باید همچنان در انتظار باشند و زمان ثبت نام از طریق فراخوان اعلام خواهد شد. عسگری تصریح کرد: تامین اجتماعی همدان برای امور درمانی و بیمه ای نیازمند نیرو بوده و در حوزه درمان رشته های مرتبط با امور درمانی و در حوزه بیمه ای رشته های حسابداری، مدیریت، اقتصاد و علوم اجتماعی نیرو می پذیرد. وی خاطرنشان کرد: تمامی مقاطع تحصیلی از جمله دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس پذیرش خواهد شد و سایر جزئیات نیز در زمان اعلام فراخوان مشخص می شود.

خبر 21 تیر 93 : زمان ثبت نام و تاریخ برگزاری آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به سوال خبرنگار بازار کار خبر از برگزاری آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در تاریخ 30 و31 مرداد ماه خبر داد.

دکتر نوربخش با بیان اینکه این آزمون استخدامی جهت رفع کمبودهای این سازمان در بخش های بیمه و درمان انجام میشود گفت : با مجوز هیئت مدیره سازمان مقرر شده است تا 3 هزار و 100 نفر از طریق این آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی شوند.

دانلود نمونه سوالات استخدامی سازمان تامین اجتماعی

خبر 3 تیر 93 - استخدام بیش از 3 هزار نفر در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی از طریق آزمون

دکتر سیدتقی نوربخش گفت: به زودی بیش از 3هزار نفر در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی سازمان تامین‌اجتماعی از طریق آزمون استخدام خواهند شد. به گزارش خبرگزاری موج، دکتر سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی نوربخش در نشست شورای اداری بیمه‌ای و درمانی استان البرز خاطرنشان کرد: درحال‌ حاضر سازمان تامین‌ اجتماعی به مرحله برنامه‌ریزی رسیده به نحوی که بودجه سال‌جاری در سال 92 تدوین شد. وی افزود: همچنین برنامه راهبردی و استراتژی و تشکیلات نوین سازمان تامین‌اجتماعی درحال تدوین است. مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی از جذب نیرو در این سازمان خبر داد و افزود: به زودی بیش از 3هزار نفر در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی سازمان تامین‌اجتماعی از طریق آزمون استخدام خواهند شد. مدیر کل تامین اجتماعی استان البرز نیز در این نشست گفت: 400 هزار بیمه شده اصلی از طریق 7 شعبه، 4 کارگزاری و3 واحد اقماری خدمات بیمه ای مورد نیاز را دریافت می کنند. مرتضی سلامی تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در استان البرز را 12 هزار نفر اعلام کرد که در مقایسه با سال گذشته رشد منفی داشته است. وی با قدردانی از توجه ویژه مدیر عامل و هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی در رابطه با ارتقای خدمات گفت: مقرر شده شعبه 4 تامین اجتماعی در شهرستان کرج راه اندازی شود.

دانلود نمونه سوالات استخدامی سازمان تامین اجتماعی

خبر 19 خرداد 93 - استخدام 1900 نفر در بخش درمان سازمان تامین اجتماعی تهران – ایرنا- معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از استخدام یکهزار و 900 نیروی انسانی در بخش درمان این سازمان در سراسر کشور خبرداد. به گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، ˈمحمدعلی همتی ˈ گفت:با این تعداد استخدام، افت نیروی انسانی مربوط به سال های 91 و 92 و جذب نیرو برای راه اندازی مراکز درمانی جدید سازمان، تا حدود زیادی جبران خواهد شد. وی افزود:نیروهای انسانی جذب شده اعم از پزشک، دندانپزشک، داروساز، متصدی امور دارویی، ماما، کارشناس علوم آزمایشگاهی، پرستار، بهیار، حسابدار، متصدی امور پشتیبانی و متصدی امور خدمات عمومی خواهد بود. همتی خاطرنشان کرد: این استخدام از طریق آزمون و انجام مصاحبه که از طریق سازمان تامین اجتماعی اعلام عمومی خواهد شد، برگزار می شود. خبر 23 فرودین : سازمان تامین اجتماعی در بخش های بیمه و درمان 3 هزار نیروی جدید استخدام میکند به گفته مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی بیش از نیمی از افراد جامعه به نوعی با سازمان تامین اجتماعی سرو کار دارند و وجود بالغ بر 38 میلیون نفر بیمه شده، مستمری بگیر و افراد تحت تکلفشان سبب شده تا برنامه های این سازمان تعداد زیادی از جمعبیت کشور را تحت تاثیر قرار دهد. دکتر سید تقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی این موضوع را در آخرین نشست خبری خود که دوشنبه 26 اسفند برگزار شد خبر داد. وی همچنین وضعیت بیمه کارگران ساختمانی و پرداخت بیمه بیکاری،بازنشتگی مشاغل سخت و زیان آور، افزایش مرخصی زایمان بانوان را نیز در این نشست تشریح کرد. البته دکتر نوربخش یک خبر ویژه داشت که اشاره کردند : 3 هزار نیرو در بخش درمان و بیمه این سازمان در سال 93 استخدام میشوند.

دانلود نمونه سوالات استخدامی سازمان تامین اجتماعی

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: با استخدام 1500 پرستار در سال 93، بخشی از مشکلات نیروی انسانی پرستاران حل خواهد شد. به گزارش واحد مرکزی خبر، سید تقی نوربخش در مراسم گرامیداشت روز پرستار به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) افزود: نقش پرستاران در تامین سلامت نقش بسیار ویژه ای است و شاید مشکل ترین حرفه در امر سلامت، حرفه پرستاری باشد. نوربخش با بیان اینکه بخش اعظمی از مشکلات پرستاران در سالهای گذشته کماکان حل نشده است، گفت: سازمان تامین اجتماعی در سالهای اخیر فراز و فرودهای بسیاری داشته است. وی افزود: عمق مشکلات پرستاران چه از لحاظ کمبود نیروی انسانی، تعریف شغلی، تامین امکانات مورد نیاز و مشکلات ناشی از ساعت کاری است که درصدد هستیم ظرف یک ماه بررسی و برای حل این مشکلات اقدام کنیم. مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان با تولید 15 درصد از خدمات درمانی بستری و سرپایی کشور و همچنین به عنوان بزرگترین تامین کننده نظام سلامت کشور، نقش عمده ای در رفع مشکلات سلامت کشور برعهده دارد. مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: طرحی به هیئت امنا داده ایم تا فرانشیز در مراکز دولتی رایگان باشد . آقای نوربخش در حاشیه مراسم گرامیداشت روز پرستار (به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س)) در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر درباره بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی افزود: در صورت تصویب این طرح در هیئت امنا فرانشیز در مراکز دولتی رایگان خواهد بود . مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با توجه به اینکه بیش از 12 هزار پرستار در سازمان تامین اجتماعی مشغول به کارند گفت: کمیته ویژه ای برای بررسی مشکلات پرستاران در سازمان تامین اجتماعی از جمله ساعت کار و حق سختی کار تشکیل خواهیم داد . وی افزود: برای تکمیل ردیف های بلاتصدی مراکز درمانی حدود 1500 نفر در سال 93 در مراکز درمانی استخدام خواهند شد که یک دوم آنها پرستار خواهند بود . معاونت امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی به منظور جذب نیروهای متخصص و کارآمد از کلیه همکاران سازمانی و علاقمند به همکاری در حوزه های فرهنگی و اجتماعی ( در استان تهران ) که دارای سابقه و تجربه موثر در مباحث فرهنگی و اجتماعی می باشند، دعوت به همکاری می نماید. علاقمندان می توانند کاربرگ مشخصات و سوابق کاری خود را حداکثر تا تاریخ 20 اسفند 1392 به نشانی پست الکترونیک farhangi@tamin.ir ارسال و یا شخصا به دفتر معاونت امور فرهنگی و اجتماعی سازمان به نشانی: تهران، خیابان کارگر شمالی، نرسیده به فاطمی، نبش کوچه ستاره، ساختمان شماره 4 تامین اجتماعی، طبقه هفتم تحویل نمایند. بدیهی است این معاونت پس از بررسی های لازم مراتب پذیرش را به اطلاع همکاران محترم خواهد رساند.

دانلود نمونه سوالات استخدامی سازمان تامین اجتماعی

فرم اطلاعات کارکنان متقاضی فعالیت در مجموعه فرهنگی و اجتماعی سازمان

برای دریافت اخبار و آگهی استخدام سازمان تامین اجتماعی در سال 93 در ایمیل و گوشی همراه خود اینجا کلیک کنید.


استخدام سازمان تامین اجتماعی سال 92

آنچه در این خبر خواهید خواند: 22 بهمن 92 - استخدام مدیریت درمان تامین اجتماعی سال 92 (جذب و تکمیل کادر پرستاری ) 2 بهمن 92 - استخدام پیمانی سازمان درمان تامین اجتماعی استان خراسان رضوی 28 دی 92 - استخدام پیمانی سازمان درمان تامین اجتماعی استان بوشهر 15 دی 92 - استخدام مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همدان 31 شهریور 92 - آخرین وضعیت استخدام‌های اخیر تامین اجتماعی 27 مرداد 92 – تشریح روال قانونی استخدام 500 نفر در سازمان تامین اجتماعی 18 تیر 92 - آگهی استخدام سازمان تامین اجتماعی

22 بهمن 92 - استخدام مدیریت درمان تامین اجتماعی سال 92 (جذب و تکمیل کادر پرستاری )

مدیر کل درمان استان تهران از جذب و به کارگیری نیرو به منظور تکمیل کادر پرستاری این اداره کل در بیمارستان شهدای 15 خرداد ورامین به عنوان یکی از مراکز درمانی تابعه خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل درمان استان تهران ، دکتر سید علی جمالیان با اعلام این خبر گفت: اداره کل درمان تامین اجتماعی استان تهران به منظور تکمیل کادر پرستاری بیمارستان شهدای 15 خرداد ورامین واقع در شهرستان ورامین از بین واجدین شرایط به صورت پیمانی و از طریق برگزاری مصاحبه تخصصی علمی و طی مراحل گزینش پرستارجذب می نماید . وی درباره شرایط کلی ورود به خدمت در این بیمارستان نیز گفت : شرایط عمومی شامل : تابعیت جمهوری اسلامی ایران اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی حداکثر سن 35 سال تمام لغایت 31/3/93 می باشد علاوه بر این دارا بودن لیسانس پرستاری از مراکز آموزشی تابعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و توانایی لازم برای انجام وظایف و مسئولیت های شغل مربوطه ارائه پایان طرح لایحه نیروی انسانی و یا معافیت از طرح مذکور دارا بودن برگ پایان خدمت زیر پرچم یا معافیت دائم برای آقایان نداشتن سابقه محکومیت کیفری و داشتن سلامت جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر از دیگر شرایط جذب و استخدام پرستار در بیمارستان شهدای 15 خرداد ورامین است.دکتر جمالیان همچنین اضافه کرد: بر همین اساس استخدام افرادی که در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات اداری یا آراء قانون مراجع ذیصلاح به مجازات های اخراج ، بازنشستگی ، بازخرید خدمت و انفصال دائم از خدمت دولتی محکوم شده اند ممنوع است. مدیر کل درمان استان تهران در ادامه گفت: علاوه بر این عدم اشتغال بکار و نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمان ها ، شرکت های دولتی و نهادهای عمومی در زمان انعقاد قرارداد و شروع بکار در سازمان الزامی است . وی با اشاره به مدارک مورد نیاز جهت استخدام افراد واجد شرایط نیز گفت : ارایه اصل کارت ملی و شناسنامه و کپی از تمام صفحات آن یک قطعه عکس 4 × 3 اصل و تصویر مدرک تحصیلی با درج معدل اصل و تصویر طرح لایحه نیروی انسانی و یا معافیت از طرح کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و تصویر از پشت و روی کارت وارائه گواهی در صورت اشتغال در مراکز تابعه تامین اجتماعی ارائه ریز پرینت حق بیمه شعبه مربوطه از جمله مدارک مورد نیاز جهت جذب و به کارگیری نیروهای استخدامی واجد شرایط است دکتر جمالیان خاطر نشان کرد: امتیاز معدل و سابقه اشتغال در مراکز درمانی تامین اجتماعی نیز در مجموع امتیاز نهایی موثر خواهد بود. شایان ذکر است متقاضیان واجد شرایط می توانند از تاریخ های دوشنبه 21/11/92 لغایت یکشنبه 27/11/92 از ساعت 8 صبح لغایت 14 جهت تشکیل پرونده و ارائه مدارک مذکور به آدرس خیابان کارگر شمالی روبروی پارک لاله جنب فروشگاه اتکا اداره کل درمان تامین اجتماعی استان تهران طبقه پنجم مراجعه نمایند

2 بهمن 92 -استخدام پیمانی سازمان درمان تامین اجتماعی استان خراسان رضوی

سازمان تامین اجتماعی به منظور تکمیل کادر در استان خراسان رضوی از بین داوطلبان واجد شرایط، از طریق برگزاری آزمون علمی و طی سایر مراحل جذب ، استخدام می نماید. مهلت ثبت نام : متقاضیان واجد شرایط مدارک مندرج در متن آگهی را از تاریخ 1 بهمن ماه 1392 لغایت تاریخ 6 بهمن 1392 توسط پست پیشتاز به آدرس : استان خراسان رضوی – شهرستان مشهد – خیابان کوهسنگی – کوهسنگی 14 – پلاک (6) صندوق پستی 1385- 91735 مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خراسان رضوی ارسال نمایند .

برای مشاهده رشته های مورد نیاز اینجا کلیک کنید

برای مشاهده شرایط و ضوابط استخدام اینجا کلیک کنید

دریافت فرم ثبت نام

 

28 دی 92 -استخدام پیمانی سازمان درمان تامین اجتماعی استان بوشهر

سازمان تامین اجتماعی به منظور تکمیل کادر در استان بوشهر از بین داوطلبان واجد شرایط، از طریق برگزاری آزمون علمی و طی سایر مراحل جذب ، استخدام می نماید. مهلت ثبت نام: متقاضیان واجد شرایط مدارک مندرج در متن آگهی را از تاریخ 26 دی ماه 1392 لغایت تاریخ 6 بهمن 1392توسط پست پیشتاز به آدرس : استان بوشهر – شهرستان بوشهر – خیابان امام خمینی (ره) حدفاصل چهار راه دادگستری و میدان معلم کد پستی 7513934871 مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر ارسال نمایند .

برای مشاهده رشته های مورد نیاز اینجا کلیک کنید

برای مشاهده شرایط و ضوابط استخدام اینجا کلیک کنید

دریافت فرم ثبت نام

15 دی 92 -استخدام مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همدان

مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همدان جهت تکمیل کادر درمانی خود در بیمارستان آتیه همدان دکتر غرضی ملایر و درمانگاه های نهاوند ، اسد آباد در رشته های زیر از طریق مصاحبه به صورت قرارداد پیمانی نیرو جذب می نماید.از علاقمندان واجد شریط (حدداقل 20 سال و حداکثر 30 سال) تقاضا می شود از تاریخ درج آگهی به مدت 10 روز کاری با در درست داشتن – اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی ، کارت پایان خدمت ، گواهی موقت و پایان طرح … به آدرس : خیابان بوعلی – سیزده خانه – جنب بانک رفاه – مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همدان مراجعه نمایند. شماره تماس : 0811- 8278498-8261026
  • بهیار – 1 نفر ، مرد / زن ، همدان ، داشتن مدرک دیپلم بهیاری با شرایط سنی حداکثر 30 سال
  • کمک بهیار- 1 نفر – مرد / زن – همدان – داشتن مدرک دیپلم علوم تجربی یا ریاضی با معدل حداقل 12 و شرط سنی حداکثر 25 سال و ارائه گواهی دوره کمک بهیاری الزامی است.
  • پرستار – 9 نفر – مرد/زن- همدان – داشتن مدرک لیسانس پرستاری با شرط معدل حداقل 12 و شرط سنی حداکثر سنی 30 سال
  • پرستار – 6 نفر – مرد/زن- ملایر – داشتن مدرک لیسانس پرستاری با شرط معدل حداقل 12 و شرط سنی حداکثر سنی 30 سال
  • ماما – 1 نفر – مرد/زن- نهاوند – داشتن مدرک لیسانس مامایی با شرط معدل حداقل 12 و شرط سنی حداکثر سنی 30 سال
  • بهیار – 1 نفر ، مرد ، اسدآباد ، داشتن مدرک دیپلم بهیاری با شرایط سنی حداکثر 30 سال
 

31 شهریور 92 - آخرین وضعیت استخدام‌های اخیر تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به پرداخت 100 درصدی هزینه‌های مصرفی و غیرمصرفی بیماران کلیوی از تاریخ یک مهر، آخرین وضعیت استخدام‌های اخیر تامین اجتماعی را تشریح کرد و گفت: مطالبات داروخانه‌ها را تا 2 ماه دیگر می‌پردازیم. سیدتقی نوربخش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه تمام هزینه‌های بیماران کلیوی شامل دیالیز، دارو، فیلتر و سوزن دیالیز و آنچه که هزینه‌بر بود از جمله مصرفی و غیرمصرفی صددرصد پرداخت می‌شود. وی در پاسخ به اینکه مگر قبلا اینگونه نبود، عنوان کرد: خیر، قبلا اینگونه نبود و از تاریخ یک مهر تمام هزینه‌های این مواردی که عنوان کردم پرداخت می‌شود. نوربخش در پاسخ به این پرسش که مصوبه جدیدی نیز در اواخر هفته گذشته برای پرداخت هزینه‌های داروهای بیماری‌های خاص داشتید، در این باره توضیح می‌دهید، افزود: کل بیماران خاص در حدود یک ماه است که همه هزینه‌های آنها را متقبل می‌شویم مثلاً بیماران هموفیلی در مورد فاکتورهایشان این مساله انجام شد ولی در مورد مصارف مصرفی چیزی پرداخت نمی‌کردیم مانند فیلتر دیالیز؛ که 60 درصد هزینه‌های آن را بیماران باید متقبل می‌شدند که براساس بخشنامه‌ای که ارائه دادیم از اول مهرماه همه این هزینه‌ها پرداخت خواهد شد. بررسی آخرین وضعیت استخدام‌های اخیر در تامین اجتماعی نوربخش در پاسخ به این پرسش که وضعیت استخدام‌های اخیر در سازمان تامین اجتماعی به کجا ختم شد، عنوان کرد: این مساله را در حال پیگیری هستیم تا یک امتحان مجددی در این زمینه برگزار کنیم. وی در پاسخ به این پرسش که مطلبی که آقای محجوب رئیس هیئت تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی درباره تحقیق و تفحص درباره چند هزار سند سازمان تامین اجتماعی عنوان کرده بود، چه کارهایی در دست اقدام دارید، بیان داشت: این مساله مربوط به سال قبل است. نوربخش در پاسخ به این سوال که آیا خود شما در زمینه این پرونده هیچ پیگیری نمی‌کنید، گفت: خیر مجلس پیگیر این قضیه است و سازمان تامین اجتماعی نیز جهت روشن شدن ابعاد این پرونده کمک می‌کند. وی در پاسخ به این پرسش که در جدیدترین مطلب‌تان عنوان کردید سازمان تامین اجتماعی امکان ندارد که ورشکست شود، در این باره توضیح می‌دهید، افزود: با توجه به نوع نقش دولت در تامین اجتماعی بابت آن 3 درصد و شراکتی که با تامین اجتماعی دارد علی‌رغم اینکه از نقطه سر به سر نیز گذشته‌ایم ولی در هیچ جای دنیا در بیمه‌های تامین اجتماعی این مساله (ورشکستگی) مفهوم و معنی ندارد. نوربخش در پاسخ به تعیین رئیس جدید شستا بیان کرد: آقای فیاض‌بخش به عنوان رئیس جدید شستا انتخاب شده است. رئیس سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به این پرسش که عنوان کرده‌اید ارزش دفترچه‌های تامین اجتماعی را افزایش خواهد یافت، این مقوله را بیشتر توضیح می‌دهید، بیان داشت: ما با پرداخت مطالبات‌مان در یک برنامه 90 روزه سعی می‌کنیم با ایجاد یک تعامل بهتر با جامعه پزشکی افزایش اعتبار دفترچه‌های بیمه را محقق کنیم. نوربخش در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر مردم بیش از 70 درصد از هزینه‌های درمانی را از جیب پرداخت می‌کنند با افزایش ارزش دفترچه‌های بیمه آیا این 70 درصد پرداختی از جیب مردم کمتر می‌شود، خاطرنشان کرد: یک مبحث درباره 70 درصد پرداخت از جیب مردم و رسیدن به 30 درصد است و یک بحث دیگر نیز در مورد پذیرش دفترچه‌های بیمه توسط مراکز درمانی است. وی خاطرنشان کرد: ما طبیعتاً وقتی عنوان می‌کنیم تا تیرماه مطالبات داروخانه‌ها را پرداخت کرده‌ایم و سعی می‌کنیم تا یکی و دو ماه آینده بقیه مطالبات را پرداخت کنیم طبیعتاً پذیرش دفترچه‌ها نیز بالاتر می‌رود و ارزش دفترچه‌ها نیز بیشتر می‌شود و با اقداماتی که برای بیماران خاص ارائه کرده‌ایم پرداخت از جیب مردم به تدریج کاهش می‌یابد البته این موارد برنامه نیست که یک یا دو روزه بتوان آن را انجام داد ولی جهت‌گیری به همین سمت است و با انجام همین دو حرکت یعنی هم در جهت پرداخت مطالبات و هم در جهت تحت پوشش قرار دادن بیشتر بیمه ای مردم به خصوص بیماران خاص که با چالش‌های مالی نیز روبه‌رو هستند جهت‌گیری را به سمت کاهش پرداخت از جیب مردم پیش برده‌ایم.

27 مرداد 92 – تشریح روال قانونی استخدام 500 نفر در سازمان تامین اجتماعی

یک کارشناس تامین اجتماعی در ارتباط با استخدام 500 نفر در سازمان تامین اجتماعی، به تشریح روال قانونی استخدامها در این سازمان پرداخت و گفت: استخدامها باید با اطلاع هیئت امنای تامین اجتماعی انجام شود. محمد اشرفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: اصولا استخدامها بر مبنای فرایند گردش استخدامی که در آیین نامه استخدامی سازمان تامین اجتماعی پیش بینی شده است، انجام می شود. وی با عنوان این مطلب که چنین پیشنهادی در رابطه با استخدام 500 نفر در هیئت امنای تامین اجتماعی مطرح شده است، افزود: استخدام در تامین اجتماعی، آزمون و شرایط خاص خودش را دارد و اینطور نیست که یک دفعه استخدامی انجام شود. اشرفی با اشاره به نیاز سازمان تامین اجتماعی به تخصص های مختلف در بخشهای بیمه ای، درمانی و اقتصادی، اظهارداشت: ظاهرا سازمان در یک دوره ای با برگزاری آزمون استخدامی، نیروهای مورد نیاز خودش را جذب و استخدام کرد. ولی مجددا آنچه برای استخدام نیرو مطرح شده است، بر اساس طرحی بوده است که هیئت امنا اختیار آن را به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی داده اند که می بایست فرایند قانونی آن طی شود. این کارشناس تامین اجتماعی در ارتباط با اینکه برخی اعضای هیئت امنا از استخدام 500 نفر اظهار بی اطلاعی کرده اند، گفت: امکان ندارد چنین چیزی باشد زیرا بدون مجوز هیئت امنا، این قبیل امور نمی تواند عملیاتی شود. وی در ادامه به کارکرد و وظایف هیئت امنای تامین اجتماعی انتقاد کرد و افزود: البته کارکرد خود هیئت امنا نیز جای بحث دارد چون کارکرد آنها باید در زمینه صندوقهای بیمه ای باشد اما آنچه در حال حاضر اتفاق می افتد، تصمیم گیری های دولتی است. اشرفی به نقش نمایندگان بیمه شدگان و کارفرمایان در هیئت امنای تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: متاسفانه رای این دو نماینده هیچ تاثیری در تصمیمات و مصوبات هیئت امنا ندارد و آنچه هیئت امنا تصمیم می گیرد و مصوب می کند، نیازی به رای این دو نماینده ندارد. به گزارش خبرنگار مهر برخی شنیده ها از سازمان تامین اجتماعی حاکی از آن است که شامگاه یکشنبه پس از تهیه صورتجلسه‌ای توسط هیات امنا، اسدالله عباسی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آخرین ساعت شب این صورتجلسه را دریافت و پس از اعمال برخی حذف و اضافات مجوز استخدام 500 نیرو در تامین اجتماعی را امضا و به معاونت اداری مالی ابلاغ می کند. گفته می شود در حال حاضر مشاور اجرایی معاونت اداری مالی در حال انجام امور مربوط به جذب نیرو است. این اقدام خلاف مقررات و ضوابط در حالی در هیات امنای تامین اجتماعی انجام شده است که بر اساس قانون و آیین نامه استخدامی سازمان جذب نیرو باید با مجوز هیئت مدیره انجام شود. از سوی دیگر شنیده شده با توجه به اینکه وزیر پیشنهادی در جریان این اقدامات قرار گرفته گزینش سازمان تامین اجتماعی به این موضوع ورود کند. در همین رابطه محمد پارسا عضو هیئت امنای تامین اجتماعی در ارتباط با 500 استخدام جدید در سازمان تامین اجتماعی نیز گفت: هیئت امنای تامین اجتماعی یکبار مجوز استخدام در این سازمان صادر کرده است که بر اساس آزمون می بایست انجام شود. اینکه 500 استخدام جدید انجام شده باشد، در حیطه وظایف هیئت امنا نیست و می بایست از طریق هیئت مدیره سازمان پیگیری و بررسی شود.

18 تیر 92 - آگهی استخدام سازمان تامین اجتماعی

سازمان تامین اجتماعی استان تهران به منظور تکمیل کادر پرستاری خود به صورت پیمانی و از طریق برگزاری مصاحبه ی تخصصی علمی و طی سایر مراحل،پرستار جذب می نماید. متقاضیان واجد شرایط،باید در تاریخ های سه شنبه و چهارشنبه 18 و 19 تیر 92،برای تشکیل پرونده به آدرس اشاره شده در پایان آگهی مراجعه نمایند.حداکثر سن مجاز متقاضیان 35 سال است و مدرک لیسانس پرستاری برای استخدام مورد نیاز می باشد.همچنین مدارک مورد نیاز به شرح زیر می باشد :
  • کپی کارت ملی
  • کپی شناسنامه
  • یک قطعه عکس سه در چهار
  • اصل و تصویر مدرک تحصیلی با درج معدل
  • اصل و تصویر طرح لایحه ی نیروی انسانی یا معافیت از طرح
  • تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم
  • گواهی،در صورت اشتغال در مراکز تابعه ی تامین اجتماعی و ریز پرینت حق بیمه ی شعبه ی مربوطه
ظرفیت استخدام در این دوره 148 نفر می باشد که 68 پرستار در تهران،50 پرستار در ورامین و 30 پرستار در اسلامشهر استخدام خواهند شد. ساعت مراجعه در روزهای 18 و 19 تیر 92، هشت صبح تا چهارده بعد از ظهر می باشد.

استخدام سازمان تامین اجتماعی سال 91

سازمان تامین اجتماعی در نظر دارد برای تحول مدیریتی به منظور نوسازی و ارتقای کیفیت رده های مدیریتی و مشاغل تخصصی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی ( شستا ) در سال تولید ملی و بهره گیری از توان نیروهای متخصص، متعهد و نخبه برای حمایت از کار و سرمایه ایرانی، نسبت به جذب 200 نفر از فارغ التحصیلان نخبه در مقاطع فوق لیسانس و دکتری در رشته های تحصیلی ذیل از طریق آزمون کتبی و انجام مصاحبه تخصصی اقدام نماید، لذا از متقاضیان واجد شرایط با در نظر گرفتن شرایط عمومی ذیل دعوت به همکاری می نماید .
لطفا پس از ذخیره و چاپ فرم ثبت نام ، اطلاعات مورد نظر را با دقت و خوانا وارد نموده و پس از SCAN فرم تکمیل شده عکس دار به همراه تصویر معرفی نامه از سوی بنیاد ملی نخبگان کشور ، فایلهای تولید شده را حداکثر تا حجم 500 kb به پست الکترونیکی nokhbeh@tamin.ir ارسال نمائید.
مهلت ثبت نام از 12/09/1391 تا 25/09/1391 است.
شرایط عمومی :
1- تابعیت جمهوری اسلامی ایران
2- اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی
3 - ارائه معرفی نامه از سوی بنیاد ملی نخبگان کشور
4- دارا بودن تحصیلات و دانش تخصصی و توانایی های لازم برای انجام وظایف و مسئولیتهای مورد نیاز
5- دارا بودن کارت پایان خدمت زیر پرچم(دوره ضرورت) و یا معافیت دائم برای آقایان به هنگام ثبت نام
6- داشتن سلامتی جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر
7- نداشتن سابقه محکومیت جزائی موثر
8- استخدام افرادی که در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات اداری یا آراء قانونی مراجع ذیصلاح به مجازاتهای اخراج، بازنشستگی، بازخرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده اند ممنوع است.
تبصره 1- معافیت پزشکی داوطلبان صرفاً پس از تایید واحد طب کار سازمان تامین اجتماعی مبنی بر توانائی انجام امور در عنوان شغلی مورد نیاز قابل پذیرش خواهد بود.
تبصره 2- دارا بودن گواهی پایان طرح لایحه نیروی انسانی و یا معافیت از آن در مورد فارغ التحصیلان رسته بهداشتی و درمانی و پزشکان به هنگام ثبت نام الزامی می باشد.
تبصره 3- عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد انجام کاردرسایرسازمانها ، شرکت های دولتی و سازمان های وابسته به دولت وموسساتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکرنام است به هنگام انعقاد قرارداد وشروع بکار الزامی می باشد.
تبصره 4- تاریخ ، نحوه و محل برگزاری آزمون متعاقباً به اطلاع متقاضایان خواهد رسید.
روی عکس کلیک کنید
 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ